Ik vond dat wel prima. Maar lag meer aan mij, liever hard en snel dan langzaam en langdurig....quote:Op donderdag 14 april 2011 11:51 schreef danic het volgende:
Rustig aan JJ, een weeënstorm lijkt me ook niets!
Gewoon boeken.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:24 schreef Cyntiaa het volgende:
Lekker naar huis gaan TAP![]()
Aaargghhh, ik kan de verleiding niet weerstaan om tickets en een hotel te boeken voor 29 april - 1 mei in Barcelona..Wil zo graag even lekker heen voor de kleine komt maar mijn vriend wil er nog even over na denken...
In jouw geval zou ik, als ie nog langer geldig is ook wachten totdat jullie ukje er is. Daar moet ik je vriend wel gelijk in geven, dan heb je er veel meer plezier van. Ik kan me wel voorstellen dat je nu ook eens even weg zou willen.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:11 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Gewoon boeken.
Ik heb nog zo'n centerparcsbon maar mijn vriend wil liever ook niet gaan. Hij denkt dat ik er weinig aan heb.
@TAP als het niet gaat lekker naar huis gaan.
Ik wacht even af wat zijn verweer is vanavondquote:Op donderdag 14 april 2011 12:11 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Gewoon boeken.
Ik heb nog zo'n centerparcsbon maar mijn vriend wil liever ook niet gaan. Hij denkt dat ik er weinig aan heb.
@TAP als het niet gaat lekker naar huis gaan.
Ditoquote:Op donderdag 14 april 2011 12:09 schreef Takkembah het volgende:
JJ, geen ervaring met beenweeen! Succes
[..]
Ik vond dat wel prima. Maar lag meer aan mij, liever hard en snel dan langzaam en langdurig....
TAP gewoon lekker naar huis gaan joh. De man/vrouw met de hamer komt toch wel als je niet op tijd rust pakt, zeker nu met die kleinen boon in je buikje
Huh wat raar joh? Dat je dat niet zelf mag beslissen?quote:Op donderdag 14 april 2011 12:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Aan stuitbevallingen doen ze in "mijn" z-huis niet meer.
@danic ik ben ook een controlfreak en dat icm zwanger zijn is idd geen pretje.
Ja daar verbaas ik me ook een beetje over. Tuurlijk zit er een medische kant aan en het moet wel mogelijk zijn, maar het lijkt me toch dat ze dat per persoon bekijken.....quote:Op donderdag 14 april 2011 12:57 schreef innepin het volgende:
[..]
Huh wat raar joh? Dat je dat niet zelf mag beslissen?
oh verrek FR, je bent minder ver dan ik dacht, wat dml zegt, rond die termijn lagen mijnesen ook nog in stuit maar zijn een weekje later keurig goed gedraaid.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn uk lag rond jouw termijn ook nog in een stuit f_r maar is keurig op tijd nog gedraaid.
JJ, succes
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:07 schreef huuphuup het volgende:
kijk en dat is wel de hel![]()
een weeënstorm die de afslag gemist heeft.
Ik zat amper op 3 cm toen ik de ruggenprik kreegquote:Ik heb 2 keer geroepen dat ik een ruggenprik wilde (volgens mij roepen alle vrouwen dat tegenwoordig wel), maar allebei de keren was er niet eens meer tijd voor het ding.
Dankje!quote:Innepin ik had jou nog niet gefeliciteerd onder deze nick geloof ik hè? Van hartedat t maar net zo'n mooierd met grote kijkers mag worden
heb je een voorgevoel jongen/meisje?
En hoe sta je er dit keer in wat betreft overtijd lopen? T was een beetje een familie-kwaaltje bij jullie toch?
Ja zo beleef je het als zwangere ook inderdaadquote:Op donderdag 14 april 2011 13:16 schreef ferrari_rood het volgende:
En ik vind dat ik al zo ver ben. Ik ben echt aan het aftellen.
Tuurlijk mef, die eerste 30 uur was je je gewoon aan 't aanstellenquote:Op donderdag 14 april 2011 13:21 schreef mefke79 het volgende:
ik ben een kei in negeren kom ik achter. Echt, adem in adem uit en lekker mijn eigen ding doen.
O en wat dachten jullie van beenweeën en rugweeën die samen niets opleverden maar me wel lang wakker hielden, waardoor ik uiteindelijk iets van 36 uur wakker was en daarna nog, als toetje, een weeënstorm met been-, buik- en rugweeën?! De grap van de dag: officieel ben ik bevallen in 4 uur want die eerste 30 uur was ik officieel niet in partu (zag ik op mijn kaart van de week).
lemonparty!quote:Op donderdag 14 april 2011 13:24 schreef innepin het volgende:
Danic: Een zwangere is in partu zodra subjectieve contracties objectief weeën blijken te zijn, op
grond van de klinische bevinding dat volledige verstrijking overgaat in ontsluiting.
Ik zocht naar een mooie definitie op google, typ ik "in party". Krijg je toch heel andere resultaten
oef spannend! ik hoop dat het snel doorzet voor je!quote:Op donderdag 14 april 2011 13:26 schreef Jeetjejom het volgende:
Hier even een mededeling van mij, nog niets nieuws eigenlijk.... Ballon heeft al iets gedaan, hopelijk valt ie vanmiddag nog uit, zodat ze de vliezen kunnen breken![]()
Maar boy wat zou ik graag even willen kunnen slapen
Was dat dan de projectie van je vk op jou? ik kan me juist van jou herinneren dat je tegen iedereen moest zeggen dat het écht niet zo erg was als zij het voor je vondenquote:Op donderdag 14 april 2011 13:27 schreef huuphuup het volgende:
[..]
lemonparty!![]()
Och Mef, lekker is dat![]()
Op mijn kaart stond dat ik de vorige keer zoveel klachten had en zoveel pijntjes en kwaaltjes en gedoetjes. En dat terwijl ik het zelf zo'n vlekkeloze zwangerschap vond. (gevoelsmatig dan, in vergelijking met wat ik soms las.) Ik voelde me met terugwerkende kracht nog even een zeikerd
Geen idee, t zal ook wel meevallen hoor, de vk die de kaart invulde dit keer heb ik vorige zwangerschap nooit gezien, zij nam dus alleen heel sec de feiten over van de vorige kaart, toen leek het ineens best een waslijstquote:Op donderdag 14 april 2011 13:43 schreef innepin het volgende:
[..]
Was dat dan de projectie van je vk op jou? ik kan me juist van jou herinneren dat je tegen iedereen moest zeggen dat het écht niet zo erg was als zij het voor je vonden
Jeetjejom, je houdt het spannend zeg! Succes vanmiddag!
Nep deden ze bij mij met beginnen v.d. Persweeen met voor ik mee mocht persen.hij lag nl. Niet helemaal lekker en keken ze nget ervoor ff hoe de stand van. zaken was.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:31 schreef danic het volgende:
Doen ze dat vaker? Nog een echo maken terwijl de bevalling al is begonnen? En waarom doen ze dat dan?
quote:Op donderdag 14 april 2011 18:14 schreef Aventura het volgende:
Jullie zijn lief, dat wou ik nog even zeggen!
Owja de gyn zei ook nog iets over ligging: baby ligt netjes met koppetje naar beneden. Met 27 weken denkt ze niet dat hij nog gaat draaien.
Zo, dat is iig in da pocket!
F_R dat geloof ik dat getwijfel, als je het niet vertrouwd gewoon aan de bel trekken.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Die van mij is ook zo stil en dat zorgt dus dat je af en toe gaat twijfelen
Stil?quote:Op donderdag 14 april 2011 18:36 schreef Popples het volgende:
[..]
echt waar? dan heb je wel een hele stille of niet?
die van mij schopt de hele dag mijn buik rond.
maar hij heeft ook zoveel ruimte dankzij zijn zussen![]()
JJ zet hem op![]()
denk je niet dat bal,boom,bus.boek.. iets te makkelijk voor je is?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Boeken is een goede die kun je volgens mij nooit genoeg hebben.
Ik hou zelf nl erg van lezen
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:53 schreef LeNeHe het volgende:
JJ, hopelijk zet het snel door, succes hoor!![]()
Aventura; was je helemaal vergeten in m'n vorige post; fijn dat alles goed was!
Net terug van de SEO; alles zag er goed uit!kindje ging overal heel mooi voor liggen. Hebben een paar mooie foto's gekregen, zal ze eens inscannen en plaatsen hier.
Bedankt voor het duimen allemaal!
Hier is de knapperd, hij is prachtig JJ!quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:45 schreef Jeetjejom het volgende:
Zo dames, mijn zoontje is er!!!!
Is uiteindelijk toch weer ks geworden, verhaal komt nog wel maar ben er blij om want anders was het nooit goed gekomen.
Om 23:33 kwam Espen ter wereld met een gewicht van 3140gr
Ik zit op mijn mobiel, dus ik kan helaas nu geen foto plaatsen, maar ik ga over een paar uurtjes lieve orea een foto doorsturen zodat zij hem misschien kan plaatsen hier.
Disclaimer op voorhand:
Oh en mijn baby's zijn nog al fronsertjes dus heel knap is ie misschien niet, maar aan jorja kun je zien dat het wel redelijk goedkomt
geen een zwangerschap is het zelfde. dus alles kan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:48 schreef Jipster het volgende:
Hier nog een beetje een onzekere vraag, ik was tot zondag echt best erg misselijk met overgeven aan toe en ook best regelmatig, en nu heb ik 'al' 5 dg niet overgegeven. Kan dat nu al minder worden? Ik dacht pas na 12 weken en dat het nu op zijn hoogst zou zijn.. Ik ben nu 10,3 weken.
Nou als ik heel eerlijk moet zijn, heb ik het gevoel dat het bij mij niet zo lang meer gaat duren.. maar of dat een voorgevoel is of angst...?quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:04 schreef danic het volgende:
En OMG, ik sta nu bovenaan!!! Ben benieuwd hoeveel topics ik dat ga volhouden en wie er gaan voordringen.....![]()
Voodringen is irritant, k weet hoe het voeltquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:04 schreef danic het volgende:
En OMG, ik sta nu bovenaan!!! Ben benieuwd hoeveel topics ik dat ga volhouden en wie er gaan voordringen.....![]()
Ja, ik heb het dus precies andersom met mijn vriend. Hij is al vanaf 20 weken (serieus!) met elke flinke schop/beweging bang dat de kleine eruit wiltquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:23 schreef danic het volgende:
Familie en vrienden geloven niet dat ik overtijd ga lopen (is nergens op gebaseerd hoor, puur gevoelsmatig) en ik merk dat ik daar nu een beetje in mee ga. Toch niet heel handig, want dan wordt het zo'n teleurstelling als ik wel overtijd loop.
Mijn vriend zegt juist: 'jij was 14 dagen te laat (ik dus), ik was 10 dagen te laat (hij dus), we zijn allebei chronisch lui, dus die kleine komt echt niet voor de 40 weken!' Vind zijn redenatie ook wel grappig.
Succes met de SEO!quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:56 schreef wickie het volgende:
Hier ook nog maar even JJ ontzettend gefeliciteerd met jullie schitterende mannetje met schitterende naam en schitterend gewicht!!!!
![]()
Wij gaan zo Mette wegbrengen naar vrienden en dan op weg voor de SEO, spannend. Hoop dat alles goed zal zijn.
Kleertjes in de kast. Ik zou gewoon 50 en 56 in de kast leggen. Ook een beetje kijkend naar het geschatte gewicht. De rest nog even opbergen. Of onderin de kast/commode
Thanks voor de tip, ik had dat ook al ondervonden met wassen en strijken. Van maten klopt vaak helemaal niets... Daarnaast zijn haar kleinste kleertjes veelal wit, gestreept en soft van kleur.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:17 schreef Poppedein het volgende:
Wickie, veel succes en plezier bij de SEO!
Wat betreft kleertjes, de handigheid qua plek van spulletjes moet je vooral ook gewoon even ondervinden, ik heb bij Lena in de eerste weken ook nog het eea veranderd omdat sommige dingen net wat handiger waren als ze voor het grijpen lagen.
En als beste tip: staar je niet teveel blind op de maten, ik had de vorige keer ook alle 62-68 klaar en gestreken op zolder liggen en ging de kast daarmee pas inruimen toen 56 te klein werd... *fail* want de kleine maten zijn zo raar dat ik gelijk al veel 62 met de te kleine 56 terug naar boven kon brengen zonder dat ze t ooit aangehad heeft! Ga dus wel af en toe even door je kleertjes heen en kijk hoe groot je ze vindt lijken!
Veel succes/plezierquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:56 schreef wickie het volgende:
Hier ook nog maar even JJ ontzettend gefeliciteerd met jullie schitterende mannetje met schitterende naam en schitterend gewicht!!!!
![]()
Wij gaan zo Mette wegbrengen naar vrienden en dan op weg voor de SEO, spannend. Hoop dat alles goed zal zijn.
Kleertjes in de kast. Ik zou gewoon 50 en 56 in de kast leggen. Ook een beetje kijkend naar het geschatte gewicht. De rest nog even opbergen. Of onderin de kast/commode
Mooi en hobbelze!quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:44 schreef wickie het volgende:
Tot nu toe alles goed! Alleen rugje, voetjes en geslacht nog na te kijken maar baby 2.0 ligt natuurlijk verkeerd, dus moet even halfuurtje rondhobbelen...
Weet je de uitslag al?quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:24 schreef krijtlijk het volgende:
Jeetjejom gefeliciteerd!![]()
Wickie fijn dat alles er goed uitziet tot nu toe.
Ik heb bijna de hele ochtend in het ziekenhuis zitten wachten.
Omdat de baby in verhouding tot de rest een grote buikomvang heeft moest ik een Glucose tolerantie test doen. Dus ik moest nuchter daar heen, kreeg eerst een vingerprikje en moest daarna een fles suikerwater wegklokkenna een uur wachten bloed laten prikken, en na een uur weer bloed prikken. Om half 12 kon ik pas ontbijten
yay voor hupsen!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:30 schreef wickie het volgende:
Ik heb een half uur gehupst
Het heeft geholpen!!
Alles was goed, wordt waarschijnlijk wel weer aan de kleinere kant.
En we hoeven de babykamer niet te veranderen want het heeft een hamburgertje, een meiske dus
Zo gaaf, we krijgen gewoon weer een meid
Nee weet ik nog niet, denk dat ik het donderdag pas hoor als ik weer een nieuwe echo krijg. Ze waren er een beetje onduidelijk in (in wel meerdere dingen trouwens)quote:
Ja lekker he, dat suikerwaterquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:24 schreef krijtlijk het volgende:
Ik heb bijna de hele ochtend in het ziekenhuis zitten wachten.
Omdat de baby in verhouding tot de rest een grote buikomvang heeft moest ik een Glucose tolerantie test doen. Dus ik moest nuchter daar heen, kreeg eerst een vingerprikje en moest daarna een fles suikerwater wegklokkenna een uur wachten bloed laten prikken, en na een uur weer bloed prikken. Om half 12 kon ik pas ontbijten
![]()
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:30 schreef wickie het volgende:
Ik heb een half uur gehupst
Het heeft geholpen!!
Alles was goed, wordt waarschijnlijk wel weer aan de kleinere kant.
En we hoeven de babykamer niet te veranderen want het heeft een hamburgertje, een meiske dus
Zo gaaf, we krijgen gewoon weer een meid
Precies ditquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:33 schreef Poppedein het volgende:
Wow Mevr_Mus! Een ZoonWat maakt t dat ineens écht hè...krijg je zomaar niet meer "een kindje" samen, maar gewoon een zoon!! Wat heerlijk dat alles goed leek te zijn!
Jij ook van hartequote:Op vrijdag 15 april 2011 20:57 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Precies ditEr schiet steeds weer een brok in m'n keel
![]()
Weten dat het een zoon is maakt het opeens weer zoveel concreter! Over een jongensnaam waren we het al eens en nu ik weet dat het een jongetje is, voelt de naam alleen nog maar beter. Ik weet nu dus dat er een jongetje in mijn buik zit en ik weet hoe hij heet... zo bijzonder!
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:22 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik lach me echt een breuk als er toch een jongen in me blijkt te zitten. ik zou het te bizar (en geweldig!!) vinden..omdat mijn gevoel juist zo gilt dat t een meid is..
Ik had een jongetjesgevoel, vriend trouwens ookquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:22 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Jij ook van harte
Had je een voorgevoel?
ik lach me echt een breuk als er toch een jongen in me blijkt te zitten. ik zou het te bizar (en geweldig!!) vinden..omdat mijn gevoel juist zo gilt dat t een meid is..
hehe ik ben praktisch 3 jaar alcoholvrij, eerst zwanger van elin, toen 18mnd BV, toen weer zwanger (MK) en toen eh weer zwangerquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:03 schreef LeNeHe het volgende:
Had ook niet anders verwacht.
Ga de hond nog even uitlaten en dan denk ik dat ik nog ff een warm bad neem
Wat heerlijk dat je zo geniet van je verlof! Hopelijk mag je er inderdaad nog een paar weken van genieten, en dan straks dubbel wanneer je manneke er is!quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:45 schreef Poppedein het volgende:
Wat lief dat je dat vraagt PM! Ik heb heerlijk verlof, al vanaf 34 weken en morgen gaat mn meldplicht alweer in. Kan echt in alles merken dat ik meer aan mn verlof toe was dan ik zelf al dacht, want pas sindsdien is eindelijk mn blikje energie opengegaan en geniet ik vooral enorm van dingetjes met Lena ondernemen, lekker keutelen en vooral t niets meer "moeten". Bij Lena was ik er bij deze termijn ook nog lang niet aan toe om te bevallen, gewoon omdat ik het zwanger zijn zo fijn vond. 4 weken geleden kon t me niet snel genoeg mei zijn, maar nu geniet ik gewoon weer en vind ik t ook helemaal prima als de kleine man nog wel tot 41 wkn blijft zitten...al begint de nieuwsgierigheid naar hem ook alweer bijna te voelen als "missen" en "heimwee"
Hoe is t met jou? En hoe vindt S je dikke buik? Leeft hij er ook erg naar toe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**Life is e@sier with your eyes closed**
Jeeeeej!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:09 schreef Poppedein het volgende:
even jompelen voor mn eigenste mijlpaal hoor...
37 weken vandaag
en vandaag is mn lief jarig, dus vandaag zou gelijk een mooie dag zijn ;-), maar daarna mag ie ook nog rustig even blijven zitten... wordt weer spannend
Misschien dat je desnoods wat via internet kunt bestellen voor je zus haar verjaardag?quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:38 schreef Susie het volgende:
Ben nieuwsgierig naar je kamertje The_Tankgirl!
Wat fijn al die spullen, nu nog wachten tot het binnenkomt Aventura!
P_iglet; wat een overuren joh! Fijn, eerder genieten van verlof! En je zal na zoveel uur werken toch wel je rust nodig hebben lijkt mij?!
Ik ben nergens voor geslaagd... niets gekocht! En tot overmaat van ramp kom ik er dus net achter dat ik dus nog een cadeau-tje voor mijn zus moest kopen, want die is woensdag jarig! Helemaal vergeten dus.... grrrrrr, dat hoofd van mij! waar de hoofdpijn toch weer stilletjes is teruggeslopen
Dat dusquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:34 schreef Juud79 het volgende:
TAP, ik vind het helemaal niet gek dat je je zorgen maakt, na wat je hebt meegemaakt lijkt het me heel moeilijk om nog zorgeloos zwanger te zijn.
Buiten dat maakt iedereen zich volgens mij zorgen de eerste tijd, bij mij ging het wel weg toen ik haar eenmaal veel voelde overdag, maar je gelooft het volgens mij allemaal pas als er een gezonde baby in je armen ligt.
Een bult aan de rechterkant kan heel goed, dan ligt het ukje met zijn/haar rug aan die kant en de benen aan de andere kant. Binnenkort is dat ook voelbaar, dan is de ene kant wat harder (waar het hoger is) en de andere kant zachter.
En 10 km lopen, men....geen idee of je getrained hebt, maar ik zou het anders niet zomaar doen.
Je hart moet al harder werken, dan vind ik zoiets wel heel intensief.....
Maar volgens mij ga je het ook niet doen, wat ik zo lees...
Wat Vlindur zegt!! Sorry, ben heel lui vandaag :$quote:Op zondag 17 april 2011 08:02 schreef Vicky het volgende:
Mooie echo's
jongetjes en meisjes op komst
mijlpalen
meldplicht mama's
Je kan ook al niet meer lezenquote:Op zondag 17 april 2011 08:53 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Wat Vlindur zegt!! Sorry, ben heel lui vandaag :$
Ik ben echt erg dit weekend ....quote:Op zondag 17 april 2011 10:38 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Je kan ook al niet meer lezenDat zei Vicky
![]()
Maar ik jompel mee hoor!![]()
![]()
![]()
![]()
Ach poppetje tochquote:Op zondag 17 april 2011 11:38 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Ik ben echt erg dit weekend ....
Gisteren op een BBQ gewoon opgehouden met praten, leek wel alsof ik afasie had
Veeg mij maar bij elkaar.
niet alleen voor jou gevoel hoorquote:Op zondag 17 april 2011 22:24 schreef Poppejans het volgende:
Poppedein ''mag'' gewoon al bevallenjeetje wat is jouw zwangerschap snel gegaan! (voor mijn gevoel)
38 Wekenquote:Op maandag 18 april 2011 09:01 schreef danic het volgende:
Goeiemorgen!
Vandaag alweer 38 weken! Het gaat toch wel snel hoor.
Ook ik heb net als een aantal hier een beetje last van misselijkheid en hoofdpijn. Misschien dat er wat heerst, geen idee. Gisteravond tijdens het eten begon het (gegeten in een pannenkoekenhuis) en toen dacht ik nog dat het aan het eten lag.
Maar ik werd vanmorgen ook weer misselijk wakker, dus dat zal het niet geweest zijn. Nou ja, ik verwacht dat het in de loop van de dag wel weer wegtrekt.
Ja ik probeer het allemaal een beetje van me af te zettenquote:Op maandag 18 april 2011 09:11 schreef danic het volgende:
Oeh ja, daar ga ik mijn best voor doen. Ik kan niets beloven, want vind mei wel een mooiere maand, maar ik weet niet of ik nog zoveel geduld kan opbrengen om tot mei te wachten![]()
Hoe gaat et verder? ik was je al een beetje kwijt in OUD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |