Of gewoon weer bij jou thuis marketierenquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ik ben eerder naar huis gegaan om dan nog ff bij de beestjes te zijn, anders had ik mijn plannen kunnen afzeggen vanavond ja.
Dus nu ben ik thuis en ga ik om kwart over zeven weg. Dan is hij rond half elf weer hier als het goed is, dus dat redden de monsters wel.
Dat dweilen in de keuken ging over de hond, die in de keuken piest als ie te lang alleen isquote:
Ik weet toch ook niet waar het is?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:38 schreef Greys het volgende:
![]()
Ik wilde nu heel onnozel roepen 'je weet toch niet waar het is'![]()
Was iets anders ja, een twilight postquote:
Klinkt als zo'n thema-tent waar je je als piraat moet verkleden ofzo?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:36 schreef tombolafan het volgende:
AaaaPeeeKaaaaa, zullen we marketiercrashen vanavond?
Dan ben je ArrrPKquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:40 schreef APK het volgende:
[..]
Was iets anders ja, een twilight post
[..]
Klinkt als zo'n thema-tent waar je je als piraat moet verkleden ofzo?
Ik ook, moeilijk hè?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:39 schreef tombolafan het volgende:
Ik weet toch ook niet waar het is?Of wel?
Of gaan jullie echt naar de Marketier?
APK, ik weet zelfs waar het is!
Hihiiiiiiiiiiiiiiiiiiihihiquote:
Ik heb zelfs heel sociaal meegescholdenquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:39 schreef Ingetje79 het volgende:
JF Greys, nu mag ie wat mij betreft wel ff schelden heur
Ik ging alleen maar zoeken omdat jij het deed hoor, zelf ben ik niet zo nieuwsgierigquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ging alleen maar zoeken omdat jij het deed hoor, zelf ben ik niet zo nieuwsgierig![]()
Nopequote:Woon je in Assendelft trouwens?
Krommenie?quote:
Ja ik moet ook steeds drie keer kijken voordat ik durf te postenquote:
nope, nope, nope, nopequote:Op vrijdag 15 april 2011 16:52 schreef APK het volgende:
[..]
Krommenie?
Koog aan de Zaan?
Santpoort?
Driehuis?
Als ik 'ja' zeg, kom je me dan halen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik moet ook steeds drie keer kijken voordat ik durf te posten
Vind je het trouwens niet erg om weer te rijden?
Dan moet ik heul erg gaan opschieten, maar jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als ik 'ja' zeg, kom je me dan halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |