Ja, zelfs op gereageerd!quote:
De opstand is al verloren als je toegeeft!quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:35 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Nee ik heb niks meer te vertellen. Maar ben begin 20.
En de opstand is nog niet klaar hoor.
deze bedoel ik hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
De opstand is al verloren als je toegeeft!
quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
voor 50 kun je ook al een originele nieuw kopen, als je goed zoekt maar 10 euro is toch een betere oplossing![]()
wel even de l en r knoppen vast tapen als je gaat knutselen, als deze los springen is het terug frummelen een k karwei.
hmmm goed idee.quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:41 schreef missyB het volgende:
strakkies even oude baas uit zn bed rammelen en daarna rest van de dag lekker aan mezelf.
Heb mezelf beloofd niks te gaan doen vandaag, lekker hoor
voetbalquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:45 schreef missyB het volgende:
iemand die het weet misschien??
Morgen gaan kind 1 en papa naar vitesse-groningen
Koop je daar munten vooraf of kun je gewoon je drinken cash betalen?
Lovelyquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:41 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja.. koffie...
* LovelyLady zat doelloos naar het scherm te staren . ....
Ja, mijn duct tape is weer van stal!quote:
ik denk niet dat dat het antwoord is waarop ze zit te wachtenquote:
Het enige goede antwoord!quote:
ook mijn idee en papa s idee maar ja kind 1 is er wild van en had de kaarten gewonnen, kind 1 helemaal in de gloria dus kan het niet maken niet te gaan he.quote:
Maar tijdens concerten kun je ook met cash betalen, dus waarom zou dat met voetbal niet kunnen. geen idee hoor, I'm with wel.o.k.quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:45 schreef missyB het volgende:
iemand die het weet misschien??
Morgen gaan kind 1 en papa naar vitesse-groningen
Koop je daar munten vooraf of kun je gewoon je drinken cash betalen?
Je moet daar muntjes kopen, voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:46 schreef missyB het volgende:
[..]
ook mijn idee en papa s idee maar ja kind 1 is er wild van en had de kaarten gewonnen, kind 1 helemaal in de gloria dus kan het niet maken niet te gaan he.
Gelukkig zijn het er maar 2 en hoef ik niet mee
nee hoor ook tijdens concerten betaal je daar met muntenquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar tijdens concerten kun je ook met cash betalen, dus waarom zou dat met voetbal niet kunnen. geen idee hoor, I'm with wel.o.k.
Nope... de onderkant deed opeens pijn toen ik wakker werdquote:
Wat toegeeft? Ik kan verder toch niks zeggen omdat jullie dan toch weer meer willen weten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
De opstand is al verloren als je toegeeft!
Ow... nu maar hopen dat het net zo snel weer verdwijnt als dat het kwamquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nope... de onderkant deed opeens pijn toen ik wakker werd
Probleem is dat er tijdens de helft er heel veel mensen tegelijk wat willen halen en dan is het pokkedruk. Op dat moment zijn muntjes handiger dan bij elke transactie het bedrag controleren en bereken wat je terug moet geven.quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar tijdens concerten kun je ook met cash betalen, dus waarom zou dat met voetbal niet kunnen. geen idee hoor, I'm with wel.o.k.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:46 schreef crv het volgende:
[..]
ik denk niet dat dat het antwoord is waarop ze zit te wachten
quote:
Zelf iets mee nemen is geen optie denk ik?quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Probleem is dat er tijdens de helft er heel veel mensen tegelijk wat willen halen en dan is het pokkedruk. Op dat moment zijn muntjes handiger dan bij elke transactie het bedrag controleren en bereken wat je terug moet geven.
Mag meestal niet ivm gooi gevaar enzoquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:50 schreef missyB het volgende:
[..]
Zelf iets mee nemen is geen optie denk ik?
Ach, en anders maar nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ow... nu maar hopen dat het net zo snel weer verdwijnt als dat het kwam
Je kan het proberen, maar officieel mag het natuurlijk niet (alhoewel ze niet lullig doen over een rolletje menthos normaliter.quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:50 schreef missyB het volgende:
[..]
Zelf iets mee nemen is geen optie denk ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |