Oh, dat is dan toch wel ergens sociaal. Dan is het helemaal goed.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik erken de mogelijkheid dat er mensen zouden kunnen zijn met minder kruidenherkentalent dan ik, en ik wil ze niet in verlegenheid brengen
Ehm...*moffelt plantje wegquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:26 schreef MPG het volgende:
[..]
"Suikerbeeeeeeeb, wat is dat voor een plantje?"
*wijst naar plant*
quote:
slaat je vinger wegquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:26 schreef MPG het volgende:
[..]
*wijst naar plant*
Een vingerplant!quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:26 schreef MPG het volgende:
[..]
*wijst naar plant*
het ruikt heel subtiel naar vanille, een beetje marshmallow-achtig, maar niet zo zoetquote:
O, dan hoef ik die ernaast niet te vragen. Dat is dan de komzeklariaquote:
Ik kijk altijd op de potjes, welke kruiden ik hebquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik erken de mogelijkheid dat er mensen zouden kunnen zijn met minder kruidenherkentalent dan ik, en ik wil ze niet in verlegenheid brengen
Ben benieuwd voor welke game.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:28 schreef Pheno het volgende:
Ik ga er eens vandoor, even naar Hilversum op en neer om een game te zien. Of ie me boeit vraag ik me af, maar ach, het is gezellig.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:27 schreef VergaderEend het volgende:
Ik haat deadlines, maar toch wat tijd gevonden om hier te reageren. Hallo
en welke groente je eigenlijk eetquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kijk altijd op de potjes, welke kruiden ik heb.
Heb ik al opquote:
Weet je nog die ladder?quote:
OMG OMG OMGquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Weet je nog die ladder?
De buurmannen lopen er echt overheen![]()
Daar is een ladder toch ook voorquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Weet je nog die ladder?
De buurmannen lopen er echt overheen![]()
Freaks!quote:
Niet als ie op tweehoog van raam tot raam ligtquote:
quote:
Je woont naast acrobaten?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Freaks!
[..]
Niet als ie op tweehoog van raam tot raam ligt
WTF?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Freaks!
[..]
Tegenover jaquote:
over een weg heen ofzo? Zie het niet helemaal voor mequote:Op vrijdag 15 april 2011 12:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Freaks!
[..]
ik ga ook maar weer eens ergens wat wurmenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:32 schreef VergaderEend het volgende:
De manager roept weer. Er is een fout in de berekening. De belastindienst maakt het inderdaad niet leuker. Tot ooit.
* MPG besnuffelt ldg.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:36 schreef littledrummergirl het volgende:
zo, fris, fruitig en on the road
Doe eens een fotoquote:
zal niet veel bijzonders zijnquote:
Wel frisquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zal niet veel bijzonders zijnluchtje is op
BPM, SOA, Web 2.0???quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:40 schreef wel.o.k het volgende:
wat een mooi vak heb ik toch....
onderwerpen komende maand:
BPM, SOA, Web 2.0 | BPM & Open Source | Solvency II Data Management | Gepersonaliseerde websites | Aansprakelijkheid & Testen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |