Ik zei het!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:11 schreef tombolafan het volgende:
En je zusjes kind komt heus wel![]()
![]()
Morgen
Owquote:Op donderdag 14 april 2011 18:31 schreef APK het volgende:
[..]
Zwabbert ken ik al hoor![]()
En voor de meelezers: Nee, het is niet zo'n tombo-ketting
Jaaaaaquote:
Whut?quote:
Oh, nu teruggelezenquote:
Nee ik wilde het gewoon ff vertellen, wilde het niet laten zienquote:Op donderdag 14 april 2011 23:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, nu teruggelezen
Heb je hem nog?Ik wel
Weet wat je zegtquote:Op donderdag 14 april 2011 23:59 schreef DeZwabber het volgende:
laten zien vind ik ook goed hoor, nu word ik toch wel nieuwsgierig
Je pony wordt trouwens wel een beetje lang hè?quote:
Oeh dat is wel enorm balen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 07:56 schreef Goodbye het volgende:
Morning![]()
Mijn lift kwam `iets later`. Wacht nu al 26 minuten verdorie. 26 minuten die ik ook in bed had kunnen liggen
Oef.quote:Op vrijdag 15 april 2011 07:56 schreef Goodbye het volgende:
Morning![]()
Mijn lift kwam `iets later`. Wacht nu al 26 minuten verdorie. 26 minuten die ik ook in bed had kunnen liggen
Roekoe!quote:
Duivies zijn weelderig geluidsloos momenteelquote:
Fanboy!quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:09 schreef APK het volgende:
[..]
Duivies zijn weelderig geluidsloos momenteel
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:11 schreef Greys het volgende:
En nog steeds nul problemen met stoppen met roken?
Ahquote:
quote:
Al een tijdje slaapproblemen, ik heb echt het gevoel dat ik helemaal niet slaap door al dat gedroomquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:11 schreef Greys het volgende:
En nog steeds nul problemen met stoppen met roken?
Nee idd, raar dat daarover niets in de bijsluiter staat.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:15 schreef APK het volgende:
[..]
Al een tijdje slaapproblemen, ik heb echt het gevoel dat ik helemaal niet slaap door al dat gedroom![]()
Gisteren heb ik om 05.00u redelijk woedend de pleister er af gerukt omdat ik nog een klein beetje slaap wilde.
Misschien ook wel logisch, je rookt normaal ook niet de hele nacht door tijdens je slaap
Slapeloosheid wordt geloof ik wel genoemd, 'bij meer dan 10% van de gebruikers' oid.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:18 schreef Greys het volgende:
Nee idd, raar dat daarover niets in de bijsluiter staat.
Of wel?
Goed idee, ga ik vanavond misschien proberenquote:Want je zou die plakker er een uur voordat je gaat slapen wel af kunnen halen idd lijkt me.
Daar moet ik nog even een geschikte smiley voor zoekenquote:Hoe is het met je andere mysterieuze bijwerkingen?
Maar dat verschilt niet zo heel veel van voor het stoppen, toch?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:19 schreef APK het volgende:
En er komt slechts onsamenhangende onzin uit mijn toetsenbord, maar verder idd nergens last van [ afbeelding ]
En de inkopper van de week gaat naar.....quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:23 schreef Greys het volgende:
Maar dat verschilt niet zo heel veel van voor het stoppen, toch?
Ja nee ik bedoel of er iets in de bijsluiter staat over wel of niet 's nachts gebruiken?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:23 schreef APK het volgende:
[..]
Slapeloosheid wordt geloof ik wel genoemd, 'bij meer dan 10% van de gebruikers' oid.
Zal wel vrijwel alle gebruikers zijn dan
Raarquote:Goed idee, ga ik vanavond misschien proberen![]()
Hoewel het geloof ik afgeraden wordt...
Als daar nog geen geschikte smiley voor bestaat, dan willen we het denk ik niet wetenquote:Daar moet ik nog even een geschikte smiley voor zoeken
Je moet 'em 's nachts laten zitten en 's morgens zo snel mogelijk een nieuwe plakken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:41 schreef Greys het volgende:
Ja nee ik bedoel of er iets in de bijsluiter staat over wel of niet 's nachts gebruiken?
Zal ik doen, als jij een dagje niet rooktquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:28 schreef Greys het volgende:
Raar eigenlijk idd, dat je dan ook 's nachts een afgifte van nicotine hebt![]()
Ik zou het als ik jou was gewoon proberen of je beter slaapt en minder droomt als je die pleister er een nachtje af laat en 's morgens een nieuwe plakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:50 schreef tombolafan het volgende:
Net gekeken bij huis, GROOT! (wist ik al, maar had de zolder en berging niet gezien nog)
Alles ingevuld/papieren ingeleverd, en volgende week hoor ik of het goedgekeurd isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
🐙
Net gekeken bij huis, GROOT! (wist ik al, maar had de zolder en berging niet gezien nog)
Alles ingevuld/papieren ingeleverd, en volgende week hoor ik of het goedgekeurd isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag.quote:
Ik kan leukere dingen verzinnen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:51 schreef Muis006 het volgende:
Whaddaaaap.
Niets boven een wortelkanaalbehandeling om de dag te beginnen!
Komkommerkanaalbehandeling.quote:
Dan ben je effe bezig.quote:
Even spoelen graag.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
sta je daar met je tandartsboortje, ja ik kom het panamakanaal behandelen!
quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:19 schreef tombolafan het volgende:
Sawyer gaat dan rechtstreeks naar het nieuwe huis
Maar goed, het is nog onder voorbehoud he[/Ll]
Ja nou, ik heb het nu ook wel een beetje, dat ik tegen mn moeder zeg; "doe nog maar geen bod op laminaat mam"quote:
Alles ingevuld/papieren ingeleverd, en volgende week hoor ik of het goedgekeurd isYeahhhhhhhh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Dat is veel te lafjes voor Tombopower, dakennietheurquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:19 schreef tombolafan het volgende:
Maar goed, het is nog onder voorbehoud he[/Ll]
Alles ingevuld/papieren ingeleverd, en volgende week hoor ik of het goedgekeurd isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meisje zal ik alle Lush eens fotograferen en gratis! opsturen naar je?
Dan heb je het in ieder geval tochje blijft welkom verder
Tenslotte kun je beter wat leuks kopen voor je huisje dan toch?Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Nee joh, ik kom graag een keer langsquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
meisje zal ik alle Lush eens fotograferen en gratis! opsturen naar je?
Dan heb je het in ieder geval tochje blijft welkom verder
Tenslotte kun je beter wat leuks kopen voor je huisje dan toch?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee joh, ik kom graag een keer langsMisschien onderweg naar Cat (heen of terug de 7e of heen de 21e), en anders een keer met de auto, vind ik leuk ook, en je moet ook doen wat je leuk vindt he
Eerst maar even wachten hoe en wat, straks gaat het toch niet door![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:26 schreef tombolafan het volgende:
Eerst maar even wachten hoe en wat, straks gaat het toch niet door![]()
Wat ga je doen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:26 schreef Muis006 het volgende:
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekendddddddddddddddddddddddd.
Nóg meer schoenen?quote:
Ik ga denk ik tuinierenquote:Heb jij nog mannelijke weekendplannen?
Nog meer schoenenquote:
How very metro of youquote:
Neuh, maar ik draag eigenlijk maar 3 paar regelmatigquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:45 schreef Muis006 het volgende:
Ja toch? Zoveel is dat niet(goedpratengoedpratengoedpraten)
Ja, maar jij bent nog in de groei, toch?quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb ook echt wel meer dan 16 paar geloof ik.
Maar ik draag meer dan de helft volgens mij nooit
Euh ja...maar dan voornamelijk in de breedtequote:Op vrijdag 15 april 2011 15:57 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent nog in de groei, toch?
Okay, effe denken, hoe ga ik dit eens rechtpraten?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Euh ja...maar dan voornamelijk in de breedte
Feederrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:04 schreef APK het volgende:
[..]
Okay, effe denken, hoe ga ik dit eens rechtpraten?
......
......
Oh, maar dat was toch heel hip in het Victoriaanse tijdperk?
Je had gewoon moeten zeggen "Met in de groei bedoelde ik natuurlijk mentaal" en dan iets over leven verrijken, streven naar homo universalis en dat soort zweverige zooi. Vrouwen diggen dat.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:04 schreef APK het volgende:
[..]
Okay, effe denken, hoe ga ik dit eens rechtpraten?
......
......
Oh, maar dat was toch heel hip in het Victoriaanse tijdperk?
Is er een vulkaan actief zonder dat ik het weet?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:10 schreef Greys het volgende:
Die vlucht van S die gister niet ging?
Die gaat vandaag weer niet
Had je dat niet even kunnen PM-en?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Je had gewoon moeten zeggen "Met in de groei bedoelde ik natuurlijk mentaal" en dan iets over leven verrijken, streven naar homo universalis en dat soort zweverige zooi. Vrouwen diggen dat.
Wil 'ie weer niet starten?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:10 schreef Greys het volgende:
Die vlucht van S die gister niet ging?
Die gaat vandaag weer niet
Weet je dat nou nog steeds niet zelf, met al je levenservaring?quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je had gewoon moeten zeggen "Met in de groei bedoelde ik natuurlijk mentaal" en dan iets over leven verrijken, streven naar homo universalis en dat soort zweverige zooi. Vrouwen diggen dat.
Probeer jij nu subtiel te hinten dat ik oud ben?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:15 schreef tombolafan het volgende:
Weet je dat nou nog steeds niet zelf, met al je levenservaring?
Geen idee.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is er een vulkaan actief zonder dat ik het weet?
WTFquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
WTFquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee.
Kreeg sms dat de vlucht weer gecancelled was.
En toen ik belde brulde hij nog net niet dat ie zo terug belt, want hij stond daar nu aan de balie.
Arme baliemedewerksters
Nou ja, dit is ook echt belachelijker dan belachelijk natuurlijk.
Oh hij belt net.
Reden van cancellen deze keer, let op: "Hij gaat gewoon niet".
Hij gaat nu een auto huren en naar Nederland rijden
ETA ergens vanavond laat.
Hoe kom je erbijquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:18 schreef APK het volgende:
[..]
Probeer jij nu subtiel te hinten dat ik oud ben?
Zullen wel te weinig mensen zijn geweest ofzo.quote:
Godsamme, lekker danquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee.
Kreeg sms dat de vlucht weer gecancelled was.
En toen ik belde brulde hij nog net niet dat ie zo terug belt, want hij stond daar nu aan de balie.
Arme baliemedewerksters
Nou ja, dit is ook echt belachelijker dan belachelijk natuurlijk.
Oh hij belt net.
Reden van cancellen deze keer, let op: "Hij gaat gewoon niet".
Hij gaat nu een auto huren en naar Nederland rijden
ETA ergens vanavond laat.
Nou ik ben eerder naar huis gegaan om dan nog ff bij de beestjes te zijn, anders had ik mijn plannen kunnen afzeggen vanavond ja.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Godsamme, lekker dan
Dus dat wordt de keuken dweilen vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |