quote:Op maandag 18 april 2011 09:16 schreef StraalZeik het volgende:
[..]
stomme nederlander zonder mening. Stomme grijze blob die bang is voor alles dat anders is.

Ja, in de rest van de wereld accepteert iedereen stinkende zwetende langharige apen met een doodshoofd op hun t-shirt. Het heeft niets te maken met 'anders', maar met achterlijkheid.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:52 schreef HSG het volgende:
Nederlanders zijn gewoon zielige mensen. Beetje als een autist gedragen op alles wat anders is dan in hun ogen.

Meer dan de gemiddelde Nederlander. Bovendien heb je er geen last van, vergeleken met dat achterlijke rappend/hiphop volk dat de hele dag niks doen, vrouwen als hoeren zien, geen respect hebben voor anderen, denken dat ze stoer zijn en geen flikker voorstellen. En die kuddediertjes die daar achteraan lopen zijn eigenlijk nog erger.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, in de rest van de wereld accepteert iedereen stinkende zwetende langharige apen met een doodshoofd op hun t-shirt. Het heeft niets te maken met 'anders', maar met achterlijkheid.

Beter hiphoppers dan van die mongolen met lang haar. Ik moet van ze kotsen zo smerig vind ik die verschijning.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:03 schreef HSG het volgende:
[..]
Meer dan de gemiddelde Nederlander. Bovendien heb je er geen last van, vergeleken met dat achterlijke rappend/hiphop volk dat de hele dag niks doen, vrouwen als hoeren zien, geen respect hebben voor anderen, denken dat ze stoer zijn en geen flikker voorstellen. En die kuddediertjes die daar achteraan lopen zijn eigenlijk nog erger.

Ook dat bijlmertuig dat zich misdraagt moet je aanpakken idd, daar ben ik het dan wel mee eens. Niet elke hip-hopper natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:03 schreef HSG het volgende:
[..]
Meer dan de gemiddelde Nederlander. Bovendien heb je er geen last van, vergeleken met dat achterlijke rappend/hiphop volk dat de hele dag niks doen, vrouwen als hoeren zien, geen respect hebben voor anderen, denken dat ze stoer zijn en geen flikker voorstellen. En die kuddediertjes die daar achteraan lopen zijn eigenlijk nog erger.

Idd, het is eigenlijk hetzelfde als dat iemand die in de trein gaat zitten, gaat poepen en zich er daar na mee ondersmeert gearrestreerd wordt. Waarom een naar zweet stinkende vieze langharige onder de puisten zittende metalen-man niet? Zorgt ook voor overlast, het is gewoon vies.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:06 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Beter hiphoppers dan van die mongolen met lang haar. Ik moet van ze kotsen zo smerig vind ik die verschijning.
 geen wonder dat ze vaak zo'n vieze grijs-zwarte mee-eter kop hebben.
 geen wonder dat ze vaak zo'n vieze grijs-zwarte mee-eter kop hebben.

Idd, metal maakt mensen agressief dus het zou harder aangepakt moeten worden. Moordenaars zijn mensen die hun hele leven metal luisteren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd, het is eigenlijk hetzelfde als dat iemand die in de trein gaat zitten, gaat poepen en zich er daar na mee ondersmeert gearrestreerd wordt. Waarom een naar zweet stinkende vieze langharige onder de puisten zittende metalen-man niet? Zorgt ook voor overlast, het is gewoon vies.
Ze eten ook nog eens echt altijd in de spits ongezond eten (zoals patat van de Smullers), waar de hele trein door meurt...geen wonder dat ze vaak zo'n vieze grijs-zwarte mee-eter kop hebben.

Vergeet niet dat die Columbine-kerel naar Marilyn Manson luisterdequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Idd, metal maakt mensen agressief dus het zou harder aangepakt moeten worden. Moordenaars zijn mensen die hun hele leven metal luisteren.

Dat wil ik niet direct zeggen. Meestal zijn het, zoals gezegd, gewoon systeembeheerders die geen vlieg kwaad doen wat betreft geweld etc.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Idd, metal maakt mensen agressief dus het zou harder aangepakt moeten worden. Moordenaars zijn mensen die hun hele leven metal luisteren.

Rap/hiphop hetzelfde. Dat gaat over dingen wat in het echt gebeurt. Dat gaan jongeren denken "he, dat is stoer en zo krijg ik sletjes (waar je toch niks mee kan beginnen) als bosjes om mij heen". En ze hebben niet eens door dat ze hun eigen toekomst verknallen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Vergeet niet dat die kerel die ergens in provincie Groningen zijn vriendin en een agent doodschoot naar rap luisterde.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:18 schreef Mss het volgende:
[..]
Vergeet niet dat die Columbine-kerel naar Marilyn Manson luisterde

. Ik dacht dat dat wel duidelijk was. Ik vind het namelijk de grootste bullshit dat mensen denken dat metal agressie oproept.
. Ik dacht dat dat wel duidelijk was. Ik vind het namelijk de grootste bullshit dat mensen denken dat metal agressie oproept.

Dan is de vraag: komt de aggressie in ghetto's voort uit rapmuziek of komt de rapmuziek voort uit die aggressie?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:25 schreef HSG het volgende:
[..]
Rap/hiphop hetzelfde. Dat gaat over dingen wat in het echt gebeurt. Dat gaan jongeren denken "he, dat is stoer en zo krijg ik sletjes (waar je toch niks mee kan beginnen) als bosjes om mij heen". En ze hebben niet eens door dat ze hun eigen toekomst verknallen.

Rapmuziek komt voort uit agressie en die muziek heeft weer invloed op jongeren/volwassenen die naar de rotzooi luisteren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:26 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dan is de vraag: komt de aggressie in ghetto's voort uit rapmuziek of komt de rapmuziek voort uit die aggressie?

Dus wij zijn bekrompen als we metal rotzooi noemen, maar jij bent dat andersom niet als je een ander genre zo noemt?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:27 schreef HSG het volgende:
[..]
Rapmuziek komt voort uit agressie en die muziek heeft weer invloed op jongeren/volwassenen die naar de rotzooi luisteren.

Mee eens. Ben zelf een keer naar een concert van Therion geweest. Allemaal supervriendelijke mensen, vergeleken wat je in een normale uitgaansgelegenheden tegenkomt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:26 schreef Mss het volgende:
Ik was sarcastisch. Ik dacht dat dat wel duidelijk was. Ik vind het namelijk de grootste bullshit dat mensen denken dat metal agressie oproept.

Klopt, want mensen die naar metal luisteren weten dat de verhalen die de zangers zingen niet echt zijn, fantasy of fictie. Als je naar rap luistert dan gaat dat allemaal over "schiet je nigger dood", "politie moet dood', "fuck this girl fuck that girl". Dat gebeurt ook in het echt en met die muziek wordt dat vaak verheerlijkt. Dus die invloed is honderd maal erger.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dus wij zijn bekrompen als we metal rotzooi noemen, maar jij bent dat andersom niet als je een ander genre zo noemt?

Alsof elke rapper zegt dat je die girl moet fucken of die nigger dood moet schieten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:32 schreef HSG het volgende:
[..]
Klopt, want mensen die naar metal luisteren weten dat de verhalen die de zangers zingen niet echt zijn, fantasy of fictie. Als je naar rap luistert dan gaat dat allemaal over "schiet je nigger dood", "politie moet dood', "fuck this girl fuck that girl". En dat zijn dingen wat ook echt gebeurt. Dus die invloed is honderd maal erger.

Gros van de rappers doen dat. Dan hou je nog maar een klein groepje over die dat niet doen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Alsof elke rapper zegt dat je die girl moet fucken of die nigger dood moet schieten.

Flikker toch op zeg, alsof er in de 90's in Noorwegen geen kerken afgefikt zijn door mensen die hun metal iets te serieus namenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:32 schreef HSG het volgende:
[..]
Klopt, want mensen die naar metal luisteren weten dat de verhalen die de zangers zingen niet echt zijn, fantasy of fictie. Als je naar rap luistert dan gaat dat allemaal over "schiet je nigger dood", "politie moet dood', "fuck this girl fuck that girl". Dat gebeurt ook in het echt en met die muziek wordt dat vaak verheerlijkt. Dus die invloed is honderd maal erger.

Och is dat het enige voorbeeld. Moet ik even alle voorbeelden erbij halen waar wij rap/hiphop dankbaar moeten zijn? Ik denk dat deze topic dan tot blz 100.000 komt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:59 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Flikker toch op zeg, alsof er in de 90's in Noorwegen geen kerken afgefikt zijn door mensen die hun metal iets te serieus namen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |