Dan ben je effe bezig.quote:
Even spoelen graag.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
sta je daar met je tandartsboortje, ja ik kom het panamakanaal behandelen!
quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:19 schreef tombolafan het volgende:
Sawyer gaat dan rechtstreeks naar het nieuwe huis
Maar goed, het is nog onder voorbehoud he[/Ll]
Ja nou, ik heb het nu ook wel een beetje, dat ik tegen mn moeder zeg; "doe nog maar geen bod op laminaat mam"quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:50 schreef tombolafan het volgende:
Net gekeken bij huis, GROOT! (wist ik al, maar had de zolder en berging niet gezien nog)
Alles ingevuld/papieren ingeleverd, en volgende week hoor ik of het goedgekeurd isYeahhhhhhhh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Dat is veel te lafjes voor Tombopower, dakennietheurquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:19 schreef tombolafan het volgende:
Maar goed, het is nog onder voorbehoud he[/Ll]
quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:50 schreef tombolafan het volgende:
Net gekeken bij huis, GROOT! (wist ik al, maar had de zolder en berging niet gezien nog)
Alles ingevuld/papieren ingeleverd, en volgende week hoor ik of het goedgekeurd isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meisje zal ik alle Lush eens fotograferen en gratis! opsturen naar je?
Dan heb je het in ieder geval tochje blijft welkom verder
Tenslotte kun je beter wat leuks kopen voor je huisje dan toch?Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Nee joh, ik kom graag een keer langsquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
meisje zal ik alle Lush eens fotograferen en gratis! opsturen naar je?
Dan heb je het in ieder geval tochje blijft welkom verder
Tenslotte kun je beter wat leuks kopen voor je huisje dan toch?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee joh, ik kom graag een keer langsMisschien onderweg naar Cat (heen of terug de 7e of heen de 21e), en anders een keer met de auto, vind ik leuk ook, en je moet ook doen wat je leuk vindt he
Eerst maar even wachten hoe en wat, straks gaat het toch niet door![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:26 schreef tombolafan het volgende:
Eerst maar even wachten hoe en wat, straks gaat het toch niet door![]()
Wat ga je doen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:26 schreef Muis006 het volgende:
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekendddddddddddddddddddddddd.
Nóg meer schoenen?quote:
Ik ga denk ik tuinierenquote:Heb jij nog mannelijke weekendplannen?
Nog meer schoenenquote:
How very metro of youquote:
Neuh, maar ik draag eigenlijk maar 3 paar regelmatigquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:45 schreef Muis006 het volgende:
Ja toch? Zoveel is dat niet(goedpratengoedpratengoedpraten)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |