De metalen hyves heeft meer dan 150 leden hoor.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:27 schreef deepart het volgende:
Zie ze allemaal 'alternatief' zijn en toch alle 150 op elkaar lijken
Neuh.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:26 schreef Driepink het volgende:
mooie OP aight, kan een goeie reeks worden
Ben jij er ook al zo eenquote:
Dat is zo... BR00TAL.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:45 schreef Jahr00n het volgende:
Beetje veel vooroordelen heb jij man. Ik luister ook vaak metal en draag m'n haar in een staart maar wij douchen ons gewoon iedere dag hoor.
Lijkt me stug, de geur die van deze groep mannen af kwam was niet te harden.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:45 schreef Jahr00n het volgende:
Beetje veel vooroordelen heb jij man. Ik luister ook vaak metal en draag m'n haar in een staart maar wij douchen ons gewoon iedere dag hoor.
Hij heeft het toch over desbetreffende groep vandaag in de trein, niet over jou.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:45 schreef Jahr00n het volgende:
Jij bent ook geïndoctrineerd door deze groep ? Stap er nog uit als het kan, je leven wordt anders zeg ik je, anders.quote:
Inderdaad, vlucht voordat je niet anders meer kan.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij bent ook geïndoctrineerd door deze groep ? Stap er nog uit als het kan, je leven wordt anders zeg ik je, anders.
Jij spaart ze?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:05 schreef finsdefis het volgende:
Jammer dat deze exemplaren stonken, vaak lijken ze wel aggressief maar zijn het best toffe mensen.
Inderdaad, later op deze dag werd ik er nog op gewezen dat ik mijn hamreepjes vergeten was in te pakken in de supermarkt, ook door een metalen man. Deze sprak echter wel gewoon Nederlands en had geen muziek bij maar tevens ook geen piercings dus wellicht was het geen échte.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:05 schreef finsdefis het volgende:
Jammer dat deze exemplaren stonken, vaak lijken ze wel aggressief maar zijn het best toffe mensen.
Agressief?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:05 schreef finsdefis het volgende:
Dat was een level 1 metaalhenkfan. Wacht maar tot ubergrunge hem traint tot level 15, dan worden ze pure metalenhaat.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:07 schreef aight1 het volgende:
[..]
Inderdaad, later op deze dag werd ik er nog op gewezen dat ik mijn hamreepjes vergeten was in te pakken in de supermarkt, ook door een metalen man. Deze sprak echter wel gewoon Nederlands en had geen muziek bij maar tevens ook geen piercings dus wellicht was het geen échte.
Ik kijk veel dbz dus weet daar wel raad mee.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat was een level 1 metaalhenkfan. Wacht maar tot ubergrunge hem traint tot level 15, dan worden ze pure metalenhaat.
Heeft wel weinig invloed, je moet komen met kleuren.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:10 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik kijk veel dbz dus weet daar wel raad mee.
Wanneer ik desbetreffend exemplaar weer tegen het lijf loop zal ik het hem zeggen. Ik zal hem waarschuwen.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat was een level 1 metaalhenkfan. Wacht maar tot ubergrunge hem traint tot level 15, dan worden ze pure metalenhaat.
iddquote:Op donderdag 14 april 2011 21:27 schreef deepart het volgende:
Zijn haar zit te strak in een staart. Kan hij niet meer helder denkenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:50 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hij heeft het toch over desbetreffende groep vandaag in de trein, niet over jou.
Geef hem deze linkquote:Op donderdag 14 april 2011 22:12 schreef aight1 het volgende:
[..]
Wanneer ik desbetreffend exemplaar weer tegen het lijf loop zal ik het hem zeggen. Ik zal hem waarschuwen.
Zal hem voortaan altijd op een blaadje in mn broekzak hebben.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Geef hem deze link
hij is gelijk bekeerd.
Goed gedaan.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:21 schreef aight1 het volgende:
[..]
Zal hem voortaan altijd op een blaadje in mn broekzak hebben.
Pixieequote:Op donderdag 14 april 2011 22:49 schreef Pixie. het volgende:
AIGHT
Bij ons in het park lopen ze ook altijd met hun rottweilers
Altijd heel vriendelijkmaar indd heel onverzorgd
Leuk ja, samen stinken en haren slingeren en elkaar duwen en slaan. Leuk.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:04 schreef Pharkus het volgende:
Zij hebben lol vanavond, jij zit hier op fok.
Je vergeet bier gooienquote:Op donderdag 14 april 2011 23:16 schreef aight1 het volgende:
[..]
Leuk ja, samen stinken en haren slingeren en elkaar duwen en slaan. Leuk.
Het doet me denken aan scientology, ook erge hersenspoelingen. Kan me niet voorstellen dat iemand zich vrijwillig tot een dergelijke sekte zal bekeren, maar goed, wie ben ik.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:14 schreef chroestjov het volgende:
hij heeft openlijk afstand genomen van de Metal scene en dat gaf nogal wat problemen. Blijkbaar is de metal scene de enige godsdienst waarbij je je niet kunt laten uitschrijven uit de kerk (scene).
Natuurlijk is het wel zo dat op verschillende plekken het metalen leven (metal scene) verschillend beleden wordt en er zijn veel metalen die er niets meer aan doen, zonder dat dit problemen geeft. Uitschrijven echter kan niet.
Klacht waardig.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:20 schreef aight1 het volgende:
[..]
Het doet me denken aan scientology, ook erge hersenspoelingen. Kan me niet voorstellen dat iemand zich vrijwillig tot een dergelijke sekte zal bekeren, maar goed, wie ben ik.
Ach, als je het niet leuk wílt vinden krijg je dit inderdaad. Ik ben een paar keer bij zoiets geweest, en het is echt geweldig.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:16 schreef aight1 het volgende:
[..]
Leuk ja, samen stinken en haren slingeren en elkaar duwen en slaan. Leuk.
Ben er ook wel eens bij geweest, walgelijk. Vieze mensen die 'schijt aan de wereld' hebben, maar alleen zo gekleed gaan en zich zo gedragen omdat ze te onzeker waren om met de normale mensen om te gaan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:33 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ach, als je het niet leuk wílt vinden krijg je dit inderdaad. Ik ben een paar keer bij zoiets geweest, en het is echt geweldig.
Tja, je moet je standaarden wel een beetje laten varen bij zo'n concert. Ik vind het geweldig in ieder geval. Maar goed, je zult mij nooit als zodanig herkennen, buiten af en toe een metal concertje doe ik daar verder niet aan mee. Ik kan het alleen wel waarderen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:45 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ben er ook wel eens bij geweest, walgelijk. Vieze mensen die 'schijt aan de wereld' hebben, maar alleen zo gekleed gaan en zich zo gedragen omdat ze te onzeker waren om met de normale mensen om te gaan.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:46 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Tja, je moet je standaarden wel een beetje laten varen bij zo'n concert. Ik vind het geweldig in ieder geval. Maar goed, je zult mij nooit als zodanig herkennen, buiten af en toe een metal concertje doe ik daar verder niet aan mee. Ik kan het alleen wel waarderen.
Overigens zijn dat soort figuren over het algemeen een stuk intelligenter en hebben ze een beter ontwikkeld wereldbeeld dan de meeste random mensen, heb ik het idee. Maar dat gaat er bij een Fokker natuurlijk niet in. Vreemd eigenlijk, want zoveel verschil tussen Fokker en de levensstijl van dat soort figuren zit er volgens mij niet.
Wat is dit dan?quote:
hardcore metal.quote:
quote:
De muziek maakt me niets uit, het zijn de metalen mannen die er naar luisteren. En dan vooral de exemplaren die stinken etc, zoals beschreven in de OP.quote:
overigens terechte klacht inderdaad. In de trein wil ik gewoon rustig kunnen zitten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:59 schreef aight1 het volgende:
[..]
De muziek maakt me niets uit, het zijn de metalen mannen die er naar luisteren. En dan vooral de exemplaren die stinken etc, zoals beschreven in de OP.
Door het vrouwelijk tekort in de metaalscene moeten ze zoeken naar alternatieven. Genoeg wanhopige metaalers in de scene dus moet lukken dan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:33 schreef chroestjov het volgende:
Weet iemand waarom de metalen jongons vaak biseksueel zijn? Ja ze hebben natuurlijk wel lange haren dus misschien zijn ze dan ook graag de ontvangende partij, maarja weet niet verder.
Vrouwtekort?quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:13 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Door het vrouwelijk tekort in de metaalscene moeten ze zoeken naar alternatieven. Genoeg wanhopige metaalers in de scene dus moet lukken dan.
Bij de 150 metalen mannen in de trein zat ongeveer 1 metalen vrouwman. Dus ja, een vrouwterkort lijkt me een logische verklaring.quote:
"Ik zag het niet dus het bestaat niet"quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:21 schreef aight1 het volgende:
[..]
Bij de 150 metalen mannen in de trein zat ongeveer 1 metalen vrouwman. Dus ja, een vrouwterkort lijkt me een logische verklaring.
Wat een kul, ik zag het wel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:22 schreef fs180 het volgende:
[..]
"Ik zag het niet dus het bestaat niet"
Ja of ze steken hun junior in zo een als clown geschminkte alternatieve slet waar de honden geen brood van lusten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:13 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Door het vrouwelijk tekort in de metaalscene moeten ze zoeken naar alternatieven. Genoeg wanhopige metaalers in de scene dus moet lukken dan.
Mensen die graag niet in een hokje willen passen kleden zich vaker hetzelfde. Als je zware obesitas hebt is het kledingaanbod namelijk aanzienlijk kleinerquote:Op donderdag 14 april 2011 22:12 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
idd
voor mensen die graag 'niet in een hokje willen passen' kleden ze zich opvallend hetzelfde
Mensen met obesitas passen gewoon niet in het hokje.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mensen die graag niet in een hokje willen passen kleden zich vaker hetzelfde. Als je zware obesitas hebt is het kledingaanbod namelijk aanzienlijk kleiner
Deze mag in de vandale.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:24 schreef aight1 het volgende:
Gewoon rustig treinieren is er ook al niet meer bij voortaan.
Wat goed dat je mijn grap nog even toelicht gebruiker aight1quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:30 schreef aight1 het volgende:
[..]
Mensen met obesitas passen gewoon niet in het hokje.
Bedankt ik deed het graag gebruikster Maisnonquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat goed dat je mijn grap nog even toelicht gebruiker aight1
vast erg diep want erg zwaar en nog metaal erbij ook ha haquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:35 schreef chroestjov het volgende:
Haha een metaalhoofd met obesitas, hoe diep kun je zinken.
ha haquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:37 schreef aight1 het volgende:
[..]
vast erg diep want erg zwaar en nog metaal erbij ook ha ha
Wat een kutmuziek.quote:
quote:
Erg hard.quote:
Klinkt wel lache, totdat iemand er doorheen gaat lullenquote:
Alsof metalen mannen alternatief proberen te zijn.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:27 schreef deepart het volgende:
Metaalmannen doen vrijwel alles met een opening.quote:
What the fuckquote:
Roger that!quote:Op donderdag 14 april 2011 23:04 schreef Pharkus het volgende:
Zij hebben lol vanavond, jij zit hier op fok.
Dat had ik hoogstwaarschijnlijk met de dood moeten bekopen, dit was het risico niet waard.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:52 schreef wise het volgende:
en natuurlijk niet eens ff een foto gemaakt¿
faal
Denken dat metalen mannen gewelddadig zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:13 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dat had ik hoogstwaarschijnlijk met de dood moeten bekopen, dit was het risico niet waard.
Deze exemplaren wel. Dat was overduidelijk.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Denken dat metalen mannen gewelddadig zijn.
klacht gegrondquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:13 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dat had ik hoogstwaarschijnlijk met de dood moeten bekopen, dit was het risico niet waard.
En je denkt zelf niet dat dit door het feit komt dat het oostblokkers zijn?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:42 schreef aight1 het volgende:
[..]
Deze exemplaren wel. Dat was overduidelijk.
Jawel, maar Oostblokkers an sich zijn vaak niet gewelddadig, maar hier ging het over metalen mannen uit het Oostblok en deze kwamen agressief over.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:47 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
En je denkt zelf niet dat dit door het feit komt dat het oostblokkers zijn?
Ze bleven van je af en dus ook niet geweldadig. Oostblokkers komen vaak wel aggressief over.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:55 schreef aight1 het volgende:
[..]
Jawel, maar Oostblokkers an sich zijn vaak niet gewelddadig, maar hier ging het over metalen mannen uit het Oostblok en deze kwamen agressief over.
Lang niet altijd, zie zelden een Oostblokker waarbij ik dat denk. Bij deze metalen mannen was er echter vrijwel geen te vinden die níet agressief over kwam.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:01 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ze bleven van je af en dus ook niet geweldadig. Oostblokkers komen vaak wel aggressief over.
Lijkt me ook een erg vervelende situatie ja.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:23 schreef StraalZeik het volgende:
Heb hetzelfde laatst nog gehad maar dan geen metalen maar kale mannen
bomberjacks en aussies
190 dreunen per minuut
enorme pupillen
en ze gaan als stuiterballetjes door de trein
valt wel mee vorige keer was ik ook zo'n stuiterballetje met een aussiequote:Op vrijdag 15 april 2011 13:58 schreef aight1 het volgende:
[..]
Lijkt me ook een erg vervelende situatie ja.
Ook schandalig.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:36 schreef StraalZeik het volgende:
[..]
valt wel mee vorige keer was ik ook zo'n stuiterballetje met een aussie
quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:36 schreef chroestjov het volgende:
He metalen dudettes
Zouden jullie haar geven?
Midi theater en 013, ff een correctie'tje zettenquote:Op zaterdag 16 april 2011 06:11 schreef Donnis het volgende:
Hahaha, was mij gisteren ook al opgevallen inderdaad, heel Tilburg werd overstroomd door het langharig, jointjes rokend tuig. Niet dat er nou wat mis is met jointjes roken maar wel als het langharig tuig is dat jointjes aan het roken is. Het was trouwens in het Midi-Theater, ff een correctie'tje zetten hoor.
Walgelijk. Je zou toch ook maar eens aan de medemens denken he. Maar nee hoor, altijd in het egocentrische metalenwereldje verzinkt. Misselijkmakend.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:51 schreef Trashcanman het volgende:
Yesh! Vandaag mag ik ook weer lekker in de trein stinken. Heb er zin in!
Dat je er maar goed ziek van mag worden.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:24 schreef aight1 het volgende:
[..]
Walgelijk. Je zou toch ook maar eens aan de medemens denken he. Maar nee hoor, altijd in het egocentrische metalenwereldje verzinkt. Misselijkmakend.
Stoer hoor. Met je alternatieve levensstijl. Schijt aan de wereld. Cool!quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:47 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dat je er maar goed ziek van mag worden.
Ja man, dat ben ik echt ten voeten uitquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:25 schreef aight1 het volgende:
[..]
Stoer hoor. Met je alternatieve levensstijl. Schijt aan de wereld. Cool!
Sneu.
Lekker gek, lekker alternatief!quote:Op zondag 17 april 2011 12:24 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja man, dat ben ik echt ten voeten uit
Lekker stinken met zijn lange manen.quote:
stomme nederlander zonder mening. Stomme grijze blob die bang is voor alles dat anders is.quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 09:16 schreef StraalZeik het volgende:
[..]
stomme nederlander zonder mening. Stomme grijze blob die bang is voor alles dat anders is.
Dit denkenquote:Op maandag 18 april 2011 09:16 schreef StraalZeik het volgende:
[..]
stomme nederlander zonder mening. Stomme grijze blob die bang is voor alles dat anders is.
Goede schop jaquote:Op maandag 18 april 2011 20:37 schreef Keselo het volgende:
Schopje omdat ik hier om heb moeten lachen in de trein (zulks een ironie).
En aan het eind van de maand is er nog Neurotic Deathfest. Ik zou je wasknijper maar niet te ver wegleggen als ik jou was TS.quote:
Zeker.quote:Op maandag 18 april 2011 21:21 schreef Nebukadnezar het volgende:
Maar metaal muziek is best wel baas.
Dit dus.quote:Op maandag 18 april 2011 21:21 schreef Nebukadnezar het volgende:
Baas? Metaal rockers delen hedendaagse dezelfde vocabulaire als onze straathoppers? Kom, wees eens alternatief.quote:Op maandag 18 april 2011 21:21 schreef Nebukadnezar het volgende:
Hard hoor.quote:Op woensdag 20 april 2011 04:04 schreef Muscle.N3rd het volgende:
[..]
Baas? Metaal rockers delen hedendaagse dezelfde vocabulaire als onze straathoppers? Kom, wees eens alternatief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 april 2011 09:16 schreef StraalZeik het volgende:
[..]
Ja, in de rest van de wereld accepteert iedereen stinkende zwetende langharige apen met een doodshoofd op hun t-shirt. Het heeft niets te maken met 'anders', maar met achterlijkheid.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:52 schreef HSG het volgende:
Nederlanders zijn gewoon zielige mensen. Beetje als een autist gedragen op alles wat anders is dan in hun ogen.
Meer dan de gemiddelde Nederlander. Bovendien heb je er geen last van, vergeleken met dat achterlijke rappend/hiphop volk dat de hele dag niks doen, vrouwen als hoeren zien, geen respect hebben voor anderen, denken dat ze stoer zijn en geen flikker voorstellen. En die kuddediertjes die daar achteraan lopen zijn eigenlijk nog erger.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, in de rest van de wereld accepteert iedereen stinkende zwetende langharige apen met een doodshoofd op hun t-shirt. Het heeft niets te maken met 'anders', maar met achterlijkheid.
Beter hiphoppers dan van die mongolen met lang haar. Ik moet van ze kotsen zo smerig vind ik die verschijning.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:03 schreef HSG het volgende:
[..]
Meer dan de gemiddelde Nederlander. Bovendien heb je er geen last van, vergeleken met dat achterlijke rappend/hiphop volk dat de hele dag niks doen, vrouwen als hoeren zien, geen respect hebben voor anderen, denken dat ze stoer zijn en geen flikker voorstellen. En die kuddediertjes die daar achteraan lopen zijn eigenlijk nog erger.
Ook dat bijlmertuig dat zich misdraagt moet je aanpakken idd, daar ben ik het dan wel mee eens. Niet elke hip-hopper natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:03 schreef HSG het volgende:
[..]
Meer dan de gemiddelde Nederlander. Bovendien heb je er geen last van, vergeleken met dat achterlijke rappend/hiphop volk dat de hele dag niks doen, vrouwen als hoeren zien, geen respect hebben voor anderen, denken dat ze stoer zijn en geen flikker voorstellen. En die kuddediertjes die daar achteraan lopen zijn eigenlijk nog erger.
Idd, het is eigenlijk hetzelfde als dat iemand die in de trein gaat zitten, gaat poepen en zich er daar na mee ondersmeert gearrestreerd wordt. Waarom een naar zweet stinkende vieze langharige onder de puisten zittende metalen-man niet? Zorgt ook voor overlast, het is gewoon vies.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:06 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Beter hiphoppers dan van die mongolen met lang haar. Ik moet van ze kotsen zo smerig vind ik die verschijning.
Idd, metal maakt mensen agressief dus het zou harder aangepakt moeten worden. Moordenaars zijn mensen die hun hele leven metal luisteren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd, het is eigenlijk hetzelfde als dat iemand die in de trein gaat zitten, gaat poepen en zich er daar na mee ondersmeert gearrestreerd wordt. Waarom een naar zweet stinkende vieze langharige onder de puisten zittende metalen-man niet? Zorgt ook voor overlast, het is gewoon vies.
Ze eten ook nog eens echt altijd in de spits ongezond eten (zoals patat van de Smullers), waar de hele trein door meurt...geen wonder dat ze vaak zo'n vieze grijs-zwarte mee-eter kop hebben.
Vergeet niet dat die Columbine-kerel naar Marilyn Manson luisterdequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Idd, metal maakt mensen agressief dus het zou harder aangepakt moeten worden. Moordenaars zijn mensen die hun hele leven metal luisteren.
Dat wil ik niet direct zeggen. Meestal zijn het, zoals gezegd, gewoon systeembeheerders die geen vlieg kwaad doen wat betreft geweld etc.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Idd, metal maakt mensen agressief dus het zou harder aangepakt moeten worden. Moordenaars zijn mensen die hun hele leven metal luisteren.
Rap/hiphop hetzelfde. Dat gaat over dingen wat in het echt gebeurt. Dat gaan jongeren denken "he, dat is stoer en zo krijg ik sletjes (waar je toch niks mee kan beginnen) als bosjes om mij heen". En ze hebben niet eens door dat ze hun eigen toekomst verknallen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Vergeet niet dat die kerel die ergens in provincie Groningen zijn vriendin en een agent doodschoot naar rap luisterde.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:18 schreef Mss het volgende:
[..]
Vergeet niet dat die Columbine-kerel naar Marilyn Manson luisterde![]()
![]()
![]()
Dan is de vraag: komt de aggressie in ghetto's voort uit rapmuziek of komt de rapmuziek voort uit die aggressie?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:25 schreef HSG het volgende:
[..]
Rap/hiphop hetzelfde. Dat gaat over dingen wat in het echt gebeurt. Dat gaan jongeren denken "he, dat is stoer en zo krijg ik sletjes (waar je toch niks mee kan beginnen) als bosjes om mij heen". En ze hebben niet eens door dat ze hun eigen toekomst verknallen.
Rapmuziek komt voort uit agressie en die muziek heeft weer invloed op jongeren/volwassenen die naar de rotzooi luisteren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:26 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dan is de vraag: komt de aggressie in ghetto's voort uit rapmuziek of komt de rapmuziek voort uit die aggressie?
Dus wij zijn bekrompen als we metal rotzooi noemen, maar jij bent dat andersom niet als je een ander genre zo noemt?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:27 schreef HSG het volgende:
[..]
Rapmuziek komt voort uit agressie en die muziek heeft weer invloed op jongeren/volwassenen die naar de rotzooi luisteren.
Mee eens. Ben zelf een keer naar een concert van Therion geweest. Allemaal supervriendelijke mensen, vergeleken wat je in een normale uitgaansgelegenheden tegenkomt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:26 schreef Mss het volgende:
Ik was sarcastisch. Ik dacht dat dat wel duidelijk was. Ik vind het namelijk de grootste bullshit dat mensen denken dat metal agressie oproept.
Klopt, want mensen die naar metal luisteren weten dat de verhalen die de zangers zingen niet echt zijn, fantasy of fictie. Als je naar rap luistert dan gaat dat allemaal over "schiet je nigger dood", "politie moet dood', "fuck this girl fuck that girl". Dat gebeurt ook in het echt en met die muziek wordt dat vaak verheerlijkt. Dus die invloed is honderd maal erger.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dus wij zijn bekrompen als we metal rotzooi noemen, maar jij bent dat andersom niet als je een ander genre zo noemt?
Alsof elke rapper zegt dat je die girl moet fucken of die nigger dood moet schieten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:32 schreef HSG het volgende:
[..]
Klopt, want mensen die naar metal luisteren weten dat de verhalen die de zangers zingen niet echt zijn, fantasy of fictie. Als je naar rap luistert dan gaat dat allemaal over "schiet je nigger dood", "politie moet dood', "fuck this girl fuck that girl". En dat zijn dingen wat ook echt gebeurt. Dus die invloed is honderd maal erger.
Gros van de rappers doen dat. Dan hou je nog maar een klein groepje over die dat niet doen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Alsof elke rapper zegt dat je die girl moet fucken of die nigger dood moet schieten.
Flikker toch op zeg, alsof er in de 90's in Noorwegen geen kerken afgefikt zijn door mensen die hun metal iets te serieus namenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:32 schreef HSG het volgende:
[..]
Klopt, want mensen die naar metal luisteren weten dat de verhalen die de zangers zingen niet echt zijn, fantasy of fictie. Als je naar rap luistert dan gaat dat allemaal over "schiet je nigger dood", "politie moet dood', "fuck this girl fuck that girl". Dat gebeurt ook in het echt en met die muziek wordt dat vaak verheerlijkt. Dus die invloed is honderd maal erger.
Och is dat het enige voorbeeld. Moet ik even alle voorbeelden erbij halen waar wij rap/hiphop dankbaar moeten zijn? Ik denk dat deze topic dan tot blz 100.000 komt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:59 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Flikker toch op zeg, alsof er in de 90's in Noorwegen geen kerken afgefikt zijn door mensen die hun metal iets te serieus namen
ik denk het niet. hiphop zorgt niet voor agressie terwijl metal gewoon doden veroorzaaktquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:32 schreef HSG het volgende:
[..]
Och is dat het enige voorbeeld. Moet ik even alle voorbeelden erbij halen waar wij rap/hiphop dankbaar moeten zijn? Ik denk dat deze topic dan tot blz 100.000 komt.
Jij bent echt nooit op een metal concert geweest hé?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:36 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik denk het niet. hiphop zorgt niet voor agressie terwijl metal gewoon doden veroorzaakt
metal zou verboden moeten worden voor aanzetten tot geweld
Doe gelijk hiphop/rap ook maar. Aanhang daarvoor is vele malen groter. En ja, ook dat verheerlijkt geweld. Kan ik niet over metal zeggen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:36 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik denk het niet. hiphop zorgt niet voor agressie terwijl metal gewoon doden veroorzaakt
metal zou verboden moeten worden voor aanzetten tot geweld
Wat denk jij dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:45 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Jij bent echt nooit op een metal concert geweest hé?
Metal verheerlijkt geweld ook in veel gevallen hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:45 schreef HSG het volgende:
[..]
Doe gelijk hiphop/rap ook maar. Aanhang daarvoor is vele malen groter. En ja, ook dat verheerlijkt geweld. Kan ik niet over metal zeggen.
Oh ja, ga maar eens naar een metal concert. Dan verander je wel van mening. Verder kijken dan je neus lang is.
Niet dus, als je er niet geweest bent moet je er niet over oordelen. Geen idee hoe het met een concert als Eminem, Opgezwolle of weet ik veel wat voor rap zit, maar bij de metal concerten waar ik geweest ben zijn geen doden gevallen, en is er een heel relaxte sfeer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Wat denk jij dan?Genoeg filmpjes gezien op Youtube waar ze elkaar al bijna vermoorden bij zo'n concert.
Nee, laat eens zien dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Wat denk jij dan?Genoeg filmpjes gezien op Youtube waar ze elkaar al bijna vermoorden bij zo'n concert.
Ja hoor. heel veel en kan nou niet zeggen dat dat geweld verheerlijkt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:47 schreef Nikmans het volgende:
Ik bedoel heb je wel eens een tekst van Cannibal Corpse gelezen ofzo
Ga maar googelen op wall of death of mosh pit ofzo man. Blijf lekker ontkennen maar metal is het ware kwaad op de wereld.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:48 schreef HSG het volgende:
[..]
Nee, laat eens zien dan?
[..]
Ja hoor. heel veel en kan nou niet zeggen dat dat geweld verheerlijkt.
Is er ook maar 1 post op dit forum die serieus bedoeld is van jou?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ga maar googelen op wall of death of mosh pit ofzo man. Blijf lekker ontkennen maar metal is het ware kwaad op de wereld.
Oh ik snap het al, het is een soort aanklacht tegen geweldquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:48 schreef HSG het volgende:
[..]
Nee, laat eens zien dan?
[..]
Ja hoor. heel veel en kan nou niet zeggen dat dat geweld verheerlijkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga weg
Hoe bedoel je.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:50 schreef Equites het volgende:
[..]
Is er ook maar 1 post op dit forum die serieus bedoeld is van jou?
Ga eerst maar eens opzoeken wat een moshpit is en kom dan terug met je conclusies.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ga maar googelen op wall of death of mosh pit ofzo man. Blijf lekker ontkennen maar metal is het ware kwaad op de wereld.
Ik weet wat die shit is man, gewoon als een mongol op elkaar in beuken en zo hard mogelijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:51 schreef HSG het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens opzoeken wat een moshpit is en kom dan terug met je conclusies.
Kwaad op de wereld zegt hij. De bijbel of Koran is 100.000x meer kwaad dan metal.
Welneente.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Inlezen is moeilijk voor je?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik weet wat die shit is man, gewoon als een mongol op elkaar in beuken en zo hard mogelijk.
pit 1 (pt)quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:54 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja leg ff uit dan wat een pit precies is?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:50 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Oh ik snap het al, het is een soort aanklacht tegen geweldJa dit vind ik ook zo geweldadigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie je wel. Je weet er niks vanaf. Ga nou maar eens een keer naar een concert en zie het met je eigen ogen. En natuurlijk, ongelukjes zitten in kleine hoekjes.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik weet wat die shit is man, gewoon als een mongol op elkaar in beuken en zo hard mogelijk.
Lijkt me aan de ene kant ook wel mooi om een keer al die langharigen in elkaar te beuken op zo'n feest.Ô mon citoyens vous serez unis.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:54 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja leg ff uit dan wat een pit precies is?
quote:Mosh-pit
Over het algemeen wordt moshen door hardrockers niet als agressief gezien omdat mensen die vallen, heel vriendschappelijk weer overeind worden geholpen. Verder is het een ongeschreven, maar strenge, regel dat er niet hoger dan de schouders wordt gestoten en niet onder de gordel. De eerder genoemde headwalks worden dus niet gewaardeerd.
Bron.quote:Wall Of Death
Een variant van moshen is de zogenaamde wall of death, waarbij het publiek zich in tweeën verdeelt, met in het midden een vrije strook. Op het signaal van de frontman van de spelende band rennen de twee groepen al moshend op elkaar in. Een variant op de wall of death is de circlepit. Er bestaat ook een variant dat er enkele mensen in het midden van de wall of death staan (op de vrije strook), en dat iedereen op hen gaat moshen.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:57 schreef HSG het volgende:
[..]
Ja dit vind ik ook zo geweldadigWat wil je nou zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Zie je wel. Je weet er niks vanaf. Ga nou maar eens een keer naar een concert en zie het met je eigen ogen. En natuurlijk, ongelukjes zitten in kleine hoekjes.Alsof er geen rappers zijn met vreedzame teksten.
Echt vreedzaam ja
Ga weg
Dus de bands zelf doen ook aan die shit meequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:57 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Mosh-pit
Over het algemeen wordt moshen door hardrockers niet als agressief gezien omdat mensen die vallen, heel vriendschappelijk weer overeind worden geholpen. Verder is het een ongeschreven, maar strenge, regel dat er niet hoger dan de schouders wordt gestoten en niet onder de gordel. De eerder genoemde headwalks worden dus niet gewaardeerd.
Wall Of Death
Een variant van moshen is de zogenaamde wall of death, waarbij het publiek zich in tweeën verdeelt, met in het midden een vrije strook. Op het signaal van de frontman van de spelende band rennen de twee groepen al moshend op elkaar in. Een variant op de wall of death is de circlepit. Er bestaat ook een variant dat er enkele mensen in het midden van de wall of death staan (op de vrije strook), en dat iedereen op hen gaat moshen.
Bron.
Zegt deze autist. Hoeveel mensen heb je al neergeschoten? Kun je daar lekker over rappen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:56 schreef Michielos het volgende:
MetalAl die vuige stinkende satanisten hahahahaa. En ze stinken nog ook
Loverboys..erg jammer voor de samenleving. Lang leve rap/hiphopquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:58 schreef Michielos het volgende:
Moshen.....Ik heb serieus nog nooit zoiets achterlijks gezien
Tuurlijk, altijd gezellig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:58 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dus de bands zelf doen ook aan die shit meeJemig
Hij schiet niet, hij maait ze neer met een goeie rechtse of zo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:58 schreef HSG het volgende:
[..]
Zegt deze autist. Hoeveel mensen heb je al neergeschoten? Kun je daar lekker over rappen.
Nooit neergeschoten maar mijn straatvecht record staat op 410-1 ofzoquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:58 schreef HSG het volgende:
[..]
Zegt deze autist. Hoeveel mensen heb je al neergeschoten? Kun je daar lekker over rappen.
Nu eis ik een topic over levende metaalstandbeeld mensen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:59 schreef dakraam het volgende:
Ik dacht dat dit topic over van die levende standbeelden zou gaan. Ik ben lichtelijk teleurgesteld.
Gast , jij bent echt een mongoolquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:59 schreef HSG het volgende:
[..]
Loverboys..erg jammer voor de samenleving. Lang leve rap/hiphop
[..]
Tuurlijk, altijd gezellig.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:00 schreef Façade het volgende:
[..]
Nu eis ik een topic over levende metaalstandbeeld mensen.
wtf is dat voor een mongoolquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:01 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is toch prachtig om te zien? Niks geen agressie die man. Wat een topper.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:01 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is toch prachtig om te zien? Niks geen agressie die man. Wat een topper.
Ja, zelfexpressie moet echt de kop in worden gedrukt, bah.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:03 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Zo zie ik ze regelmatig in de trein hoor.En maar klagen dat ze niet geaccepteerd worden.
Godverdomme, en dat allemaal zonder mij uit te nodigen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:02 schreef Nikmans het volgende:
HSG is te druk bezig met kerken affikken en maagden verkrachten met een gekarteld mes
Nee hier luister ik ook naar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:00 schreef Nikmans het volgende:
Alsof er alleen maar metal of rap is op de wereld
Jammer joh, maar heb kort haar en draag gewoon dagelijkse kleding, dus nette broek en nette blouse/trui/shirtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:02 schreef Michielos het volgende:
Nu wil ik ook een foto van HSG's paardenstaart zien
My thoughts exactly... hier een van de pareltjes van deze band..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:04 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik zou spontaan ook kerken gaan verbranden als ik bij zo'n concert aanwezig zou zijn.
Nee, die neger in de post van Façade ziet er lekker uit wil je zeggen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:03 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Zo zie ik ze regelmatig in de trein hoor.En maar klagen dat ze niet geaccepteerd worden.
Of mij. Laten we 'Tha Hood' ook gelijk mee pakken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:03 schreef Façade het volgende:
[..]
Godverdomme, en dat allemaal zonder mij uit te nodigen.
Ja , jij vindt deze klapjostis compleet geweldig..quote:
Nee, dat is de zoete stem van God die ons probeert te bereiken middels satanische muziek.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:05 schreef Michielos het volgende:
[..]
i mean.. wtf is dit? Is dit muziek???
Nop dat is de kutstem van een mongool die denkt dat ie ruig is.... en dat geros op die instrumenten.. kan wel indenken dat enkel stink altos en proleten deze shit luisterenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:07 schreef Façade het volgende:
[..]
Nee, dat is de zoete stem van God die ons probeert te bereiken middels satanische muziek.
Wat ik altijd, altijd bij metaalhoofden ben tegengekomen is zelfspot en humor. De meeste van deze bands zijn parodieën van een stereotype en de meeste bandleden nemen hun imago niet serieus.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:07 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ja , jij vindt deze klapjostis compleet geweldig..!
SPOILER: PiraatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Piraat²Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit.
Niet snappen dat dit een parodie is.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:09 schreef Façade het volgende:
[..]
Wat ik altijd, altijd bij metaalhoofden ben tegengekomen is zelfspot en humor. De meeste van deze bands zijn parodieën van een stereotype en de meeste bandleden nemen hun imago niet serieus.
Het is alsof een piraat zich zou verkleden als een piraat.SPOILER: PiraatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een humor HAHAHHAAHHAHHAHAHAHASPOILER: Piraat²Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
.....
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
Deze reactie is onhandelbaar verklaard.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:10 schreef Michielos het volgende:
[..]
Wat een humor HAHAHHAAHHAHHAHAHAHA
...
.....
Mensen met lang haar =/= metalfansquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:09 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Niet snappen dat dit een parodie is.![]()
Maar dan nog ik zie nooit van dat soort gasten terwijl ik wel vaak van die lijpe josti's met lang haar zie.
En dat zijn de mensen die voor lol andere mensen op straat beroven en in elkaar trappen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:11 schreef Façade het volgende:
[..]
Mensen met lang haar =/= metalfans
Ik zie genoeg wangsters en wigga's lopen, kwestie van selectief zoeken.
Dit was een mooie rap, dank je HSG.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:12 schreef HSG het volgende:
[..]
En dat zijn de mensen die voor lol andere mensen op straat beroven en in elkaar trappen.
Hebben ze later weer iets om over te rappen.
Andersom gebeurt precies hetzelfde. Wat is dan het probleem?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:19 schreef Piye het volgende:
Zielig dat metalheads hier rap moeten afkraken om hun eigen favoriete genre te verdedigen.
dit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:20 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Andersom gebeurt precies hetzelfde. Wat is dan het probleem?
Dat doen ze altijd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:19 schreef Piye het volgende:
Zielig dat metalheads hier rap moeten afkraken om hun eigen favoriete genre te verdedigen.
Net zo zielig, maar aangezien dit topic over metalheads gaat is het onzin dat rapliefhebbers zichzelf überhaupt moeten verdedigen. Dat was namelijk niet nodig geweest als rap er niet weer met de haren bijgesleept werd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:20 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Andersom gebeurt precies hetzelfde. Wat is dan het probleem?
Tuurlijk joh want iedereen in dit topic die metal afzeikt is rapliefhebber. Het is gewoon een zielige poging om de aandacht ergens anders op te richten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:20 schreef HSG het volgende:
[..]
dit.
Bovendien.....onze rapperaanhangers zijn begonnen door metalaanhangers af te zeiken.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:22 schreef Michielos het volgende:
het topic heet METALEN MANNEN IN DE TREIN.
Hoezo beginnen jullie stinkende kutmongolen dan over rappers?
Open jullie eigen topic ofzo
Eigenlijk is het gewoon jullie schuld.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Net zo zielig, maar aangezien dit topic over metalheads gaat is het onzin dat rapliefhebbers zichzelf überhaupt moeten verdedigen. Dat was namelijk niet nodig geweest als rap er niet weer met de haren bijgesleept werd.
[..]
Tuurlijk joh want iedereen in dit topic die metal afzeikt is rapliefhebber. Het is gewoon een zielige poging om de aandacht ergens anders op te richten.
Wat is mijn schuld? Dat jullie zielig zijn? De lat ligt te hoog voor jullie?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:37 schreef HSG het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk is het gewoon jullie schuld.
Welke lat? Zonder dat gerag op gitaren zou er überhaupt geen rapmuziek zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Wat is mijn schuld? Dat jullie zielig zijn? De lat ligt te hoog voor jullie?
Ik hoor een ontkenning.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Wat is mijn schuld? Dat jullie zielig zijn? De lat ligt te hoog voor jullie?
Nou naast een baas lijk je al snel zielig.quote:
Dat zijn niet mijn woorden hè, maar beweer je nou dat er zonder metal geen rapmuziek zou zijn?quote:Zonder dat gerag op gitaren zou er überhaupt geen rapmuziek zijn.
Ik ontken niks, maar ik zou wel graag weten wat mijn schuld is volgens jou. Dat maakt het wat makkelijker voor mij om me te verdedigen.quote:
Alle ellende hier.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:09 schreef Piye het volgende:
Ik ontken niks, maar ik zou wel graag weten wat mijn schuld is volgens jou. Dat maakt het wat makkelijker voor mij om me te verdedigen.
Post #237 is mijn eerste post in dit topic.quote:
ja?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Post #237 is mijn eerste post in dit topic.
Muziek in het algemeen bedoel ik. De muziek die vroeger gemaakt werd was ook met gitaren knul. Dat heette vroeger R&B, tegenwoordig is dat niks meer en veelal verbastert tot rap.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou naast een baas lijk je al snel zielig.
[..]
Dat zijn niet mijn woorden hè, maar beweer je nou dat er zonder metal geen rapmuziek zou zijn?
[..]
Ik ontken niks, maar ik zou wel graag weten wat mijn schuld is volgens jou. Dat maakt het wat makkelijker voor mij om me te verdedigen.
Ja man, echt hetzelfdequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:38 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Muziek in het algemeen bedoel ik. De muziek die vroeger gemaakt werd was ook met gitaren knul. Dat heette vroeger R&B, tegenwoordig is dat niks meer en veelal verbastert tot rap.
Dat was een beetje mijn puntquote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:25 schreef Meneer_du_bir het volgende:
Muziek en een gezond persoon heeft niks met uiterlijk te maken, als dit wel het geval zou zijn dan kun je je beter afvragen waarom je nog niet bij een psychiater loopt. Dit geldt ook voor de rasautisten die er niet tegen kunnen dat mensen er nu graag uitzien als zwervers.
Begrijp mij niet verkeerd, ik luister ook metal. Maar dit heeft weinig te maken met je wereldbeeld.
Het is dan ook een persoonlijke smaak.
Dit is net als "typische" homoseksuele mannen. Je seksualiteit heeft niks te maken met hoe je je verder gedraagt. Het is maar je seksualiteit.
Sommige mensen draven echt te ver door, zo nu ook. Hulp hebben ze allen nodig.
Volgens mij heb ik nergens afgegeven op muziek met gitaren (zelfs niet op metal, alleen op de kneusjes die hier rap komen bashen omdat ze blijkbaar geen ander argument weten om metal te luisteren dan "het is in ieder geval beter dan rap") dus ik snap het hele punt dat je probeert te maken niet. En zonder de gitaar was rap ook wel ontstaan hoor. Je kan namelijk over elke instrument heen rappen en het kan ook accapella.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:38 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Muziek in het algemeen bedoel ik. De muziek die vroeger gemaakt werd was ook met gitaren knul. Dat heette vroeger R&B, tegenwoordig is dat niks meer en veelal verbastert tot rap.
Kap toch eens met dat trieste omdraaien van de situatie. Als jij je ergert aan onverzorgde stinkende mensen ben je opeens een autist en moet je naar de psych?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:25 schreef Meneer_du_bir het volgende:
Muziek en een gezond persoon heeft niks met uiterlijk te maken, als dit wel het geval zou zijn dan kun je je beter afvragen waarom je nog niet bij een psychiater loopt. Dit geldt ook voor de rasautisten die er niet tegen kunnen dat mensen er nu graag uitzien als zwervers.
Begrijp mij niet verkeerd, ik luister ook metal. Maar dit heeft weinig te maken met je wereldbeeld.
Het is dan ook een persoonlijke smaak.
Dit is net als "typische" homoseksuele mannen. Je seksualiteit heeft niks te maken met hoe je je verder gedraagt. Het is maar je seksualiteit.
Sommige mensen draven echt te ver door, zo nu ook. Hulp hebben ze allen nodig.
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:43 schreef aight1 het volgende:
Erg spijtig om te zien dat dit volk zich ook al op FOK! heeft genesteld.
Jouw sigquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kap toch eens met dat trieste omdraaien van de situatie. Als jij je ergert aan onverzorgde stinkende mensen ben je opeens een autist en moet je naar de psych?Wat een onzin.
Voor de rest heb je natuurlijk wel een punt dat je muzieksmaak of geaardheid niet altijd je lifestyle hoeft te bepalen, maar toch kun je niet ontkennen dat fanatiekere metalen mannen of hip-hoppers dat vaak heel uitdrukkelijk in hun kleding en uiterlijk willen laten zien. En een gay-lifestyle zie je ook vaak duidelijk, je hebt niet voor niets de gay pride met meer dan 100.000 homo's.
Jij bent ook langharig tuig?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:08 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Ik weet al waarom ze TS zo aankeken.
TS:
[ afbeelding ]
TS vergeet belangrijke details te melden in de OPquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:08 schreef MetalIsAwesome het volgende:
TS:
[ afbeelding ]
Ik was langharig ja, maar tuig ben ik nooit geweest.quote:
Jullie bandshirtdragende headbangers zijn allemaal tuig.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:56 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Ik was langharig ja, maar tuig ben ik nooit geweest.![]()
Nee hoor, kijk maar hoe vriendelijk we zijn:quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:57 schreef Piye het volgende:
[..]
Jullie bandshirtdragende headbangers zijn allemaal tuig.
Nog minder erg dan zo'n metal-aap.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:08 schreef MetalIsAwesome het volgende:
TS:
[ afbeelding ]
Anders ga je even in op wat ik zeg, mafkees.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:06 schreef antidood1 het volgende:
[..]
Jouw sig![]()
![]()
Jij
Verveel je je weer eens?
Metalheads worden onzijdig geboren?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:00 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Nee hoor, kijk maar hoe vriendelijk we zijn:
[ afbeelding ]
Liever niet, dat heet happen geloof ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Anders ga je even in op wat ik zeg, mafkees.
Dit..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:32 schreef moonmovies het volgende:
Het is wel erg makkelijk om al het metal over een kam te scheren he
Dit is ook metal (metalcore):
Kijk wat een vieze gothics en smerige mensen he(
)
Zat net weer in de truin met vies langharig tuig en baarden, gadverdammequote:Op donderdag 12 april 2012 14:48 schreef Trashcanman het volgende:
*schop*
Hoe vergaat het TS vandaag?
Mn favo bandquote:Op donderdag 12 april 2012 17:45 schreef xSouL het volgende:
August Burns Red, machtige band is dat!
Goeie shit tijdens de sportschool, lekker pompen tijdens het bankdrukken.
En een extra +1 voor die band, om het feit dat ze de hele 'metal-stereotype' doorbreken.
Wat is een truin?quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:31 schreef arucard het volgende:
[..]
Zat net weer in de truin met vies langharig tuig en baarden, gadverdamme
Metalhead logica:quote:Op donderdag 12 april 2012 17:38 schreef BzP het volgende:
[..]
Dit..
Dr zijn echt teveel homo faggot Usher lovers in dit topic..
Zwakzinnige narrowminded mensen hier, kijk eens verder dan je neus lang is
[ afbeelding ]
Vlij jezelf maar niet zo, alleen christenen denken dat. Normale mensen denken eerder "Wat is dat toch met dat lange haar, "stoere" make-up en gekke geschreeuw? Latente homofielen."quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:13 schreef xSouL het volgende:
non-Metalhead logica:
"Wat is dat toch met al die vieze baarden en dat lange haar, vieze satanisten"
ABR is een christian metal band....quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Vlij jezelf maar niet zo, alleen christenen denken dat. Normale mensen denken eerder "Wat is dat toch met dat lange haar, "stoere" make-up en gekke geschreeuw? Latente homofielen."
quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:45 schreef BzP het volgende:
[..]
ABR is een christian metal band....
OWNED
Bazenreactiequote:Op vrijdag 13 april 2012 13:07 schreef Nikmans het volgende:
Sowieso waarom bewijzen dat 'jouw' muziekstijl vetter is dan die van anderen, hoe kinderachtig wil je zijn
quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:07 schreef Nikmans het volgende:
Sowieso waarom bewijzen dat 'jouw' muziekstijl vetter is dan die van anderen, hoe kinderachtig wil je zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |