abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 april 2011 @ 20:05:20 #251
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_95591719
Zou kunnen ja... Of lief er even op uit sturen! :p

Net mijn schoonvader aan de telefoon, hij wilde even vertellen dat hij mee gaat shoppen voor de kinderwagen en dat wij die van hem krijgen! Zo ontzettend lief!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_95592460
Gister goede SEO's gehad las ik! Een jongen en een meisje! *O*
Verder zag ik een paar mijlpalen om te jompelen! *O*

Tank_Girl, dat is ook een mooi idee dat zij hebben bijgedragen aan het kamertje, dan is het met zoveel liefde gemaakt! Mooie gedachte ook hoor! Ben benieuwd naar foto's tzt.

Piglet, lekker dat je straks eerder met verlof kan, het lijkt me echt zo zwaar zoveel uur werken! Oef..

Hier gister Moeders voor Moeders over de vloer gehad en de flessen zijn binnen.. ik kan nog 5 weken meeplassen dus dat is mooi.

Verder gaat niet vandaag niet zo goed, ik heb flink overgegeven heel de dag door en voel me niet fit. En dat terwijl ik vorige week ook al ziek was.. Ik ga mijn urine nog een keer laten controleren denk ik, want ik twijfel of de blaasontsteking weg is. Ik heb steeds zo'n zwaar gevoel van onder.. of het moet mijn baarmoeder zijn??
pi_95592499
Ow en Susie, dat is altijd fijn zo'n schoonvader! Leuk!
pi_95592572
Ow jipster wat naar dat je nog zo ziek bent
susie leuk zo'n schoonvader
P_iglet let je wel een beetje op jezelf? zoveel uur werken lijkt mij heel erg zwaar
pi_95592731
Hoe gaat het met jou, Ferrari? Een leuke shoot gehad dus? Laat je ons er nog van meegenieten? *)
pi_95592797
Ik heb de foto's nog niet dus nog even geduld sowieso wil ik niet met mijn hoofd op i-net dus ik moet ze even filteren.
Wel nieuwe foto's in het topic
pi_95592856
bah jipster dat is echt vervelend!

ik heb gewoon geen keus hoor, ik loop nu eenmaal fulltime co-schappen tot 15 juli, maar dat betaald helemaal niets, dus daarnaast werk ik 12 uur per week zodat ik daarvan inkomen heb en dat straks ook tijdens mijn verlof heb. Van dat werken kan ik nu dus eerder met verlof waarschijnlijk.

Co-schappen zijn na 15 juli als alles goed gaat helemaal klaar en dan 12 augustus diploma uitreiking. Precies 2 weken voor mijn uitgerekende datum.
pi_95593985
Even een ego post hoor...

Vannacht weer slecht geslapen met als resultaat weer overal pijn in mn lijf.
Gelukkig hoefde ik vandaag nergens heen dus heb heel asociaal in bed gelegen heel de dag.
Wat ik me afvroeg is dit: ik heb steken in mn darmen, kan dat komen omdat de baarmoeder weer een stukje omhoog komt oid?
En vandaag lag ik op een gegeven moment gewoon op mn rug, keek naar mn buik en ik zag dat de rechterkant van mn buik hoger was dan de linkerkant, zag er heel gek uit.
Is dat herkenbaar?

Ik merk dat nu ik over de grens van 17 weken zit, ik me vaker zorgen maak over mn kind.
Ben zó bang dat t weer fout gaat. Ik voelde m vandaag ook niet zoveel en in eerste instantie kon ik m ook niet vinden met mn doptone apparaat. Gelukkig daarna wel maar het was bijna een paniekmoment. Ik ben blij als we de 20-wkn echo achter de rug hebben, want ik word soms gek van angst en ongeduld.

Verder heb ik ook last van een pijnlijke buik als ik een eindje loop, niet tof.
Morgen ga ik met een vriendin de 10 km ladies walk in leiden lopen, maar ik kan je alvast vertellen dat ik dat absoluut niet ga redden :'(
Ik baal even flink vandaag, bah!

*einde ego post, sorry hoor maar t moest er even uit!*
Tralalalaaa
pi_95594412
Je zorgen zijn te begrijpen TAP en ik kan ze helaas niet voor je wegnemen
Die steken in de darmen kunnen van je kindje komen dat die er tegen aan komt
En respect dat je uberhaupt begint aan die 10km succes morgen
pi_95597348
Dankje f_r :) maar ik weet eigenlijk zeker dat ik de 5 km nieteens haal, niet in de staat hoe ik me nu voel en ik zit al een paar dagen te kwakkelen.
Als ik mezelf gigantisch wil pesten loop ik de 10 km wel uit, maar ik ben dus wel zó verstandig om dat niet te doen ;) dan maar een zwak vogeltje hoor, haha.
Tralalalaaa
  zaterdag 16 april 2011 @ 22:34:14 #261
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_95599192
TAP, ik vind het helemaal niet gek dat je je zorgen maakt, na wat je hebt meegemaakt lijkt het me heel moeilijk om nog zorgeloos zwanger te zijn.

Buiten dat maakt iedereen zich volgens mij zorgen de eerste tijd, bij mij ging het wel weg toen ik haar eenmaal veel voelde overdag, maar je gelooft het volgens mij allemaal pas als er een gezonde baby in je armen ligt.

Een bult aan de rechterkant kan heel goed, dan ligt het ukje met zijn/haar rug aan die kant en de benen aan de andere kant. Binnenkort is dat ook voelbaar, dan is de ene kant wat harder (waar het hoger is) en de andere kant zachter.

En 10 km lopen, men....geen idee of je getrained hebt, maar ik zou het anders niet zomaar doen.
Je hart moet al harder werken, dan vind ik zoiets wel heel intensief.....
Maar volgens mij ga je het ook niet doen, wat ik zo lees... ;)
  zaterdag 16 april 2011 @ 22:35:15 #262
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_95599246
In jouw situatie vind ik je geen zwak vogeltje hoor! Denk aan jezelf en je beeb! Maar wat vervelend dat je die angst hebt, heel begrijpelijk natuurlijk. Word je nu niet extra in de gaten gehouden of iets? Hoop dat je vannacht wel een goede nachtrust hebt en je morgen weer goed voelt!
pi_95600688
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 22:34 schreef Juud79 het volgende:
TAP, ik vind het helemaal niet gek dat je je zorgen maakt, na wat je hebt meegemaakt lijkt het me heel moeilijk om nog zorgeloos zwanger te zijn.

Buiten dat maakt iedereen zich volgens mij zorgen de eerste tijd, bij mij ging het wel weg toen ik haar eenmaal veel voelde overdag, maar je gelooft het volgens mij allemaal pas als er een gezonde baby in je armen ligt.

Een bult aan de rechterkant kan heel goed, dan ligt het ukje met zijn/haar rug aan die kant en de benen aan de andere kant. Binnenkort is dat ook voelbaar, dan is de ene kant wat harder (waar het hoger is) en de andere kant zachter.

En 10 km lopen, men....geen idee of je getrained hebt, maar ik zou het anders niet zomaar doen.
Je hart moet al harder werken, dan vind ik zoiets wel heel intensief.....
Maar volgens mij ga je het ook niet doen, wat ik zo lees... ;)
Dat dus :Y
pi_95604214
Nee, 10 km wordt t niet hoor, denk eerder aan een paar km en daarna terras-hangen ;)
Tralalalaaa
  zondag 17 april 2011 @ 06:54:47 #265
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_95611234
T_A_P precies een post op 0:00 ;)
Maar hetzelfde wat de rest zei: bobbel kan je kindje wezen O+
En ik heb tijdens de zwangerschap al diverse soorten darmproblemen (steekjes, krampjes) gehad, dus die steken kunnen ook heel goed daarvan zijn ;)

