Midi theater en 013, ff een correctie'tje zettenquote:Op zaterdag 16 april 2011 06:11 schreef Donnis het volgende:
Hahaha, was mij gisteren ook al opgevallen inderdaad, heel Tilburg werd overstroomd door het langharig, jointjes rokend tuig. Niet dat er nou wat mis is met jointjes roken maar wel als het langharig tuig is dat jointjes aan het roken is. Het was trouwens in het Midi-Theater, ff een correctie'tje zetten hoor.
Walgelijk. Je zou toch ook maar eens aan de medemens denken he. Maar nee hoor, altijd in het egocentrische metalenwereldje verzinkt. Misselijkmakend.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:51 schreef Trashcanman het volgende:
Yesh! Vandaag mag ik ook weer lekker in de trein stinken. Heb er zin in!
Dat je er maar goed ziek van mag worden.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:24 schreef aight1 het volgende:
[..]
Walgelijk. Je zou toch ook maar eens aan de medemens denken he. Maar nee hoor, altijd in het egocentrische metalenwereldje verzinkt. Misselijkmakend.
Stoer hoor. Met je alternatieve levensstijl. Schijt aan de wereld. Cool!quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:47 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dat je er maar goed ziek van mag worden.
Ja man, dat ben ik echt ten voeten uitquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:25 schreef aight1 het volgende:
[..]
Stoer hoor. Met je alternatieve levensstijl. Schijt aan de wereld. Cool!
Sneu.
Lekker gek, lekker alternatief!quote:Op zondag 17 april 2011 12:24 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja man, dat ben ik echt ten voeten uit
Lekker stinken met zijn lange manen.quote:
stomme nederlander zonder mening. Stomme grijze blob die bang is voor alles dat anders is.quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 09:16 schreef StraalZeik het volgende:
[..]
stomme nederlander zonder mening. Stomme grijze blob die bang is voor alles dat anders is.
Dit denkenquote:Op maandag 18 april 2011 09:16 schreef StraalZeik het volgende:
[..]
stomme nederlander zonder mening. Stomme grijze blob die bang is voor alles dat anders is.
Goede schop jaquote:Op maandag 18 april 2011 20:37 schreef Keselo het volgende:
Schopje omdat ik hier om heb moeten lachen in de trein (zulks een ironie).
En aan het eind van de maand is er nog Neurotic Deathfest. Ik zou je wasknijper maar niet te ver wegleggen als ik jou was TS.quote:
Zeker.quote:Op maandag 18 april 2011 21:21 schreef Nebukadnezar het volgende:
Maar metaal muziek is best wel baas.
Dit dus.quote:Op maandag 18 april 2011 21:21 schreef Nebukadnezar het volgende:
Baas? Metaal rockers delen hedendaagse dezelfde vocabulaire als onze straathoppers? Kom, wees eens alternatief.quote:Op maandag 18 april 2011 21:21 schreef Nebukadnezar het volgende:
Hard hoor.quote:Op woensdag 20 april 2011 04:04 schreef Muscle.N3rd het volgende:
[..]
Baas? Metaal rockers delen hedendaagse dezelfde vocabulaire als onze straathoppers? Kom, wees eens alternatief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |