abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95529986
Familie en vrienden geloven niet dat ik overtijd ga lopen (is nergens op gebaseerd hoor, puur gevoelsmatig) en ik merk dat ik daar nu een beetje in mee ga. Toch niet heel handig, want dan wordt het zo'n teleurstelling als ik wel overtijd loop.
Mijn vriend zegt juist: 'jij was 14 dagen te laat (ik dus), ik was 10 dagen te laat (hij dus), we zijn allebei chronisch lui, dus die kleine komt echt niet voor de 40 weken!' Vind zijn redenatie ook wel grappig.
  vrijdag 15 april 2011 @ 09:30:43 #152
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_95530211
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 09:23 schreef danic het volgende:
Familie en vrienden geloven niet dat ik overtijd ga lopen (is nergens op gebaseerd hoor, puur gevoelsmatig) en ik merk dat ik daar nu een beetje in mee ga. Toch niet heel handig, want dan wordt het zo'n teleurstelling als ik wel overtijd loop.
Mijn vriend zegt juist: 'jij was 14 dagen te laat (ik dus), ik was 10 dagen te laat (hij dus), we zijn allebei chronisch lui, dus die kleine komt echt niet voor de 40 weken!' Vind zijn redenatie ook wel grappig.
Ja, ik heb het dus precies andersom met mijn vriend. Hij is al vanaf 20 weken (serieus!) met elke flinke schop/beweging bang dat de kleine eruit wilt :')
Hij vroeg mij laatst of ze geen gat in mijn vliezen kon slaan als ze het zat was :')

Misschien dat dat ook met mijn zenuwen te maken heeft, naast het feit dat mijn zus vlak voor mijn verlof zei: zoo, dus je hebt nog 4 dagen om alles klaar te hebben :+ (ze bedoelde het als grapje).

Maar ik ben blij dat ik niet de enige ben met zulke gedachtes!!

Even een vraagje aan de vrouwen die de commode/kledingkast in hebben geruimd: hoe hebben jullie dit ingedeeld??

Ik heb alles gewassen en gevouwen klaarstaan, maar ik zit dus echt te kijken hoe ik dit logisch in kan ruimen?! En dan heb ik het met name over het feit dat ik rompertjes,broekjes en shirtjes heb, en dat ook nog in 3 maten (50/56/62). En dan de spuugdoekjes en van die badcapes.

Ik heb genoeg ruimte om zowel op te hangen, of neer te leggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door The_Tankgirl op 15-04-2011 09:42:07 ]
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_95530274
Goeie vraag, ik ben ook nog niet helemaal tevreden over de indeling, dus kom maar op met die suggesties.
pi_95530298
Jeetjejom, gefeliciteerd met Espen! *O*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  vrijdag 15 april 2011 @ 09:48:34 #155
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_95530745
Ik heb alleen maar lades, in onze commode/kast.
- Ik heb een kleine lade met rompertjes, shirtjes en broekjes in maat 50 en 50/56.
Allemaal omslag rompers en truitjes, die zijn voor de eerste week, zacht en makkelijk.
- Een kleine lade met kleertjes en rompers maat 50-56, dat is voor daarna, dus voor over het hoofd en met knoopjes.
- Een kleine lade met sokjes, slofjes, mutsjes, speentje, speendoekjes ed.
- Een kleine lade is nog leeg.

- Een grote lade met alleen maar beddengoed en slaapzakken en pyjama's.
- Een grote lade met omslagdoeken, hydrofiel, spuugdoekjes.
- Een grote lade met draagdoeken en kinderwagen dekentjes.
- Een grote lade met overig spul, flesjes, kolf, rammelaars, billendoekjes, luiers.

Op de commode heb ik
- een mandje met luiers.
- een klein mandje met badspul, bodylotion, borstcreme, infacol ed....
- een klein mandje met een nagelschaartje, kam/borstel, neusontstopper, dat soort spul.

Nou ja, zo ongeveer dus... ;)
Ow en maat 62/68 ligt in een plastic krat op zolder, zo voor het grijpen, gewassen en gestreken.
Dus dat is er zo bijgepakt als het nodig is.
pi_95530751
JeetjeJom, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon, en Jorja's broertje!
Leuke naam! Die hoorde ik voor het eerst bij een zanger Espen Lindt, van ''When Susanna cry''
Komt ie ook daar vandaan?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_95530780
cries :p
en ren maar naar het namentopic, daar staan veel leukere liedjes van Espen :P
pi_95531017
Hier ook nog maar even JJ ontzettend gefeliciteerd met jullie schitterende mannetje met schitterende naam en schitterend gewicht :D !!!! *O* *O*

Wij gaan zo Mette wegbrengen naar vrienden en dan op weg voor de SEO, spannend. Hoop dat alles goed zal zijn.

Kleertjes in de kast. Ik zou gewoon 50 en 56 in de kast leggen. Ook een beetje kijkend naar het geschatte gewicht. De rest nog even opbergen. Of onderin de kast/commode
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  vrijdag 15 april 2011 @ 10:02:23 #159
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_95531244
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 09:56 schreef wickie het volgende:
Hier ook nog maar even JJ ontzettend gefeliciteerd met jullie schitterende mannetje met schitterende naam en schitterend gewicht :D !!!! *O* *O*

Wij gaan zo Mette wegbrengen naar vrienden en dan op weg voor de SEO, spannend. Hoop dat alles goed zal zijn.

Kleertjes in de kast. Ik zou gewoon 50 en 56 in de kast leggen. Ook een beetje kijkend naar het geschatte gewicht. De rest nog even opbergen. Of onderin de kast/commode
Succes met de SEO! ;)
Ga je vertellen wat jullie krijgen?
pi_95531500
Jeetjejom, gefeliciteerd met de geboorte van Espen!!
Wat een enorm schattig frummeltje O+ *rammel!*
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_95531724
Jeetjejom, ook hier nog even van harfte gefeliciteerd met jullie mooie manneke!! Wat klink je relaxed joh! Lekker bijkomen en laten verwennen nu, ik ben heel benieuwd hoe Jorja het vindt!
Heel veel geluk met zn 4tjes! O+
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_95531848
Wickie, veel succes en plezier bij de SEO!

Wat betreft kleertjes, de handigheid qua plek van spulletjes moet je vooral ook gewoon even ondervinden, ik heb bij Lena in de eerste weken ook nog het eea veranderd omdat sommige dingen net wat handiger waren als ze voor het grijpen lagen.
En als beste tip: staar je niet teveel blind op de maten, ik had de vorige keer ook alle 62-68 klaar en gestreken op zolder liggen en ging de kast daarmee pas inruimen toen 56 te klein werd... *fail* want de kleine maten zijn zo raar dat ik gelijk al veel 62 met de te kleine 56 terug naar boven kon brengen zonder dat ze t ooit aangehad heeft! Ga dus wel af en toe even door je kleertjes heen en kijk hoe groot je ze vindt lijken!
  vrijdag 15 april 2011 @ 10:29:21 #163
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_95532313
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 10:17 schreef Poppedein het volgende:
Wickie, veel succes en plezier bij de SEO!

Wat betreft kleertjes, de handigheid qua plek van spulletjes moet je vooral ook gewoon even ondervinden, ik heb bij Lena in de eerste weken ook nog het eea veranderd omdat sommige dingen net wat handiger waren als ze voor het grijpen lagen.
En als beste tip: staar je niet teveel blind op de maten, ik had de vorige keer ook alle 62-68 klaar en gestreken op zolder liggen en ging de kast daarmee pas inruimen toen 56 te klein werd... *fail* want de kleine maten zijn zo raar dat ik gelijk al veel 62 met de te kleine 56 terug naar boven kon brengen zonder dat ze t ooit aangehad heeft! Ga dus wel af en toe even door je kleertjes heen en kijk hoe groot je ze vindt lijken!
Thanks voor de tip, ik had dat ook al ondervonden met wassen en strijken. Van maten klopt vaak helemaal niets... Daarnaast zijn haar kleinste kleertjes veelal wit, gestreept en soft van kleur.
Die van 62/68 zijn wat feller gekleurde kleertjes en jumpsuits ed, ik kan straks niet wachten om haar die aan te trekken. :)

Bedenk me nu dat ik weinig rompers heb in die maat, daar moet ik nog maar eens naar op zoek gaan.
pi_95532577
Mijlpaal!

9 weken zwanger *O*

JJ! Van harte met jullie zoon!
Wickie zo veel plezier bij de SEO!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_95532614
JJ & Familie : Van harte met Espen! Wat een mooooie naam! O+
  vrijdag 15 april 2011 @ 10:45:40 #166
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_95532933
Jeetje Jom, daar issie dan! *O* Wat een mooierd! O+ Van harte gefeliciteerd!
Ik wens je een voorspoedig herstel van de keizersnede en Het Grote Genieten! O+ *O*

Succes bij de SEO Wickie!
A grand adventure has begun.
  vrijdag 15 april 2011 @ 10:59:26 #167
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_95533494
Jeetjejom, daar is hij dan!
Gefeliciteerd met jullie zoon!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_95533742
JJ gefeliciteerd met Espen
Mooie foto's hoor LeNeHe
pi_95533799
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 09:56 schreef wickie het volgende:

Veel succes/plezier
pi_95534328
Gefeliciteerd JJ!!!!

Succes Wickie, bij de SEO
pi_95536526
Jeetjejom, man en Jorja, gefeliciteerd met Espen. Wat een mooi mannetje
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_95537715
Tot nu toe alles goed! Alleen rugje, voetjes en geslacht nog na te kijken maar baby 2.0 ligt natuurlijk verkeerd, dus moet even halfuurtje rondhobbelen...
pi_95538741
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 12:44 schreef wickie het volgende:
Tot nu toe alles goed! Alleen rugje, voetjes en geslacht nog na te kijken maar baby 2.0 ligt natuurlijk verkeerd, dus moet even halfuurtje rondhobbelen...
Mooi en hobbelze!
The way you rock'n'roll
pi_95538783
Schudden met die billen Wicks...we willen the total package en weten of Mette een broertje of zusje krijgt!! Fijn dat alles goed leek tot nu toe! *O*
  vrijdag 15 april 2011 @ 13:24:57 #175
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_95539456
Jeetjejom gefeliciteerd! *O*
Wickie fijn dat alles er goed uitziet tot nu toe.

Ik heb bijna de hele ochtend in het ziekenhuis zitten wachten.
Omdat de baby in verhouding tot de rest een grote buikomvang heeft moest ik een Glucose tolerantie test doen. Dus ik moest nuchter daar heen, kreeg eerst een vingerprikje en moest daarna een fles suikerwater wegklokken :r na een uur wachten bloed laten prikken, en na een uur weer bloed prikken. Om half 12 kon ik pas ontbijten ;(
pi_95540545
JJ Gefeliciteerd!! Wat jammer dat het toch een KS is geworden, maar hij is er en hij is prachtig! Dat fronsje is juist zoooo cute!
Leuke naam, Espen. Kan me herinneren dat ik Espen Lind toen echt zo'n lekker ding vond :)

Wickie, even de lambada dansen scheelt wel, of lekker gaan bobblingen ;)
pi_95541200
Springen Wickie! w/
pi_95541313
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:24 schreef krijtlijk het volgende:
Jeetjejom gefeliciteerd! *O*
Wickie fijn dat alles er goed uitziet tot nu toe.

Omdat de baby in verhouding tot de rest een grote buikomvang heeft moest ik een Glucose tolerantie test doen. Dus ik moest nuchter daar heen, kreeg eerst een vingerprikje en moest daarna een fles suikerwater wegklokken :r na een uur wachten bloed laten prikken, en na een uur weer bloed prikken. Om half 12 kon ik pas ontbijten ;(
Weet je de uitslag al?
The way you rock'n'roll
  vrijdag 15 april 2011 @ 14:07:54 #179
100412 mefke79
komt goed!
pi_95541384
Wickie: we dansen de samba, we dansen de samba....

Over de commode:
linkerla: rompers
rechterla: hydrofielluiers, spuugdoekjes, slabbertjes

1ste grote la: alle kleertjes
2de grote la: al het beddengoed
3de grote la: voorraad voor de luieremmer, reserve deken, extra hydrofielluiers

Kast met hanggedeelte: jasjes en blousjes (vooral de grotere maten)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_95541562
Wickie!!!! Ik ben niet nieuwsgierig hoor O-)
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_95542354
Ik heb een half uur gehupst :D
Het heeft geholpen!!
Alles was goed, wordt waarschijnlijk wel weer aan de kleinere kant.

En we hoeven de babykamer niet te veranderen want het heeft een hamburgertje, een meiske dus :D
Zo gaaf, we krijgen gewoon weer een meid *O*
pi_95542851
Wat tof wickie!!!! O+ 2 meiden!!! O+ *O*
pi_95542873
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 14:30 schreef wickie het volgende:
Het heeft geholpen!!

En we hoeven de babykamer niet te veranderen want het heeft een hamburgertje, een meiske dus :D
yay voor hupsen!! *O* *O*
en yay voor een meiske <3 fijn dat alles goed was.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95543155
Jaaa, hoera een meisje! Mette krijgt een zusje!! O+
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_95543186
Een zusje voor Mette! O+
  vrijdag 15 april 2011 @ 14:50:07 #186
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_95543210
Wat leuk Wickie, twee meiden!!!
Fijn dat alles goed was/is. :)
pi_95543389
Pfff Krijtlijk, wat een gebeuren.. Heb je de uitslag al?
  vrijdag 15 april 2011 @ 14:59:14 #188
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_95543554
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 14:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Weet je de uitslag al?
Nee weet ik nog niet, denk dat ik het donderdag pas hoor als ik weer een nieuwe echo krijg. Ze waren er een beetje onduidelijk in (in wel meerdere dingen trouwens)
Ik vraag het maandag nog wel even aan de verloskundige, want daar moet ik ook nog heen.
  vrijdag 15 april 2011 @ 15:02:17 #189
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_95543673
Wickie, een meisje, wat leuk!! :)
pi_95544021
Wickie wat leuk *O*
The way you rock'n'roll
  vrijdag 15 april 2011 @ 15:11:25 #191
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_95544036
*O* JJ, gefelciteerd met jullie Espen!! Wat heeft hij een mooi 'getekend' gezicht... wow! O+

Wickie, wat fijn dat alles goed was!! *O* En ook jullie kunnen dus gewoon alles doorschuiven.. Mooi handig! ^O^

quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:24 schreef krijtlijk het volgende:
Ja lekker he, dat suikerwater :') Ik had nog een peuter mee die heel vrolijk riep 'Mama, Bassie ook drinken?'... dat hebben we maar even niet gedaan :+ . Ik heb die test 3 weken terug ook gedaan. Vanmorgen de uitslag gehad bij de controle: 5.5, dus alles goed. Wel maf trouwens dat ik niet nuchter hoefde te komen voor dezelfde test...Oh, ik zie dat jij twee keer bloed hebt laten prikken. Dat hoefde ik niet, ik maar 1 keer...

Ik hoop dat de uitslag bij jou ook goed is!
**Life is e@sier with your eyes closed**
  vrijdag 15 april 2011 @ 15:16:15 #192
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_95544234
*O* voor de goede uitslag van de SEO Wickie! Natuurlijk nog een *O* omdat jullie een meisje krijgen!
A grand adventure has begun.
pi_95544487
O+ JJ wat een prachtige zoon! en de naam is inderdaad heel apart, maar heel mooi! O+ (past ook goed bij Jorja)
Gefeliciteerd!!! *O* *O*
pi_95545040
JJ gefeliciteerd met jullie zoon
En een meisje *O* voor Wickie
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_95545832
JJ, daar istie dan! *O*
Van harte gefeliciteerd met je manneke, wat ziet ie er lief uit. :Y
Aparte naam, maar wel mooi.

En nu maar bijkomen van alles en genieten van je gezinnetje. ;)
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_95550151
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 14:30 schreef wickie het volgende:
Het heeft geholpen!!

gefeliciteerd O+
pi_95550265
Ohhh Wickie, allereerst, wat fijn dat echt álles goed leek te zijn na al je gehups *O*, maar ook een hele grote dikke vette jompel voor de wetenschap dat jullie een meiske erbij krijgen O+ En zusje O+ Gefeliciteerd!
  vrijdag 15 april 2011 @ 18:25:33 #198
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_95551140
JJ gefeliciteerd met Espen *O* Wat een mooie en bijzondere naam hebben jullie gekozen!

Wickie, wat fijn dat alles goed leek! En een meisje, wat leuk *O*

Wi hebben vanmiddag ook de echo gehad. Vond het spannend, maar alles lijkt goed met onze zoon O+ Wij krijgen gewoon een ZOON O+
Oude (on)bekende.
pi_95551682
Jompels voor de goede SEO van Wickie en Mevrouw Mus
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_95551804
Wicky en Mevr. Mus beiden gefeliciteerd met de goede echo! Een meisje en een knul erbij O+
  vrijdag 15 april 2011 @ 19:02:18 #201
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_95552435
Wat een nieuws weer allemaal!! Een meid en een jongen gemeld hier! Super! ^O^
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_95553635
JJ, JJ-man en Jorja; gefeliciteerd met jullie mooie zoon en broertje! Geniet er van samen en ik hoop op een voorspoedig herstel!

Wickie en mevrouw_mus; een jompel (weet de code niet op gsm) voor de goede echo's en het meisje en jongetje in jullie buik!
pi_95553701
Wickie en mevr Mus!!! Wat fijn dat alles goed is! Een meid en een knul. [zucht] het is allebei zo leuk....
pi_95553748
Wow Mevr_Mus! Een Zoon O+ Wat maakt t dat ineens écht hè...krijg je zomaar niet meer "een kindje" samen, maar gewoon een zoon!! Wat heerlijk dat alles goed leek te zijn!
  vrijdag 15 april 2011 @ 19:37:35 #205
94046 PM-girl
pi_95553904
Wat leuk, al die SEO's met goede uitkomsten!

Poppedein, hoe is het met jou? Jij hoeft ook niet lang meer, heb je al verlof?
*
  vrijdag 15 april 2011 @ 19:38:39 #206
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_95553947
Wat een heerlijk nieuws vandaag O+
Gefeliciteerd Wickie & Mevr_Mus *O* *O*
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_95553985
hier ook nog maar: jj en familie gefeliciteerd met espen! Je hebt nu gewoon een dochter en een zoon O+

Wickie, een zusje voor mette O+ wat leuk! 2 dochters

Mevr_must een zoon O+ jongetjes zijn zo leuk! (wie had gedacht dat ik dat zou zeggen)
pi_95554308
Wat lief dat je dat vraagt PM! Ik heb heerlijk verlof, al vanaf 34 weken en morgen gaat mn meldplicht alweer in. Kan echt in alles merken dat ik meer aan mn verlof toe was dan ik zelf al dacht, want pas sindsdien is eindelijk mn blikje energie opengegaan en geniet ik vooral enorm van dingetjes met Lena ondernemen, lekker keutelen en vooral t niets meer "moeten". Bij Lena was ik er bij deze termijn ook nog lang niet aan toe om te bevallen, gewoon omdat ik het zwanger zijn zo fijn vond. 4 weken geleden kon t me niet snel genoeg mei zijn, maar nu geniet ik gewoon weer en vind ik t ook helemaal prima als de kleine man nog wel tot 41 wkn blijft zitten...al begint de nieuwsgierigheid naar hem ook alweer bijna te voelen als "missen" en "heimwee" O+

Hoe is t met jou? En hoe vindt S je dikke buik? Leeft hij er ook erg naar toe?
pi_95554390
Wickie gefeliciteerd mette krijgt een zusje
mevr_mus gefeliciteerd een jongen
Krijtlijk blegh dat lijkt mij vies dat suikerwater
pi_95554481
Mevr. Mus jongetjes zijn zo leuk!
The way you rock'n'roll
pi_95555610
Jeuj voor goede seo's! *O*

Ik mag over 2 wkn en een peu, ik kan eigenlijk niet wachten, zó benieuwd ben ik gewoon naar ons kind! Hij/zij is in ieder geval lekker bezig, vooral overdag laat ie zich voelen.
Hoop zó dat alles goed is en ben heel benieuwd of t n meid of een jongen is :)
Tralalalaaa
  vrijdag 15 april 2011 @ 20:41:21 #212
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_95557357
Jompels voor Wickie en Mevr Mus!!!!
Wat fijn dat alles er goed uitzag en een meid en een jongen... Het is allemaal fantastisch toch?! :)
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  vrijdag 15 april 2011 @ 20:57:38 #213
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_95558389
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 19:33 schreef Poppedein het volgende:
Wow Mevr_Mus! Een Zoon O+ Wat maakt t dat ineens écht hè...krijg je zomaar niet meer "een kindje" samen, maar gewoon een zoon!! Wat heerlijk dat alles goed leek te zijn!
Precies dit :Y Er schiet steeds weer een brok in m'n keel :') O+ Weten dat het een zoon is maakt het opeens weer zoveel concreter! Over een jongensnaam waren we het al eens en nu ik weet dat het een jongetje is, voelt de naam alleen nog maar beter. Ik weet nu dus dat er een jongetje in mijn buik zit en ik weet hoe hij heet... zo bijzonder!
Oude (on)bekende.
pi_95558517
Jeetjejom, gefeliciteerd met Espen! En wat een mooie naam ook, niet een die ik zo ook ergens ben tegengekomen.

Mevrouw_Mus en Wickie, fijn dat de 20 weken echo's er goed uitzagen, en LeNeHe had ook al van die mooie plaatjes!

Ik had vandaag een lange dag, maar voor mijn gevoel is er nu weer wat afgerond, en dat is wel mooi. Straks op tijd naar bed, en dan dit weekend verder met de bergen nakijkwerk die er nu nog liggen..
pi_95559873
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 20:57 schreef Mevr_Mus het volgende:

[..]

Precies dit :Y Er schiet steeds weer een brok in m'n keel :') O+ Weten dat het een zoon is maakt het opeens weer zoveel concreter! Over een jongensnaam waren we het al eens en nu ik weet dat het een jongetje is, voelt de naam alleen nog maar beter. Ik weet nu dus dat er een jongetje in mijn buik zit en ik weet hoe hij heet... zo bijzonder!
Jij ook van harte O+
Had je een voorgevoel?

ik lach me echt een breuk als er toch een jongen in me blijkt te zitten. ik zou het te bizar (en geweldig!!) vinden..omdat mijn gevoel juist zo gilt dat t een meid is..
pi_95561806
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:22 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

ik lach me echt een breuk als er toch een jongen in me blijkt te zitten. ik zou het te bizar (en geweldig!!) vinden..omdat mijn gevoel juist zo gilt dat t een meid is..
:Y O-)
I found myself alone,
pi_95561883
die hint had ik allang opgepikt! :P
pi_95561969
scherp! :P
I found myself alone,
pi_95562053
altijd, ik drink momenteel niet meer :P
pi_95562185
;) Had ook niet anders verwacht.

Ga de hond nog even uitlaten en dan denk ik dat ik nog ff een warm bad neem :O
I found myself alone,
  vrijdag 15 april 2011 @ 22:05:49 #221
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_95562334
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:22 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Jij ook van harte O+
Had je een voorgevoel?

Ik had een jongetjesgevoel, vriend trouwens ook :Y Gek hoe zo'n gevoel zo sterk kan zijn. En over bizar gesproken: ik zit nog steeds in de fase dat ik het bizar vind dat er uberhaupt een kind in me zit :+
Oude (on)bekende.
pi_95562913
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 22:03 schreef LeNeHe het volgende:
;) Had ook niet anders verwacht.

Ga de hond nog even uitlaten en dan denk ik dat ik nog ff een warm bad neem :O
hehe ik ben praktisch 3 jaar alcoholvrij, eerst zwanger van elin, toen 18mnd BV, toen weer zwanger (MK) en toen eh weer zwanger :+
  vrijdag 15 april 2011 @ 22:51:54 #223
94046 PM-girl
pi_95565104
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 19:45 schreef Poppedein het volgende:
Wat lief dat je dat vraagt PM! Ik heb heerlijk verlof, al vanaf 34 weken en morgen gaat mn meldplicht alweer in. Kan echt in alles merken dat ik meer aan mn verlof toe was dan ik zelf al dacht, want pas sindsdien is eindelijk mn blikje energie opengegaan en geniet ik vooral enorm van dingetjes met Lena ondernemen, lekker keutelen en vooral t niets meer "moeten". Bij Lena was ik er bij deze termijn ook nog lang niet aan toe om te bevallen, gewoon omdat ik het zwanger zijn zo fijn vond. 4 weken geleden kon t me niet snel genoeg mei zijn, maar nu geniet ik gewoon weer en vind ik t ook helemaal prima als de kleine man nog wel tot 41 wkn blijft zitten...al begint de nieuwsgierigheid naar hem ook alweer bijna te voelen als "missen" en "heimwee" O+

Hoe is t met jou? En hoe vindt S je dikke buik? Leeft hij er ook erg naar toe?
Wat heerlijk dat je zo geniet van je verlof! Hopelijk mag je er inderdaad nog een paar weken van genieten, en dan straks dubbel wanneer je manneke er is! O+

Mijn buik wordt dagelijks bewonderd, al gelooft mijn kleuter niet dat die bewegingen die hij voelt echt van een baby komen. Hij denkt dat ik het doe! :) Maar hij leeft volop mee (zit er al melk in je borsten mam? :P ) en bedenkt al allerlei dingen die hij straks wel kan en zijn broertje nog niet! O+
*
pi_95567890
*O* een jungske voor jou Mevr Mus!! Wat gaaf!! Een heus echt mini-mens-jongetje in je buik!

Wij hadden ook een voorgevoel voor een meisje.
pi_95570034
Wat leuk een jongen(s) ;) en een meisje!!! En vooral; dat alles goed was! Heeeeeerlijk!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')