quote:Op donderdag 14 april 2011 21:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Tnx![]()
Ik ben weer weg, fotootjes kiek'n
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:16 schreef Greys het volgende:
Trust Cat en glunder-ze Ing!
S zou vandaag - zoals elke donderdag - terug komen uit Hamburg.
Zou half zes vliegen.
Vertraging, werd half zeven.
Toen werd het tien over acht.
Toen kwart over negen.
Toen zaten ze in het vliegtuigje, wilde het vliegtuigje niet starten
(Daarom was de vertraging ook, moest uit Polen komen, wilde daar ook niet starten).
"Ja het was het laatste vluchtje eigenlijk, ging uit de running". Lekker veilige materialen daar!
En nu moeten ze zelf een hotel zoeken - want de hotels in de buurt van het vliegveld zitten allemaal vol - en vliegt ie morgen om 17 uur pas terug
Wat, heb je een kloon daar? Post je in het rammelaars topic?quote:
Het maakt hem op zich niet zoveel uit, dan werkt hij nog een dag langer in Duitsland op zijn kantoortje daar. Het is kut, maar niet heel erg voor hem.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lekker dan! Wordt dat wel vergoed?
En lukt het jou morgenavond dan allemaal wel?
Ja, hij kan in ieder geval iets gaan doen overdag. Ik zou ook lichtelijk chagrijnig worden als ik de volgende dag nog afspraken had staanquote:Op donderdag 14 april 2011 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Het maakt hem op zich niet zoveel uit, dan werkt hij nog een dag langer in Duitsland op zijn kantoortje daar. Het is kut, maar niet heel erg voor hem.
Die andere zakenmannetjes vloekten de hele bende bij elkaar, die vlogen die meiden achter de balie haast aan. Sommigen zullen ook wel een meeting in Nederland hebben morgenochtend ofzo, die gaan ze gewoon niet halen. Pas morgen eind van de middag, dus 24 uur later dan gepland terug vliegen
En morgenavond lukt wel hoor, dan zie ik hem dus helemaal bijna niet dit weekend. Vrijdagavond ik weg, zaterdag hij weg, zondag hij en ik allebei weg (elk iets anders). Dus dat lag niet helemaal in de planning
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:18 schreef Goodbye het volgende:
Wat, heb je een kloon daar? Post je in het rammelaars topic?
Ja alleen maandag idd.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, hij kan in ieder geval iets gaan doen overdag. Ik zou ook lichtelijk chagrijnig worden als ik de volgende dag nog afspraken had staanAanvliegen van mensen die ook maar hun werk doen vind ik dan wel een beetje overdreven.
En da's inderdaad weinig tijd samen. Wanneer is hij volgende week weer weg? Hebben jullie altijd de o zo spannende maandagavond nog
Wanneer ga je weer eens "klussen"?quote:
Hangt van de situatie af, als de arrogantie van zo'n persoon afdruipt wel ja. Als je ziet dat ze echt niet meer kunnen vanuit de organisatie, tsja, dan heeft het toch niet zoveel zin.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:24 schreef Greys het volgende:
En ja het aanvliegen van de baliedames is misschien overdreven, maar als je èn al uren wacht èn ze hadden je dus in een vliegtuig gezet dat het niet eens goed deed (ze zeiden letterlijk 'als hij eenmaal start dan blijft ie het waarschijnlijk wel doen') èn ze hebben geen hotel geregeld voor je èn je vliegt pas 24 uur later, dan zou ik ook niet voor mezelf in staan denk ik
Geloof dat de vriendelijkheid dan wel op isquote:Op donderdag 14 april 2011 22:24 schreef Greys het volgende:
En ja het aanvliegen van de baliedames is misschien overdreven, maar als je èn al uren wacht èn ze hadden je dus in een vliegtuig gezet dat het niet eens goed deed (ze zeiden letterlijk 'als hij eenmaal start dan blijft ie het waarschijnlijk wel doen') èn ze hebben geen hotel geregeld voor je èn je vliegt pas 24 uur later, dan zou ik ook niet voor mezelf in staan denk ik
quote:
Ik zie nu een link met het stoppen met rokenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer eens "klussen"?
Een houtduifquote:
Je mot toch watquote:Op donderdag 14 april 2011 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie nu een link met het stoppen met roken
quote:
Ja maar dan ga je toch alles op alles zetten om hotels te regelen?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hangt van de situatie af, als de arrogantie van zo'n persoon afdruipt wel ja. Als je ziet dat ze echt niet meer kunnen vanuit de organisatie, tsja, dan heeft het toch niet zoveel zin.
Dat van dat vliegtuig en dat 'ie het waarschijnlijk wel zou doen vind ik wel een beetje creepy
Dat kan volgeboekt zijn. En je kan toch zeker niet mensen die niet bij de vertraging betrokken zijn van hun vlucht halen? Of er zijn gewoon maar weinig vluchten.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dan ga je toch alles op alles zetten om hotels te regelen?
En een eerdere vlucht morgenochtend?
Ze kunnen toch ook gewoon met de trein?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:28 schreef Greys het volgende:
Lufthansa of KLM. Maar aan de afhandeling te blijken gok ik KLM. Het had wel beter gekund. Lufthansa is altijd heel netjes en secuur.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:31 schreef APK het volgende:
[..]
Ze kunnen toch ook gewoon met de trein?
Het is niet alsof ze in Mumbai vastzitten, toch?
Blijft natuurlijk lomp van die maatschappij...
Welke is het eigenlijk?
Ja, ik persoonlijk welquote:Op donderdag 14 april 2011 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:
Lijkt mij eerder iets kleiners aan de verhalen te horenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:32 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Lufthansa of KLM. Maar aan de afhandeling te blijken gok ik KLM.
Ze hoeven ook niemand van hun vlucht te halen?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:29 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat kan volgeboekt zijn. En je kan toch zeker niet mensen die niet bij de vertraging betrokken zijn van hun vlucht halen? Of er zijn gewoon maar weinig vluchten.
Hotelovernachting en/of vergoeding kan je eventueel wel eisen, of later terugkrijgen. Er zijn genoeg sites op internet waar precies staat hoe en wat je rechten zijn.
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:33 schreef Goodbye het volgende:
Ik ook nietWacht, ik doe een poging
GB: OUD is eng > APK:> APK post graag in OUD > APK post in het rammeltopic > Als je daar post wil je graag een beebie > Daar moet je dan voor "klussen" > Ik denk dat APK liever een houtduif heeft
Zoiets?
Dat weet ik wel, ik vond dit alleen grappigerquote:Op donderdag 14 april 2011 22:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ik bedoelde alleen maar dat ik ik ouder ben dan jij en dat jij dat eng vond
Nee, KLM en Lufthansa zijn de enige maatschappijen die op AMS vliegen vanaf Hamburg. Als het Rotterdam zou zijn is de maatschappij CityJet, uit mijn hoofd.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:33 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt mij eerder iets kleiners aan de verhalen te horen
Cityjet. OLT - Ostfriesische Lufttransport.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:35 schreef Greys het volgende:
Ik weet de naam van de maatschappij niet meer![]()
Het is in elk geval de enige die sinds kort van Zestienhoven op Hamburg vliegen.
En orginelerquote:Op donderdag 14 april 2011 22:35 schreef Goodbye het volgende:
Dat weet ik wel, ik vond dit alleen grappiger
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:36 schreef Greys het volgende:
Paar weken geleden de eerste vlucht, 's ochtends om 8 uur zaten er drie man in het vliegtuig naar Hamburg en kregen ze bier aangeboden
Dabedoelikquote:
Ik had me vergist. CityJet was de maatschappij die eerder vloog. Nu is het OLT, een (nog) kleinere maatschappij.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:36 schreef Greys het volgende:
Het is in elk geval een raaaaaare maatschappij.
Vorig jaar waren er prima vluchten van Zestienhoven op Hamburg. Toen een maand of twee geen enkele vlucht. En nu heeft deze maatschappij dat op zich genomen.
Paar weken geleden de eerste vlucht, 's ochtends om 8 uur zaten er drie man in het vliegtuig naar Hamburg en kregen ze bier aangeboden
Nou, dat klinkt al raar, vind je ook niet?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:35 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Cityjet. OLT - Ostfriesische Lufttransport.
Ja maar er werd ze nu echt letterlijk bier aangeboden.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:38 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik had me vergist. CityJet was de maatschappij die eerder vloog. Nu is het OLT, een (nog) kleinere maatschappij.
En er is gewoon een standaard drankenpakket, onafhankelijk van het moment van de dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |