Ja, maar jij bent nog in de groei, toch?quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb ook echt wel meer dan 16 paar geloof ik.
Maar ik draag meer dan de helft volgens mij nooit
Euh ja...maar dan voornamelijk in de breedtequote:Op vrijdag 15 april 2011 15:57 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent nog in de groei, toch?
Okay, effe denken, hoe ga ik dit eens rechtpraten?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Euh ja...maar dan voornamelijk in de breedte
Feederrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:04 schreef APK het volgende:
[..]
Okay, effe denken, hoe ga ik dit eens rechtpraten?
......
......
Oh, maar dat was toch heel hip in het Victoriaanse tijdperk?
Je had gewoon moeten zeggen "Met in de groei bedoelde ik natuurlijk mentaal" en dan iets over leven verrijken, streven naar homo universalis en dat soort zweverige zooi. Vrouwen diggen dat.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:04 schreef APK het volgende:
[..]
Okay, effe denken, hoe ga ik dit eens rechtpraten?
......
......
Oh, maar dat was toch heel hip in het Victoriaanse tijdperk?
Is er een vulkaan actief zonder dat ik het weet?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:10 schreef Greys het volgende:
Die vlucht van S die gister niet ging?
Die gaat vandaag weer niet
Had je dat niet even kunnen PM-en?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Je had gewoon moeten zeggen "Met in de groei bedoelde ik natuurlijk mentaal" en dan iets over leven verrijken, streven naar homo universalis en dat soort zweverige zooi. Vrouwen diggen dat.
Wil 'ie weer niet starten?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:10 schreef Greys het volgende:
Die vlucht van S die gister niet ging?
Die gaat vandaag weer niet
Weet je dat nou nog steeds niet zelf, met al je levenservaring?quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je had gewoon moeten zeggen "Met in de groei bedoelde ik natuurlijk mentaal" en dan iets over leven verrijken, streven naar homo universalis en dat soort zweverige zooi. Vrouwen diggen dat.
Probeer jij nu subtiel te hinten dat ik oud ben?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:15 schreef tombolafan het volgende:
Weet je dat nou nog steeds niet zelf, met al je levenservaring?
Geen idee.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is er een vulkaan actief zonder dat ik het weet?
WTFquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
WTFquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee.
Kreeg sms dat de vlucht weer gecancelled was.
En toen ik belde brulde hij nog net niet dat ie zo terug belt, want hij stond daar nu aan de balie.
Arme baliemedewerksters
Nou ja, dit is ook echt belachelijker dan belachelijk natuurlijk.
Oh hij belt net.
Reden van cancellen deze keer, let op: "Hij gaat gewoon niet".
Hij gaat nu een auto huren en naar Nederland rijden
ETA ergens vanavond laat.
Hoe kom je erbijquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:18 schreef APK het volgende:
[..]
Probeer jij nu subtiel te hinten dat ik oud ben?
Zullen wel te weinig mensen zijn geweest ofzo.quote:
Godsamme, lekker danquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee.
Kreeg sms dat de vlucht weer gecancelled was.
En toen ik belde brulde hij nog net niet dat ie zo terug belt, want hij stond daar nu aan de balie.
Arme baliemedewerksters
Nou ja, dit is ook echt belachelijker dan belachelijk natuurlijk.
Oh hij belt net.
Reden van cancellen deze keer, let op: "Hij gaat gewoon niet".
Hij gaat nu een auto huren en naar Nederland rijden
ETA ergens vanavond laat.
Nou ik ben eerder naar huis gegaan om dan nog ff bij de beestjes te zijn, anders had ik mijn plannen kunnen afzeggen vanavond ja.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Godsamme, lekker dan
Dus dat wordt de keuken dweilen vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |