quote:Op vrijdag 15 april 2011 07:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen gekke meneer
[..]
Wokje![]()
Zie m'n sig
Hoe is het lieverd?
Is goedquote:Op vrijdag 15 april 2011 07:54 schreef crv het volgende:
[..]
hoi Marijke, Dank je neem er op afstand eentje met je samen, OK![]()
quote:
Dat zal mijn life wel zijn danquote:
Vraag het haar.quote:
ja, werkwerkwerk een dagje weg levert altijd een stapeltje fan mail opquote:Op vrijdag 15 april 2011 07:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is goed
[..]Sterkte
Ben je vandaag aan het werk?
Goedemorgen Barquote:
Je ouders zullen blij met je zijnquote:
Goed geslapen mevrouw ?quote:Op vrijdag 15 april 2011 07:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen gekke meneer
[..]
Wokje![]()
Zie m'n sig
Hoe is het lieverd?
Even je zinnen verzettenquote:Op vrijdag 15 april 2011 07:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, werkwerkwerk een dagje weg levert altijd een stapeltje fan mail op![]()
maar dat is wel lekker op dit moment
als je koud water neemt gaat het nog sn ellerquote:
Mwahquote:
Meestal is het als ik half te laat komquote:Op vrijdag 15 april 2011 07:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen BarHoe ist?
[..]
Je ouders zullen blij met je zijnIk douchte altijd 10x zo lang, ze waren heel goedkoop uit toen ik op kamers ging
![]()
Mijn ouders zorgden gewoon dat je een koude douche hebt dan. Zo leer je het wel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 07:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen BarHoe ist?
[..]
Je ouders zullen blij met je zijnIk douchte altijd 10x zo lang, ze waren heel goedkoop uit toen ik op kamers ging
![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2011 07:58 schreef crv het volgende:
[..]
als je koud water neemt gaat het nog sn eller
Krentenbolletje tot die tijd?quote:
inderdaad, gewoon in het werk storten.quote:
Heb ik gedaan, maar ze gaf geen antwoord, ze wil me nietquote:
redelijkquote:Op vrijdag 15 april 2011 07:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen BarHoe ist?
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2011 07:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Meestal is het als ik half te laat kommaar langer douchen dan een kwartier doe ik sowieso niet
Dat hebben ze ook wel eens gedaan hoor, maar dat werkt nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 07:59 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Mijn ouders zorgden gewoon dat je een koude douche hebt dan. Zo leer je het wel.
thats an understatementquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nou, mazzelkonten dat je ouders zijn
[..]
Dat hebben ze ook wel eens gedaan hoor, maar dat werkt nietIk ben erg koppig
![]()
ik vind koud douchen zo erg nog nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nou, mazzelkonten dat je ouders zijn
[..]
Dat hebben ze ook wel eens gedaan hoor, maar dat werkt nietIk ben erg koppig
![]()
je bent ziek in je kopquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik vind koud douchen zo erg nog niet
Nou ja, niet storten of wegvluchten, gewoon even je zinnen verzettenquote:Op vrijdag 15 april 2011 07:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
inderdaad, gewoon in het werk storten.
het komt wel weer goed
Wie heeft dat gezegd dan?quote:
Fijn van Barmanquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
redelijk
maandag afspraak bij de fysio en je zult zien dat de pijn in de komende dagen weg trekt
naja.. heb ik altijd
en vandaag laatste werkdag (van de week) dus![]()
en BarMan was vanochtend heeel lief
dus.. ik ben redelijk fijn opgestaan!
jah ik heb ook goed geslapenquote:Op vrijdag 15 april 2011 07:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MwahWeer maf gedroomd
Hoe is het met jou dan? Jij wel lekker geslapen?
Alleen in een hittegolf in zuid-europa.quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik vind koud douchen zo erg nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |