Vandaag dus rustig van Eindhoven naar Tilburg, erg mooie intercity met twee lagen, rustig plekje in vierzitsbankje bovenin. Maar ineens. Ongeveer 150 metalen mannen met lange baarden en nog langere manen, piercings overal, blikken bier in hun hand en een oostbloktaal schreeuwend, betreden de coupe. Vluchten was te laat, ze waren overal. Blijkbaar snapt dit volk niet dat niet iedereen gediend is van hun metalen gitaardreunen door meegenomen speakers, bovendien waren ze ook niet bekend met het fenomeen douchen. Ik vermoed bovendien dat er een plan werd gesmeden om me te vermoorden aangezien er constant werd gebabbeld in een vreemde taal en ze me aankeken. Erg vervelende ervaring dus. Gewoon rustig treinieren is er ook al niet meer bij voortaan. Erg jammer. Ook stapte al dit volk in Tilburg weer uit om vervolgens richting de 013 te marcheren in verband met een metaalconcert. Dus zelfs op het station was het met de rust gedaan, erg vervelend wederom.
Klacht: Ongewassen metalen mannen met harde muziekdreunen uit speakers die rustige treinrit verstoren vanwege vreemd concert met zwarte muziek.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.