Zie je wel... met een B!quote:
Die discussie was alleen om twijfelaars over de streep te trekkenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus dat gaat m niet worden? Moet je nu opzoek naar een nieuwe plek en wanneer moet je beginnen?
[..]
Blijkbaar nog niet helemaal... aangezien je toch even de discussie aanging
Nah, ik heb nog 2 sollicitaties lopen. Maar het is wel balen dat je even vergist tijdens een sollicitatie. Ik had het over begeleiding en budgettraining wat me wel leuk lijkt, terwijl dat vanuit de gemeente gedaan word. Maar het stond wel op hun website, dus ik denken dat het bij hen hoort.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus dat gaat m niet worden? Moet je nu opzoek naar een nieuwe plek en wanneer moet je beginnen?
Ow... dat was even een fail moment... na ja, gelukkig heb je nog alternatievenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nah, ik heb nog 2 sollicitaties lopen. Maar het is wel balen dat je even vergist tijdens een sollicitatie. Ik had het over begeleiding en budgettraining wat me wel leuk lijkt, terwijl dat vanuit de gemeente gedaan word. Maar het stond wel op hun website, dus ik denken dat het bij hen hoort.
Ik heb troetelbeertjessokken gekocht gisterquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Troetelbeertjes STRAAL!
[..]Het gaat zo hard...
Hoe heette het ook alweer?
Blijkbaar zijn ze allemaal druk, ze hopen zsm response te geven. (we wachten pas 4 weken)quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:02 schreef pgrferrari het volgende:
Pheno, nog nagevraagd van sollicitatie games?
Zal ze even een bumper geven. Ik denk dat dit weekend wel wat besloten hoort te wordenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:02 schreef pgrferrari het volgende:
Pheno, nog nagevraagd van sollicitatie games?
Dankjequote:
Dat wist ik, daarom zei ik het ookquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb troetelbeertjessokken gekocht gister
Naja, er zijn 8 plekken (op 42 sollicitanten) en de rest ging wel aardig. Ze wilden dat ik ging uitleggen wat budgetbeheer volgens mij inhield en ze zeiden dat dat keurig was samengevat. Verder wel gewenste eigenschappen genoemd zover.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ow... dat was even een fail moment... na ja, gelukkig heb je nog alternatieven
je wilt niet weten wat ik ondertussen allemaal doe voor de site. En dat meen ik.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn ze allemaal druk, ze hopen zsm response te geven. (we wachten pas 4 weken)
1 week maar hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn ze allemaal druk, ze hopen zsm response te geven. (we wachten pas 4 weken)
Ik hoop het voor je! Succes ermeequote:Op vrijdag 15 april 2011 12:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Naja, er zijn 8 plekken (op 42 sollicitanten) en de rest ging wel aardig. Ze wilden dat ik wou uitleggen wat budgetbeheer volgens mij inhield en zeiden ze dat dat keurig was samengevat. Verder wel gewenste eigenschappen genoemd zover.
Laten we hopen dat de rest ook wat steekjes liet vallen en misschien heb ik mazzel.
Oke, mooi. Thnx.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zal ze even een bumper geven. Ik denk dat dit weekend wel wat besloten hoort te worden
Merci! Laten we even duimen. Mei-vakantie krijg ik bericht.quote:
Weet ik, maar er zijn toch meerdere die moeten beslissenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
je wilt niet weten wat ik ondertussen allemaal doe voor de site. En dat meen ik.
oh, nou jah. Had al 4 weken geleden iets ingestuurd, en zou de week erna response krijgenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
1 week maar hoor.
8 april was de uiterlijke inleverdatum.
Lastig op een vrijwilligerssite met mensen die tentamens e.d. hebben. Ik ben nu al drie dagen bezig met een prijsvraag los te krijgen, nu heb ik het vandaag voor elkaar. En dat zijn mensen die het voor hun werk doen en dat duurt al langquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:06 schreef Solique het volgende:
[..]
Weet ik, maar er zijn toch meerdere die moeten beslissen
[..]
Oeh bdugetbeheer, nicequote:Op vrijdag 15 april 2011 12:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Naja, er zijn 8 plekken (op 42 sollicitanten) en de rest ging wel aardig. Ze wilden dat ik ging uitleggen wat budgetbeheer volgens mij inhield en ze zeiden dat dat keurig was samengevat. Verder wel gewenste eigenschappen genoemd zover.
Laten we hopen dat de rest ook wat steekjes liet vallen en misschien heb ik mazzel.
Waarom niet, nu lijk je heel erg op MDquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Oh en ST, ik heb mijn haar niet in een scheiding gedaan!
MaleDuck?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom niet, nu lijk je heel erg op MD
Marlies Dekkers, die bedoel je toch neem ik aan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat het mij absoluut niet staat.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik PM je even want dat is raarquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:06 schreef Solique het volgende:
oh, nou jah. Had al 4 weken geleden iets ingestuurd, en zou de week erna response krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |