Meestal niet nee... dat vind ik altijd zo krom... je mag zelf niks meenemen en de prijzen daar zijn 3x hoger dan bij een doorsnee verenigingquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:50 schreef missyB het volgende:
[..]
Zelf iets mee nemen is geen optie denk ik?
fijn dat geschetste beeld van de mediaquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:53 schreef missyB het volgende:
Vind het maar niks,in al die drukte iets te drinken gaan halen.
Maar wellicht ben ik iets te overbezorgd.
Kind 1 is nog maar 8 en ik heb weer allerlei visioenen van voetbalwedstrijden die uit d ehand lopen enzo.
Zal wel goed gaan
Geloof dat een colaatje idd 3,50 kostquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Meestal niet nee... dat vind ik altijd zo krom... je mag zelf niks meenemen en de prijzen daar zijn 3x hoger dan bij een doorsnee vereniging
Dat is dan sinds een jaar of zo? Ik heb bij Rammstein toch prima met geld kunnen betalen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor ook tijdens concerten betaal je daar met munten
gaat meestal wel goed. zulk soort problemen vind je enkel bij clubs in het noorden zoals groningen geloof ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:53 schreef missyB het volgende:
Vind het maar niks,in al die drukte iets te drinken gaan halen.
Maar wellicht ben ik iets te overbezorgd.
Kind 1 is nog maar 8 en ik heb weer allerlei visioenen van voetbalwedstrijden die uit d ehand lopen enzo.
Zal wel goed gaan
Je hebt geslapen! Het is over, de strijd is afgelopen. Ze hebben je precies waar ze je willen hebben!quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:48 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Wat toegeeft? Ik kan verder toch niks zeggen omdat jullie dan toch weer meer willen weten.
4 jaar terug betaalde ik al met munten daarquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is dan sinds een jaar of zo? Ik heb bij Rammstein toch prima met geld kunnen betalen.
het gebeurd toch ook vaak zat?quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
fijn dat geschetste beeld van de media_!
quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt geslapen! Het is over, de strijd is afgelopen. Ze hebben je precies waar ze je willen hebben!
quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:55 schreef crv het volgende:
[..]
gaat meestal wel goed. zulk soort problemen vind je enkel bij clubs in het noorden zoals groningen geloof ik
het gebeurt helemaal niet vaak zat.quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:56 schreef missyB het volgende:
[..]
het gebeurd toch ook vaak zat?
en dan is het toch echt d emedia niet die de rel ofzo start.
Misschien verschilt het per evenement?quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
4 jaar terug betaalde ik al met munten daar
quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
den haag heeft een keeper die bij gf is geweest
Crazy, let je op?quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:57 schreef missyB het volgende:
[..]
Misschien verschilt het per evenement?
Daarom vind ik muntjes weer niet zo fijn, weet nooit of je overgebleven muntjes later nog ergens geldig voor zijn.
zal wel eens even informeren
Weird shizzle... Nou ja, misschien inderdaad per evenement anders. Of mijn geheugen is net als die accu: langzaam aan het afsterven. Ik ben ook al ouder, dan krijg je dat.quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
4 jaar terug betaalde ik al met munten daar
Het word gruwelijk uitvergroot (vaak zijn het kleine groepjes die mot maken) en als het gebeurd is het buiten de stadia (want erbinnen is flinke beveiliging). En elk incident wordt uitvoerig belicht. Als ze net zoveel aandacht gaven aan tasjesdieven zou je dan ook niet meer de stad indurven?quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:56 schreef missyB het volgende:
[..]
het gebeurd toch ook vaak zat?
en dan is het toch echt d emedia niet die de rel ofzo start.
nee, was aan het bellenquote:
http://www.geheugen.comquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weird shizzle... Nou ja, misschien inderdaad per evenement anders. Of mijn geheugen is net als die accu: langzaam aan het afsterven. Ik ben ook al ouder, dan krijg je dat.
Nou ja, een naamquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik heb overigens geen stampende koppijn. Maar ik ga niet klagen, dat doe ik hier al te veelStraks krijg ik nog een naam! Oh wacht, die heb ik al
oke das waar,zoals ik al zei ben wat overbezorgd maar t zal wel goed gaan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het word gruwelijk uitvergroot (vaak zijn het kleine groepjes die mot maken) en als het gebeurd is het buiten de stadia (want erbinnen is flinke beveiliging). En elk incident wordt uitvoerig belicht. Als ze net zoveel aandacht gaven aan tasjesdieven zou je dan ook niet meer de stad indurven?
Je kan imo beter in een stadium zitten dan door de stad lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |