abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95555610
Jeuj voor goede seo's! *O*

Ik mag over 2 wkn en een peu, ik kan eigenlijk niet wachten, zó benieuwd ben ik gewoon naar ons kind! Hij/zij is in ieder geval lekker bezig, vooral overdag laat ie zich voelen.
Hoop zó dat alles goed is en ben heel benieuwd of t n meid of een jongen is :)
Tralalalaaa
  vrijdag 15 april 2011 @ 20:41:21 #212
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_95557357
Jompels voor Wickie en Mevr Mus!!!!
Wat fijn dat alles er goed uitzag en een meid en een jongen... Het is allemaal fantastisch toch?! :)
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  vrijdag 15 april 2011 @ 20:57:38 #213
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_95558389
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 19:33 schreef Poppedein het volgende:
Wow Mevr_Mus! Een Zoon O+ Wat maakt t dat ineens écht hè...krijg je zomaar niet meer "een kindje" samen, maar gewoon een zoon!! Wat heerlijk dat alles goed leek te zijn!
Precies dit :Y Er schiet steeds weer een brok in m'n keel :') O+ Weten dat het een zoon is maakt het opeens weer zoveel concreter! Over een jongensnaam waren we het al eens en nu ik weet dat het een jongetje is, voelt de naam alleen nog maar beter. Ik weet nu dus dat er een jongetje in mijn buik zit en ik weet hoe hij heet... zo bijzonder!
Oude (on)bekende.
pi_95558517
Jeetjejom, gefeliciteerd met Espen! En wat een mooie naam ook, niet een die ik zo ook ergens ben tegengekomen.

Mevrouw_Mus en Wickie, fijn dat de 20 weken echo's er goed uitzagen, en LeNeHe had ook al van die mooie plaatjes!

Ik had vandaag een lange dag, maar voor mijn gevoel is er nu weer wat afgerond, en dat is wel mooi. Straks op tijd naar bed, en dan dit weekend verder met de bergen nakijkwerk die er nu nog liggen..
pi_95559873
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 20:57 schreef Mevr_Mus het volgende:

[..]

Precies dit :Y Er schiet steeds weer een brok in m'n keel :') O+ Weten dat het een zoon is maakt het opeens weer zoveel concreter! Over een jongensnaam waren we het al eens en nu ik weet dat het een jongetje is, voelt de naam alleen nog maar beter. Ik weet nu dus dat er een jongetje in mijn buik zit en ik weet hoe hij heet... zo bijzonder!
Jij ook van harte O+
Had je een voorgevoel?

ik lach me echt een breuk als er toch een jongen in me blijkt te zitten. ik zou het te bizar (en geweldig!!) vinden..omdat mijn gevoel juist zo gilt dat t een meid is..
pi_95561806
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:22 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

ik lach me echt een breuk als er toch een jongen in me blijkt te zitten. ik zou het te bizar (en geweldig!!) vinden..omdat mijn gevoel juist zo gilt dat t een meid is..
:Y O-)
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_95561883
die hint had ik allang opgepikt! :P
pi_95561969
scherp! :P
I found myself alone,
pi_95562053
altijd, ik drink momenteel niet meer :P
pi_95562185
;) Had ook niet anders verwacht.

Ga de hond nog even uitlaten en dan denk ik dat ik nog ff een warm bad neem :O
I found myself alone,
  vrijdag 15 april 2011 @ 22:05:49 #221
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_95562334
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:22 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Jij ook van harte O+
Had je een voorgevoel?

Ik had een jongetjesgevoel, vriend trouwens ook :Y Gek hoe zo'n gevoel zo sterk kan zijn. En over bizar gesproken: ik zit nog steeds in de fase dat ik het bizar vind dat er uberhaupt een kind in me zit :+
Oude (on)bekende.
pi_95562913
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 22:03 schreef LeNeHe het volgende:
;) Had ook niet anders verwacht.

Ga de hond nog even uitlaten en dan denk ik dat ik nog ff een warm bad neem :O
hehe ik ben praktisch 3 jaar alcoholvrij, eerst zwanger van elin, toen 18mnd BV, toen weer zwanger (MK) en toen eh weer zwanger :+
  vrijdag 15 april 2011 @ 22:51:54 #223
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_95565104
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 19:45 schreef Poppedein het volgende:
Wat lief dat je dat vraagt PM! Ik heb heerlijk verlof, al vanaf 34 weken en morgen gaat mn meldplicht alweer in. Kan echt in alles merken dat ik meer aan mn verlof toe was dan ik zelf al dacht, want pas sindsdien is eindelijk mn blikje energie opengegaan en geniet ik vooral enorm van dingetjes met Lena ondernemen, lekker keutelen en vooral t niets meer "moeten". Bij Lena was ik er bij deze termijn ook nog lang niet aan toe om te bevallen, gewoon omdat ik het zwanger zijn zo fijn vond. 4 weken geleden kon t me niet snel genoeg mei zijn, maar nu geniet ik gewoon weer en vind ik t ook helemaal prima als de kleine man nog wel tot 41 wkn blijft zitten...al begint de nieuwsgierigheid naar hem ook alweer bijna te voelen als "missen" en "heimwee" O+

Hoe is t met jou? En hoe vindt S je dikke buik? Leeft hij er ook erg naar toe?
Wat heerlijk dat je zo geniet van je verlof! Hopelijk mag je er inderdaad nog een paar weken van genieten, en dan straks dubbel wanneer je manneke er is! O+

Mijn buik wordt dagelijks bewonderd, al gelooft mijn kleuter niet dat die bewegingen die hij voelt echt van een baby komen. Hij denkt dat ik het doe! :) Maar hij leeft volop mee (zit er al melk in je borsten mam? :P ) en bedenkt al allerlei dingen die hij straks wel kan en zijn broertje nog niet! O+
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_95567890
*O* een jungske voor jou Mevr Mus!! Wat gaaf!! Een heus echt mini-mens-jongetje in je buik!

Wij hadden ook een voorgevoel voor een meisje.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_95570034
Wat leuk een jongen(s) ;) en een meisje!!! En vooral; dat alles goed was! Heeeeeerlijk!!!
  zaterdag 16 april 2011 @ 07:02:28 #226
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_95572926
Hallo dames!!! Hier gaat alles goed zijn gangetje geloof ik! Een grote jompel voor alle goede seo's!!!!!! En wat een gemengd gezelschap wordt het hier! Had het gevoel dat ik in een meisjesboom zat met mijn jongetje!

Allemaal hartelijk bedankt voor het merleven en de lieve felicitaties, orea extra bedankt voor het verzorgen van de updates.
Mijn bevallingsverhaal zal ik in het daarvoor bestemde topic plaatsen, weet nog niet op welke termijn, want ik vrees nog een terugval. Maar misschien valt het wel mee.

Espen heeft vannacht al zijn eerste echte nacht meteen goed doorgeslapen, van 1 tot kwart voor 6, en zelfs toen wilde hij niet eten. Het arme propje is nog wat misselijk van de bevalling :(
Zijn temp zelf houden gaat ook niet geweldig en hij wurmt ook nog eens zijn mutsje steeds van zijn hoofd, ook niet bevorderlijk natuurlijk.
Maar verder gaat het redelijk goed met ons, vandaag gaat mijn ruggeprik eruit, dat zal even tegen gaan vallen, maar dan ben ik wel wat mobieler iig en kan ik
Espen zelf gaan verzorgen.
Ik ga verhuizen, maar blijf hier toch nog wel meelezen hoor!

Dag dames, bedankt voor de gezelligheid en tot bij de babietjes!!!!!!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  zaterdag 16 april 2011 @ 08:57:47 #227
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_95573338
Nah... krijg ik gewoon even een traantje in de ogen omdat je afscheid hier neemt Jeetjejom.... moet toch niet gekker worden met die hormonen!

Ik kan gewoon niet meer uitslapen }:| Vanmorgen alweer voor 7:00 wakker. Zal wel een soort voorbereiding zijn ofzo, maar ik word er niet vrolijk van.

Ik heb het wel eens eerder gelezen (toen was ik hier alleen nog maar aan het lurken), maar weet het even niet meer: mag je nu wel of geen paracetamol slikken tijdens zwangerschap. In de bijsluiter van de mijne (Kring Apotheek) staat: "alleen op advies van de huisarts". Terwijl als ik wat google kom ik weer andere dingen tegen. Had namelijk gisteren en vanmorgen wat hoofdpijn (nu overigens weer weg, gelukkig) en durfde dus geen paracetamol in te nemen door dat zinnetje. Bij mij kan die hoofdpijn ook nog wel eens heftig worden, maar ben van nature al niet zo'n "pillenslikker", maar zo'n heftige hoofdpijn (heb geen diagnose migraine, maar neigt er volgens mij wel naar) ben ik liever voor.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_95573364
Paracetamol mag Susie.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_95573378
Susie, paracetamol mag, maar zonder coffeïne.
Ibuprofen/neurofen e.d. mogen niet.
  zaterdag 16 april 2011 @ 09:09:18 #230
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_95573438
Thanks meiden. Ibrupofen mocht ik al niet. Van mijn vader dan, schijnt dat je daar hartfalen van kan krijgen... dus nemen we dat maar niet, aangezien mijn vader al hartpatient is.
Fijn om te weten!
pi_95574689
Idd paracetamol mag gewoon.
JJ ik hoop dat je snel opknapt en lekker kunt genieten van je gezinnetje
Vanmiddag hebben wij de fotoshoot
  zaterdag 16 april 2011 @ 10:43:34 #232
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_95574992
Jeetjejom, geniet lekker van je gezinnetje, en ik ben benieuwd naar je bevallingsverhaal :)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  zaterdag 16 april 2011 @ 11:07:18 #233
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_95575431
Susie, van de week nog gehoord bij de apotheek dat je 3 paracetamol per dag mag nemen wanneer je zwanger bent! :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_95575476
*O* even jompelen voor mn eigenste mijlpaal hoor... *O* 37 weken vandaag *O* en vandaag is mn lief jarig, dus vandaag zou gelijk een mooie dag zijn ;-), maar daarna mag ie ook nog rustig even blijven zitten... wordt weer spannend O+
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  zaterdag 16 april 2011 @ 11:23:45 #235
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_95575799
Wat? Waar blijft de tijd... Ik ben benieuwd naar je inhoud, poppedeins!
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 16 april 2011 @ 11:28:59 #236
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_95575901
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 11:09 schreef Poppedein het volgende:
*O* even jompelen voor mn eigenste mijlpaal hoor... *O* 37 weken vandaag *O* en vandaag is mn lief jarig, dus vandaag zou gelijk een mooie dag zijn ;-), maar daarna mag ie ook nog rustig even blijven zitten... wordt weer spannend O+
Jeeeeej!! *O* *O* *O*
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  zaterdag 16 april 2011 @ 11:53:31 #237
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_95576468
Spannend Jose! Laat je het nog even weten? * Susieis helemaal niet nieuwsgierig hoor....

*O* voor de mijlpaal van Poppedein!

Ik ben vandaag 13 weken.... kleine jompel voor mezelf, alhoewel dat geen mijlpaal is :+
  zaterdag 16 april 2011 @ 11:53:58 #238
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_95576481
En zo ff naar de winkels om wat grotere broeken te kopen.... pffff... zit echt niet lekker hier.
pi_95576957
Poppedeins alweer 37 weken!! *O* *O* Wat gaat het snel O+
fijne dag vandaag :*
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 16 april 2011 @ 13:21:28 #240
341815 lentekriebel
een kloon met reden
pi_95578693
mooie mijlpaal Poppedein, nog maar eventjes te gaan dus.

Ik zelf haal even wat minder positieve energie uit het hele gebeuren. Ik voel me al een week echt niet lekker (misselijk en moe) en baal er van dat ik pas op de 28e voor de termijnbepaling naar de vk kan/mag/ga. Ik wil zo vreselijk graag weten hoe ver ik ben...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')