En gisteren was Poppedein aan de beurt... nu ik

*O* *O* *O* 37 weken mijlpaal voor mij!! WAAAAAH!!! *O* *O* *O*
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_95611308
jaaaaaa Tankgirl! *O* *O* en aangezien je zo t voorgevoel hebt op tijd te gaan bevallen en je zusje dat ook al bij 36 wkn deed, vind ik t extra fijn voor je dat je die grens in ieder geval gehaald hebt en t nu dan ook echt mag!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_95611347
*O* Mooie echo's *O* jongetjes en meisjes op komst *O* mijlpalen *O* meldplicht mama's *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 17 april 2011 @ 08:25:52 #268
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_95611453
Jompels voor de mijlpaalmama's en de Llm's

TAP, gewoon lekker terras hangen hoor! Niet schuldig over voelen! Ik hoop dat je bezorgde gevoel snel weggaat maar kan het me ook heel goed voorstellen hoor!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_95611496
TAP, succes vandaag, ben benieuwd hoe ver je gaat komen. Het is heerlijk weer, dus ik zou het terras opzoeken, maar ja, ik ben dan ook geen sporter.

En nog een jompel voor de mijlpalen van Poppedein en Tankgirl! (ik heb nog steeds het idee dat mensen mij gaan inhalen, raar hè want dat kan helemaal niet. Iedere dag die jullie erbij krijgen, krijg ik ook. Vind et zo stom gedacht van mezelf).
  zondag 17 april 2011 @ 08:53:01 #270
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_95611571
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2011 08:02 schreef Vicky het volgende:
*O* Mooie echo's *O* jongetjes en meisjes op komst *O* mijlpalen *O* meldplicht mama's *O*
Wat Vlindur zegt!! Sorry, ben heel lui vandaag :$

TAP veel plezier vandaag! En voor de rest, het is echt niet gek dat je niet zorgeloos zwanger kunt zijn hoor :*

danic, raar is dat he.

F_R ik ben benieuwd naar je picca's :Y

Gisteren op een drukke verjaardag gezeten, veel rumoer met een buurvrouw die nogal krijste tegen iedereen. Henk reageerde er echt op :Y
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  zondag 17 april 2011 @ 09:57:04 #271
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_95612338
Ons meisje reageert op de stem van haar papa. Hij was van de week een paar dagen weg en bij terugkomst, lagen we in bed te praten toen ze toevallig wakker was en ze begon te schoppen tegen zijn hand.
Gisterochtend was ze weer wakker toen wij ook net wakker waren en zei ie wat tegen haar en reageerde ze weer direct door te schoppen.
De eerste keer twijfelde ik of het echt een reactie was, maar dus toch...

Zo cute! O+
  zondag 17 april 2011 @ 10:08:12 #272
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_95612529
Wat bijzonder Juud! O+

*O* voor The_Tankgirl 37 weken! *O*
pi_95613094
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 08:53 schreef Takkembah het volgende:

[..]

Wat Vlindur zegt!! Sorry, ben heel lui vandaag :$

Je kan ook al niet meer lezen :{w Dat zei Vicky o|O

Maar ik jompel mee hoor! :P
*O* *O* *O* *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zondag 17 april 2011 @ 11:38:28 #274
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_95614428
quote:
6s.gif Op zondag 17 april 2011 10:38 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Je kan ook al niet meer lezen :{w Dat zei Vicky o|O

Maar ik jompel mee hoor! :P
*O* *O* *O* *O*
Ik ben echt erg dit weekend ....

Gisteren op een BBQ gewoon opgehouden met praten, leek wel alsof ik afasie had :')
Veeg mij maar bij elkaar.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_95615125
quote:
11s.gif Op zondag 17 april 2011 11:38 schreef Takkembah het volgende:

[..]

Ik ben echt erg dit weekend ....

Gisteren op een BBQ gewoon opgehouden met praten, leek wel alsof ik afasie had :')
Veeg mij maar bij elkaar.
Ach poppetje toch

:*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')