Ik vond dat wel prima. Maar lag meer aan mij, liever hard en snel dan langzaam en langdurig....quote:Op donderdag 14 april 2011 11:51 schreef danic het volgende:
Rustig aan JJ, een weeënstorm lijkt me ook niets!
Gewoon boeken.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:24 schreef Cyntiaa het volgende:
Lekker naar huis gaan TAP![]()
Aaargghhh, ik kan de verleiding niet weerstaan om tickets en een hotel te boeken voor 29 april - 1 mei in Barcelona..Wil zo graag even lekker heen voor de kleine komt maar mijn vriend wil er nog even over na denken...
In jouw geval zou ik, als ie nog langer geldig is ook wachten totdat jullie ukje er is. Daar moet ik je vriend wel gelijk in geven, dan heb je er veel meer plezier van. Ik kan me wel voorstellen dat je nu ook eens even weg zou willen.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:11 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Gewoon boeken.
Ik heb nog zo'n centerparcsbon maar mijn vriend wil liever ook niet gaan. Hij denkt dat ik er weinig aan heb.
@TAP als het niet gaat lekker naar huis gaan.
Ik wacht even af wat zijn verweer is vanavondquote:Op donderdag 14 april 2011 12:11 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Gewoon boeken.
Ik heb nog zo'n centerparcsbon maar mijn vriend wil liever ook niet gaan. Hij denkt dat ik er weinig aan heb.
@TAP als het niet gaat lekker naar huis gaan.
Ditoquote:Op donderdag 14 april 2011 12:09 schreef Takkembah het volgende:
JJ, geen ervaring met beenweeen! Succes
[..]
Ik vond dat wel prima. Maar lag meer aan mij, liever hard en snel dan langzaam en langdurig....
TAP gewoon lekker naar huis gaan joh. De man/vrouw met de hamer komt toch wel als je niet op tijd rust pakt, zeker nu met die kleinen boon in je buikje
Huh wat raar joh? Dat je dat niet zelf mag beslissen?quote:Op donderdag 14 april 2011 12:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Aan stuitbevallingen doen ze in "mijn" z-huis niet meer.
@danic ik ben ook een controlfreak en dat icm zwanger zijn is idd geen pretje.
Ja daar verbaas ik me ook een beetje over. Tuurlijk zit er een medische kant aan en het moet wel mogelijk zijn, maar het lijkt me toch dat ze dat per persoon bekijken.....quote:Op donderdag 14 april 2011 12:57 schreef innepin het volgende:
[..]
Huh wat raar joh? Dat je dat niet zelf mag beslissen?
oh verrek FR, je bent minder ver dan ik dacht, wat dml zegt, rond die termijn lagen mijnesen ook nog in stuit maar zijn een weekje later keurig goed gedraaid.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn uk lag rond jouw termijn ook nog in een stuit f_r maar is keurig op tijd nog gedraaid.
JJ, succes
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:07 schreef huuphuup het volgende:
kijk en dat is wel de hel![]()
een weeënstorm die de afslag gemist heeft.
Ik zat amper op 3 cm toen ik de ruggenprik kreegquote:Ik heb 2 keer geroepen dat ik een ruggenprik wilde (volgens mij roepen alle vrouwen dat tegenwoordig wel), maar allebei de keren was er niet eens meer tijd voor het ding.
Dankje!quote:Innepin ik had jou nog niet gefeliciteerd onder deze nick geloof ik hè? Van hartedat t maar net zo'n mooierd met grote kijkers mag worden
heb je een voorgevoel jongen/meisje?
En hoe sta je er dit keer in wat betreft overtijd lopen? T was een beetje een familie-kwaaltje bij jullie toch?
Ja zo beleef je het als zwangere ook inderdaadquote:Op donderdag 14 april 2011 13:16 schreef ferrari_rood het volgende:
En ik vind dat ik al zo ver ben. Ik ben echt aan het aftellen.
Tuurlijk mef, die eerste 30 uur was je je gewoon aan 't aanstellenquote:Op donderdag 14 april 2011 13:21 schreef mefke79 het volgende:
ik ben een kei in negeren kom ik achter. Echt, adem in adem uit en lekker mijn eigen ding doen.
O en wat dachten jullie van beenweeën en rugweeën die samen niets opleverden maar me wel lang wakker hielden, waardoor ik uiteindelijk iets van 36 uur wakker was en daarna nog, als toetje, een weeënstorm met been-, buik- en rugweeën?! De grap van de dag: officieel ben ik bevallen in 4 uur want die eerste 30 uur was ik officieel niet in partu (zag ik op mijn kaart van de week).
lemonparty!quote:Op donderdag 14 april 2011 13:24 schreef innepin het volgende:
Danic: Een zwangere is in partu zodra subjectieve contracties objectief weeën blijken te zijn, op
grond van de klinische bevinding dat volledige verstrijking overgaat in ontsluiting.
Ik zocht naar een mooie definitie op google, typ ik "in party". Krijg je toch heel andere resultaten
oef spannend! ik hoop dat het snel doorzet voor je!quote:Op donderdag 14 april 2011 13:26 schreef Jeetjejom het volgende:
Hier even een mededeling van mij, nog niets nieuws eigenlijk.... Ballon heeft al iets gedaan, hopelijk valt ie vanmiddag nog uit, zodat ze de vliezen kunnen breken![]()
Maar boy wat zou ik graag even willen kunnen slapen
Was dat dan de projectie van je vk op jou? ik kan me juist van jou herinneren dat je tegen iedereen moest zeggen dat het écht niet zo erg was als zij het voor je vondenquote:Op donderdag 14 april 2011 13:27 schreef huuphuup het volgende:
[..]
lemonparty!![]()
Och Mef, lekker is dat![]()
Op mijn kaart stond dat ik de vorige keer zoveel klachten had en zoveel pijntjes en kwaaltjes en gedoetjes. En dat terwijl ik het zelf zo'n vlekkeloze zwangerschap vond. (gevoelsmatig dan, in vergelijking met wat ik soms las.) Ik voelde me met terugwerkende kracht nog even een zeikerd
Geen idee, t zal ook wel meevallen hoor, de vk die de kaart invulde dit keer heb ik vorige zwangerschap nooit gezien, zij nam dus alleen heel sec de feiten over van de vorige kaart, toen leek het ineens best een waslijstquote:Op donderdag 14 april 2011 13:43 schreef innepin het volgende:
[..]
Was dat dan de projectie van je vk op jou? ik kan me juist van jou herinneren dat je tegen iedereen moest zeggen dat het écht niet zo erg was als zij het voor je vonden
Jeetjejom, je houdt het spannend zeg! Succes vanmiddag!
Nep deden ze bij mij met beginnen v.d. Persweeen met voor ik mee mocht persen.hij lag nl. Niet helemaal lekker en keken ze nget ervoor ff hoe de stand van. zaken was.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:31 schreef danic het volgende:
Doen ze dat vaker? Nog een echo maken terwijl de bevalling al is begonnen? En waarom doen ze dat dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |