Persil is weer voor je verleden was.quote:
roze metaal is wel apart!quote:
Muckquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:19 schreef Muck het volgende:
Ik heb wasknijpers op mijn kruidenpotjes zitten
Nee, om je was verleden was te makenquote:
Je wilt zo'n ratelend geluid net als op je fietsband?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:19 schreef Muck het volgende:
Ik heb wasknijpers op mijn kruidenpotjes zitten
NEEHEEEEE!quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja maar dan word het toch een verassingsstoofpotje?
[..]
Nog erger!
Martquote:
Nou nee, ik hoop dat de basilicum de was voor me op gaat hangenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wilt zo'n ratelend geluid net als op je fietsband?
JA MAAR HOE KAN JE ER DAN MEE KOKEN EN DE JUISTE INGREDIËNTEN UITKIEZEN ALS JE NIET WEET WAT HET IS?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
NEEHEEEEE!
Ik kook het dan toch. Of meneer taart. Maar die weet nog meer van koken en kruiden dan ik
Je weet wat ze in het Swahili zeggen: Kahawa ni chafu, lakini haiwezi nikanawaquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, om je was verleden was te maken
quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, gekkie, je ziet toch ook gewoon wat voor kruiden het zijn
Wij weten toch wat het isquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
JA MAAR HOE KAN JE ER DAN MEE KOKEN EN DE JUISTE INGREDIËNTEN UITKIEZEN ALS JE NIET WEET WAT HET IS?
Oh, dus jij neemt aan dat je bezoekers dom zijn! Aardig ben jij.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wij weten toch wat het is![]()
Die prikkers zijn voor als mensen dat niet zo goed weten en wel vet slim over willen komen, dan kijken ze daar eerst naar en zeggen ze: oh, lekker, salie en oregano
* MPG besnuffelt Muck.quote:
Ik zou het niet beter kunnen zeggenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:22 schreef Pheno het volgende:
Je weet wat ze in het Swahili zeggen: Kahawa ni chafu, lakini haiwezi nikanawa
Nee, ik erken de mogelijkheid dat er mensen zouden kunnen zijn met minder kruidenherkentalent dan ik, en ik wil ze niet in verlegenheid brengenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Oh, dus jij neemt aan dat je bezoekers dom zijn! Aardig ben jij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
"Suikerbeeeeeeeb, wat is dat voor een plantje?"quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik erken de mogelijkheid dat er mensen zouden kunnen zijn met minder kruidenherkentalent dan ik, en ik wil ze niet in verlegenheid brengen
Ik ook niet en ben blij met Google Vertalen!quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zou het niet beter kunnen zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |