Nee, dat vind ik te nepquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]op je hoofdpijn!! Ga je nog wat leuks doen vandaag?
[..]
Nee, wel schattig![]()
Je hebt toch geen Star Wars Lego he?
![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Naar Sony in Hilversum. Kan ik meteen een controllerbatterij vragen als ik er toch ben
Ah, het staat er op ,ik las alleen de tekstquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:14 schreef Solique het volgende:
[..]
http://www.consoleonderdelen.nl/ps3-controller-batterij.html
Op deze staat 1800mAh
And with you, young Padawanquote:
Tijden gewerkt daar. Silverpoint-gebouw.quote:
zoek anders die van gbooster, die is maar 10 euro verkoopadviesquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, het staat er op ,ik las alleen de tekst
dat is in het centrum, lekker komen en weggaan daarquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tijden gewerkt daar. Silverpoint-gebouw.
eng hequote:
Oh, ik heb overigens geen stampende koppijn. Maar ik ga niet klagen, dat doe ik hier al te veelquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]op je hoofdpijn!! Ga je nog wat leuks doen vandaag?
[..]
quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nice Pheno
En nu naar het werk, tot strakjes
quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nice Pheno
En nu naar het werk, tot strakjes
Rustig dagje gisteren. Er moeten vaker collega's extra op de kamer zitten met zicht op mijn schermquote:
sterkte ermeequote:Op vrijdag 15 april 2011 08:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik heb overigens geen stampende koppijn. Maar ik ga niet klagen, dat doe ik hier al te veelStraks krijg ik nog een naam! Oh wacht, die heb ik al
I know. Eenrichtingsverkeer. En altijd cursisten die langs het gebouw rijden en dus opbellen van: uh, ik reed er net langs, maar hoe kom ik nu snel bij jullie?quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is in het centrum, lekker komen en weggaan daar![]()
vooral als er markt is...
Check, ga ik ook even kijkenquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
zoek anders die van gbooster, die is maar 10 euro verkoopadvies
Sixaxis Battery Double Playtime Gbooster heet ie
mijn badkamer ligt uit elkaar .....quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Check, ga ik ook even kijkenIk weiger een voor de rest prima controller weg te doen en er bijna 60 euro voor een nieuwe neer te tellen. I'll fix what is broken!
quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
I know. Eenrichtingsverkeer. En altijd cursisten die langs het gebouw rijden en dus opbellen van: uh, ik reed er net langs, maar hoe kom ik nu snel bij jullie?
Niet
ik heb een "censuur" hekel aan badkamers verbouwen......quote:
Cement storten, gaat zelfs in Fukushima uiteindelijk alles oplossen!quote:
voor 50 kun je ook al een originele nieuw kopen, als je goed zoekt maar 10 euro is toch een betere oplossingquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Check, ga ik ook even kijkenIk weiger een voor de rest prima controller weg te doen en er bijna 60 euro voor een nieuwe neer te tellen. I'll fix what is broken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |