Nee, dat is de zoete stem van God die ons probeert te bereiken middels satanische muziek.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:05 schreef Michielos het volgende:
[..]
i mean.. wtf is dit? Is dit muziek???
Nop dat is de kutstem van een mongool die denkt dat ie ruig is.... en dat geros op die instrumenten.. kan wel indenken dat enkel stink altos en proleten deze shit luisterenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:07 schreef Façade het volgende:
[..]
Nee, dat is de zoete stem van God die ons probeert te bereiken middels satanische muziek.
Wat ik altijd, altijd bij metaalhoofden ben tegengekomen is zelfspot en humor. De meeste van deze bands zijn parodieën van een stereotype en de meeste bandleden nemen hun imago niet serieus.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:07 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ja , jij vindt deze klapjostis compleet geweldig..!
SPOILER: PiraatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Piraat²Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit.
Niet snappen dat dit een parodie is.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:09 schreef Façade het volgende:
[..]
Wat ik altijd, altijd bij metaalhoofden ben tegengekomen is zelfspot en humor. De meeste van deze bands zijn parodieën van een stereotype en de meeste bandleden nemen hun imago niet serieus.
Het is alsof een piraat zich zou verkleden als een piraat.SPOILER: PiraatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een humor HAHAHHAAHHAHHAHAHAHASPOILER: Piraat²Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
.....
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
Deze reactie is onhandelbaar verklaard.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:10 schreef Michielos het volgende:
[..]
Wat een humor HAHAHHAAHHAHHAHAHAHA
...
.....
Mensen met lang haar =/= metalfansquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:09 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Niet snappen dat dit een parodie is.![]()
Maar dan nog ik zie nooit van dat soort gasten terwijl ik wel vaak van die lijpe josti's met lang haar zie.
En dat zijn de mensen die voor lol andere mensen op straat beroven en in elkaar trappen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:11 schreef Façade het volgende:
[..]
Mensen met lang haar =/= metalfans
Ik zie genoeg wangsters en wigga's lopen, kwestie van selectief zoeken.
Dit was een mooie rap, dank je HSG.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:12 schreef HSG het volgende:
[..]
En dat zijn de mensen die voor lol andere mensen op straat beroven en in elkaar trappen.
Hebben ze later weer iets om over te rappen.
Andersom gebeurt precies hetzelfde. Wat is dan het probleem?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:19 schreef Piye het volgende:
Zielig dat metalheads hier rap moeten afkraken om hun eigen favoriete genre te verdedigen.
dit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:20 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Andersom gebeurt precies hetzelfde. Wat is dan het probleem?
Dat doen ze altijd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:19 schreef Piye het volgende:
Zielig dat metalheads hier rap moeten afkraken om hun eigen favoriete genre te verdedigen.
Net zo zielig, maar aangezien dit topic over metalheads gaat is het onzin dat rapliefhebbers zichzelf überhaupt moeten verdedigen. Dat was namelijk niet nodig geweest als rap er niet weer met de haren bijgesleept werd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:20 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Andersom gebeurt precies hetzelfde. Wat is dan het probleem?
Tuurlijk joh want iedereen in dit topic die metal afzeikt is rapliefhebber. Het is gewoon een zielige poging om de aandacht ergens anders op te richten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:20 schreef HSG het volgende:
[..]
dit.
Bovendien.....onze rapperaanhangers zijn begonnen door metalaanhangers af te zeiken.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:22 schreef Michielos het volgende:
het topic heet METALEN MANNEN IN DE TREIN.
Hoezo beginnen jullie stinkende kutmongolen dan over rappers?
Open jullie eigen topic ofzo
Eigenlijk is het gewoon jullie schuld.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Net zo zielig, maar aangezien dit topic over metalheads gaat is het onzin dat rapliefhebbers zichzelf überhaupt moeten verdedigen. Dat was namelijk niet nodig geweest als rap er niet weer met de haren bijgesleept werd.
[..]
Tuurlijk joh want iedereen in dit topic die metal afzeikt is rapliefhebber. Het is gewoon een zielige poging om de aandacht ergens anders op te richten.
Wat is mijn schuld? Dat jullie zielig zijn? De lat ligt te hoog voor jullie?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:37 schreef HSG het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk is het gewoon jullie schuld.
Welke lat? Zonder dat gerag op gitaren zou er überhaupt geen rapmuziek zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Wat is mijn schuld? Dat jullie zielig zijn? De lat ligt te hoog voor jullie?
Ik hoor een ontkenning.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Wat is mijn schuld? Dat jullie zielig zijn? De lat ligt te hoog voor jullie?
Nou naast een baas lijk je al snel zielig.quote:
Dat zijn niet mijn woorden hè, maar beweer je nou dat er zonder metal geen rapmuziek zou zijn?quote:Zonder dat gerag op gitaren zou er überhaupt geen rapmuziek zijn.
Ik ontken niks, maar ik zou wel graag weten wat mijn schuld is volgens jou. Dat maakt het wat makkelijker voor mij om me te verdedigen.quote:
Alle ellende hier.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:09 schreef Piye het volgende:
Ik ontken niks, maar ik zou wel graag weten wat mijn schuld is volgens jou. Dat maakt het wat makkelijker voor mij om me te verdedigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |