ik denk het niet. hiphop zorgt niet voor agressie terwijl metal gewoon doden veroorzaaktquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:32 schreef HSG het volgende:
[..]
Och is dat het enige voorbeeld. Moet ik even alle voorbeelden erbij halen waar wij rap/hiphop dankbaar moeten zijn? Ik denk dat deze topic dan tot blz 100.000 komt.
Jij bent echt nooit op een metal concert geweest hé?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:36 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik denk het niet. hiphop zorgt niet voor agressie terwijl metal gewoon doden veroorzaakt
metal zou verboden moeten worden voor aanzetten tot geweld
Doe gelijk hiphop/rap ook maar. Aanhang daarvoor is vele malen groter. En ja, ook dat verheerlijkt geweld. Kan ik niet over metal zeggen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:36 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik denk het niet. hiphop zorgt niet voor agressie terwijl metal gewoon doden veroorzaakt
metal zou verboden moeten worden voor aanzetten tot geweld
Wat denk jij dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:45 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Jij bent echt nooit op een metal concert geweest hé?
Metal verheerlijkt geweld ook in veel gevallen hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:45 schreef HSG het volgende:
[..]
Doe gelijk hiphop/rap ook maar. Aanhang daarvoor is vele malen groter. En ja, ook dat verheerlijkt geweld. Kan ik niet over metal zeggen.
Oh ja, ga maar eens naar een metal concert. Dan verander je wel van mening. Verder kijken dan je neus lang is.
Niet dus, als je er niet geweest bent moet je er niet over oordelen. Geen idee hoe het met een concert als Eminem, Opgezwolle of weet ik veel wat voor rap zit, maar bij de metal concerten waar ik geweest ben zijn geen doden gevallen, en is er een heel relaxte sfeer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Wat denk jij dan?Genoeg filmpjes gezien op Youtube waar ze elkaar al bijna vermoorden bij zo'n concert.
Nee, laat eens zien dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Wat denk jij dan?Genoeg filmpjes gezien op Youtube waar ze elkaar al bijna vermoorden bij zo'n concert.
Ja hoor. heel veel en kan nou niet zeggen dat dat geweld verheerlijkt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:47 schreef Nikmans het volgende:
Ik bedoel heb je wel eens een tekst van Cannibal Corpse gelezen ofzo
Ga maar googelen op wall of death of mosh pit ofzo man. Blijf lekker ontkennen maar metal is het ware kwaad op de wereld.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:48 schreef HSG het volgende:
[..]
Nee, laat eens zien dan?
[..]
Ja hoor. heel veel en kan nou niet zeggen dat dat geweld verheerlijkt.
Is er ook maar 1 post op dit forum die serieus bedoeld is van jou?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ga maar googelen op wall of death of mosh pit ofzo man. Blijf lekker ontkennen maar metal is het ware kwaad op de wereld.
Oh ik snap het al, het is een soort aanklacht tegen geweldquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:48 schreef HSG het volgende:
[..]
Nee, laat eens zien dan?
[..]
Ja hoor. heel veel en kan nou niet zeggen dat dat geweld verheerlijkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga weg
Hoe bedoel je.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:50 schreef Equites het volgende:
[..]
Is er ook maar 1 post op dit forum die serieus bedoeld is van jou?
Ga eerst maar eens opzoeken wat een moshpit is en kom dan terug met je conclusies.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ga maar googelen op wall of death of mosh pit ofzo man. Blijf lekker ontkennen maar metal is het ware kwaad op de wereld.
Ik weet wat die shit is man, gewoon als een mongol op elkaar in beuken en zo hard mogelijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:51 schreef HSG het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens opzoeken wat een moshpit is en kom dan terug met je conclusies.
Kwaad op de wereld zegt hij. De bijbel of Koran is 100.000x meer kwaad dan metal.
Welneente.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Inlezen is moeilijk voor je?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik weet wat die shit is man, gewoon als een mongol op elkaar in beuken en zo hard mogelijk.
pit 1 (pt)quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:54 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja leg ff uit dan wat een pit precies is?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:50 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Oh ik snap het al, het is een soort aanklacht tegen geweldJa dit vind ik ook zo geweldadigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie je wel. Je weet er niks vanaf. Ga nou maar eens een keer naar een concert en zie het met je eigen ogen. En natuurlijk, ongelukjes zitten in kleine hoekjes.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik weet wat die shit is man, gewoon als een mongol op elkaar in beuken en zo hard mogelijk.
Lijkt me aan de ene kant ook wel mooi om een keer al die langharigen in elkaar te beuken op zo'n feest.Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:54 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja leg ff uit dan wat een pit precies is?
quote:Mosh-pit
Over het algemeen wordt moshen door hardrockers niet als agressief gezien omdat mensen die vallen, heel vriendschappelijk weer overeind worden geholpen. Verder is het een ongeschreven, maar strenge, regel dat er niet hoger dan de schouders wordt gestoten en niet onder de gordel. De eerder genoemde headwalks worden dus niet gewaardeerd.
Bron.quote:Wall Of Death
Een variant van moshen is de zogenaamde wall of death, waarbij het publiek zich in tweeën verdeelt, met in het midden een vrije strook. Op het signaal van de frontman van de spelende band rennen de twee groepen al moshend op elkaar in. Een variant op de wall of death is de circlepit. Er bestaat ook een variant dat er enkele mensen in het midden van de wall of death staan (op de vrije strook), en dat iedereen op hen gaat moshen.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:57 schreef HSG het volgende:
[..]
Ja dit vind ik ook zo geweldadigWat wil je nou zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Zie je wel. Je weet er niks vanaf. Ga nou maar eens een keer naar een concert en zie het met je eigen ogen. En natuurlijk, ongelukjes zitten in kleine hoekjes.Alsof er geen rappers zijn met vreedzame teksten.
Echt vreedzaam ja
Ga weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |