quote:Op vrijdag 15 april 2011 07:46 schreef Pheno het volgende:
TVPaah we gaan weer naar blondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goede morgen Marijke
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Goedemorgen gekke meneerquote:Op vrijdag 15 april 2011 07:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aah we gaan weer naar blond
goede morgen Marijke
Wokjequote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 07:46 schreef Pheno het volgende:
TVPpush up of nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
hoi Marijke, Dank je neem er op afstand eentje met je samen, OKquote:Op vrijdag 15 april 2011 07:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh CRV wat een klote zooiSterkte en beterschap voor je vrouw
Als je (ookal ligt Zwolle wat ver van waar jij zit) een bakkie wilt komen doen ben je van harte welkom
quote:Op vrijdag 15 april 2011 07:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen gekke meneer
[..]
Wokje![]()
Zie m'n sig
Hoe is het lieverd?
Is goedquote:Op vrijdag 15 april 2011 07:54 schreef crv het volgende:
[..]
hoi Marijke, Dank je neem er op afstand eentje met je samen, OK![]()
quote:
Dat zal mijn life wel zijn danquote:
Vraag het haar.quote:
ja, werkwerkwerk een dagje weg levert altijd een stapeltje fan mail opquote:Op vrijdag 15 april 2011 07:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is goed
[..]Sterkte
Ben je vandaag aan het werk?
Goedemorgen Barquote:
Je ouders zullen blij met je zijnquote:
Goed geslapen mevrouw ?quote:Op vrijdag 15 april 2011 07:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen gekke meneer
[..]
Wokje![]()
Zie m'n sig
Hoe is het lieverd?
Even je zinnen verzettenquote:Op vrijdag 15 april 2011 07:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, werkwerkwerk een dagje weg levert altijd een stapeltje fan mail op![]()
maar dat is wel lekker op dit moment
als je koud water neemt gaat het nog sn ellerquote:
Mwahquote:
Meestal is het als ik half te laat komquote:Op vrijdag 15 april 2011 07:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen BarHoe ist?
[..]
Je ouders zullen blij met je zijnIk douchte altijd 10x zo lang, ze waren heel goedkoop uit toen ik op kamers ging
![]()
Mijn ouders zorgden gewoon dat je een koude douche hebt dan. Zo leer je het wel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 07:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen BarHoe ist?
[..]
Je ouders zullen blij met je zijnIk douchte altijd 10x zo lang, ze waren heel goedkoop uit toen ik op kamers ging
![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2011 07:58 schreef crv het volgende:
[..]
als je koud water neemt gaat het nog sn eller
Krentenbolletje tot die tijd?quote:
inderdaad, gewoon in het werk storten.quote:
Heb ik gedaan, maar ze gaf geen antwoord, ze wil me nietquote:
redelijkquote:Op vrijdag 15 april 2011 07:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen BarHoe ist?
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |