De metalen hyves heeft meer dan 150 leden hoor.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:27 schreef deepart het volgende:
Zie ze allemaal 'alternatief' zijn en toch alle 150 op elkaar lijken
Neuh.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:26 schreef Driepink het volgende:
mooie OP aight, kan een goeie reeks worden
Ben jij er ook al zo eenquote:
Dat is zo... BR00TAL.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:45 schreef Jahr00n het volgende:
Beetje veel vooroordelen heb jij man. Ik luister ook vaak metal en draag m'n haar in een staart maar wij douchen ons gewoon iedere dag hoor.
Lijkt me stug, de geur die van deze groep mannen af kwam was niet te harden.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:45 schreef Jahr00n het volgende:
Beetje veel vooroordelen heb jij man. Ik luister ook vaak metal en draag m'n haar in een staart maar wij douchen ons gewoon iedere dag hoor.
Hij heeft het toch over desbetreffende groep vandaag in de trein, niet over jou.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:45 schreef Jahr00n het volgende:
Jij bent ook geïndoctrineerd door deze groep ? Stap er nog uit als het kan, je leven wordt anders zeg ik je, anders.quote:
Inderdaad, vlucht voordat je niet anders meer kan.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij bent ook geïndoctrineerd door deze groep ? Stap er nog uit als het kan, je leven wordt anders zeg ik je, anders.
Jij spaart ze?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:05 schreef finsdefis het volgende:
Jammer dat deze exemplaren stonken, vaak lijken ze wel aggressief maar zijn het best toffe mensen.
Inderdaad, later op deze dag werd ik er nog op gewezen dat ik mijn hamreepjes vergeten was in te pakken in de supermarkt, ook door een metalen man. Deze sprak echter wel gewoon Nederlands en had geen muziek bij maar tevens ook geen piercings dus wellicht was het geen échte.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:05 schreef finsdefis het volgende:
Jammer dat deze exemplaren stonken, vaak lijken ze wel aggressief maar zijn het best toffe mensen.
Agressief?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:05 schreef finsdefis het volgende:
Dat was een level 1 metaalhenkfan. Wacht maar tot ubergrunge hem traint tot level 15, dan worden ze pure metalenhaat.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:07 schreef aight1 het volgende:
[..]
Inderdaad, later op deze dag werd ik er nog op gewezen dat ik mijn hamreepjes vergeten was in te pakken in de supermarkt, ook door een metalen man. Deze sprak echter wel gewoon Nederlands en had geen muziek bij maar tevens ook geen piercings dus wellicht was het geen échte.
Ik kijk veel dbz dus weet daar wel raad mee.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat was een level 1 metaalhenkfan. Wacht maar tot ubergrunge hem traint tot level 15, dan worden ze pure metalenhaat.
Heeft wel weinig invloed, je moet komen met kleuren.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:10 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik kijk veel dbz dus weet daar wel raad mee.
Wanneer ik desbetreffend exemplaar weer tegen het lijf loop zal ik het hem zeggen. Ik zal hem waarschuwen.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat was een level 1 metaalhenkfan. Wacht maar tot ubergrunge hem traint tot level 15, dan worden ze pure metalenhaat.
iddquote:Op donderdag 14 april 2011 21:27 schreef deepart het volgende:
Zijn haar zit te strak in een staart. Kan hij niet meer helder denkenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:50 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hij heeft het toch over desbetreffende groep vandaag in de trein, niet over jou.
Geef hem deze linkquote:Op donderdag 14 april 2011 22:12 schreef aight1 het volgende:
[..]
Wanneer ik desbetreffend exemplaar weer tegen het lijf loop zal ik het hem zeggen. Ik zal hem waarschuwen.
Zal hem voortaan altijd op een blaadje in mn broekzak hebben.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Geef hem deze link
hij is gelijk bekeerd.
Goed gedaan.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:21 schreef aight1 het volgende:
[..]
Zal hem voortaan altijd op een blaadje in mn broekzak hebben.
Pixieequote:Op donderdag 14 april 2011 22:49 schreef Pixie. het volgende:
AIGHT
Bij ons in het park lopen ze ook altijd met hun rottweilers
Altijd heel vriendelijkmaar indd heel onverzorgd
Leuk ja, samen stinken en haren slingeren en elkaar duwen en slaan. Leuk.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:04 schreef Pharkus het volgende:
Zij hebben lol vanavond, jij zit hier op fok.
Je vergeet bier gooienquote:Op donderdag 14 april 2011 23:16 schreef aight1 het volgende:
[..]
Leuk ja, samen stinken en haren slingeren en elkaar duwen en slaan. Leuk.
Het doet me denken aan scientology, ook erge hersenspoelingen. Kan me niet voorstellen dat iemand zich vrijwillig tot een dergelijke sekte zal bekeren, maar goed, wie ben ik.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:14 schreef chroestjov het volgende:
hij heeft openlijk afstand genomen van de Metal scene en dat gaf nogal wat problemen. Blijkbaar is de metal scene de enige godsdienst waarbij je je niet kunt laten uitschrijven uit de kerk (scene).
Natuurlijk is het wel zo dat op verschillende plekken het metalen leven (metal scene) verschillend beleden wordt en er zijn veel metalen die er niets meer aan doen, zonder dat dit problemen geeft. Uitschrijven echter kan niet.
Klacht waardig.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:20 schreef aight1 het volgende:
[..]
Het doet me denken aan scientology, ook erge hersenspoelingen. Kan me niet voorstellen dat iemand zich vrijwillig tot een dergelijke sekte zal bekeren, maar goed, wie ben ik.
Ach, als je het niet leuk wílt vinden krijg je dit inderdaad. Ik ben een paar keer bij zoiets geweest, en het is echt geweldig.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:16 schreef aight1 het volgende:
[..]
Leuk ja, samen stinken en haren slingeren en elkaar duwen en slaan. Leuk.
Ben er ook wel eens bij geweest, walgelijk. Vieze mensen die 'schijt aan de wereld' hebben, maar alleen zo gekleed gaan en zich zo gedragen omdat ze te onzeker waren om met de normale mensen om te gaan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:33 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ach, als je het niet leuk wílt vinden krijg je dit inderdaad. Ik ben een paar keer bij zoiets geweest, en het is echt geweldig.
Tja, je moet je standaarden wel een beetje laten varen bij zo'n concert. Ik vind het geweldig in ieder geval. Maar goed, je zult mij nooit als zodanig herkennen, buiten af en toe een metal concertje doe ik daar verder niet aan mee. Ik kan het alleen wel waarderen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:45 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ben er ook wel eens bij geweest, walgelijk. Vieze mensen die 'schijt aan de wereld' hebben, maar alleen zo gekleed gaan en zich zo gedragen omdat ze te onzeker waren om met de normale mensen om te gaan.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:46 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Tja, je moet je standaarden wel een beetje laten varen bij zo'n concert. Ik vind het geweldig in ieder geval. Maar goed, je zult mij nooit als zodanig herkennen, buiten af en toe een metal concertje doe ik daar verder niet aan mee. Ik kan het alleen wel waarderen.
Overigens zijn dat soort figuren over het algemeen een stuk intelligenter en hebben ze een beter ontwikkeld wereldbeeld dan de meeste random mensen, heb ik het idee. Maar dat gaat er bij een Fokker natuurlijk niet in. Vreemd eigenlijk, want zoveel verschil tussen Fokker en de levensstijl van dat soort figuren zit er volgens mij niet.
Wat is dit dan?quote:
hardcore metal.quote:
quote:
De muziek maakt me niets uit, het zijn de metalen mannen die er naar luisteren. En dan vooral de exemplaren die stinken etc, zoals beschreven in de OP.quote:
overigens terechte klacht inderdaad. In de trein wil ik gewoon rustig kunnen zitten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:59 schreef aight1 het volgende:
[..]
De muziek maakt me niets uit, het zijn de metalen mannen die er naar luisteren. En dan vooral de exemplaren die stinken etc, zoals beschreven in de OP.
Door het vrouwelijk tekort in de metaalscene moeten ze zoeken naar alternatieven. Genoeg wanhopige metaalers in de scene dus moet lukken dan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:33 schreef chroestjov het volgende:
Weet iemand waarom de metalen jongons vaak biseksueel zijn? Ja ze hebben natuurlijk wel lange haren dus misschien zijn ze dan ook graag de ontvangende partij, maarja weet niet verder.
Vrouwtekort?quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:13 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Door het vrouwelijk tekort in de metaalscene moeten ze zoeken naar alternatieven. Genoeg wanhopige metaalers in de scene dus moet lukken dan.
Bij de 150 metalen mannen in de trein zat ongeveer 1 metalen vrouwman. Dus ja, een vrouwterkort lijkt me een logische verklaring.quote:
"Ik zag het niet dus het bestaat niet"quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:21 schreef aight1 het volgende:
[..]
Bij de 150 metalen mannen in de trein zat ongeveer 1 metalen vrouwman. Dus ja, een vrouwterkort lijkt me een logische verklaring.
Wat een kul, ik zag het wel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:22 schreef fs180 het volgende:
[..]
"Ik zag het niet dus het bestaat niet"
Ja of ze steken hun junior in zo een als clown geschminkte alternatieve slet waar de honden geen brood van lusten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:13 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Door het vrouwelijk tekort in de metaalscene moeten ze zoeken naar alternatieven. Genoeg wanhopige metaalers in de scene dus moet lukken dan.
Mensen die graag niet in een hokje willen passen kleden zich vaker hetzelfde. Als je zware obesitas hebt is het kledingaanbod namelijk aanzienlijk kleinerquote:Op donderdag 14 april 2011 22:12 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
idd
voor mensen die graag 'niet in een hokje willen passen' kleden ze zich opvallend hetzelfde
Mensen met obesitas passen gewoon niet in het hokje.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mensen die graag niet in een hokje willen passen kleden zich vaker hetzelfde. Als je zware obesitas hebt is het kledingaanbod namelijk aanzienlijk kleiner
Deze mag in de vandale.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:24 schreef aight1 het volgende:
Gewoon rustig treinieren is er ook al niet meer bij voortaan.
Wat goed dat je mijn grap nog even toelicht gebruiker aight1quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:30 schreef aight1 het volgende:
[..]
Mensen met obesitas passen gewoon niet in het hokje.
Bedankt ik deed het graag gebruikster Maisnonquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat goed dat je mijn grap nog even toelicht gebruiker aight1
vast erg diep want erg zwaar en nog metaal erbij ook ha haquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:35 schreef chroestjov het volgende:
Haha een metaalhoofd met obesitas, hoe diep kun je zinken.
ha haquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:37 schreef aight1 het volgende:
[..]
vast erg diep want erg zwaar en nog metaal erbij ook ha ha
Wat een kutmuziek.quote:
quote:
Erg hard.quote:
Klinkt wel lache, totdat iemand er doorheen gaat lullenquote:
Alsof metalen mannen alternatief proberen te zijn.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:27 schreef deepart het volgende:
Metaalmannen doen vrijwel alles met een opening.quote:
What the fuckquote:
Roger that!quote:Op donderdag 14 april 2011 23:04 schreef Pharkus het volgende:
Zij hebben lol vanavond, jij zit hier op fok.
Dat had ik hoogstwaarschijnlijk met de dood moeten bekopen, dit was het risico niet waard.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:52 schreef wise het volgende:
en natuurlijk niet eens ff een foto gemaakt¿
faal
Denken dat metalen mannen gewelddadig zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:13 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dat had ik hoogstwaarschijnlijk met de dood moeten bekopen, dit was het risico niet waard.
Deze exemplaren wel. Dat was overduidelijk.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Denken dat metalen mannen gewelddadig zijn.
klacht gegrondquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:13 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dat had ik hoogstwaarschijnlijk met de dood moeten bekopen, dit was het risico niet waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |