Nee, dat vind ik te nepquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]op je hoofdpijn!! Ga je nog wat leuks doen vandaag?
[..]
Nee, wel schattig![]()
Je hebt toch geen Star Wars Lego he?
![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Naar Sony in Hilversum. Kan ik meteen een controllerbatterij vragen als ik er toch ben
Ah, het staat er op ,ik las alleen de tekstquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:14 schreef Solique het volgende:
[..]
http://www.consoleonderdelen.nl/ps3-controller-batterij.html
Op deze staat 1800mAh
And with you, young Padawanquote:
Tijden gewerkt daar. Silverpoint-gebouw.quote:
zoek anders die van gbooster, die is maar 10 euro verkoopadviesquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, het staat er op ,ik las alleen de tekst
dat is in het centrum, lekker komen en weggaan daarquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tijden gewerkt daar. Silverpoint-gebouw.
eng hequote:
Oh, ik heb overigens geen stampende koppijn. Maar ik ga niet klagen, dat doe ik hier al te veelquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]op je hoofdpijn!! Ga je nog wat leuks doen vandaag?
[..]
quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nice Pheno
En nu naar het werk, tot strakjes
quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nice Pheno
En nu naar het werk, tot strakjes
Rustig dagje gisteren. Er moeten vaker collega's extra op de kamer zitten met zicht op mijn schermquote:
sterkte ermeequote:Op vrijdag 15 april 2011 08:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik heb overigens geen stampende koppijn. Maar ik ga niet klagen, dat doe ik hier al te veelStraks krijg ik nog een naam! Oh wacht, die heb ik al
I know. Eenrichtingsverkeer. En altijd cursisten die langs het gebouw rijden en dus opbellen van: uh, ik reed er net langs, maar hoe kom ik nu snel bij jullie?quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is in het centrum, lekker komen en weggaan daar![]()
vooral als er markt is...
Check, ga ik ook even kijkenquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
zoek anders die van gbooster, die is maar 10 euro verkoopadvies
Sixaxis Battery Double Playtime Gbooster heet ie
mijn badkamer ligt uit elkaar .....quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Check, ga ik ook even kijkenIk weiger een voor de rest prima controller weg te doen en er bijna 60 euro voor een nieuwe neer te tellen. I'll fix what is broken!
quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
I know. Eenrichtingsverkeer. En altijd cursisten die langs het gebouw rijden en dus opbellen van: uh, ik reed er net langs, maar hoe kom ik nu snel bij jullie?
Niet
ik heb een "censuur" hekel aan badkamers verbouwen......quote:
Cement storten, gaat zelfs in Fukushima uiteindelijk alles oplossen!quote:
voor 50 kun je ook al een originele nieuw kopen, als je goed zoekt maar 10 euro is toch een betere oplossingquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Check, ga ik ook even kijkenIk weiger een voor de rest prima controller weg te doen en er bijna 60 euro voor een nieuwe neer te tellen. I'll fix what is broken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |