quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dit gaat niet meer over philidelphia
quote:
het is: EENSquote:
* littledrummergirl verzamelt een hele hoop stof en kruipt er doorheenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, maar je weet dat ik er mee zit.
Maak er dan ook geen grap over.
quote:
quote:
Zie je! Soms liefquote:
Sexyquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl verzamelt een hele hoop stof en kruipt er doorheen
sorry
en dat is nog eens echt waar ookquote:
de verleden tijd is "was" maaaar.. wat was was voordat was was wasquote:
Als je dan toch stof verzameld... Kom dan hier ook even langsquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl verzamelt een hele hoop stof en kruipt er doorheen
sorry
heb al n astma-aanval van mn eigen huisquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Als je dan toch stof verzameld... Kom dan hier ook even langs
ik snap hemquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de verleden tijd is "was" maaaar.. wat was was voordat was was was
Gewoon de deur opendoen, dan heeft ie weer adem. Of de wolf een pufje laten doen tegen het huis!quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb al n astma-aanval van mn eigen huis
schoonquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
komt door alle mensen van onder de rivieren die hier zittenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:34 schreef littledrummergirl het volgende:
ik moet douchen maar vind het hier zo gezellig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Okequote:Op vrijdag 15 april 2011 11:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zie je! Soms lief![]()
Mijn humeur is helemaal opgefleurd
Zullen we samen gaan douchen, danquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:34 schreef littledrummergirl het volgende:
ik moet douchen maar vind het hier zo gezellig
toen was was isquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon de deur opendoen, dan heeft ie weer adem. Of de wolf een pufje laten doen tegen het huis!
Ik liegdequote:
als het mij uitkomtquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zie je! Soms lief![]()
Mijn humeur is helemaal opgefleurd
eeh LOOGquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik liegdeNeem maar mee voor vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |