Alsof metalen mannen alternatief proberen te zijn.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:27 schreef deepart het volgende:
Zie ze allemaal 'alternatief' zijn en toch alle 150 op elkaar lijken
Metaalmannen doen vrijwel alles met een opening.quote:
What the fuckquote:
Roger that!quote:Op donderdag 14 april 2011 23:04 schreef Pharkus het volgende:
Zij hebben lol vanavond, jij zit hier op fok.
Dat had ik hoogstwaarschijnlijk met de dood moeten bekopen, dit was het risico niet waard.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:52 schreef wise het volgende:
en natuurlijk niet eens ff een foto gemaakt¿
faal
Denken dat metalen mannen gewelddadig zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:13 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dat had ik hoogstwaarschijnlijk met de dood moeten bekopen, dit was het risico niet waard.
Deze exemplaren wel. Dat was overduidelijk.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Denken dat metalen mannen gewelddadig zijn.
klacht gegrondquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:13 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dat had ik hoogstwaarschijnlijk met de dood moeten bekopen, dit was het risico niet waard.
En je denkt zelf niet dat dit door het feit komt dat het oostblokkers zijn?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:42 schreef aight1 het volgende:
[..]
Deze exemplaren wel. Dat was overduidelijk.
Jawel, maar Oostblokkers an sich zijn vaak niet gewelddadig, maar hier ging het over metalen mannen uit het Oostblok en deze kwamen agressief over.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:47 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
En je denkt zelf niet dat dit door het feit komt dat het oostblokkers zijn?
Ze bleven van je af en dus ook niet geweldadig. Oostblokkers komen vaak wel aggressief over.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:55 schreef aight1 het volgende:
[..]
Jawel, maar Oostblokkers an sich zijn vaak niet gewelddadig, maar hier ging het over metalen mannen uit het Oostblok en deze kwamen agressief over.
Lang niet altijd, zie zelden een Oostblokker waarbij ik dat denk. Bij deze metalen mannen was er echter vrijwel geen te vinden die níet agressief over kwam.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:01 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ze bleven van je af en dus ook niet geweldadig. Oostblokkers komen vaak wel aggressief over.
Lijkt me ook een erg vervelende situatie ja.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:23 schreef StraalZeik het volgende:
Heb hetzelfde laatst nog gehad maar dan geen metalen maar kale mannen
bomberjacks en aussies
190 dreunen per minuut
enorme pupillen
en ze gaan als stuiterballetjes door de trein
valt wel mee vorige keer was ik ook zo'n stuiterballetje met een aussiequote:Op vrijdag 15 april 2011 13:58 schreef aight1 het volgende:
[..]
Lijkt me ook een erg vervelende situatie ja.
Ook schandalig.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:36 schreef StraalZeik het volgende:
[..]
valt wel mee vorige keer was ik ook zo'n stuiterballetje met een aussie
quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:36 schreef chroestjov het volgende:
He metalen dudettes
Zouden jullie haar geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |