Dat zeggen ze allemaal. En dan zien ze mij en dan vinden ze me een te grote lul!quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal. En dan zien ze mij en dan vinden ze me een te grote lul!
Wat Wok zegtquote:
quote:
ik ontkenquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
den haag heeft een keeper die bij gf is geweest
ben jij zo lang dan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal. En dan zien ze mij en dan vinden ze me een te grote lul!
heb ik al gedaanquote:
Goedemorgen Liebchenquote:
Alles?quote:
quote:
Merci!quote:
Kaal of streepje?quote:
*knuffel* Heel veel sterkte toegewenst.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:15 schreef suikertaartje het volgende:
Ik doe wel even een korte samenvatting, goed?
Niet zo veel zin in veel uitleggen en alle details![]()
Mijn moeder blijkt geen erge hartafwijkingen te hebben, haar klachten komen voornamelijk door stress en nieuwe medicijnen.
Met mijn vader gaat het niet goed, hij is ernstig ziek. Prognose vooralsnog onbekend.
Voor foto's moet je maar voor in FoBo kijken ofzoquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:15 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn moeder blijkt geen erge hartafwijkingen te hebben, haar klachten komen voornamelijk door stress en nieuwe medicijnen.
Met mijn vader gaat het niet goed, hij is ernstig ziek. Prognose vooralsnog onbekend.
Nog steeds sterkte.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:15 schreef suikertaartje het volgende:
Gelukkig wel goed nieuws voor moeder meidquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:15 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen Liebchen
[..]
Alles?
Hai
Ze weten wel wat het is hoor, maar niet hoe het zich verder gaat ontwikkelen. Dat gaat bij iedereen anders..quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:16 schreef missyB het volgende:
[..]
Gelukkig wel goed nieuws voor moeder meid
wat vreemd dat ze van je paps nog niks weten, lijkt me erg frustrerend.
sterkte!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |