En midden in de nacht straalbezopen, frikandellen eten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:20 schreef Greys het volgende:
Volgens mijn Brabantse collega ga ik vanavond 'Bier zuipen en kut roepen'.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:20 schreef Greys het volgende:
Volgens mijn Brabantse collega ga ik vanavond 'Bier zuipen en kut roepen'.
Loopt minder in de kosten, maar komt toch wel aan heurrrquote:
Frikandellenquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En midden in de nacht straalbezopen, frikandellen eten.
Brabostyle.
Das niet echt FOK! waardigquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:21 schreef Greys het volgende:
Ik dacht nu gaat iedereen roepen wat ze vroeger voor rare dingen gedaan hebben, valt dat ff tegen
Whoehoehoeeeeeeeeee, die sprite bekerquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
[..]
Loopt minder in de kosten, maar komt toch wel aan heurrr![]()
Jij met je spritebeker
Ik nooitquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:19 schreef Greys het volgende:
Oh nou kon toch?
Iedereen heeft wel eens rare dingen gedaan vroegah
quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Whoehoehoeeeeeeeeee, die sprite beker
Dat vergeet ik nooit.
In de auto: "Doe je raam ff open, ik mot die beker kwijt".
Goodbye: NEEEEEEEEEEEEEE
SPLASH.
Tegen het dichte raam gesmeten.
Lul
In dat hotel, dat verhaal?quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:25 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ik heb ooit weleens (laaaaaaaaaaaaaaaang geleden natuurlijk) op een feestje waar ik nieuwe vriendin introduceerde en oude vriendin ook was met oude vriendin lopen rommelen toen nieuwe vriendin ziek op bed lag
Nee dat is een ander verhaal. En dat was niet bewust, ik had het gewoon verkeerd begrepen toentertijdquote:
Waarom deed je het raam dan niet gewoon open?quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:22 schreef Greys het volgende:
Whoehoehoeeeeeeeeee, die sprite beker
Dat vergeet ik nooit.
In de auto: "Doe je raam ff open, ik mot die beker kwijt".
SPLASH.
Tegen het dichte raam gesmeten.
Lul
"Oh was het tussen ons nog aan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee dat is een ander verhaal. En dat was niet bewust, ik had het gewoon verkeerd begrepen toentertijd
Omdat ie het al smeet vanaf de achterbank met zijn zatte kop terwijl hij het nog zeiquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:27 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom deed je het raam dan niet gewoon open?
Ik was gewoon dronken nog sneller dan jullie nuchterquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ie het al smeet vanaf de achterbank met zijn zatte kop terwijl hij het nog zei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |