quote:Op donderdag 14 april 2011 21:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Tnx![]()
Ik ben weer weg, fotootjes kiek'n
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:16 schreef Greys het volgende:
Trust Cat en glunder-ze Ing!
S zou vandaag - zoals elke donderdag - terug komen uit Hamburg.
Zou half zes vliegen.
Vertraging, werd half zeven.
Toen werd het tien over acht.
Toen kwart over negen.
Toen zaten ze in het vliegtuigje, wilde het vliegtuigje niet starten
(Daarom was de vertraging ook, moest uit Polen komen, wilde daar ook niet starten).
"Ja het was het laatste vluchtje eigenlijk, ging uit de running". Lekker veilige materialen daar!
En nu moeten ze zelf een hotel zoeken - want de hotels in de buurt van het vliegveld zitten allemaal vol - en vliegt ie morgen om 17 uur pas terug
Wat, heb je een kloon daar? Post je in het rammelaars topic?quote:
Het maakt hem op zich niet zoveel uit, dan werkt hij nog een dag langer in Duitsland op zijn kantoortje daar. Het is kut, maar niet heel erg voor hem.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lekker dan! Wordt dat wel vergoed?
En lukt het jou morgenavond dan allemaal wel?
Ja, hij kan in ieder geval iets gaan doen overdag. Ik zou ook lichtelijk chagrijnig worden als ik de volgende dag nog afspraken had staanquote:Op donderdag 14 april 2011 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Het maakt hem op zich niet zoveel uit, dan werkt hij nog een dag langer in Duitsland op zijn kantoortje daar. Het is kut, maar niet heel erg voor hem.
Die andere zakenmannetjes vloekten de hele bende bij elkaar, die vlogen die meiden achter de balie haast aan. Sommigen zullen ook wel een meeting in Nederland hebben morgenochtend ofzo, die gaan ze gewoon niet halen. Pas morgen eind van de middag, dus 24 uur later dan gepland terug vliegen
En morgenavond lukt wel hoor, dan zie ik hem dus helemaal bijna niet dit weekend. Vrijdagavond ik weg, zaterdag hij weg, zondag hij en ik allebei weg (elk iets anders). Dus dat lag niet helemaal in de planning
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:18 schreef Goodbye het volgende:
Wat, heb je een kloon daar? Post je in het rammelaars topic?
Ja alleen maandag idd.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, hij kan in ieder geval iets gaan doen overdag. Ik zou ook lichtelijk chagrijnig worden als ik de volgende dag nog afspraken had staanAanvliegen van mensen die ook maar hun werk doen vind ik dan wel een beetje overdreven.
En da's inderdaad weinig tijd samen. Wanneer is hij volgende week weer weg? Hebben jullie altijd de o zo spannende maandagavond nog
Wanneer ga je weer eens "klussen"?quote:
Hangt van de situatie af, als de arrogantie van zo'n persoon afdruipt wel ja. Als je ziet dat ze echt niet meer kunnen vanuit de organisatie, tsja, dan heeft het toch niet zoveel zin.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:24 schreef Greys het volgende:
En ja het aanvliegen van de baliedames is misschien overdreven, maar als je èn al uren wacht èn ze hadden je dus in een vliegtuig gezet dat het niet eens goed deed (ze zeiden letterlijk 'als hij eenmaal start dan blijft ie het waarschijnlijk wel doen') èn ze hebben geen hotel geregeld voor je èn je vliegt pas 24 uur later, dan zou ik ook niet voor mezelf in staan denk ik
Geloof dat de vriendelijkheid dan wel op isquote:Op donderdag 14 april 2011 22:24 schreef Greys het volgende:
En ja het aanvliegen van de baliedames is misschien overdreven, maar als je èn al uren wacht èn ze hadden je dus in een vliegtuig gezet dat het niet eens goed deed (ze zeiden letterlijk 'als hij eenmaal start dan blijft ie het waarschijnlijk wel doen') èn ze hebben geen hotel geregeld voor je èn je vliegt pas 24 uur later, dan zou ik ook niet voor mezelf in staan denk ik
quote:
Ik zie nu een link met het stoppen met rokenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer eens "klussen"?
Een houtduifquote:
Je mot toch watquote:Op donderdag 14 april 2011 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie nu een link met het stoppen met roken
quote:
Ja maar dan ga je toch alles op alles zetten om hotels te regelen?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hangt van de situatie af, als de arrogantie van zo'n persoon afdruipt wel ja. Als je ziet dat ze echt niet meer kunnen vanuit de organisatie, tsja, dan heeft het toch niet zoveel zin.
Dat van dat vliegtuig en dat 'ie het waarschijnlijk wel zou doen vind ik wel een beetje creepy
Dat kan volgeboekt zijn. En je kan toch zeker niet mensen die niet bij de vertraging betrokken zijn van hun vlucht halen? Of er zijn gewoon maar weinig vluchten.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dan ga je toch alles op alles zetten om hotels te regelen?
En een eerdere vlucht morgenochtend?
Ze kunnen toch ook gewoon met de trein?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:28 schreef Greys het volgende:
Lufthansa of KLM. Maar aan de afhandeling te blijken gok ik KLM. Het had wel beter gekund. Lufthansa is altijd heel netjes en secuur.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:31 schreef APK het volgende:
[..]
Ze kunnen toch ook gewoon met de trein?
Het is niet alsof ze in Mumbai vastzitten, toch?
Blijft natuurlijk lomp van die maatschappij...
Welke is het eigenlijk?
Ja, ik persoonlijk welquote:Op donderdag 14 april 2011 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:
Lijkt mij eerder iets kleiners aan de verhalen te horenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:32 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Lufthansa of KLM. Maar aan de afhandeling te blijken gok ik KLM.
Ze hoeven ook niemand van hun vlucht te halen?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:29 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat kan volgeboekt zijn. En je kan toch zeker niet mensen die niet bij de vertraging betrokken zijn van hun vlucht halen? Of er zijn gewoon maar weinig vluchten.
Hotelovernachting en/of vergoeding kan je eventueel wel eisen, of later terugkrijgen. Er zijn genoeg sites op internet waar precies staat hoe en wat je rechten zijn.
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:33 schreef Goodbye het volgende:
Ik ook nietWacht, ik doe een poging
GB: OUD is eng > APK:> APK post graag in OUD > APK post in het rammeltopic > Als je daar post wil je graag een beebie > Daar moet je dan voor "klussen" > Ik denk dat APK liever een houtduif heeft
Zoiets?
Dat weet ik wel, ik vond dit alleen grappigerquote:Op donderdag 14 april 2011 22:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ik bedoelde alleen maar dat ik ik ouder ben dan jij en dat jij dat eng vond
Nee, KLM en Lufthansa zijn de enige maatschappijen die op AMS vliegen vanaf Hamburg. Als het Rotterdam zou zijn is de maatschappij CityJet, uit mijn hoofd.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:33 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt mij eerder iets kleiners aan de verhalen te horen
Cityjet. OLT - Ostfriesische Lufttransport.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:35 schreef Greys het volgende:
Ik weet de naam van de maatschappij niet meer![]()
Het is in elk geval de enige die sinds kort van Zestienhoven op Hamburg vliegen.
En orginelerquote:Op donderdag 14 april 2011 22:35 schreef Goodbye het volgende:
Dat weet ik wel, ik vond dit alleen grappiger
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:36 schreef Greys het volgende:
Paar weken geleden de eerste vlucht, 's ochtends om 8 uur zaten er drie man in het vliegtuig naar Hamburg en kregen ze bier aangeboden
Dabedoelikquote:
Ik had me vergist. CityJet was de maatschappij die eerder vloog. Nu is het OLT, een (nog) kleinere maatschappij.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:36 schreef Greys het volgende:
Het is in elk geval een raaaaaare maatschappij.
Vorig jaar waren er prima vluchten van Zestienhoven op Hamburg. Toen een maand of twee geen enkele vlucht. En nu heeft deze maatschappij dat op zich genomen.
Paar weken geleden de eerste vlucht, 's ochtends om 8 uur zaten er drie man in het vliegtuig naar Hamburg en kregen ze bier aangeboden
Nou, dat klinkt al raar, vind je ook niet?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:35 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Cityjet. OLT - Ostfriesische Lufttransport.
Ja maar er werd ze nu echt letterlijk bier aangeboden.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:38 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik had me vergist. CityJet was de maatschappij die eerder vloog. Nu is het OLT, een (nog) kleinere maatschappij.
En er is gewoon een standaard drankenpakket, onafhankelijk van het moment van de dag.
Trusten en tot morgenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:39 schreef Goodbye het volgende:
Ik duik m'n bedje in, moet er morgen natuurlijk wel fris en fruitig uit zien![]()
Welterusten!
Ik zou echt in mijn broek schijtenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, dat klinkt al raar, vind je ook niet?
En ze vliegen met mini toestelletjes die niet starten en waarvan ze zeggen dat ie het heus wel blijft doen als hij eenmaal start. Maar het was de laatste vlucht van dat toestel want eigenlijk was het oude bende.
Voor Duitsers klinkt Koninklijke Luchtvaart Maatschappij waarschijnlijk ook heel raar. Kleine maatschappij, kleine vliegtuigen. Je kan van zo'n maatschappij (en afstand) toch niet verwachten dat ze een A380 vliegen? Kleine maatschappijen kunnen vaak ook moeilijker nieuwe vliegtuigen kopen.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, dat klinkt al raar, vind je ook niet?
En ze vliegen met mini toestelletjes die niet starten en waarvan ze zeggen dat ie het heus wel blijft doen als hij eenmaal start. Maar het was de laatste vlucht van dat toestel want eigenlijk was het oude bende. Hoezee, dat geeft toch vertrouwen als je daarmee moet vliegen.
En 's ochtends vroeg krijg je bier
Ik ga er altijd een beetje van uit dat de piloot ook niet dood wilquote:Op donderdag 14 april 2011 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou echt in mijn broek schijten.
Kan ie nog zo hard niet dood willen, maar als dat vliegtuigen in de lucht uit elkaar vallen enzo, dan schiet je met een piloot ook niet zo veel opquote:Op donderdag 14 april 2011 22:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga er altijd een van uit dat de piloot ook niet dood wil
Nee da's waar hoor, daar heb je ook gelijk in. Het hoeft geen groot nieuw vliegtuig te zijn op zulke vluchtjes, maar ik vind het écht raar als ze zelf over hun vliegtuig zeggen dat het wel vaker niet start en dat dat ook de reden was dat ze al met vertraging uit Polen vandaan kwamen nu. En dan daarmee wel weer weg proberen te vliegen met passagiers. Ze kraken hun eigen materiaal af, dat geeft weinig vertrouwen, willen ze soms failliet?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:41 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Voor Duitsers klinkt Koninklijke Luchtvaart Maatschappij waarschijnlijk ook heel raar. Kleine maatschappij, kleine vliegtuigen. Je kan van zo'n maatschappij (en afstand) toch niet verwachten dat ze een A380 vliegen? Kleine maatschappijen kunnen vaak ook moeilijker nieuwe vliegtuigen kopen.
Maar het is wel vreemd dat ze 's ochtends vroeg bier aanbieden.
Maar zo'n gast kijkt toch wel even of de propellors er nog aanzitten enzoquote:Op donderdag 14 april 2011 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan ie nog zo hard niet dood willen, maar als dat vliegtuigen in de lucht uit elkaar vallen enzo, dan schiet je met een piloot ook niet zo veel op.
Het is wel vreemd ja. Nou ja, het is een kleine maatschappij en daarvan kan je niet te veel verwachten. Maar afkraken? Dat is wel een extreme vorm van netjes de waarheid te vertellen. En is die maatschappij niet hartstikke duur?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee da's waar hoor, daar heb je ook gelijk in. Het hoeft geen groot vliegtuig te zijn, maar ik vind het écht raar als ze zelf over hun vliegtuig zeggen dat het wel vaker niet start en dat dat ook de reden was dat ze al met vertraging uit Polen vandaan kwamen nu. En dan daarmee wel weer weg proberen te vliegen met passagiers. Ze kraken hun eigen materiaal af, dat geeft weinig vertrouwen, willen ze soms failliet?
Weet niet of het duur is, zijn werk betaalt de vluchten.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:46 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Het is wel vreemd ja. Nou ja, het is een kleine maatschappij en daarvan kan je niet te veel verwachten. Maar afkraken? Dat is wel een extreme vorm van netjes de waarheid te vertellen. En is die maatschappij niet hartstikke duur?
Een trein naar Schiphol (desnoods FYRA) en dan een ticket naar Hamburg is toch veel handiger en goedkoper? Een bekende en (redelijk) betrouwbare maatschappij, en ook nog eens goedkoper!quote:Op donderdag 14 april 2011 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet niet of het duur is, zijn werk betaalt de vluchten.
Maar dat lijkt me wel, als er de eerste paar weken maar drie man in het vliegtuigje zaten.
Schijnt wel aangetrokken te zijn, want deze keer waren het er twaalf
Dit is elke week hequote:Op donderdag 14 april 2011 22:51 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Een trein naar Schiphol (desnoods FYRA) en dan een ticket naar Hamburg is toch veel handiger en goedkoper? Een bekende en (redelijk) betrouwbare maatschappij, en ook nog eens goedkoper!
Er zijn toch meer vluchten?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit is elke week he
En dat heeft hij een tijdje gedaan ja, vanaf Schiphol, toen ze vanaf R'dam niet vlogen. Dan moet je haast om 4.00 uur op om op tijd te zijn voor je vlucht. Dat is één keertje niet erg, twee keer ook niet, maar voor elke week ga je toch naar een handiger oplossing zoeken. We wonen een minuut of 8 rijden vanaf Zestienhoven.
Niet als je op een bepaalde tijd op kantoor moet zijn elke week daarquote:Op donderdag 14 april 2011 23:06 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Er zijn toch meer vluchten?
Dan moet je met OLT vliegen.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet als je op een bepaalde tijd op kantoor moet zijn elke week daar
Dan gaan die vluchten heel vroeg
leer zelf vliegen!quote:Op donderdag 14 april 2011 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet als je op een bepaalde tijd op kantoor moet zijn elke week daar
Dan gaan die vluchten heel vroeg
Dat doet ie nu toch?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:08 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dan moet je met OLT vliegen.
Wát een rotklus is dat, zelf sushi makenquote:Op donderdag 14 april 2011 23:10 schreef DeZwabber het volgende:
gewoon zelf maken joh, is prima te doen
Nee, ik zeg dat dat de consequentie (of het gevolg, misschien klinkt dat iets minder zwaar) is van het feit dat je niet om 4 uur op wilt staan en toch vroeg in Hamburg moet zijn.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat doet ie nu toch?
Of begrijp ik je nu verkeerd?
je moet je handen een beetje na maken, dan kan je er gewoon mee werkenquote:Op donderdag 14 april 2011 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Wát een rotklus is dat, zelf sushi maken
Die nori vellen plakken nooit goedEn die rijst is te plakkerig. Hel!
Gefeliciteeeeerd!quote:
Heb JIJ dat ooit geprobeerd?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Wát een rotklus is dat, zelf sushi maken
Die nori vellen plakken nooit goedEn die rijst is te plakkerig. Hel!
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:15 schreef DeZwabber het volgende:
sorry ik kon het niet laten
[ afbeelding ]
Truequote:Op donderdag 14 april 2011 23:12 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat dat de consequentie (of het gevolg, misschien klinkt dat iets minder zwaar) is van het feit dat je niet om 4 uur op wilt staan en toch vroeg in Hamburg moet zijn.
Sterker nog, diverse kerenquote:
Euhm...nee...gewoonquote:Op donderdag 14 april 2011 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Sterker nog, diverse keren
Een keer of zes zelf en een keertje met Conleche.
Hoezo is dat zo verrassend?
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Adrenaline-level begint te zakken geloof ik.
Ik sta op instorten![]()
naam komt niet onlinequote:Op donderdag 14 april 2011 23:27 schreef tombolafan het volgende:
Ing, gefeliciteerd!
*teruglezen gaat voor de naam*
Ik ook van jouquote:Op donderdag 14 april 2011 23:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Euhm...nee...gewoon![]()
![]()
Keukenprinses
Dat lees ik nu, na een heel topicquote:
Graag gedaan, gefeliciteerd!quote:en bedankt voor de kaart
Slaap lekker en tot morgen!quote:Op donderdag 14 april 2011 23:34 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Het bed is aan mij. Ik ga slapen, welterusten en tot morgen!
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
naam komt niet online
en bedankt voor de kaart
Ik zei het!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:11 schreef tombolafan het volgende:
En je zusjes kind komt heus wel![]()
![]()
Morgen
Owquote:Op donderdag 14 april 2011 18:31 schreef APK het volgende:
[..]
Zwabbert ken ik al hoor![]()
En voor de meelezers: Nee, het is niet zo'n tombo-ketting
Jaaaaaquote:
Whut?quote:
Oh, nu teruggelezenquote:
Nee ik wilde het gewoon ff vertellen, wilde het niet laten zienquote:Op donderdag 14 april 2011 23:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, nu teruggelezen
Heb je hem nog?Ik wel
Weet wat je zegtquote:Op donderdag 14 april 2011 23:59 schreef DeZwabber het volgende:
laten zien vind ik ook goed hoor, nu word ik toch wel nieuwsgierig
Je pony wordt trouwens wel een beetje lang hè?quote:
Oeh dat is wel enorm balen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 07:56 schreef Goodbye het volgende:
Morning![]()
Mijn lift kwam `iets later`. Wacht nu al 26 minuten verdorie. 26 minuten die ik ook in bed had kunnen liggen
Oef.quote:Op vrijdag 15 april 2011 07:56 schreef Goodbye het volgende:
Morning![]()
Mijn lift kwam `iets later`. Wacht nu al 26 minuten verdorie. 26 minuten die ik ook in bed had kunnen liggen
Roekoe!quote:
Duivies zijn weelderig geluidsloos momenteelquote:
Fanboy!quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:09 schreef APK het volgende:
[..]
Duivies zijn weelderig geluidsloos momenteel
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:11 schreef Greys het volgende:
En nog steeds nul problemen met stoppen met roken?
Ahquote:
quote:
Al een tijdje slaapproblemen, ik heb echt het gevoel dat ik helemaal niet slaap door al dat gedroomquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:11 schreef Greys het volgende:
En nog steeds nul problemen met stoppen met roken?
Nee idd, raar dat daarover niets in de bijsluiter staat.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:15 schreef APK het volgende:
[..]
Al een tijdje slaapproblemen, ik heb echt het gevoel dat ik helemaal niet slaap door al dat gedroom![]()
Gisteren heb ik om 05.00u redelijk woedend de pleister er af gerukt omdat ik nog een klein beetje slaap wilde.
Misschien ook wel logisch, je rookt normaal ook niet de hele nacht door tijdens je slaap
Slapeloosheid wordt geloof ik wel genoemd, 'bij meer dan 10% van de gebruikers' oid.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:18 schreef Greys het volgende:
Nee idd, raar dat daarover niets in de bijsluiter staat.
Of wel?
Goed idee, ga ik vanavond misschien proberenquote:Want je zou die plakker er een uur voordat je gaat slapen wel af kunnen halen idd lijkt me.
Daar moet ik nog even een geschikte smiley voor zoekenquote:Hoe is het met je andere mysterieuze bijwerkingen?
Maar dat verschilt niet zo heel veel van voor het stoppen, toch?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:19 schreef APK het volgende:
En er komt slechts onsamenhangende onzin uit mijn toetsenbord, maar verder idd nergens last van [ afbeelding ]
En de inkopper van de week gaat naar.....quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:23 schreef Greys het volgende:
Maar dat verschilt niet zo heel veel van voor het stoppen, toch?
Ja nee ik bedoel of er iets in de bijsluiter staat over wel of niet 's nachts gebruiken?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:23 schreef APK het volgende:
[..]
Slapeloosheid wordt geloof ik wel genoemd, 'bij meer dan 10% van de gebruikers' oid.
Zal wel vrijwel alle gebruikers zijn dan
Raarquote:Goed idee, ga ik vanavond misschien proberen![]()
Hoewel het geloof ik afgeraden wordt...
Als daar nog geen geschikte smiley voor bestaat, dan willen we het denk ik niet wetenquote:Daar moet ik nog even een geschikte smiley voor zoeken
Je moet 'em 's nachts laten zitten en 's morgens zo snel mogelijk een nieuwe plakken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:41 schreef Greys het volgende:
Ja nee ik bedoel of er iets in de bijsluiter staat over wel of niet 's nachts gebruiken?
Zal ik doen, als jij een dagje niet rooktquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:28 schreef Greys het volgende:
Raar eigenlijk idd, dat je dan ook 's nachts een afgifte van nicotine hebt![]()
Ik zou het als ik jou was gewoon proberen of je beter slaapt en minder droomt als je die pleister er een nachtje af laat en 's morgens een nieuwe plakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:50 schreef tombolafan het volgende:
Net gekeken bij huis, GROOT! (wist ik al, maar had de zolder en berging niet gezien nog)
Alles ingevuld/papieren ingeleverd, en volgende week hoor ik of het goedgekeurd isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
🐙
Net gekeken bij huis, GROOT! (wist ik al, maar had de zolder en berging niet gezien nog)
Alles ingevuld/papieren ingeleverd, en volgende week hoor ik of het goedgekeurd isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag.quote:
Ik kan leukere dingen verzinnen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:51 schreef Muis006 het volgende:
Whaddaaaap.
Niets boven een wortelkanaalbehandeling om de dag te beginnen!
Komkommerkanaalbehandeling.quote:
Dan ben je effe bezig.quote:
Even spoelen graag.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
sta je daar met je tandartsboortje, ja ik kom het panamakanaal behandelen!
quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:19 schreef tombolafan het volgende:
Sawyer gaat dan rechtstreeks naar het nieuwe huis
Maar goed, het is nog onder voorbehoud he[/Ll]
Ja nou, ik heb het nu ook wel een beetje, dat ik tegen mn moeder zeg; "doe nog maar geen bod op laminaat mam"quote:
Alles ingevuld/papieren ingeleverd, en volgende week hoor ik of het goedgekeurd isYeahhhhhhhh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Dat is veel te lafjes voor Tombopower, dakennietheurquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:19 schreef tombolafan het volgende:
Maar goed, het is nog onder voorbehoud he[/Ll]
Alles ingevuld/papieren ingeleverd, en volgende week hoor ik of het goedgekeurd isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meisje zal ik alle Lush eens fotograferen en gratis! opsturen naar je?
Dan heb je het in ieder geval tochje blijft welkom verder
Tenslotte kun je beter wat leuks kopen voor je huisje dan toch?Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Nee joh, ik kom graag een keer langsquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
meisje zal ik alle Lush eens fotograferen en gratis! opsturen naar je?
Dan heb je het in ieder geval tochje blijft welkom verder
Tenslotte kun je beter wat leuks kopen voor je huisje dan toch?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee joh, ik kom graag een keer langsMisschien onderweg naar Cat (heen of terug de 7e of heen de 21e), en anders een keer met de auto, vind ik leuk ook, en je moet ook doen wat je leuk vindt he
Eerst maar even wachten hoe en wat, straks gaat het toch niet door![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:26 schreef tombolafan het volgende:
Eerst maar even wachten hoe en wat, straks gaat het toch niet door![]()
Wat ga je doen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:26 schreef Muis006 het volgende:
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekendddddddddddddddddddddddd.
Nóg meer schoenen?quote:
Ik ga denk ik tuinierenquote:Heb jij nog mannelijke weekendplannen?
Nog meer schoenenquote:
How very metro of youquote:
Neuh, maar ik draag eigenlijk maar 3 paar regelmatigquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:45 schreef Muis006 het volgende:
Ja toch? Zoveel is dat niet(goedpratengoedpratengoedpraten)
Ja, maar jij bent nog in de groei, toch?quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb ook echt wel meer dan 16 paar geloof ik.
Maar ik draag meer dan de helft volgens mij nooit
Euh ja...maar dan voornamelijk in de breedtequote:Op vrijdag 15 april 2011 15:57 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent nog in de groei, toch?
Okay, effe denken, hoe ga ik dit eens rechtpraten?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Euh ja...maar dan voornamelijk in de breedte
Feederrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:04 schreef APK het volgende:
[..]
Okay, effe denken, hoe ga ik dit eens rechtpraten?
......
......
Oh, maar dat was toch heel hip in het Victoriaanse tijdperk?
Je had gewoon moeten zeggen "Met in de groei bedoelde ik natuurlijk mentaal" en dan iets over leven verrijken, streven naar homo universalis en dat soort zweverige zooi. Vrouwen diggen dat.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:04 schreef APK het volgende:
[..]
Okay, effe denken, hoe ga ik dit eens rechtpraten?
......
......
Oh, maar dat was toch heel hip in het Victoriaanse tijdperk?
Is er een vulkaan actief zonder dat ik het weet?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:10 schreef Greys het volgende:
Die vlucht van S die gister niet ging?
Die gaat vandaag weer niet
Had je dat niet even kunnen PM-en?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Je had gewoon moeten zeggen "Met in de groei bedoelde ik natuurlijk mentaal" en dan iets over leven verrijken, streven naar homo universalis en dat soort zweverige zooi. Vrouwen diggen dat.
Wil 'ie weer niet starten?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:10 schreef Greys het volgende:
Die vlucht van S die gister niet ging?
Die gaat vandaag weer niet
Weet je dat nou nog steeds niet zelf, met al je levenservaring?quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je had gewoon moeten zeggen "Met in de groei bedoelde ik natuurlijk mentaal" en dan iets over leven verrijken, streven naar homo universalis en dat soort zweverige zooi. Vrouwen diggen dat.
Probeer jij nu subtiel te hinten dat ik oud ben?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:15 schreef tombolafan het volgende:
Weet je dat nou nog steeds niet zelf, met al je levenservaring?
Geen idee.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is er een vulkaan actief zonder dat ik het weet?
WTFquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
WTFquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee.
Kreeg sms dat de vlucht weer gecancelled was.
En toen ik belde brulde hij nog net niet dat ie zo terug belt, want hij stond daar nu aan de balie.
Arme baliemedewerksters
Nou ja, dit is ook echt belachelijker dan belachelijk natuurlijk.
Oh hij belt net.
Reden van cancellen deze keer, let op: "Hij gaat gewoon niet".
Hij gaat nu een auto huren en naar Nederland rijden
ETA ergens vanavond laat.
Hoe kom je erbijquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:18 schreef APK het volgende:
[..]
Probeer jij nu subtiel te hinten dat ik oud ben?
Zullen wel te weinig mensen zijn geweest ofzo.quote:
Godsamme, lekker danquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee.
Kreeg sms dat de vlucht weer gecancelled was.
En toen ik belde brulde hij nog net niet dat ie zo terug belt, want hij stond daar nu aan de balie.
Arme baliemedewerksters
Nou ja, dit is ook echt belachelijker dan belachelijk natuurlijk.
Oh hij belt net.
Reden van cancellen deze keer, let op: "Hij gaat gewoon niet".
Hij gaat nu een auto huren en naar Nederland rijden
ETA ergens vanavond laat.
Nou ik ben eerder naar huis gegaan om dan nog ff bij de beestjes te zijn, anders had ik mijn plannen kunnen afzeggen vanavond ja.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Godsamme, lekker dan
Dus dat wordt de keuken dweilen vanavond?
Of gewoon weer bij jou thuis marketierenquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ik ben eerder naar huis gegaan om dan nog ff bij de beestjes te zijn, anders had ik mijn plannen kunnen afzeggen vanavond ja.
Dus nu ben ik thuis en ga ik om kwart over zeven weg. Dan is hij rond half elf weer hier als het goed is, dus dat redden de monsters wel.
Dat dweilen in de keuken ging over de hond, die in de keuken piest als ie te lang alleen isquote:
Ik weet toch ook niet waar het is?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:38 schreef Greys het volgende:
![]()
Ik wilde nu heel onnozel roepen 'je weet toch niet waar het is'![]()
Was iets anders ja, een twilight postquote:
Klinkt als zo'n thema-tent waar je je als piraat moet verkleden ofzo?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:36 schreef tombolafan het volgende:
AaaaPeeeKaaaaa, zullen we marketiercrashen vanavond?
Dan ben je ArrrPKquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:40 schreef APK het volgende:
[..]
Was iets anders ja, een twilight post
[..]
Klinkt als zo'n thema-tent waar je je als piraat moet verkleden ofzo?
Ik ook, moeilijk hè?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:39 schreef tombolafan het volgende:
Ik weet toch ook niet waar het is?Of wel?
Of gaan jullie echt naar de Marketier?
APK, ik weet zelfs waar het is!
Hihiiiiiiiiiiiiiiiiiiihihiquote:
Ik heb zelfs heel sociaal meegescholdenquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:39 schreef Ingetje79 het volgende:
JF Greys, nu mag ie wat mij betreft wel ff schelden heur
Ik ging alleen maar zoeken omdat jij het deed hoor, zelf ben ik niet zo nieuwsgierigquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ging alleen maar zoeken omdat jij het deed hoor, zelf ben ik niet zo nieuwsgierig![]()
Nopequote:Woon je in Assendelft trouwens?
Krommenie?quote:
Ja ik moet ook steeds drie keer kijken voordat ik durf te postenquote:
nope, nope, nope, nopequote:Op vrijdag 15 april 2011 16:52 schreef APK het volgende:
[..]
Krommenie?
Koog aan de Zaan?
Santpoort?
Driehuis?
Als ik 'ja' zeg, kom je me dan halen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik moet ook steeds drie keer kijken voordat ik durf te posten
Vind je het trouwens niet erg om weer te rijden?
Dan moet ik heul erg gaan opschieten, maar jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als ik 'ja' zeg, kom je me dan halen?
Ik ben in allemaal al geweest andersquote:
Nee joh hoeft nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet ik heul erg gaan opschieten, maar ja
Ik las alleen dat je in Den Haag zit ofzo?
Ja ik ook volgens mij, maar zo onlogisch, die gokkenquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben in allemaal al geweest anders
quote:
Wat is er onlogisch aan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:00 schreef Greys het volgende:
Ja ik ook volgens mij, maar zo onlogisch, die gokken
Ja, maar....quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:04 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is er onlogisch aan?
Zijn toch allemaal dingen in de buurt van Beverwijk?
Als je nou op Google Maps kijkt, welke grote plek ligt er dan tegen Beverwijk aan? Je hebt ieder gehucht genoemd maar die plaats nietquote:
Oh ja zeg t meteen voor meneer Llquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je nou op Google Maps kijkt, welke grote plek ligt er dan tegen Beverwijk aan? Je hebt ieder gehucht genoemd maar die plaats niet
Meerdere grote plaatsen daar in de buurt heeft ie niet genoemdquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je nou op Google Maps kijkt, welke grote plek ligt er dan tegen Beverwijk aan? Je hebt ieder gehucht genoemd maar die plaats niet
Velsen Noordquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:13 schreef Loveless85 het volgende:
Is allemaal gelul joh, sommige mensen zijn veel te serieusquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:18 schreef Greys het volgende:
APK, vertel es van je gedoetje vroegah dat je weer bij je moeder mocht gaan wonen?
Je dook bij een ander in bed en haar partner was gewoon thuis ofzo?
En jouw partner was ook in de buurt? Hoe ging dat?
Dat klopt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Met een punt er tussen ja.
Anders ben je jaren te laat.
Oh nou kon toch?quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:19 schreef APK het volgende:
[..]
Is allemaal gelul joh, sommige mensen zijn veel te serieus
Snotjong.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat klopt.
Vertel eens wat over 1915? Hoe was het leven toen?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Joehoeeeeeeeeeeeee
Gaan we aan de drank?
En midden in de nacht straalbezopen, frikandellen eten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:20 schreef Greys het volgende:
Volgens mijn Brabantse collega ga ik vanavond 'Bier zuipen en kut roepen'.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:20 schreef Greys het volgende:
Volgens mijn Brabantse collega ga ik vanavond 'Bier zuipen en kut roepen'.
Loopt minder in de kosten, maar komt toch wel aan heurrrquote:
Frikandellenquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En midden in de nacht straalbezopen, frikandellen eten.
Brabostyle.
Das niet echt FOK! waardigquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:21 schreef Greys het volgende:
Ik dacht nu gaat iedereen roepen wat ze vroeger voor rare dingen gedaan hebben, valt dat ff tegen
Whoehoehoeeeeeeeeee, die sprite bekerquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
[..]
Loopt minder in de kosten, maar komt toch wel aan heurrr![]()
Jij met je spritebeker
Ik nooitquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:19 schreef Greys het volgende:
Oh nou kon toch?
Iedereen heeft wel eens rare dingen gedaan vroegah
quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Whoehoehoeeeeeeeeee, die sprite beker
Dat vergeet ik nooit.
In de auto: "Doe je raam ff open, ik mot die beker kwijt".
Goodbye: NEEEEEEEEEEEEEE
SPLASH.
Tegen het dichte raam gesmeten.
Lul
In dat hotel, dat verhaal?quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:25 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ik heb ooit weleens (laaaaaaaaaaaaaaaang geleden natuurlijk) op een feestje waar ik nieuwe vriendin introduceerde en oude vriendin ook was met oude vriendin lopen rommelen toen nieuwe vriendin ziek op bed lag
Nee dat is een ander verhaal. En dat was niet bewust, ik had het gewoon verkeerd begrepen toentertijdquote:
Waarom deed je het raam dan niet gewoon open?quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:22 schreef Greys het volgende:
Whoehoehoeeeeeeeeee, die sprite beker
Dat vergeet ik nooit.
In de auto: "Doe je raam ff open, ik mot die beker kwijt".
SPLASH.
Tegen het dichte raam gesmeten.
Lul
"Oh was het tussen ons nog aan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee dat is een ander verhaal. En dat was niet bewust, ik had het gewoon verkeerd begrepen toentertijd
Omdat ie het al smeet vanaf de achterbank met zijn zatte kop terwijl hij het nog zeiquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:27 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom deed je het raam dan niet gewoon open?
Ik was gewoon dronken nog sneller dan jullie nuchterquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ie het al smeet vanaf de achterbank met zijn zatte kop terwijl hij het nog zei
Das toch best een valide excuus? Die vriendin was toen wel weer de 'oude vriendin' in dat andere verhaalquote:
Truequote:Op vrijdag 15 april 2011 17:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik was gewoon dronken nog sneller dan jullie nuchter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |