Fanboy!quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:09 schreef APK het volgende:
[..]
Duivies zijn weelderig geluidsloos momenteel
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:11 schreef Greys het volgende:
En nog steeds nul problemen met stoppen met roken?
Ahquote:
quote:
Al een tijdje slaapproblemen, ik heb echt het gevoel dat ik helemaal niet slaap door al dat gedroomquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:11 schreef Greys het volgende:
En nog steeds nul problemen met stoppen met roken?
Nee idd, raar dat daarover niets in de bijsluiter staat.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:15 schreef APK het volgende:
[..]
Al een tijdje slaapproblemen, ik heb echt het gevoel dat ik helemaal niet slaap door al dat gedroom![]()
Gisteren heb ik om 05.00u redelijk woedend de pleister er af gerukt omdat ik nog een klein beetje slaap wilde.
Misschien ook wel logisch, je rookt normaal ook niet de hele nacht door tijdens je slaap
Slapeloosheid wordt geloof ik wel genoemd, 'bij meer dan 10% van de gebruikers' oid.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:18 schreef Greys het volgende:
Nee idd, raar dat daarover niets in de bijsluiter staat.
Of wel?
Goed idee, ga ik vanavond misschien proberenquote:Want je zou die plakker er een uur voordat je gaat slapen wel af kunnen halen idd lijkt me.
Daar moet ik nog even een geschikte smiley voor zoekenquote:Hoe is het met je andere mysterieuze bijwerkingen?
Maar dat verschilt niet zo heel veel van voor het stoppen, toch?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:19 schreef APK het volgende:
En er komt slechts onsamenhangende onzin uit mijn toetsenbord, maar verder idd nergens last van [ afbeelding ]
En de inkopper van de week gaat naar.....quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:23 schreef Greys het volgende:
Maar dat verschilt niet zo heel veel van voor het stoppen, toch?
Ja nee ik bedoel of er iets in de bijsluiter staat over wel of niet 's nachts gebruiken?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:23 schreef APK het volgende:
[..]
Slapeloosheid wordt geloof ik wel genoemd, 'bij meer dan 10% van de gebruikers' oid.
Zal wel vrijwel alle gebruikers zijn dan
Raarquote:Goed idee, ga ik vanavond misschien proberen![]()
Hoewel het geloof ik afgeraden wordt...
Als daar nog geen geschikte smiley voor bestaat, dan willen we het denk ik niet wetenquote:Daar moet ik nog even een geschikte smiley voor zoeken
Je moet 'em 's nachts laten zitten en 's morgens zo snel mogelijk een nieuwe plakken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:41 schreef Greys het volgende:
Ja nee ik bedoel of er iets in de bijsluiter staat over wel of niet 's nachts gebruiken?
Zal ik doen, als jij een dagje niet rooktquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:28 schreef Greys het volgende:
Raar eigenlijk idd, dat je dan ook 's nachts een afgifte van nicotine hebt![]()
Ik zou het als ik jou was gewoon proberen of je beter slaapt en minder droomt als je die pleister er een nachtje af laat en 's morgens een nieuwe plakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:50 schreef tombolafan het volgende:
Net gekeken bij huis, GROOT! (wist ik al, maar had de zolder en berging niet gezien nog)
Alles ingevuld/papieren ingeleverd, en volgende week hoor ik of het goedgekeurd isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
🐙
quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:50 schreef tombolafan het volgende:
Net gekeken bij huis, GROOT! (wist ik al, maar had de zolder en berging niet gezien nog)
Alles ingevuld/papieren ingeleverd, en volgende week hoor ik of het goedgekeurd isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag.quote:
Ik kan leukere dingen verzinnen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:51 schreef Muis006 het volgende:
Whaddaaaap.
Niets boven een wortelkanaalbehandeling om de dag te beginnen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |