Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Nee dat niet, maar ik vind het wel balen voor zequote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 07:28 schreef Barretje80 het volgende:
Goedemorgen!
vandaag iets flexibeler in het openen van mijn ogen dan gister
Laatste dag van de week!
quote:Op vrijdag 15 april 2011 07:35 schreef minkuukel het volgende:
Mogguh medeleuters![]()
![]()
![]()
![]()
Nog een klein rukkie
Tja, maar ze hebben dus in de rest van de tijd minder proefwerken gehadquote:Op vrijdag 15 april 2011 07:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ik vind het wel balen voor ze
Medeleuters en rukkie, lekker fout iddquote:
Jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 07:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, maar ze hebben dus in de rest van de tijd minder proefwerken gehad
Maar jij hebt dus vroeg weekend vandaag?
Ah, altijd handig, en dat op een dag dat het mooi weer wordtquote:Op vrijdag 15 april 2011 07:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jaalle vier de scholen die onder het zelfde bestuur vallen zeg maar. Een belangrijk persoon neemt afscheid ofzo
Mooi weer, echt?quote:Op vrijdag 15 april 2011 07:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, altijd handig, en dat op een dag dat het mooi weer wordt
ik ken het gevoelquote:Op vrijdag 15 april 2011 07:32 schreef crv het volgende:
[..]
vandaag depri-gevoel. Teveel negativiteit de laatste periode
Gister dachten we dat het goed ging met mijn vrouw, kom ik in het ziekenhuis hangt haar gezicht aan 1 kant (aangezichtsverlamming.
Nu aan de pretnison (zooi)
Ze had het idee dat het toch wat beter was vanmorgen
dan kan je dus mooi Muck helpen vandaag.quote:Op vrijdag 15 april 2011 07:38 schreef RockNijntje het volgende:
Jaalle vier de scholen die onder het zelfde bestuur vallen zeg maar. Een belangrijk persoon neemt afscheid ofzo
Eigenlijk had ik al plannen...quote:Op vrijdag 15 april 2011 07:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan kan je dus mooi Muck helpen vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:
thanksquote:Op vrijdag 15 april 2011 07:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ken het gevoel![]()
aangezichtsverlamming...![]()
prednison is wel een paardenmiddel ja![]()
veel sterkte CRV
get-a-lifequote:Op vrijdag 15 april 2011 07:47 schreef RockNijntje het volgende:
Aaahh spitsuur in de vroege morgen; smsen, hyves, whats-appen, forumen en msnen![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2011 07:46 schreef Pheno het volgende:
TVPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Oh CRV wat een klote zooiquote:
TVPaah we gaan weer naar blondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goede morgen Marijke
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Goedemorgen gekke meneerquote:Op vrijdag 15 april 2011 07:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aah we gaan weer naar blond
goede morgen Marijke
Wokjequote:
TVPpush up of nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
hoi Marijke, Dank je neem er op afstand eentje met je samen, OKquote:Op vrijdag 15 april 2011 07:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh CRV wat een klote zooiSterkte en beterschap voor je vrouw
Als je (ookal ligt Zwolle wat ver van waar jij zit) een bakkie wilt komen doen ben je van harte welkom
quote:Op vrijdag 15 april 2011 07:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen gekke meneer
[..]
Wokje![]()
Zie m'n sig
Hoe is het lieverd?
Is goedquote:Op vrijdag 15 april 2011 07:54 schreef crv het volgende:
[..]
hoi Marijke, Dank je neem er op afstand eentje met je samen, OK![]()
quote:
Dat zal mijn life wel zijn danquote:
Vraag het haar.quote:
ja, werkwerkwerk een dagje weg levert altijd een stapeltje fan mail opquote:Op vrijdag 15 april 2011 07:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is goed
[..]Sterkte
Ben je vandaag aan het werk?
Goedemorgen Barquote:
Je ouders zullen blij met je zijnquote:
Goed geslapen mevrouw ?quote:Op vrijdag 15 april 2011 07:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen gekke meneer
[..]
Wokje![]()
Zie m'n sig
Hoe is het lieverd?
Even je zinnen verzettenquote:Op vrijdag 15 april 2011 07:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, werkwerkwerk een dagje weg levert altijd een stapeltje fan mail op![]()
maar dat is wel lekker op dit moment
als je koud water neemt gaat het nog sn ellerquote:
Mwahquote:
Meestal is het als ik half te laat komquote:Op vrijdag 15 april 2011 07:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen BarHoe ist?
[..]
Je ouders zullen blij met je zijnIk douchte altijd 10x zo lang, ze waren heel goedkoop uit toen ik op kamers ging
![]()
Mijn ouders zorgden gewoon dat je een koude douche hebt dan. Zo leer je het wel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 07:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen BarHoe ist?
[..]
Je ouders zullen blij met je zijnIk douchte altijd 10x zo lang, ze waren heel goedkoop uit toen ik op kamers ging
![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2011 07:58 schreef crv het volgende:
[..]
als je koud water neemt gaat het nog sn eller
Krentenbolletje tot die tijd?quote:
inderdaad, gewoon in het werk storten.quote:
Heb ik gedaan, maar ze gaf geen antwoord, ze wil me nietquote:
redelijkquote:Op vrijdag 15 april 2011 07:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen BarHoe ist?
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2011 07:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Meestal is het als ik half te laat kommaar langer douchen dan een kwartier doe ik sowieso niet
Dat hebben ze ook wel eens gedaan hoor, maar dat werkt nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 07:59 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Mijn ouders zorgden gewoon dat je een koude douche hebt dan. Zo leer je het wel.
thats an understatementquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nou, mazzelkonten dat je ouders zijn
[..]
Dat hebben ze ook wel eens gedaan hoor, maar dat werkt nietIk ben erg koppig
![]()
ik vind koud douchen zo erg nog nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nou, mazzelkonten dat je ouders zijn
[..]
Dat hebben ze ook wel eens gedaan hoor, maar dat werkt nietIk ben erg koppig
![]()
je bent ziek in je kopquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik vind koud douchen zo erg nog niet
Nou ja, niet storten of wegvluchten, gewoon even je zinnen verzettenquote:Op vrijdag 15 april 2011 07:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
inderdaad, gewoon in het werk storten.
het komt wel weer goed
Wie heeft dat gezegd dan?quote:
Fijn van Barmanquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
redelijk
maandag afspraak bij de fysio en je zult zien dat de pijn in de komende dagen weg trekt
naja.. heb ik altijd
en vandaag laatste werkdag (van de week) dus![]()
en BarMan was vanochtend heeel lief
dus.. ik ben redelijk fijn opgestaan!
jah ik heb ook goed geslapenquote:Op vrijdag 15 april 2011 07:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MwahWeer maf gedroomd
Hoe is het met jou dan? Jij wel lekker geslapen?
Alleen in een hittegolf in zuid-europa.quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik vind koud douchen zo erg nog niet
quote:
ik doe altijd seks in bedquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, niet storten of wegvluchten, gewoon even je zinnen verzetten![]()
[..]
Wie heeft dat gezegd dan?Sym en ik doen dat echt bijna ieder weekend
![]()
[..]
Fijn van BarmanEn bijna weekend
Rustig aan vandaag
Ja dat ookquote:
ik weetsquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja dat ookMaar 's ochtends na de seks is koffie echt een aanrader
Keequote:
Nou danquote:
dan is de tt toch een hoaxquote:
Jouw RSS doet het goed de laatste dagenquote:
De leeftijd om in bed te schijten ben ik ook al een tijdje ontgroeid.quote:
Niet bepaald (hihi, ik zei palen)quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jouw RSS doet het goed de laatste dagenHai gekke pinguin
Alles goed?
ook niet als het min 10 is even lekker je nest vol schijten voor extra warmte?quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
De leeftijd om in bed te schijten ben ik ook al een tijdje ontgroeid.
Half. Beetje geslapen, was om 3 uur ineens weer klaarwakker.quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh Knuppelhaar, ben je nog in staking of heb je alweer geslapen?
Nee, ik heb geen bruin laken als schutkleur.quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook niet als het min 10 is even lekker je nest vol schijten voor extra warmte?
Oh, ik had de TT niet echt gelezenquote:
Goedemorgen Solquote:
quote:
Mwah... Voel me een beetje kutquote:
HEERLIJKquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook niet als het min 10 is even lekker je nest vol schijten voor extra warmte?
wat voor controller en wat voor batterij?quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:08 schreef Pheno het volgende:
Sjees, ik zoek een nieuwe batterij voor die controller en alle sites geven geen enkele eenheid van energie aan. "Ja, extra lange batterijduur". Hoeveel mHa stelletje rukmussen!?
Ah, daar gaat je opstandquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:07 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Half. Beetje geslapen, was om 3 uur ineens weer klaarwakker.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:09 schreef MaleDuck het volgende:
Ik kom er net achter dat bij bol.com ook (bijna) alle Star Wars boeken voor een prikkie te krijgen zijn
de ps3-controller schijt zichzelf al leeg in een dag, zonder iets te spelen. Batterij is dus doodquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat voor controller en wat voor batterij?
OMGquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:09 schreef MaleDuck het volgende:
Ik kom er net achter dat bij bol.com ook (bijna) alle Star Wars boeken voor een prikkie te krijgen zijn
ok ik ga even voro je kijken of ik wat details kan vinden achter de schermen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
de ps3-controller schijt zichzelf al leeg in een dag, zonder iets te spelen. Batterij is dus dood
Of je speelt te veelquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
de ps3-controller schijt zichzelf al leeg in een dag, zonder iets te spelen. Batterij is dus dood
quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
Palen doet niet zo veel met me, sorry
Maar wat is er loos dan?
das een lange ....... paalquote:
Star Wars nerd,quote:
quote:
Tja, dat zou ook kunnen natuurlijk! Maar uiteindelijk gevolg is dat de batterij er meer dan een halve dag doet om op te laden en als je dus een dagje laat liggen de lading weer weg is. Erg onhandig. Heb je een draadloze controller, moet je er alsnog een USB-kabel aan hangenquote:
Is best behelpen hoor als je gewend bent dat de bakker al om 05:30 open isquote:Op vrijdag 15 april 2011 07:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Krentenbolletje tot die tijd?
quote:
Nee, wel schattigquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Star Wars nerd,dat ben ik zeker... IT nerd
dat niet
[..]vind je het erg?
http://www.consoleonderdelen.nl/ps3-controller-batterij.htmlquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:08 schreef Pheno het volgende:
Sjees, ik zoek een nieuwe batterij voor die controller en alle sites geven geen enkele eenheid van energie aan. "Ja, extra lange batterijduur". Hoeveel mHa stelletje rukmussen!?
dagquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:14 schreef RockNijntje het volgende:
Tijd om dag te zeggen, tijd om dag te zeggen
may the force be with youquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Star Wars nerd,dat ben ik zeker... IT nerd
dat niet
[..]vind je het erg?
Naar Sony in Hilversum. Kan ik meteen een controllerbatterij vragen als ik er toch benquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]op je hoofdpijn!! Ga je nog wat leuks doen vandaag?
[..]
Succes op school meisjequote:Op vrijdag 15 april 2011 08:14 schreef RockNijntje het volgende:
Tijd om dag te zeggen, tijd om dag te zeggen
Nee, dat vind ik te nepquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, wel schattig![]()
Je hebt toch geen Star Wars Lego he?
![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Naar Sony in Hilversum. Kan ik meteen een controllerbatterij vragen als ik er toch ben
Ah, het staat er op ,ik las alleen de tekstquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:14 schreef Solique het volgende:
[..]
http://www.consoleonderdelen.nl/ps3-controller-batterij.html
Op deze staat 1800mAh
And with you, young Padawanquote:
Tijden gewerkt daar. Silverpoint-gebouw.quote:
zoek anders die van gbooster, die is maar 10 euro verkoopadviesquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, het staat er op ,ik las alleen de tekst
dat is in het centrum, lekker komen en weggaan daarquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tijden gewerkt daar. Silverpoint-gebouw.
eng hequote:
Oh, ik heb overigens geen stampende koppijn. Maar ik ga niet klagen, dat doe ik hier al te veelquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nice Pheno
En nu naar het werk, tot strakjes
quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nice Pheno
En nu naar het werk, tot strakjes
Rustig dagje gisteren. Er moeten vaker collega's extra op de kamer zitten met zicht op mijn schermquote:
sterkte ermeequote:Op vrijdag 15 april 2011 08:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik heb overigens geen stampende koppijn. Maar ik ga niet klagen, dat doe ik hier al te veelStraks krijg ik nog een naam! Oh wacht, die heb ik al
I know. Eenrichtingsverkeer. En altijd cursisten die langs het gebouw rijden en dus opbellen van: uh, ik reed er net langs, maar hoe kom ik nu snel bij jullie?quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is in het centrum, lekker komen en weggaan daar![]()
vooral als er markt is...
Check, ga ik ook even kijkenquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
zoek anders die van gbooster, die is maar 10 euro verkoopadvies
Sixaxis Battery Double Playtime Gbooster heet ie
mijn badkamer ligt uit elkaar .....quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Check, ga ik ook even kijkenIk weiger een voor de rest prima controller weg te doen en er bijna 60 euro voor een nieuwe neer te tellen. I'll fix what is broken!
quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
I know. Eenrichtingsverkeer. En altijd cursisten die langs het gebouw rijden en dus opbellen van: uh, ik reed er net langs, maar hoe kom ik nu snel bij jullie?
Niet
ik heb een "censuur" hekel aan badkamers verbouwen......quote:
Cement storten, gaat zelfs in Fukushima uiteindelijk alles oplossen!quote:
voor 50 kun je ook al een originele nieuw kopen, als je goed zoekt maar 10 euro is toch een betere oplossingquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Check, ga ik ook even kijkenIk weiger een voor de rest prima controller weg te doen en er bijna 60 euro voor een nieuwe neer te tellen. I'll fix what is broken!
middagquote:
Avondquote:
Nachtuhquote:
Hoiquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:25 schreef LovelyLady het volgende:
Misschien had ik gewoon beter hoi kunnen zeggen
Halleeeeyquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:25 schreef LovelyLady het volgende:
Goeiemorgen Martquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goedemorgen LieflijkeDame.
Hoe gaat het met je hoofd?
Hoiquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:25 schreef LovelyLady het volgende:
mijn tip nog gelezen?quote:
ads ?quote:
Nee ik heb niks meer te vertellen. Maar ben begin 20.quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, daar gaat je opstand![]()
Wil je nu al meer vertellen?He hoe oud ben je eigenlijk?
wist ik wlequote:
ben blij dat het je grote teen niet is,quote:
gestoten?quote:
schreeuw hemquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:41 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja.. koffie...
* LovelyLady zat doelloos naar het scherm te staren . ....
Ja, zelfs op gereageerd!quote:
De opstand is al verloren als je toegeeft!quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:35 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Nee ik heb niks meer te vertellen. Maar ben begin 20.
En de opstand is nog niet klaar hoor.
deze bedoel ik hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
De opstand is al verloren als je toegeeft!
quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
voor 50 kun je ook al een originele nieuw kopen, als je goed zoekt maar 10 euro is toch een betere oplossing![]()
wel even de l en r knoppen vast tapen als je gaat knutselen, als deze los springen is het terug frummelen een k karwei.
hmmm goed idee.quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:41 schreef missyB het volgende:
strakkies even oude baas uit zn bed rammelen en daarna rest van de dag lekker aan mezelf.
Heb mezelf beloofd niks te gaan doen vandaag, lekker hoor
voetbalquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:45 schreef missyB het volgende:
iemand die het weet misschien??
Morgen gaan kind 1 en papa naar vitesse-groningen
Koop je daar munten vooraf of kun je gewoon je drinken cash betalen?
Lovelyquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:41 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja.. koffie...
* LovelyLady zat doelloos naar het scherm te staren . ....
Ja, mijn duct tape is weer van stal!quote:
ik denk niet dat dat het antwoord is waarop ze zit te wachtenquote:
Het enige goede antwoord!quote:
ook mijn idee en papa s idee maar ja kind 1 is er wild van en had de kaarten gewonnen, kind 1 helemaal in de gloria dus kan het niet maken niet te gaan he.quote:
Maar tijdens concerten kun je ook met cash betalen, dus waarom zou dat met voetbal niet kunnen. geen idee hoor, I'm with wel.o.k.quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:45 schreef missyB het volgende:
iemand die het weet misschien??
Morgen gaan kind 1 en papa naar vitesse-groningen
Koop je daar munten vooraf of kun je gewoon je drinken cash betalen?
Je moet daar muntjes kopen, voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:46 schreef missyB het volgende:
[..]
ook mijn idee en papa s idee maar ja kind 1 is er wild van en had de kaarten gewonnen, kind 1 helemaal in de gloria dus kan het niet maken niet te gaan he.
Gelukkig zijn het er maar 2 en hoef ik niet mee
nee hoor ook tijdens concerten betaal je daar met muntenquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar tijdens concerten kun je ook met cash betalen, dus waarom zou dat met voetbal niet kunnen. geen idee hoor, I'm with wel.o.k.
Nope... de onderkant deed opeens pijn toen ik wakker werdquote:
Wat toegeeft? Ik kan verder toch niks zeggen omdat jullie dan toch weer meer willen weten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
De opstand is al verloren als je toegeeft!
Ow... nu maar hopen dat het net zo snel weer verdwijnt als dat het kwamquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nope... de onderkant deed opeens pijn toen ik wakker werd
Probleem is dat er tijdens de helft er heel veel mensen tegelijk wat willen halen en dan is het pokkedruk. Op dat moment zijn muntjes handiger dan bij elke transactie het bedrag controleren en bereken wat je terug moet geven.quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar tijdens concerten kun je ook met cash betalen, dus waarom zou dat met voetbal niet kunnen. geen idee hoor, I'm with wel.o.k.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:46 schreef crv het volgende:
[..]
ik denk niet dat dat het antwoord is waarop ze zit te wachten
quote:
Zelf iets mee nemen is geen optie denk ik?quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Probleem is dat er tijdens de helft er heel veel mensen tegelijk wat willen halen en dan is het pokkedruk. Op dat moment zijn muntjes handiger dan bij elke transactie het bedrag controleren en bereken wat je terug moet geven.
Mag meestal niet ivm gooi gevaar enzoquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:50 schreef missyB het volgende:
[..]
Zelf iets mee nemen is geen optie denk ik?
Ach, en anders maar nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ow... nu maar hopen dat het net zo snel weer verdwijnt als dat het kwam
Je kan het proberen, maar officieel mag het natuurlijk niet (alhoewel ze niet lullig doen over een rolletje menthos normaliter.quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:50 schreef missyB het volgende:
[..]
Meestal niet nee... dat vind ik altijd zo krom... je mag zelf niks meenemen en de prijzen daar zijn 3x hoger dan bij een doorsnee verenigingquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:50 schreef missyB het volgende:
[..]
fijn dat geschetste beeld van de mediaquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:53 schreef missyB het volgende:
Vind het maar niks,in al die drukte iets te drinken gaan halen.
Maar wellicht ben ik iets te overbezorgd.
Kind 1 is nog maar 8 en ik heb weer allerlei visioenen van voetbalwedstrijden die uit d ehand lopen enzo.
Zal wel goed gaan
Geloof dat een colaatje idd 3,50 kostquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Meestal niet nee... dat vind ik altijd zo krom... je mag zelf niks meenemen en de prijzen daar zijn 3x hoger dan bij een doorsnee vereniging
Dat is dan sinds een jaar of zo? Ik heb bij Rammstein toch prima met geld kunnen betalen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor ook tijdens concerten betaal je daar met munten
gaat meestal wel goed. zulk soort problemen vind je enkel bij clubs in het noorden zoals groningen geloof ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:53 schreef missyB het volgende:
Vind het maar niks,in al die drukte iets te drinken gaan halen.
Maar wellicht ben ik iets te overbezorgd.
Kind 1 is nog maar 8 en ik heb weer allerlei visioenen van voetbalwedstrijden die uit d ehand lopen enzo.
Zal wel goed gaan
Je hebt geslapen! Het is over, de strijd is afgelopen. Ze hebben je precies waar ze je willen hebben!quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:48 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Wat toegeeft? Ik kan verder toch niks zeggen omdat jullie dan toch weer meer willen weten.
4 jaar terug betaalde ik al met munten daarquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is dan sinds een jaar of zo? Ik heb bij Rammstein toch prima met geld kunnen betalen.
het gebeurd toch ook vaak zat?quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
fijn dat geschetste beeld van de media_!
quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt geslapen! Het is over, de strijd is afgelopen. Ze hebben je precies waar ze je willen hebben!
quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:55 schreef crv het volgende:
[..]
gaat meestal wel goed. zulk soort problemen vind je enkel bij clubs in het noorden zoals groningen geloof ik
het gebeurt helemaal niet vaak zat.quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:56 schreef missyB het volgende:
[..]
het gebeurd toch ook vaak zat?
en dan is het toch echt d emedia niet die de rel ofzo start.
Misschien verschilt het per evenement?quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
4 jaar terug betaalde ik al met munten daar
quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
den haag heeft een keeper die bij gf is geweest
Crazy, let je op?quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:57 schreef missyB het volgende:
[..]
Misschien verschilt het per evenement?
Daarom vind ik muntjes weer niet zo fijn, weet nooit of je overgebleven muntjes later nog ergens geldig voor zijn.
zal wel eens even informeren
Weird shizzle... Nou ja, misschien inderdaad per evenement anders. Of mijn geheugen is net als die accu: langzaam aan het afsterven. Ik ben ook al ouder, dan krijg je dat.quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
4 jaar terug betaalde ik al met munten daar
Het word gruwelijk uitvergroot (vaak zijn het kleine groepjes die mot maken) en als het gebeurd is het buiten de stadia (want erbinnen is flinke beveiliging). En elk incident wordt uitvoerig belicht. Als ze net zoveel aandacht gaven aan tasjesdieven zou je dan ook niet meer de stad indurven?quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:56 schreef missyB het volgende:
[..]
het gebeurd toch ook vaak zat?
en dan is het toch echt d emedia niet die de rel ofzo start.
nee, was aan het bellenquote:
http://www.geheugen.comquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weird shizzle... Nou ja, misschien inderdaad per evenement anders. Of mijn geheugen is net als die accu: langzaam aan het afsterven. Ik ben ook al ouder, dan krijg je dat.
Nou ja, een naamquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik heb overigens geen stampende koppijn. Maar ik ga niet klagen, dat doe ik hier al te veelStraks krijg ik nog een naam! Oh wacht, die heb ik al
oke das waar,zoals ik al zei ben wat overbezorgd maar t zal wel goed gaan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het word gruwelijk uitvergroot (vaak zijn het kleine groepjes die mot maken) en als het gebeurd is het buiten de stadia (want erbinnen is flinke beveiliging). En elk incident wordt uitvoerig belicht. Als ze net zoveel aandacht gaven aan tasjesdieven zou je dan ook niet meer de stad indurven?
Je kan imo beter in een stadium zitten dan door de stad lopen.
dat gaat wel goed komen hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:01 schreef missyB het volgende:
[..]
oke das waar,zoals ik al zei ben wat overbezorgd maar t zal wel goed gaan.
Wil gewoon dat kind 1 leuke avond heeft bij zn eerste echte voetbalwedstrijd in stadion
Dat zit ik al jaren niet! 'Zij' hebben me al jarenquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, een naamMaar je kan soms een beetje bottig/norsig uit de hoek komen
En daardoor vraag ik me af of je wel lekker in je vel zit?
WWquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het word gruwelijk uitvergroot (vaak zijn het kleine groepjes die mot maken) en als het gebeurd is het buiten de stadia (want erbinnen is flinke beveiliging). En elk incident wordt uitvoerig belicht. Als ze net zoveel aandacht gaven aan tasjesdieven zou je dan ook niet meer de stad indurven?
Je kan imo beter in een stadium zitten dan door de stad lopen.
Zolang je daar niks positiefs over N.E.C. zegt komt dat wel goed.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:01 schreef missyB het volgende:
[..]
oke das waar,zoals ik al zei ben wat overbezorgd maar t zal wel goed gaan.
Wil gewoon dat kind 1 leuke avond heeft bij zn eerste echte voetbalwedstrijd in stadion
Oh noes! Snel, pak de alu hoedjesquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zit ik al jaren niet! 'Zij' hebben me al jaren
Sure thing! Ik lees het wel pas vanmiddag wss. Zo op sollicitatiegesprek.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WWBedankt voor je sms, ik PM jou zo even kee?
wat een schattig mannetje!quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh noes! Snel, pak de alu hoedjes
[ afbeelding ]
Ja daaaag als ik kind 1 die instructies geef gaat hij daar zo aan lopen denken dat ie het wel een keer uitbrult hahahahahquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zolang je daar niks positiefs over N.E.C. zegt komt dat wel goed.
Succes WWquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Sure thing! Ik lees het wel pas vanmiddag wss. Zo op sollicitatiegesprek.
Zolang je man het maar niet doet zit het wel goed.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:04 schreef missyB het volgende:
[..]
Ja daaaag als ik kind 1 die instructies geef gaat hij daar zo aan lopen denken dat ie het wel een keer uitbrult hahahahah
Merci!quote:
Hai liefjequote:
Dan sms ik welquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Sure thing! Ik lees het wel pas vanmiddag wss. Zo op sollicitatiegesprek.
Hihihiquote:
Hij heeft hetzelfde kapsel als ik!quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh noes! Snel, pak de alu hoedjes
[ afbeelding ]
Als IK!quote:
Speciaal nieuw overhemdje gekocht!quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:05 schreef missyB het volgende:
[..]
heeej succes gewenst!
powerkleding al aan?
Dat doen volgens mij alle nokia'squote:Op vrijdag 15 april 2011 09:06 schreef wel.o.k het volgende:
cool
telefoon zegt PIEP
batterij vol. bespaar stroom en verwijder oplader uit het stopcontact.
die tekst is zinloos maar piep, vol is wel handig.
ik begin al een beetje te wennen aan mijn nieuwe telefoon.
nog een week of 4 en dan is het normaal
super boeiend manquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:06 schreef wel.o.k het volgende:
cool
telefoon zegt PIEP
batterij vol. bespaar stroom en verwijder oplader uit het stopcontact.
die tekst is zinloos maar piep, vol is wel handig.
ik begin al een beetje te wennen aan mijn nieuwe telefoon.
nog een week of 4 en dan is het normaal
Als ik mijn dagelijkse schuurbeurt daarboven heb gehad wel jaquote:
mijn vorige nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat doen volgens mij alle nokia's![]()
mijn samsung ookquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat doen volgens mij alle nokia's![]()
Wat voor baan is het?quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Speciaal nieuw overhemdje gekocht!
Het gaat welquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai liefje![]()
Hoe is het vandaag?
Ninja-edit gedaan, zag het zelf ook al, spreektaal in het oosten hequote:Op vrijdag 15 april 2011 09:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als IK!En dat kun je niet zien, want alu-hoedje
![]()
Stage in mijn geval. Bij de stadsbank.quote:
Een nieuwe!quote:
Succes!quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Stage in mijn geval. Bij de stadsbank.
ja echt hequote:
dacht / zagquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ninja-edit gedaan, dag het zelf ook al, spreektaal in het oosten he
zag, met dikke vinger. Ik heb de D van Koen hier. Niet zeggen!quote:
succesquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dagquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ninja-edit gedaan, dag het zelf ook al, spreektaal in het oosten he
zolang je mijn D's niet hebtquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
zag, met dikke vinger. Ik heb de D van Koen hier. Niet zeggen!
nee, dat zal niet gebeuren.quote:
Lijkt me best interessant!quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
volgende keer toch die 30cm eens in praktijk brengenquote:
Wil je weten hoe mijn toetsenbord werkt? Niet, spatie blijft vaak hangen, en toetsaanslagen pakt ie af en toe niet. En dan ben ik zelf nog motorisch gestoord ook nog!quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dag.
Gaat lekker met je toetsenbord.
ST-tje!quote:
Owquote:
Lekker rustig aan doenquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het gaat welIk ga straks naar mijn moeder... afleiding zal wel goed doen
Sorry, wat DAG je?quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ninja-edit gedaan, zag het zelf ook al, spreektaal in het oosten he
Coolquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
volgende keer toch die 30cm eens in praktijk brengen
ik bedoel 30cm onder je ogen...quote:
Dat zeggen ze allemaal. En dan zien ze mij en dan vinden ze me een te grote lul!quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal. En dan zien ze mij en dan vinden ze me een te grote lul!
Wat Wok zegtquote:
quote:
ik ontkenquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
den haag heeft een keeper die bij gf is geweest
ben jij zo lang dan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal. En dan zien ze mij en dan vinden ze me een te grote lul!
heb ik al gedaanquote:
Goedemorgen Liebchenquote:
Alles?quote:
quote:
Merci!quote:
Kaal of streepje?quote:
*knuffel* Heel veel sterkte toegewenst.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:15 schreef suikertaartje het volgende:
Ik doe wel even een korte samenvatting, goed?
Niet zo veel zin in veel uitleggen en alle details![]()
Mijn moeder blijkt geen erge hartafwijkingen te hebben, haar klachten komen voornamelijk door stress en nieuwe medicijnen.
Met mijn vader gaat het niet goed, hij is ernstig ziek. Prognose vooralsnog onbekend.
Voor foto's moet je maar voor in FoBo kijken ofzoquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:15 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn moeder blijkt geen erge hartafwijkingen te hebben, haar klachten komen voornamelijk door stress en nieuwe medicijnen.
Met mijn vader gaat het niet goed, hij is ernstig ziek. Prognose vooralsnog onbekend.
Nog steeds sterkte.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:15 schreef suikertaartje het volgende:
Gelukkig wel goed nieuws voor moeder meidquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:15 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen Liebchen
[..]
Alles?
Hai
Ze weten wel wat het is hoor, maar niet hoe het zich verder gaat ontwikkelen. Dat gaat bij iedereen anders..quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:16 schreef missyB het volgende:
[..]
Gelukkig wel goed nieuws voor moeder meid
wat vreemd dat ze van je paps nog niks weten, lijkt me erg frustrerend.
sterkte!
sterkte suikertjequote:Op vrijdag 15 april 2011 09:15 schreef suikertaartje het volgende:
hou vol lieverd, denk ook aan jezelf.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:15 schreef suikertaartje het volgende:
Mogguh meisjequote:Op vrijdag 15 april 2011 09:15 schreef suikertaartje het volgende:
aah op die manierquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze weten wel wat het is hoor, maar niet hoe het zich verder gaat ontwikkelen. Dat gaat bij iedereen anders..
Hele dikke knuffel voor jouquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:15 schreef suikertaartje het volgende:
Sterkte STquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:15 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb van Muck een kaartje voor je en van Mart nog een cadeautjequote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb van Muck een kaartje voor je en van Mart nog een cadeautjeVanavond koffie?
En ik heb heel veel knuffels voor je over en koffiequote:
Veel sterkte en een dikkequote:Op vrijdag 15 april 2011 09:15 schreef suikertaartje het volgende:
Ik neem morgen ook knuffels mee!quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En ik heb heel veel knuffels voor je over en koffie![]()
quote:
nog steeds koffiequote:Op vrijdag 15 april 2011 09:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En ik heb heel veel knuffels voor je over en koffie![]()
Naar omstandigheden goed.quote:
Mwa, iets wakkerder dan gisteren. En nog 3 uur en dan weekend en om 1 uur praten bij de hypotheekmanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |