abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95487617
Zet 'm op JJ!

Beterschap TAP; lekker je bed in duiken.

Mefke; hoe gaat het negeren?
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_95487717
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 13:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn uk lag rond jouw termijn ook nog in een stuit f_r maar is keurig op tijd nog gedraaid.

JJ, succes :*
oh verrek FR, je bent minder ver dan ik dacht, wat dml zegt, rond die termijn lagen mijnesen ook nog in stuit maar zijn een weekje later keurig goed gedraaid.
Daarvoor nog lagen ze allebei overdwars }:| oncomfortabele ongein :')
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95487757
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 13:07 schreef huuphuup het volgende:
kijk en dat is wel de hel :P
een weeënstorm die de afslag gemist heeft.
:D

quote:
Ik heb 2 keer geroepen dat ik een ruggenprik wilde (volgens mij roepen alle vrouwen dat tegenwoordig wel :P), maar allebei de keren was er niet eens meer tijd voor het ding.
Ik zat amper op 3 cm toen ik de ruggenprik kreeg :D ik vond mezelf eigenlijk al een watje dat ik 't zo kort uithield. 't was ook meer het idee: als dit nog 7 uur zo doorgaat, trek ik dat écht niet.

quote:
Innepin ik had jou nog niet gefeliciteerd onder deze nick geloof ik hè? Van harte :* dat t maar net zo'n mooierd met grote kijkers mag worden O+ heb je een voorgevoel jongen/meisje?
En hoe sta je er dit keer in wat betreft overtijd lopen? T was een beetje een familie-kwaaltje bij jullie toch?
Dankje!
Ik ehh zal maar weer jongetje roepen. Maar mijn voorgevoel is notoir slecht, dus dat zegt niks.
Ik ga maar gewoon uit van 42 weken. Kan 't alleen maar meevallen. ;)
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_95487769
En ik vind dat ik al zo ver ben. Ik ben echt aan het aftellen.
pi_95487846
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 13:16 schreef ferrari_rood het volgende:
En ik vind dat ik al zo ver ben. Ik ben echt aan het aftellen.
Ja zo beleef je het als zwangere ook inderdaad :D Zeker als het allemaal zo moeizaam verloopt maar een ukje heeft tot 36wkn ongeveer om te draaien. Daarna moet je toch maar rekening houden met een keizersnede.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 14 april 2011 @ 13:18:42 #46
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_95487863
Ben blij om te lezen dat het goed gaat met Aventura! Volgende keer ons niet meer in spanning laten he!!? ;)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_95487975
ik ben een kei in negeren kom ik achter O-) . Echt, adem in adem uit en lekker mijn eigen ding doen.
O en wat dachten jullie van beenweeën en rugweeën die samen niets opleverden maar me wel lang wakker hielden, waardoor ik uiteindelijk iets van 36 uur wakker was en daarna nog, als toetje, een weeënstorm met been-, buik- en rugweeën?! De grap van de dag: officieel ben ik bevallen in 4 uur want die eerste 30 uur was ik officieel niet in partu (zag ik op mijn kaart van de week).
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_95488038
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 13:21 schreef mefke79 het volgende:
ik ben een kei in negeren kom ik achter O-) . Echt, adem in adem uit en lekker mijn eigen ding doen.
O en wat dachten jullie van beenweeën en rugweeën die samen niets opleverden maar me wel lang wakker hielden, waardoor ik uiteindelijk iets van 36 uur wakker was en daarna nog, als toetje, een weeënstorm met been-, buik- en rugweeën?! De grap van de dag: officieel ben ik bevallen in 4 uur want die eerste 30 uur was ik officieel niet in partu (zag ik op mijn kaart van de week).
Tuurlijk mef, die eerste 30 uur was je je gewoon aan 't aanstellen :{w
pi_95488045
Ik = leek. Wat houdt 'in partu' in?
pi_95488078
Het is dat je het maar weet mefke nr2 moet dan wel in minder dan die 4 uur he.
Wat staat dat cru op je kaart zeg.
pi_95488096
Danic: Een zwangere is in partu zodra subjectieve contracties objectief weeën blijken te zijn, op
grond van de klinische bevinding dat volledige verstrijking overgaat in ontsluiting.

Ik zocht naar een mooie definitie op google, typ ik "in party". Krijg je toch heel andere resultaten _O-
pi_95488132
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 13:23 schreef danic het volgende:
Ik = leek. Wat houdt 'in partu' in?
dat je aan het bevallen bent. Een partus is een bevalling.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 14 april 2011 @ 13:26:30 #53
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_95488204
Hier even een mededeling van mij, nog niets nieuws eigenlijk.... Ballon heeft al iets gedaan, hopelijk valt ie vanmiddag nog uit, zodat ze de vliezen kunnen breken :)
Maar boy wat zou ik graag even willen kunnen slapen
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_95488241
Ah oké, dank jullie wel.

Oh JJ, dat zet nog niet echt door dus. Hopen dat het vanmiddag wat sneller gaat en dat je nog even kan slapen!
pi_95488262
quote:
6s.gif Op donderdag 14 april 2011 13:24 schreef innepin het volgende:
Danic: Een zwangere is in partu zodra subjectieve contracties objectief weeën blijken te zijn, op
grond van de klinische bevinding dat volledige verstrijking overgaat in ontsluiting.

Ik zocht naar een mooie definitie op google, typ ik "in party". Krijg je toch heel andere resultaten _O-
lemonparty! *O* :X

Och Mef, lekker is dat :')
Op mijn kaart stond dat ik de vorige keer zoveel klachten had en zoveel pijntjes en kwaaltjes en gedoetjes. En dat terwijl ik het zelf zo'n vlekkeloze zwangerschap vond. (gevoelsmatig dan, in vergelijking met wat ik soms las.) Ik voelde me met terugwerkende kracht nog even een zeikerd :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95488286
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 13:26 schreef Jeetjejom het volgende:
Hier even een mededeling van mij, nog niets nieuws eigenlijk.... Ballon heeft al iets gedaan, hopelijk valt ie vanmiddag nog uit, zodat ze de vliezen kunnen breken :)
Maar boy wat zou ik graag even willen kunnen slapen
oef spannend! ik hoop dat het snel doorzet voor je!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95488422

[ Bericht 99% gewijzigd door Oognip op 14-04-2011 13:33:00 ]
pi_95488487
JJ hopelijk zet het vanmiddag nog door en kun je nu nog even slapen

Ik heb geen idee wat er allemaal in mijn kaart staat vast en zeker dat ik een zeikerd ben
En nu ga ik via de wc naar de DA
pi_95488931
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 13:27 schreef huuphuup het volgende:

[..]

lemonparty! *O* :X

Och Mef, lekker is dat :')
Op mijn kaart stond dat ik de vorige keer zoveel klachten had en zoveel pijntjes en kwaaltjes en gedoetjes. En dat terwijl ik het zelf zo'n vlekkeloze zwangerschap vond. (gevoelsmatig dan, in vergelijking met wat ik soms las.) Ik voelde me met terugwerkende kracht nog even een zeikerd :')
Was dat dan de projectie van je vk op jou? ik kan me juist van jou herinneren dat je tegen iedereen moest zeggen dat het écht niet zo erg was als zij het voor je vonden :+

Jeetjejom, je houdt het spannend zeg! Succes vanmiddag! *O*
pi_95489537
Ik schrok niet echt over wat er op mijn kaart stond toen ik hem een hele tijd geleden eens meekreeg...

Vind zelf dat het lichamelijk ook allemaal nog erg goed te doen is, maar in mijn koppie zit het allemaal wat scheef.... Ik hoop zo dat het na de bevalling minder word...
pi_95489634
quote:
6s.gif Op donderdag 14 april 2011 13:43 schreef innepin het volgende:

[..]

Was dat dan de projectie van je vk op jou? ik kan me juist van jou herinneren dat je tegen iedereen moest zeggen dat het écht niet zo erg was als zij het voor je vonden :+

Jeetjejom, je houdt het spannend zeg! Succes vanmiddag! *O*
Geen idee, t zal ook wel meevallen hoor, de vk die de kaart invulde dit keer heb ik vorige zwangerschap nooit gezien, zij nam dus alleen heel sec de feiten over van de vorige kaart, toen leek het ineens best een waslijst :D zei ze daarna ook nog dat ze toch hoopte voor me dat ik deze zwangerschap niets te klagen zou hebben en toen voelde ik me met terugwerkende kracht een zeikerd :+ Maar gewoon een beetje een mismatch tussen dat zij en geen voorkennis heeft van die klachten behalve de droge feiten (oedeem +++ :') ) en een ongelukkige formulering van haar kant :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95495881
Jeetjejom, sterkte!! Hopelijk wil het allemaal een beetje vlotten en heb je de kleine gauw in je armen!! :% O+ :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_95496126
Nieuws van JJ (al ff terug maar was onderweg :+) 2 cm inmiddels, ze gaan de vliezen breken, maar willen eerst nog even een echo maken! Wellicht dat dat inmiddels al is gebeurd! *O*

Schot in de zaak dus! :+
pi_95496511
Doen ze dat vaker? Nog een echo maken terwijl de bevalling al is begonnen? En waarom doen ze dat dan?
pi_95497109
Geen idee eigenlijk, misschien willen ze de ligging nog even checken ofzo?
pi_95498100
quote:
Op donderdag 14 april 2011 16:31 schreef danic het volgende:
Doen ze dat vaker? Nog een echo maken terwijl de bevalling al is begonnen? En waarom doen ze dat dan?
Nep deden ze bij mij met beginnen v.d. Persweeen met voor ik mee mocht persen.hij lag nl. Niet helemaal lekker en keken ze nget ervoor ff hoe de stand van. zaken was.

Jj,succes!
pi_95498718
JJ Zet hem op! :% :% :% :% :% :%
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_95500295
JJ of Orea, hoe gaat ie daar?
pi_95500503
Ik ga ff plat liggen geloof ik. Heb al de hele dag af en aan zo'n pijn in mijn onderrug.
Het is goed te verdragen, zolang ik maar loop. En dat gaat nou net niet zo lang ivm mijn been.
Maar daarbij zit ik me gek te maken met de vraag of dit nou voorwerk rugweeën zijn. Heb op internet gezocht maar daar kan ik ook niets mee. Ga maar ff kijken hoe het verloopt.
Ik hoop niet dat dit nog een aantal weken aanhoudt, kost veel energie zo.
pi_95500515
JJ zet 'm op!

Straks 20wkn echo, duimen jullie mee?
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  donderdag 14 april 2011 @ 18:14:11 #71
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_95500698
Jullie zijn lief, dat wou ik nog even zeggen!

Owja de gyn zei ook nog iets over ligging: baby ligt netjes met koppetje naar beneden. Met 27 weken denkt ze niet dat hij nog gaat draaien.
Zo, dat is iig in da pocket!
  donderdag 14 april 2011 @ 18:17:15 #72
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_95500821
LeNeHe, de duimen draaien! Veel succes en plezier voor straks!

Da's inderdaad goed nieuws Aventura en fijn dat het goed mrt je gaat!

:D
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_95500931
Ik heb net uit een zeer betrouwbare bron vernomen dat de vliezen van JJ zijn gebroken :+
pi_95501036
LeNeHe veel plezier/succes straks
JJ zet hem op
  donderdag 14 april 2011 @ 18:22:22 #75
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_95501049
Owww spannend! Zet 'm op JJ!

*O*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_95501398
Spannend hoor!! Ga weer de hele dag hier loeren ;)
pi_95501586
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 18:14 schreef Aventura het volgende:
Jullie zijn lief, dat wou ik nog even zeggen!

Owja de gyn zei ook nog iets over ligging: baby ligt netjes met koppetje naar beneden. Met 27 weken denkt ze niet dat hij nog gaat draaien.
Zo, dat is iig in da pocket!
:o echt waar? dan heb je wel een hele stille of niet?
die van mij schopt de hele dag mijn buik rond.
maar hij heeft ook zoveel ruimte dankzij zijn zussen ;)

JJ zet hem op :% :%
mama van 3 kids!
pi_95501722
Die van mij is ook zo stil en dat zorgt dus dat je af en toe gaat twijfelen
pi_95501799
Popples ik had helemaal gemist dat jullie nu een jongetje krijgen. Wat leuk!

Jeetjejom zet 'm op meid!!!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_95502433
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 18:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Die van mij is ook zo stil en dat zorgt dus dat je af en toe gaat twijfelen
F_R dat geloof ik dat getwijfel, als je het niet vertrouwd gewoon aan de bel trekken.
mijn oudste was ook een stille en is nu nog steeds rustig. mijn jongste was een hele drukke en kan heel actief zijn.
maar deze is op bepaalde tijden 11.00 uur en 22.00 uur heel druk. en tussendoor reageert hij op zijn zussen. O+

DML ik ben ook niet vaak te vinden hier, dus ook niet raar dat je het gemist hebt ;) ik lees mee maar soms heb ik gewoon helemaal geen tijd of totaal geen energie meer.
mama van 3 kids!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')