ook niet als het min 10 is even lekker je nest vol schijten voor extra warmte?quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
De leeftijd om in bed te schijten ben ik ook al een tijdje ontgroeid.
Half. Beetje geslapen, was om 3 uur ineens weer klaarwakker.quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh Knuppelhaar, ben je nog in staking of heb je alweer geslapen?
Nee, ik heb geen bruin laken als schutkleur.quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook niet als het min 10 is even lekker je nest vol schijten voor extra warmte?
Oh, ik had de TT niet echt gelezenquote:
Goedemorgen Solquote:
quote:
Mwah... Voel me een beetje kutquote:
HEERLIJKquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook niet als het min 10 is even lekker je nest vol schijten voor extra warmte?
wat voor controller en wat voor batterij?quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:08 schreef Pheno het volgende:
Sjees, ik zoek een nieuwe batterij voor die controller en alle sites geven geen enkele eenheid van energie aan. "Ja, extra lange batterijduur". Hoeveel mHa stelletje rukmussen!?
Ah, daar gaat je opstandquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:07 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Half. Beetje geslapen, was om 3 uur ineens weer klaarwakker.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:09 schreef MaleDuck het volgende:
Ik kom er net achter dat bij bol.com ook (bijna) alle Star Wars boeken voor een prikkie te krijgen zijn
de ps3-controller schijt zichzelf al leeg in een dag, zonder iets te spelen. Batterij is dus doodquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat voor controller en wat voor batterij?
OMGquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:09 schreef MaleDuck het volgende:
Ik kom er net achter dat bij bol.com ook (bijna) alle Star Wars boeken voor een prikkie te krijgen zijn
ok ik ga even voro je kijken of ik wat details kan vinden achter de schermen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
de ps3-controller schijt zichzelf al leeg in een dag, zonder iets te spelen. Batterij is dus dood
Of je speelt te veelquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
de ps3-controller schijt zichzelf al leeg in een dag, zonder iets te spelen. Batterij is dus dood
quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
Palen doet niet zo veel met me, sorry
Maar wat is er loos dan?
das een lange ....... paalquote:
Star Wars nerd,quote:
quote:
Tja, dat zou ook kunnen natuurlijk! Maar uiteindelijk gevolg is dat de batterij er meer dan een halve dag doet om op te laden en als je dus een dagje laat liggen de lading weer weg is. Erg onhandig. Heb je een draadloze controller, moet je er alsnog een USB-kabel aan hangenquote:
Is best behelpen hoor als je gewend bent dat de bakker al om 05:30 open isquote:Op vrijdag 15 april 2011 07:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Krentenbolletje tot die tijd?
quote:
Nee, wel schattigquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Star Wars nerd,dat ben ik zeker... IT nerd
dat niet
[..]vind je het erg?
http://www.consoleonderdelen.nl/ps3-controller-batterij.htmlquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:08 schreef Pheno het volgende:
Sjees, ik zoek een nieuwe batterij voor die controller en alle sites geven geen enkele eenheid van energie aan. "Ja, extra lange batterijduur". Hoeveel mHa stelletje rukmussen!?
dagquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:14 schreef RockNijntje het volgende:
Tijd om dag te zeggen, tijd om dag te zeggen
may the force be with youquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Star Wars nerd,dat ben ik zeker... IT nerd
dat niet
[..]vind je het erg?
Naar Sony in Hilversum. Kan ik meteen een controllerbatterij vragen als ik er toch benquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]op je hoofdpijn!! Ga je nog wat leuks doen vandaag?
[..]
Succes op school meisjequote:Op vrijdag 15 april 2011 08:14 schreef RockNijntje het volgende:
Tijd om dag te zeggen, tijd om dag te zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |