quote:Op donderdag 14 april 2011 14:23 schreef Djokotron het volgende:
Erg misplaatste TT change vorige topic
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:23 schreef Djokotron het volgende:
Erg misplaatste TT change vorige topic
quote:De visstick bestaat 85 jaar
Nee, het zou over Storm gaan. Ik vermoed toch echt dat het om een zieke grap gaat. Julius heeft trouwens al getweet en dat ging enkel en alleen over dat de laatste draaidag erop zat. Lijkt me dat hij anders ook wel wat zou laten doorschemeren.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:43 schreef sverbern het volgende:
Ik heb even gezocht naar Priscilla Kranenborg en ze heeft gisteren nog op Facebook gezet:
"PINKPOP here we come we hebben kaarten besteld!!!!"
Zie http://nl-nl.facebook.com(...)001033163515?sk=wall
Het lijkt me dus niet dat het verhaal over het overlijden van haar kindje waar is (of ging dat over een ander kleinkind?)
PS. dat bericht van dat keeshondje: OMG
Het was dus inderdaad bullshit, maar dat terzijde want het draait uiteindelijk toch echt om Topchefquote:Op donderdag 14 april 2011 14:43 schreef sverbern het volgende:
Ik heb even gezocht naar Priscilla Kranenborg en ze heeft gisteren nog op Facebook gezet:
Het lijkt me dus niet dat het verhaal over het overlijden van haar kindje waar is (of ging dat over een ander kleinkind?)
PS. dat bericht van dat keeshondje: OMG
Ik keek net nog even op de Hyves van Kranenborg, en daar krabbelt iemand:quote:Op donderdag 14 april 2011 14:43 schreef sverbern het volgende:
quote:Op donderdag 14 april 2011 15:20 schreef female81 het volgende:
Deze week heeft een hoog slapstick-gehalte. Martin, wat een droeftoeter. Eigenlijk was ik blij dat 'ie nog een dagje langer mee gaat, gewoon om te kunnen lachen.![]()
(Gemeen van mij, ik weet het.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
de uitspraak "ik wilde met m'n handen in m'n haar zitten maar dat ging ook al niet" leuker.. vooral met dat Droopy gezicht van 'm erbijquote:Op donderdag 14 april 2011 15:58 schreef sverbern het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Echt, wat een fantastische loser zeg. En hoe hij zijn spreekwoorden verhaspelt: "ik had de klepel gehoord maar wist niet waar de klok hing"
![]()
Stephanie en Charles
Priscilla is wel bij de opnamedagen geweest van begin april. Dus wie weet komen we haar nog tegen in de halve finalequote:Op donderdag 14 april 2011 16:10 schreef female81 het volgende:
Eigenlijk was het mooiste scenario geweest dat naast Martin ook Edwin op het nippertje door was gegaan naar donderdag, en dat ze vervolgens helemaal gefileerd zouden worden door Priscilla.
"Ik wil het eten NU hebben. Binnen 10 seconden! Één!!! Twéé!!! Drie!!!... (enz.)"
Maar we zullen Priscilla's veel lievere vervangster wel weer te zien krijgen.
QFTquote:Op donderdag 14 april 2011 16:28 schreef Djokotron het volgende:
Ach ja, Pris of geen Pris, donderdag blijft de leukste aflevering van de week
Storm in een glas water dusquote:Op donderdag 14 april 2011 16:24 schreef Cateye2011 het volgende:
Wat een ziek figuur die die WWW heeft geplaatst!! Ik las net op Pris haar hyve dat alles goed is met de kleine Storm.
O wat kan ik hier kokend kwaad om worden....Walgelijk gewoon![]()
![]()
![]()
Waarom, waarom doe je zoiets????
Zijn kop op een bakplaat die wél aanstaat, zou ik ook niet erg vinden.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:02 schreef wonderer het volgende:
Maar die kerel die dat gedaan heeft, heeft dus al tijden een Kraan-hyve zonder dat iemand doorhad dat het niet echt Kraan was... Of iemand heeft z'n Hyves gehackt.
Hoe dan ook. Zo'n figuur wens ik wel een stevige voedselvergiftiging toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |