abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 april 2011 @ 19:37:35 #205
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_95553904
Wat leuk, al die SEO's met goede uitkomsten!

Poppedein, hoe is het met jou? Jij hoeft ook niet lang meer, heb je al verlof?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 15 april 2011 @ 19:38:39 #206
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_95553947
Wat een heerlijk nieuws vandaag O+
Gefeliciteerd Wickie & Mevr_Mus *O* *O*
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_95553985
hier ook nog maar: jj en familie gefeliciteerd met espen! Je hebt nu gewoon een dochter en een zoon O+

Wickie, een zusje voor mette O+ wat leuk! 2 dochters

Mevr_must een zoon O+ jongetjes zijn zo leuk! (wie had gedacht dat ik dat zou zeggen)
pi_95554308
Wat lief dat je dat vraagt PM! Ik heb heerlijk verlof, al vanaf 34 weken en morgen gaat mn meldplicht alweer in. Kan echt in alles merken dat ik meer aan mn verlof toe was dan ik zelf al dacht, want pas sindsdien is eindelijk mn blikje energie opengegaan en geniet ik vooral enorm van dingetjes met Lena ondernemen, lekker keutelen en vooral t niets meer "moeten". Bij Lena was ik er bij deze termijn ook nog lang niet aan toe om te bevallen, gewoon omdat ik het zwanger zijn zo fijn vond. 4 weken geleden kon t me niet snel genoeg mei zijn, maar nu geniet ik gewoon weer en vind ik t ook helemaal prima als de kleine man nog wel tot 41 wkn blijft zitten...al begint de nieuwsgierigheid naar hem ook alweer bijna te voelen als "missen" en "heimwee" O+

Hoe is t met jou? En hoe vindt S je dikke buik? Leeft hij er ook erg naar toe?
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_95554390
Wickie gefeliciteerd mette krijgt een zusje
mevr_mus gefeliciteerd een jongen
Krijtlijk blegh dat lijkt mij vies dat suikerwater
pi_95554481
Mevr. Mus jongetjes zijn zo leuk!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_95555610
Jeuj voor goede seo's! *O*

Ik mag over 2 wkn en een peu, ik kan eigenlijk niet wachten, zó benieuwd ben ik gewoon naar ons kind! Hij/zij is in ieder geval lekker bezig, vooral overdag laat ie zich voelen.
Hoop zó dat alles goed is en ben heel benieuwd of t n meid of een jongen is :)
Tralalalaaa
  vrijdag 15 april 2011 @ 20:41:21 #212
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_95557357
Jompels voor Wickie en Mevr Mus!!!!
Wat fijn dat alles er goed uitzag en een meid en een jongen... Het is allemaal fantastisch toch?! :)
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  vrijdag 15 april 2011 @ 20:57:38 #213
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_95558389
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 19:33 schreef Poppedein het volgende:
Wow Mevr_Mus! Een Zoon O+ Wat maakt t dat ineens écht hè...krijg je zomaar niet meer "een kindje" samen, maar gewoon een zoon!! Wat heerlijk dat alles goed leek te zijn!
Precies dit :Y Er schiet steeds weer een brok in m'n keel :') O+ Weten dat het een zoon is maakt het opeens weer zoveel concreter! Over een jongensnaam waren we het al eens en nu ik weet dat het een jongetje is, voelt de naam alleen nog maar beter. Ik weet nu dus dat er een jongetje in mijn buik zit en ik weet hoe hij heet... zo bijzonder!
Oude (on)bekende.
pi_95558517
Jeetjejom, gefeliciteerd met Espen! En wat een mooie naam ook, niet een die ik zo ook ergens ben tegengekomen.

Mevrouw_Mus en Wickie, fijn dat de 20 weken echo's er goed uitzagen, en LeNeHe had ook al van die mooie plaatjes!

Ik had vandaag een lange dag, maar voor mijn gevoel is er nu weer wat afgerond, en dat is wel mooi. Straks op tijd naar bed, en dan dit weekend verder met de bergen nakijkwerk die er nu nog liggen..
pi_95559873
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 20:57 schreef Mevr_Mus het volgende:

[..]

Precies dit :Y Er schiet steeds weer een brok in m'n keel :') O+ Weten dat het een zoon is maakt het opeens weer zoveel concreter! Over een jongensnaam waren we het al eens en nu ik weet dat het een jongetje is, voelt de naam alleen nog maar beter. Ik weet nu dus dat er een jongetje in mijn buik zit en ik weet hoe hij heet... zo bijzonder!
Jij ook van harte O+
Had je een voorgevoel?

ik lach me echt een breuk als er toch een jongen in me blijkt te zitten. ik zou het te bizar (en geweldig!!) vinden..omdat mijn gevoel juist zo gilt dat t een meid is..
pi_95561806
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:22 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

ik lach me echt een breuk als er toch een jongen in me blijkt te zitten. ik zou het te bizar (en geweldig!!) vinden..omdat mijn gevoel juist zo gilt dat t een meid is..
:Y O-)
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_95561883
die hint had ik allang opgepikt! :P
pi_95561969
scherp! :P
I found myself alone,
pi_95562053
altijd, ik drink momenteel niet meer :P
pi_95562185
;) Had ook niet anders verwacht.

Ga de hond nog even uitlaten en dan denk ik dat ik nog ff een warm bad neem :O
I found myself alone,
  vrijdag 15 april 2011 @ 22:05:49 #221
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_95562334
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:22 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Jij ook van harte O+
Had je een voorgevoel?

Ik had een jongetjesgevoel, vriend trouwens ook :Y Gek hoe zo'n gevoel zo sterk kan zijn. En over bizar gesproken: ik zit nog steeds in de fase dat ik het bizar vind dat er uberhaupt een kind in me zit :+
Oude (on)bekende.
pi_95562913
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 22:03 schreef LeNeHe het volgende:
;) Had ook niet anders verwacht.

Ga de hond nog even uitlaten en dan denk ik dat ik nog ff een warm bad neem :O
hehe ik ben praktisch 3 jaar alcoholvrij, eerst zwanger van elin, toen 18mnd BV, toen weer zwanger (MK) en toen eh weer zwanger :+
  vrijdag 15 april 2011 @ 22:51:54 #223
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_95565104
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 19:45 schreef Poppedein het volgende:
Wat lief dat je dat vraagt PM! Ik heb heerlijk verlof, al vanaf 34 weken en morgen gaat mn meldplicht alweer in. Kan echt in alles merken dat ik meer aan mn verlof toe was dan ik zelf al dacht, want pas sindsdien is eindelijk mn blikje energie opengegaan en geniet ik vooral enorm van dingetjes met Lena ondernemen, lekker keutelen en vooral t niets meer "moeten". Bij Lena was ik er bij deze termijn ook nog lang niet aan toe om te bevallen, gewoon omdat ik het zwanger zijn zo fijn vond. 4 weken geleden kon t me niet snel genoeg mei zijn, maar nu geniet ik gewoon weer en vind ik t ook helemaal prima als de kleine man nog wel tot 41 wkn blijft zitten...al begint de nieuwsgierigheid naar hem ook alweer bijna te voelen als "missen" en "heimwee" O+

Hoe is t met jou? En hoe vindt S je dikke buik? Leeft hij er ook erg naar toe?
Wat heerlijk dat je zo geniet van je verlof! Hopelijk mag je er inderdaad nog een paar weken van genieten, en dan straks dubbel wanneer je manneke er is! O+

Mijn buik wordt dagelijks bewonderd, al gelooft mijn kleuter niet dat die bewegingen die hij voelt echt van een baby komen. Hij denkt dat ik het doe! :) Maar hij leeft volop mee (zit er al melk in je borsten mam? :P ) en bedenkt al allerlei dingen die hij straks wel kan en zijn broertje nog niet! O+
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_95567890
*O* een jungske voor jou Mevr Mus!! Wat gaaf!! Een heus echt mini-mens-jongetje in je buik!

Wij hadden ook een voorgevoel voor een meisje.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_95570034
Wat leuk een jongen(s) ;) en een meisje!!! En vooral; dat alles goed was! Heeeeeerlijk!!!
  zaterdag 16 april 2011 @ 07:02:28 #226
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_95572926
Hallo dames!!! Hier gaat alles goed zijn gangetje geloof ik! Een grote jompel voor alle goede seo's!!!!!! En wat een gemengd gezelschap wordt het hier! Had het gevoel dat ik in een meisjesboom zat met mijn jongetje!

Allemaal hartelijk bedankt voor het merleven en de lieve felicitaties, orea extra bedankt voor het verzorgen van de updates.
Mijn bevallingsverhaal zal ik in het daarvoor bestemde topic plaatsen, weet nog niet op welke termijn, want ik vrees nog een terugval. Maar misschien valt het wel mee.

Espen heeft vannacht al zijn eerste echte nacht meteen goed doorgeslapen, van 1 tot kwart voor 6, en zelfs toen wilde hij niet eten. Het arme propje is nog wat misselijk van de bevalling :(
Zijn temp zelf houden gaat ook niet geweldig en hij wurmt ook nog eens zijn mutsje steeds van zijn hoofd, ook niet bevorderlijk natuurlijk.
Maar verder gaat het redelijk goed met ons, vandaag gaat mijn ruggeprik eruit, dat zal even tegen gaan vallen, maar dan ben ik wel wat mobieler iig en kan ik
Espen zelf gaan verzorgen.
Ik ga verhuizen, maar blijf hier toch nog wel meelezen hoor!

Dag dames, bedankt voor de gezelligheid en tot bij de babietjes!!!!!!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  zaterdag 16 april 2011 @ 08:57:47 #227
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_95573338
Nah... krijg ik gewoon even een traantje in de ogen omdat je afscheid hier neemt Jeetjejom.... moet toch niet gekker worden met die hormonen!

Ik kan gewoon niet meer uitslapen }:| Vanmorgen alweer voor 7:00 wakker. Zal wel een soort voorbereiding zijn ofzo, maar ik word er niet vrolijk van.

Ik heb het wel eens eerder gelezen (toen was ik hier alleen nog maar aan het lurken), maar weet het even niet meer: mag je nu wel of geen paracetamol slikken tijdens zwangerschap. In de bijsluiter van de mijne (Kring Apotheek) staat: "alleen op advies van de huisarts". Terwijl als ik wat google kom ik weer andere dingen tegen. Had namelijk gisteren en vanmorgen wat hoofdpijn (nu overigens weer weg, gelukkig) en durfde dus geen paracetamol in te nemen door dat zinnetje. Bij mij kan die hoofdpijn ook nog wel eens heftig worden, maar ben van nature al niet zo'n "pillenslikker", maar zo'n heftige hoofdpijn (heb geen diagnose migraine, maar neigt er volgens mij wel naar) ben ik liever voor.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_95573364
Paracetamol mag Susie.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_95573378
Susie, paracetamol mag, maar zonder coffeïne.
Ibuprofen/neurofen e.d. mogen niet.
  zaterdag 16 april 2011 @ 09:09:18 #230
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_95573438
Thanks meiden. Ibrupofen mocht ik al niet. Van mijn vader dan, schijnt dat je daar hartfalen van kan krijgen... dus nemen we dat maar niet, aangezien mijn vader al hartpatient is.
Fijn om te weten!
pi_95574689
Idd paracetamol mag gewoon.
JJ ik hoop dat je snel opknapt en lekker kunt genieten van je gezinnetje
Vanmiddag hebben wij de fotoshoot
  zaterdag 16 april 2011 @ 10:43:34 #232
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_95574992
Jeetjejom, geniet lekker van je gezinnetje, en ik ben benieuwd naar je bevallingsverhaal :)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  zaterdag 16 april 2011 @ 11:07:18 #233
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_95575431
Susie, van de week nog gehoord bij de apotheek dat je 3 paracetamol per dag mag nemen wanneer je zwanger bent! :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_95575476
*O* even jompelen voor mn eigenste mijlpaal hoor... *O* 37 weken vandaag *O* en vandaag is mn lief jarig, dus vandaag zou gelijk een mooie dag zijn ;-), maar daarna mag ie ook nog rustig even blijven zitten... wordt weer spannend O+
  zaterdag 16 april 2011 @ 11:23:45 #235
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_95575799
Wat? Waar blijft de tijd... Ik ben benieuwd naar je inhoud, poppedeins!
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 16 april 2011 @ 11:28:59 #236
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_95575901
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 11:09 schreef Poppedein het volgende:
*O* even jompelen voor mn eigenste mijlpaal hoor... *O* 37 weken vandaag *O* en vandaag is mn lief jarig, dus vandaag zou gelijk een mooie dag zijn ;-), maar daarna mag ie ook nog rustig even blijven zitten... wordt weer spannend O+
Jeeeeej!! *O* *O* *O*
  zaterdag 16 april 2011 @ 11:53:31 #237
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_95576468
Spannend Jose! Laat je het nog even weten? * Susieis helemaal niet nieuwsgierig hoor....

*O* voor de mijlpaal van Poppedein!

Ik ben vandaag 13 weken.... kleine jompel voor mezelf, alhoewel dat geen mijlpaal is :+
  zaterdag 16 april 2011 @ 11:53:58 #238
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_95576481
En zo ff naar de winkels om wat grotere broeken te kopen.... pffff... zit echt niet lekker hier.
pi_95576957
Poppedeins alweer 37 weken!! *O* *O* Wat gaat het snel O+
fijne dag vandaag :*
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 16 april 2011 @ 13:21:28 #240
341815 lentekriebel
een kloon met reden
pi_95578693
mooie mijlpaal Poppedein, nog maar eventjes te gaan dus.

Ik zelf haal even wat minder positieve energie uit het hele gebeuren. Ik voel me al een week echt niet lekker (misselijk en moe) en baal er van dat ik pas op de 28e voor de termijnbepaling naar de vk kan/mag/ga. Ik wil zo vreselijk graag weten hoe ver ik ben...
pi_95578849
Zucht ik ben echt veel te ongeduldig om zwanger te zijn. Ik wil mn baby!
Nog 16 weken...................................................................................
Máár, sinds gisteren de 24 weken grens gehaald, en (ook al is dat echt niet wenselijk) heeft mijn meisje een goede overlevingskans mocht ze nu ineens ter wereld komen. Das toch een fijne gedachte.
Ik had op google ook foto's gezien van kindjes die met 24 weken geboren zijn, en wat enorm lief al! Maar ik hoop toch meer op een lekker spekkie van 40 weken ;)

Ik verveel me enorm, heb niet heel veel energie op het moment (behalven poets energie maar huis is al helemaal schoon..) en kan de hele dag wel slapen.
Heb alle babyspullen in huis op wat kleine dingen na..
Mijn buik heeft de laatste week echt een groeispurt gemaakt, mn baarmoeder zit nu 2 vingers boven de navel en vorige week nog op navelhoogte.
En als ik opsta voel ik dat ik echt iets zwaars mee draag in mijn buik, gekke gewaarwording!

Poppedein, lijkt me een magische grens, de 37 weken! Spannend! En gefeliciteerd :)
Spannend voor je vriendin Jose, zo iemand gun je het extra!
Susie shop ze :)
pi_95578930
*O* voor de mijlpaal van Poppedein en Susie!

Jose; spannend hoor! Hopelijk klopt haar gevoel!

Lentekriebel; balen, de tijd gaat dan langzaam he? :*

Hier een schoonmaakaanval; ik moet echt de keuken van top tot teen schoonmaken, ik zie alleen maar viezigheid :X
Alle kastjes moeten leeg en schoon... Is dit nou nesteldrang? Dacht dat dat veel later was...
I found myself alone,
pi_95580078
*O* Poppedein 37 weken alweer, jeetje wat ga je hard joh :D En gefeliciteerd met je lief! :*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_95581944
pfff die nesteldrang dames mogen hier ook wel langs komen hoor!!

Ik ben alleen MOE :O

Maar wel fijn nieuws ik blijk nog zoveel overuren te hebben staan dat ik in juni alleen nog maar sporadisch wat werk met feestdagen enzo, en dan hopelijk per 1 juli officieel met verlof ipv 15 juli.
Whoehaaa dus hopelijk maar tot half mei 50+ uur per week werken, en daarna normalere hoeveelheden :D
pi_95582564
Ik duim voor je vriendin Jose
P_iglet dat is een leuk vooruitzicht
Wij hebben net de shoot gehad. Ik had een mooie buik nog geen striem te bekennen.
pi_95583077
Piglet, wat heerlijk om daarnaar uit te kunnen kijken en al wat eerder daarnaar af te kunnen tellen..echt diep respect hoor! Denk wel ook echt om jezelf hoor, je zegt t zo makkelijk tegen anderen, maar jij bent nét zo zwanger hè!

F_R, ik ben heel benieuwd naar t resultaat!
  zaterdag 16 april 2011 @ 16:05:27 #247
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_95583577
Het blijft toch pittig hoor, ruim 50 uur werken. Werkt je partner ook zoveel? Ik werk 36 uur en met reistijd ben ik in totaal ook wel 42 uur per week kwijt en dat vind ik zelfs al pittig.

Zit nu uit te rusten op de bank. We zijn naar Babydump geweest en Ikea en nu hebben we alle basisdingen. Een kinderwagen mutsy 4 rider, maxi cosi, box plus kleed, stokke kinderstoel met verkleiner, bed en matras. Godsvermogen lichter maar mijn ouders en schoonouders hebben alles betaald! Ben er zo blij mee! En over twee weken wordt alles al geleverd.
  zaterdag 16 april 2011 @ 16:09:19 #248
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_95583700
Net mijn nichtje+ gezin op bezoek gehad. Ze had een hemeltje + dekentje voor de kleine gemaakt. Het kamertje is zo mooooi geworden, en het feit dat mijn lief, en mijn lievelingsnicht daar allebei aan hebben bijgedragen ontroerd mij heel erg.
  zaterdag 16 april 2011 @ 17:38:38 #249
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_95586467
Ben nieuwsgierig naar je kamertje The_Tankgirl!

Wat fijn al die spullen, nu nog wachten tot het binnenkomt Aventura!

P_iglet; wat een overuren joh! Fijn, eerder genieten van verlof! En je zal na zoveel uur werken toch wel je rust nodig hebben lijkt mij?!

Ik ben nergens voor geslaagd... niets gekocht! En tot overmaat van ramp kom ik er dus net achter dat ik dus nog een cadeau-tje voor mijn zus moest kopen, want die is woensdag jarig! Helemaal vergeten dus.... grrrrrr, dat hoofd van mij! waar de hoofdpijn toch weer stilletjes is teruggeslopen
  zaterdag 16 april 2011 @ 18:52:21 #250
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_95588695
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 17:38 schreef Susie het volgende:
Ben nieuwsgierig naar je kamertje The_Tankgirl!

Wat fijn al die spullen, nu nog wachten tot het binnenkomt Aventura!

P_iglet; wat een overuren joh! Fijn, eerder genieten van verlof! En je zal na zoveel uur werken toch wel je rust nodig hebben lijkt mij?!

Ik ben nergens voor geslaagd... niets gekocht! En tot overmaat van ramp kom ik er dus net achter dat ik dus nog een cadeau-tje voor mijn zus moest kopen, want die is woensdag jarig! Helemaal vergeten dus.... grrrrrr, dat hoofd van mij! waar de hoofdpijn toch weer stilletjes is teruggeslopen
Misschien dat je desnoods wat via internet kunt bestellen voor je zus haar verjaardag? :P
  zaterdag 16 april 2011 @ 20:05:20 #251
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_95591719
Zou kunnen ja... Of lief er even op uit sturen! :p

Net mijn schoonvader aan de telefoon, hij wilde even vertellen dat hij mee gaat shoppen voor de kinderwagen en dat wij die van hem krijgen! Zo ontzettend lief!
pi_95592460
Gister goede SEO's gehad las ik! Een jongen en een meisje! *O*
Verder zag ik een paar mijlpalen om te jompelen! *O*

Tank_Girl, dat is ook een mooi idee dat zij hebben bijgedragen aan het kamertje, dan is het met zoveel liefde gemaakt! Mooie gedachte ook hoor! Ben benieuwd naar foto's tzt.

Piglet, lekker dat je straks eerder met verlof kan, het lijkt me echt zo zwaar zoveel uur werken! Oef..

Hier gister Moeders voor Moeders over de vloer gehad en de flessen zijn binnen.. ik kan nog 5 weken meeplassen dus dat is mooi.

Verder gaat niet vandaag niet zo goed, ik heb flink overgegeven heel de dag door en voel me niet fit. En dat terwijl ik vorige week ook al ziek was.. Ik ga mijn urine nog een keer laten controleren denk ik, want ik twijfel of de blaasontsteking weg is. Ik heb steeds zo'n zwaar gevoel van onder.. of het moet mijn baarmoeder zijn??
pi_95592499
Ow en Susie, dat is altijd fijn zo'n schoonvader! Leuk!
pi_95592572
Ow jipster wat naar dat je nog zo ziek bent
susie leuk zo'n schoonvader
P_iglet let je wel een beetje op jezelf? zoveel uur werken lijkt mij heel erg zwaar
pi_95592731
Hoe gaat het met jou, Ferrari? Een leuke shoot gehad dus? Laat je ons er nog van meegenieten? *)
pi_95592797
Ik heb de foto's nog niet dus nog even geduld sowieso wil ik niet met mijn hoofd op i-net dus ik moet ze even filteren.
Wel nieuwe foto's in het topic
pi_95592856
bah jipster dat is echt vervelend!

ik heb gewoon geen keus hoor, ik loop nu eenmaal fulltime co-schappen tot 15 juli, maar dat betaald helemaal niets, dus daarnaast werk ik 12 uur per week zodat ik daarvan inkomen heb en dat straks ook tijdens mijn verlof heb. Van dat werken kan ik nu dus eerder met verlof waarschijnlijk.

Co-schappen zijn na 15 juli als alles goed gaat helemaal klaar en dan 12 augustus diploma uitreiking. Precies 2 weken voor mijn uitgerekende datum.
pi_95593985
Even een ego post hoor...

Vannacht weer slecht geslapen met als resultaat weer overal pijn in mn lijf.
Gelukkig hoefde ik vandaag nergens heen dus heb heel asociaal in bed gelegen heel de dag.
Wat ik me afvroeg is dit: ik heb steken in mn darmen, kan dat komen omdat de baarmoeder weer een stukje omhoog komt oid?
En vandaag lag ik op een gegeven moment gewoon op mn rug, keek naar mn buik en ik zag dat de rechterkant van mn buik hoger was dan de linkerkant, zag er heel gek uit.
Is dat herkenbaar?

Ik merk dat nu ik over de grens van 17 weken zit, ik me vaker zorgen maak over mn kind.
Ben zó bang dat t weer fout gaat. Ik voelde m vandaag ook niet zoveel en in eerste instantie kon ik m ook niet vinden met mn doptone apparaat. Gelukkig daarna wel maar het was bijna een paniekmoment. Ik ben blij als we de 20-wkn echo achter de rug hebben, want ik word soms gek van angst en ongeduld.

Verder heb ik ook last van een pijnlijke buik als ik een eindje loop, niet tof.
Morgen ga ik met een vriendin de 10 km ladies walk in leiden lopen, maar ik kan je alvast vertellen dat ik dat absoluut niet ga redden :'(
Ik baal even flink vandaag, bah!

*einde ego post, sorry hoor maar t moest er even uit!*
Tralalalaaa
pi_95594412
Je zorgen zijn te begrijpen TAP en ik kan ze helaas niet voor je wegnemen
Die steken in de darmen kunnen van je kindje komen dat die er tegen aan komt
En respect dat je uberhaupt begint aan die 10km succes morgen
pi_95597348
Dankje f_r :) maar ik weet eigenlijk zeker dat ik de 5 km nieteens haal, niet in de staat hoe ik me nu voel en ik zit al een paar dagen te kwakkelen.
Als ik mezelf gigantisch wil pesten loop ik de 10 km wel uit, maar ik ben dus wel zó verstandig om dat niet te doen ;) dan maar een zwak vogeltje hoor, haha.
Tralalalaaa
  zaterdag 16 april 2011 @ 22:34:14 #261
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_95599192
TAP, ik vind het helemaal niet gek dat je je zorgen maakt, na wat je hebt meegemaakt lijkt het me heel moeilijk om nog zorgeloos zwanger te zijn.

Buiten dat maakt iedereen zich volgens mij zorgen de eerste tijd, bij mij ging het wel weg toen ik haar eenmaal veel voelde overdag, maar je gelooft het volgens mij allemaal pas als er een gezonde baby in je armen ligt.

Een bult aan de rechterkant kan heel goed, dan ligt het ukje met zijn/haar rug aan die kant en de benen aan de andere kant. Binnenkort is dat ook voelbaar, dan is de ene kant wat harder (waar het hoger is) en de andere kant zachter.

En 10 km lopen, men....geen idee of je getrained hebt, maar ik zou het anders niet zomaar doen.
Je hart moet al harder werken, dan vind ik zoiets wel heel intensief.....
Maar volgens mij ga je het ook niet doen, wat ik zo lees... ;)
  zaterdag 16 april 2011 @ 22:35:15 #262
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_95599246
In jouw situatie vind ik je geen zwak vogeltje hoor! Denk aan jezelf en je beeb! Maar wat vervelend dat je die angst hebt, heel begrijpelijk natuurlijk. Word je nu niet extra in de gaten gehouden of iets? Hoop dat je vannacht wel een goede nachtrust hebt en je morgen weer goed voelt!
pi_95600688
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 22:34 schreef Juud79 het volgende:
TAP, ik vind het helemaal niet gek dat je je zorgen maakt, na wat je hebt meegemaakt lijkt het me heel moeilijk om nog zorgeloos zwanger te zijn.

Buiten dat maakt iedereen zich volgens mij zorgen de eerste tijd, bij mij ging het wel weg toen ik haar eenmaal veel voelde overdag, maar je gelooft het volgens mij allemaal pas als er een gezonde baby in je armen ligt.

Een bult aan de rechterkant kan heel goed, dan ligt het ukje met zijn/haar rug aan die kant en de benen aan de andere kant. Binnenkort is dat ook voelbaar, dan is de ene kant wat harder (waar het hoger is) en de andere kant zachter.

En 10 km lopen, men....geen idee of je getrained hebt, maar ik zou het anders niet zomaar doen.
Je hart moet al harder werken, dan vind ik zoiets wel heel intensief.....
Maar volgens mij ga je het ook niet doen, wat ik zo lees... ;)
Dat dus :Y
pi_95604214
Nee, 10 km wordt t niet hoor, denk eerder aan een paar km en daarna terras-hangen ;)
Tralalalaaa
  zondag 17 april 2011 @ 06:54:47 #265
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_95611234
T_A_P precies een post op 0:00 ;)
Maar hetzelfde wat de rest zei: bobbel kan je kindje wezen O+
En ik heb tijdens de zwangerschap al diverse soorten darmproblemen (steekjes, krampjes) gehad, dus die steken kunnen ook heel goed daarvan zijn ;)

En gisteren was Poppedein aan de beurt... nu ik

*O* *O* *O* 37 weken mijlpaal voor mij!! WAAAAAH!!! *O* *O* *O*
pi_95611308
jaaaaaa Tankgirl! *O* *O* en aangezien je zo t voorgevoel hebt op tijd te gaan bevallen en je zusje dat ook al bij 36 wkn deed, vind ik t extra fijn voor je dat je die grens in ieder geval gehaald hebt en t nu dan ook echt mag!
pi_95611347
*O* Mooie echo's *O* jongetjes en meisjes op komst *O* mijlpalen *O* meldplicht mama's *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 17 april 2011 @ 08:25:52 #268
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_95611453
Jompels voor de mijlpaalmama's en de Llm's

TAP, gewoon lekker terras hangen hoor! Niet schuldig over voelen! Ik hoop dat je bezorgde gevoel snel weggaat maar kan het me ook heel goed voorstellen hoor!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_95611496
TAP, succes vandaag, ben benieuwd hoe ver je gaat komen. Het is heerlijk weer, dus ik zou het terras opzoeken, maar ja, ik ben dan ook geen sporter.

En nog een jompel voor de mijlpalen van Poppedein en Tankgirl! (ik heb nog steeds het idee dat mensen mij gaan inhalen, raar hè want dat kan helemaal niet. Iedere dag die jullie erbij krijgen, krijg ik ook. Vind et zo stom gedacht van mezelf).
  zondag 17 april 2011 @ 08:53:01 #270
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_95611571
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2011 08:02 schreef Vicky het volgende:
*O* Mooie echo's *O* jongetjes en meisjes op komst *O* mijlpalen *O* meldplicht mama's *O*
Wat Vlindur zegt!! Sorry, ben heel lui vandaag :$

TAP veel plezier vandaag! En voor de rest, het is echt niet gek dat je niet zorgeloos zwanger kunt zijn hoor :*

danic, raar is dat he.

F_R ik ben benieuwd naar je picca's :Y

Gisteren op een drukke verjaardag gezeten, veel rumoer met een buurvrouw die nogal krijste tegen iedereen. Henk reageerde er echt op :Y
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  zondag 17 april 2011 @ 09:57:04 #271
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_95612338
Ons meisje reageert op de stem van haar papa. Hij was van de week een paar dagen weg en bij terugkomst, lagen we in bed te praten toen ze toevallig wakker was en ze begon te schoppen tegen zijn hand.
Gisterochtend was ze weer wakker toen wij ook net wakker waren en zei ie wat tegen haar en reageerde ze weer direct door te schoppen.
De eerste keer twijfelde ik of het echt een reactie was, maar dus toch...

Zo cute! O+
  zondag 17 april 2011 @ 10:08:12 #272
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_95612529
Wat bijzonder Juud! O+

*O* voor The_Tankgirl 37 weken! *O*
pi_95613094
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 08:53 schreef Takkembah het volgende:

[..]

Wat Vlindur zegt!! Sorry, ben heel lui vandaag :$

Je kan ook al niet meer lezen :{w Dat zei Vicky o|O

Maar ik jompel mee hoor! :P
*O* *O* *O* *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zondag 17 april 2011 @ 11:38:28 #274
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_95614428
quote:
6s.gif Op zondag 17 april 2011 10:38 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Je kan ook al niet meer lezen :{w Dat zei Vicky o|O

Maar ik jompel mee hoor! :P
*O* *O* *O* *O*
Ik ben echt erg dit weekend ....

Gisteren op een BBQ gewoon opgehouden met praten, leek wel alsof ik afasie had :')
Veeg mij maar bij elkaar.
Alexa en Seth zijn lief
pi_95615125
quote:
11s.gif Op zondag 17 april 2011 11:38 schreef Takkembah het volgende:

[..]

Ik ben echt erg dit weekend ....

Gisteren op een BBQ gewoon opgehouden met praten, leek wel alsof ik afasie had :')
Veeg mij maar bij elkaar.
Ach poppetje toch

:*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_95615244
TAP : Mijn baby doet dat ook, lekker met zijn rug naar 1 kant gaan liggen ;)
pi_95623311
Vannacht superbagger geslapen wegens pijn in mn buik, maarrrr...
Ik heb totaal zo'n 9,5 km gelopen! *O*
Mn benen zijn nu wel volledig klaar (ik ook) maar ben wel heel trots op mezelf.
We zijn gewoon wat langer op tussenposten blijven hangen en hebben rustig gewandeld, dus t ging goed.
Maar, voorlopig doe ik t niet meer hoor! :-D
Tralalalaaa
pi_95624883
Echt TAP: _O_
Ik heb echt bewondering voor je!
pi_95625329
Wow TAP! Respect! *O*
pi_95625439
Thanks! :D
Ben ook wel verbaasd dat ik zo ver ben gekomen.
Ben wel heel blij dat ik deze week vrij heb genomen, kan mn lijf even herstellen, haha :p
Tralalalaaa
  zondag 17 april 2011 @ 17:00:16 #281
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_95627300
TAP... wat goed dat je zo'n stuk hebt gelopen! Wow...! _O_

F_R, ik ben ook heel benieuwd naar je shoot. :)

En wow, alweer een paar meiden die meldplicht hebben. Wat gaat het toch snel! :o

Dank jullie wel meiden voor het meeduimen en vragen naar mijn vriendin... :*
Nou... mijn vriendin is gisteren ongesteld geworden -O- ... zo sneu voor haar. Gelukkig was ze er zelf toch wel aardig nuchter onder. Ze zei 'het was pas de eerste KID-ronde. Volgende keer beter'. Wel knap dat ze het zo ziet, want toen ik haar van de week sprak aan de telefoon, zei ze nog 'als het toch niet raak is, zal het me zwaar tegenvallen ben ik bang'.
Ze komt volgend weekend. Op zaterdag gaan we dan lekker winkelen samen en 's avonds gaan we met een nog paar anderen uit eten. :9
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_95634806
Tankgirl! *O* *O* voor de 37 weken!

TAP: :o _O_ wauw, goed gedaan hoor! Doe het je niet na.

Jose; wat balen voor je vriendin zeg.
I found myself alone,
  zondag 17 april 2011 @ 20:25:31 #283
100412 mefke79
komt goed!
pi_95636620
:W even een snelle zwaai voor ik mijn bedje in duik, want ik ben kapot. Gisteren veel te veel gedaan wat uiteindelijk een permanente harde buik opleverde en steken in mijn schaambeen, dus ik ga zo maar eens heerlijk in mijn eigen bedje liggen.
*O* voor alle mijlpalen! Ik heb er ook nog eentje: nog 1 weekje = 3 dagen werken!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 17 april 2011 @ 21:29:49 #284
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_95641137
hellow; ik kom ook nog even snel binnenpiepen na een heel weekend weg, wat erg leuk was, maar ook loeizwaar.. zit nu te knikkebollen op de bank. maar wilde ff hier snel bijlezen.

Wickie wat leuk!!!! ook een 2e meid op komst en alles helemaal goed!!! jeeeeeeeej!!

MwMus krijgt een zoontje!! gefeliciteerd!!!

en jeempie Poppedein; ik zag het net op je hyves; gewoon al 37 weken joh!!! OMG!!!
en TankGirl ook al!!!

TAP een dikke knuffel...

en verder heb ik het ff niet onthouden..

trusten!!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_95641687
Wow TAP respect voor je.
Jose wat jammer voor je vriendin hopelijk is het de volgende ronde raak.
pi_95644763
Poppedein ''mag'' gewoon al bevallen :o jeetje wat is jouw zwangerschap snel gegaan! (voor mijn gevoel)

Jaaaa wickie wat gaaf! een meisje! O+ *O* *O*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_95644804
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 22:24 schreef Poppejans het volgende:
Poppedein ''mag'' gewoon al bevallen :o jeetje wat is jouw zwangerschap snel gegaan! (voor mijn gevoel)
niet alleen voor jou gevoel hoor :D Ik vind ook dat het snel gegaan is!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 17 april 2011 @ 22:30:02 #288
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_95645131
T_A_P: zelfs al zou ik niet zwanger zijn dan zou ik het je nog niet na doen :o knap dat je dat volgehouden hebt!!
Jose: Goed dat ze het los kan laten en weer verder kan gaan voor de volgende poging, duimen dat het dan wel raak is!
  maandag 18 april 2011 @ 06:52:11 #289
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_95653958
Blegh, gisteren de hele dag rot gevoeld, last van mijn buik/darmen. Vannacht bijna niet geslapen, kotsmisselijk/ niet overgeven, wel koortsig. Wat dit nu voor iets raars is??
  maandag 18 april 2011 @ 07:41:03 #290
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_95654233
Iets verkeers gegeten? Ik werd wwakker met keelpijn. Branderig gevoel. Volgens mij is dat maagzuur. Ik herken het niet, want nog nooit eerder maagklachten gehad.
  maandag 18 april 2011 @ 07:45:56 #291
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_95654277
Mijn eerste meld-dag O+

Begin last te krijgen van vochtophoping in mijn voeten en enkels. Gisteren maar veel gedronken en mijn voeten gemasseerd. Ook maar weer de steunkousen aangetrokken ;)
Vanmorgen had ik wel het idee dat het ieeets minder is geworden (gelukkig).
  maandag 18 april 2011 @ 07:52:40 #292
100412 mefke79
komt goed!
pi_95654350
juud: buikgriep?
Aventura als melk, vanillevla en rennies helpen kan het maagzuur zijn ja.
TG meldplicht! Kousen dan maar weer aan vandaag. Het wordt heerlijk weer deze week, helaas minder goed voor vocht. Ik ga ook proberen ze zoveel mogelijk aan te doen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_95654451
Ah Jose, wat jammer... hopelijk de volgende ronde beter!

Juud, zou er niet iets rondhangen ofzo? Hier namelijk nog een.
Had ik eerst een nacht met helse buikpijn, en verder niks, nu moest ik vannacht 5x in 5 uur naar de wc! Ik denk echt aan een buikgriep ofzo, meestal is t bij mij na een dag al over als t alleen is dat ik iets verkeerds gegeten heb, en dit duurt nu al 2 dagen.
Ben blij dat ik gisteren tijdens t wandelen niet die buikloop had zeg, dat begon 'gelukkig' pas toen ik weer thuis was.
Verder voel ik me trouwens wel goed... maar heb wel al bedacht dat als het morgen nog niet over is, dat ik de dokter ff ga bellen.
Gelukkig ben ik deze week vrij, ik had nl niet gaan werken met buikloop.
Tralalalaaa
  maandag 18 april 2011 @ 08:16:43 #294
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_95654638
Veel vochtvasthouders! Sterkte ermee.
Over maagzuur, zal eens vla proberen.
Tt meldplicht, wat veel llms ook! Mefke, laatste week! Wat lekker zeg. Moet je nog veel afronden?
  maandag 18 april 2011 @ 08:24:41 #295
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_95654760
Veel LLM's in mei ja :D heuse babyboom....

TAP r.e.s.p.e.c.t. voor die 9,5 km!!!
Alexa en Seth zijn lief
pi_95654839
Goeiemorgen!

Mijn een na laatste week werken gaat in vandaag.. Wat gaat de tijd snel zeg! Vannacht wakker gelegen met rugpijn, ons matras is niet jevanhet, maar dat begin ik nu pas echt goed te merken... Gelukkig kan ik uiteindelijk met het voedingskussen erbij nog wel goed slapen.

Ik moet vanmiddag nog naar de bedrijfsarts, maar dat zal wel een formaliteit worden, aangezien ik verwacht in september gewoon weer helemaal hersteld te zijn. Alleen jammer dat ik er bijna een uur(in totaal) voor om moet rijden...
pi_95655374
Goeiemorgen!

Vandaag alweer 38 weken! Het gaat toch wel snel hoor.
Ook ik heb net als een aantal hier een beetje last van misselijkheid en hoofdpijn. Misschien dat er wat heerst, geen idee. Gisteravond tijdens het eten begon het (gegeten in een pannenkoekenhuis) en toen dacht ik nog dat het aan het eten lag.
Maar ik werd vanmorgen ook weer misselijk wakker, dus dat zal het niet geweest zijn. Nou ja, ik verwacht dat het in de loop van de dag wel weer wegtrekt.
pi_95655495
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 09:01 schreef danic het volgende:
Goeiemorgen!

Vandaag alweer 38 weken! Het gaat toch wel snel hoor.
Ook ik heb net als een aantal hier een beetje last van misselijkheid en hoofdpijn. Misschien dat er wat heerst, geen idee. Gisteravond tijdens het eten begon het (gegeten in een pannenkoekenhuis) en toen dacht ik nog dat het aan het eten lag.
Maar ik werd vanmorgen ook weer misselijk wakker, dus dat zal het niet geweest zijn. Nou ja, ik verwacht dat het in de loop van de dag wel weer wegtrekt.
38 Weken *G* Jeetje wat gaat dan snel! Wel voor eind april bevallen, want dan kan ik je aflossen :P Eind april is mijn NOD ;)

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2011 09:07:06 ]
pi_95655615
Oeh ja, daar ga ik mijn best voor doen. Ik kan niets beloven, want vind mei wel een mooiere maand, maar ik weet niet of ik nog zoveel geduld kan opbrengen om tot mei te wachten :X
Hoe gaat et verder? ik was je al een beetje kwijt in OUD.
pi_95656729
jj proficiat met jullie zoontje

wicky een meisje leuk...

mvr mus een jongetje...

Oh hier nog 3 weken geduld en dan weten wij het 'hopelijk' ik ben niet nieuwsgieriig :)
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_95657954
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 09:11 schreef danic het volgende:
Oeh ja, daar ga ik mijn best voor doen. Ik kan niets beloven, want vind mei wel een mooiere maand, maar ik weet niet of ik nog zoveel geduld kan opbrengen om tot mei te wachten :X
Hoe gaat et verder? ik was je al een beetje kwijt in OUD.
Ja ik probeer het allemaal een beetje van me af te zetten ;)

Ik mail je zo even :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')