Ja of ze steken hun junior in zo een als clown geschminkte alternatieve slet waar de honden geen brood van lusten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:13 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Door het vrouwelijk tekort in de metaalscene moeten ze zoeken naar alternatieven. Genoeg wanhopige metaalers in de scene dus moet lukken dan.
Mensen die graag niet in een hokje willen passen kleden zich vaker hetzelfde. Als je zware obesitas hebt is het kledingaanbod namelijk aanzienlijk kleinerquote:Op donderdag 14 april 2011 22:12 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
idd
voor mensen die graag 'niet in een hokje willen passen' kleden ze zich opvallend hetzelfde
Mensen met obesitas passen gewoon niet in het hokje.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mensen die graag niet in een hokje willen passen kleden zich vaker hetzelfde. Als je zware obesitas hebt is het kledingaanbod namelijk aanzienlijk kleiner
Deze mag in de vandale.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:24 schreef aight1 het volgende:
Gewoon rustig treinieren is er ook al niet meer bij voortaan.
Wat goed dat je mijn grap nog even toelicht gebruiker aight1quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:30 schreef aight1 het volgende:
[..]
Mensen met obesitas passen gewoon niet in het hokje.
Bedankt ik deed het graag gebruikster Maisnonquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat goed dat je mijn grap nog even toelicht gebruiker aight1
vast erg diep want erg zwaar en nog metaal erbij ook ha haquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:35 schreef chroestjov het volgende:
Haha een metaalhoofd met obesitas, hoe diep kun je zinken.
ha haquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:37 schreef aight1 het volgende:
[..]
vast erg diep want erg zwaar en nog metaal erbij ook ha ha
Wat een kutmuziek.quote:
quote:
Erg hard.quote:
Klinkt wel lache, totdat iemand er doorheen gaat lullenquote:
Alsof metalen mannen alternatief proberen te zijn.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:27 schreef deepart het volgende:
Zie ze allemaal 'alternatief' zijn en toch alle 150 op elkaar lijken
Metaalmannen doen vrijwel alles met een opening.quote:
What the fuckquote:
Roger that!quote:Op donderdag 14 april 2011 23:04 schreef Pharkus het volgende:
Zij hebben lol vanavond, jij zit hier op fok.
Dat had ik hoogstwaarschijnlijk met de dood moeten bekopen, dit was het risico niet waard.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:52 schreef wise het volgende:
en natuurlijk niet eens ff een foto gemaakt¿
faal
Denken dat metalen mannen gewelddadig zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:13 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dat had ik hoogstwaarschijnlijk met de dood moeten bekopen, dit was het risico niet waard.
Deze exemplaren wel. Dat was overduidelijk.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Denken dat metalen mannen gewelddadig zijn.
klacht gegrondquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:13 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dat had ik hoogstwaarschijnlijk met de dood moeten bekopen, dit was het risico niet waard.
En je denkt zelf niet dat dit door het feit komt dat het oostblokkers zijn?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:42 schreef aight1 het volgende:
[..]
Deze exemplaren wel. Dat was overduidelijk.
Jawel, maar Oostblokkers an sich zijn vaak niet gewelddadig, maar hier ging het over metalen mannen uit het Oostblok en deze kwamen agressief over.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:47 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
En je denkt zelf niet dat dit door het feit komt dat het oostblokkers zijn?
Ze bleven van je af en dus ook niet geweldadig. Oostblokkers komen vaak wel aggressief over.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:55 schreef aight1 het volgende:
[..]
Jawel, maar Oostblokkers an sich zijn vaak niet gewelddadig, maar hier ging het over metalen mannen uit het Oostblok en deze kwamen agressief over.
Lang niet altijd, zie zelden een Oostblokker waarbij ik dat denk. Bij deze metalen mannen was er echter vrijwel geen te vinden die níet agressief over kwam.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:01 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ze bleven van je af en dus ook niet geweldadig. Oostblokkers komen vaak wel aggressief over.
Lijkt me ook een erg vervelende situatie ja.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:23 schreef StraalZeik het volgende:
Heb hetzelfde laatst nog gehad maar dan geen metalen maar kale mannen
bomberjacks en aussies
190 dreunen per minuut
enorme pupillen
en ze gaan als stuiterballetjes door de trein
valt wel mee vorige keer was ik ook zo'n stuiterballetje met een aussiequote:Op vrijdag 15 april 2011 13:58 schreef aight1 het volgende:
[..]
Lijkt me ook een erg vervelende situatie ja.
Ook schandalig.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:36 schreef StraalZeik het volgende:
[..]
valt wel mee vorige keer was ik ook zo'n stuiterballetje met een aussie
quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:36 schreef chroestjov het volgende:
He metalen dudettes
Zouden jullie haar geven?
Midi theater en 013, ff een correctie'tje zettenquote:Op zaterdag 16 april 2011 06:11 schreef Donnis het volgende:
Hahaha, was mij gisteren ook al opgevallen inderdaad, heel Tilburg werd overstroomd door het langharig, jointjes rokend tuig. Niet dat er nou wat mis is met jointjes roken maar wel als het langharig tuig is dat jointjes aan het roken is. Het was trouwens in het Midi-Theater, ff een correctie'tje zetten hoor.
Walgelijk. Je zou toch ook maar eens aan de medemens denken he. Maar nee hoor, altijd in het egocentrische metalenwereldje verzinkt. Misselijkmakend.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:51 schreef Trashcanman het volgende:
Yesh! Vandaag mag ik ook weer lekker in de trein stinken. Heb er zin in!
Dat je er maar goed ziek van mag worden.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:24 schreef aight1 het volgende:
[..]
Walgelijk. Je zou toch ook maar eens aan de medemens denken he. Maar nee hoor, altijd in het egocentrische metalenwereldje verzinkt. Misselijkmakend.
Stoer hoor. Met je alternatieve levensstijl. Schijt aan de wereld. Cool!quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:47 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dat je er maar goed ziek van mag worden.
Ja man, dat ben ik echt ten voeten uitquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:25 schreef aight1 het volgende:
[..]
Stoer hoor. Met je alternatieve levensstijl. Schijt aan de wereld. Cool!
Sneu.
Lekker gek, lekker alternatief!quote:Op zondag 17 april 2011 12:24 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja man, dat ben ik echt ten voeten uit
Lekker stinken met zijn lange manen.quote:
stomme nederlander zonder mening. Stomme grijze blob die bang is voor alles dat anders is.quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 09:16 schreef StraalZeik het volgende:
[..]
stomme nederlander zonder mening. Stomme grijze blob die bang is voor alles dat anders is.
Dit denkenquote:Op maandag 18 april 2011 09:16 schreef StraalZeik het volgende:
[..]
stomme nederlander zonder mening. Stomme grijze blob die bang is voor alles dat anders is.
Goede schop jaquote:Op maandag 18 april 2011 20:37 schreef Keselo het volgende:
Schopje omdat ik hier om heb moeten lachen in de trein (zulks een ironie).
En aan het eind van de maand is er nog Neurotic Deathfest. Ik zou je wasknijper maar niet te ver wegleggen als ik jou was TS.quote:
Zeker.quote:Op maandag 18 april 2011 21:21 schreef Nebukadnezar het volgende:
Maar metaal muziek is best wel baas.
Dit dus.quote:Op maandag 18 april 2011 21:21 schreef Nebukadnezar het volgende:
Baas? Metaal rockers delen hedendaagse dezelfde vocabulaire als onze straathoppers? Kom, wees eens alternatief.quote:Op maandag 18 april 2011 21:21 schreef Nebukadnezar het volgende:
Hard hoor.quote:Op woensdag 20 april 2011 04:04 schreef Muscle.N3rd het volgende:
[..]
Baas? Metaal rockers delen hedendaagse dezelfde vocabulaire als onze straathoppers? Kom, wees eens alternatief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |