Yup.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
15 december 2000 werd de energiecentrale in Tsjernobyl voorgoed gesloten
Nou ja, kijk... ik probeerde een voorbeeld te bedenken om de houdbaarheid van de stelling van ST te bevestigen, en doordat er dus geen goed voorbeeld te bedenken is, heb ik die ene universele waarheid wederom bevestigd: ST heeft altijd gelijkquote:
Ze moeten hem trouwens binnenkort weer volstorten trouwens, het hele gebouw stond op instorten, omdat dat toen nogal overhaast in elkaar was gezetquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
15 december 2000 werd de energiecentrale in Tsjernobyl voorgoed gesloten
Dat wist je toch al lang?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, kijk... ik probeerde een voorbeeld te bedenken om de houdbaarheid van de stelling van ST te bevestigen, en doordat er dus geen goed voorbeeld te bedenken is, heb ik die ene universele waarheid wederom bevestigd: ST heeft altijd gelijk.
Troetelbeertjes STRAAL!quote:
quote:
Ja, maar soms moet je even wetenschappelijk bewijs leveren voor de mensen die nog wel twijfelen!quote:
Ja, goed dat je ook in de fase bent belandquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, kijk... ik probeerde een voorbeeld te bedenken om de houdbaarheid van de stelling van ST te bevestigen, en doordat er dus geen goed voorbeeld te bedenken is, heb ik die ene universele waarheid wederom bevestigd: ST heeft altijd gelijk.
volgens planning 2012 een nieuwe sacrofaagquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze moeten hem trouwens binnenkort weer volstorten trouwens, het hele gebouw stond op instorten, omdat dat toen nogal overhaast in elkaar was gezet
Tonijnschaafsel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Troetelbeertjes STRAAL!
[..]Het gaat zo hard...
Hoe heette het ook alweer?
Welk interview?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Poep. Ik denk dat ik mijzelf een beetje in de vingers heb gesneden bij het interview.
Sollicitatie voor een derdejaars stageplek bij de stadsbank.quote:
En volgens mij begon het met een B...quote:
Daar zat ik al lang in hoor!quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, goed dat je ook in de fase bent beland
Mijn genotsknots? Die koosnaam krijg je nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het gaat zo hard...
in gesprek met jezelf ?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En volgens mij begon het met een B...
Pinguquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn genotsknots? Die koosnaam krijg je niet
Troetelbeertjesquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Troetelbeertjes STRAAL!
[..]Het gaat zo hard...
Jouw phenisquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn genotsknots? Die koosnaam krijg je niet
Dus dat gaat m niet worden? Moet je nu opzoek naar een nieuwe plek en wanneer moet je beginnen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Sollicitatie voor een derdejaars stageplek bij de stadsbank.
Blijkbaar nog niet helemaal... aangezien je toch even de discussie aangingquote:
Niet dat ik weet, wat jij?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |