9/11 heeft ook met NWO te maken. Hun honger naar de wereldheerschappij wordt er bij het 9/11 onderwerp veelvuldig bijgehaald om te laten zien, dat 9/11 absoluut niet hoeft te zijn wat de Amerikaanse regering de burgerij wil doen geloven. Namelijk een toevallige aanslag waar men niet op voorbereidt was. Niet zag aankomen. En allemaal maar zou berusten op toeval. Gezien de verklaringen van Condo-liar-leeza en Bush "we couldnt have imagined terrorists flying airplanes into buildings" na 11 september moet dat toch wel duidelijk zijn.quote:
Ik geloof dat niemand het over een toevallige aanslag gehad heeft. Toevallig was die aanslag allerminst: die was namelijk een gevolg van het buitenlands beleid van de Verenigde Staten.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:08 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
9/11 heeft ook met NWO te maken. Hun honger naar de wereldheerschappij wordt er bij het 9/11 onderwerp veelvuldig bijgehaald om te laten zien, dat 9/11 absoluut niet hoeft te zijn wat de Amerikaanse regering de burgerij wil doen geloven. Namelijk een toevallige aanslag waar men niet op voorbereidt was. Niet zag aankomen. En allemaal maar zou berusten op toeval. Gezien de verklaringen van Condo-liar-leeza en Bush "we couldnt have imagined terrorists flying airplanes into buildings" na 11 september moet dat toch wel duidelijk zijn.
Ga jij jezelf nou maar eens bewijzen door eens 1x iets nuttigs in dit topic in te brengen. Het meeste wat jij bijdraagt is namelijk dikke vette kontkorstquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
idd, dus waarom zou je posten over dingen die je niet doet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2011 01:08:01 ]
quote:Op zondag 24 april 2011 01:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ga jij jezelf nou maar eens bewijzen door eens 1x iets nuttigs in dit topic in te brengen. Het meeste wat jij bijdraagt is namelijk dikke vette kontkorstzie je wel dat je een troll bent en altijd het laatste woord moeten hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Juist vanwege dit soort reakties is het zo belangrijk om te weten te komen wat zich precies op 9/11 afgespeeld heeft.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
1 meer of minder ligt niemand wakker van, 9/11 is daar te groot voor!
hij heeft toch voor dat beroep gekozen,niemand heeft hem er toe gedwongen.
2. Mark Dixon, oprichter en CEO van Regusquote:we were exchanging emails at 8:30 am confirming we'd meet up at the Hard Rock cafe that night for a business networking event, her last words to me were "order a mojito for me"..
Toen Mark Dixon in 1989 de eerste Regus-vestiging opende in Brussel, was Ingeborg een van de eerste (misschien wel de allereerste) mensen die hij in dienst nam. Zij begon als zijn Personal Assistent, en in '93 was ze de Sales Manager in Brussel.quote:Als ze hoort dat de noordelijke Twin Tower door een vliegtuig is geraakt, belt zij onder anderen haar baas Mark Dixon
Dit is de Google-cache van dit artikel (originele link is sinds kort weg):quote:Zij voerde een telefoongesprek met haar moeder toen het eerste vliegtuig tegen de andere toren aanvloog.
WAAROM heeft Ingeborg haar vriend Gerry Mackenzie niet gebeld??quote:Vanuit zijn nabijgelegen appartement, waar hij net een yogales krijgt, ziet haar vriend Gerry Mackenzie alles voor zijn ogen gebeuren. Waar is Ingeborg?! Hij wil een boodschap inspreken op de voicemail van haar mobieltje, maar die is al vol.
quote:Gerald 'Gerry’ Mackenzie, journalist, half Cubaans, half Canadees. Groot en blond, slordig gekleed, maar spiritueel. Vanaf begin augustus 2001 trekken ze intensief met elkaar op. De eerste weken is Ingeborg nog voorzichtig. Ze heeft immers al eens eerder een verkeerde keuze gemaakt. Maar het klikt en ze is in de zevende hemel. Tegen vriendinnen zegt Ingeborg begin september zelfs dat ze aan kinderen denkt.
In "De Reunie" van de KRO wordt haar nieuwe relatie ook genoemd door haar vriendin Helen Treur:quote:In de blonde Cubaanse Canadees Gerry Mackenzie vond ze eindelijk een soulmate.
...Maar ze belt hem NIET op 9/11....quote:Ze klonk heel gelukkig....Ze zei: "dit gaat hem wel worden hoor!'...
ik denk dat ik weet hoe het zit, ingeborg was vanaf haar geboorte een holografsiche computersimulatie,daarom is ze niet echt,maar haar ouders en klasgenoten kennen haar daardoor wel. meest logische verklaring,toch.quote:Op zondag 24 april 2011 08:56 schreef Culto het volgende:
[..]
Juist vanwege dit soort reakties is het zo belangrijk om te weten te komen wat zich precies op 9/11 afgespeeld heeft.
De consequenties van deze terror-simulatie zijn gigantisch ingrijpend geweest: heel confronterend als je dan ineens dit type reakties leest.
De telefoongesprekken van Ingeborg Lariby op 11 september 2001.
1. Paul V. Carter
[ afbeelding ]
Paul V. Carter claimt dat hij tot aan 9/11 met Ingeborg werkte in het WTC, maar door een toeval was hij die morgen in het andere Regus-kantoor in Manhattan.
Zoals al aan de orde gekomen is, hij zou dus de perfekte persoon voor Gerlof Leistra geweest kunnen zijn om het verhaal van de 3 Regus "WTC-survivors" te kunnen checken.
http://www.legacy.com/gue(...)iew=2&entry=18186388
[..]
2. Mark Dixon, oprichter en CEO van Regus
[ afbeelding ]
Quote uit de biografie:
[..]
Toen Mark Dixon in 1989 de eerste Regus-vestiging opende in Brussel, was Ingeborg een van de eerste (misschien wel de allereerste) mensen die hij in dienst nam. Zij begon als zijn Personal Assistent, en in '93 was ze de Sales Manager in Brussel.
Ondanks de korte lijntjes tussen deze twee en haar telefoontje naar hem na de eerste "inslag" heeft Mark Dixon tot nu toe nog niet 1 keer gerefereerd aan haar in interviews, artikelen e.d.
Ook in Nederland heeft Dixon vrij veel interviews gegeven (vooral bij Business Class van Harry Mens), maar nooit heeft hij het over zijn Nederlandse Personal Assistent die hij op 9/11 nog aan de lijn heeft gehad...
3. Haar vader
[ afbeelding ]
Het korte telefoontje om 8.55 wordt in de beide interviews met de ouders in 2006 en 2011 genoemd. Haar moeder probeert haar na de tweede "inslag" te bellen, maar dat lukt niet meer: ze komt op haar voicemail.
Interessant is dat in een Telegraaf-artikel van 17 oktober 2001 vermeld wordt dat:
[..]
Dit is de Google-cache van dit artikel (originele link is sinds kort weg):
http://webcache.googleuse(...)source=www.google.nl
Dit klopt dus absoluut niet met zoals de ouders het zelf verteld hebben in hun tv-interviews.
Gek genoeg heb ik echter een bevestiging van deze versie van een goede kennis van de ouders zelf!
Die emailde mij dat hij 100% zeker is dat haar moeder hem verteld heeft dat zij Ingeborg aan de lijn had vlak voor 9.03. Ondanks dat het niet klopt met zoals ze het zelf in de interviews vermeld hebben, blijft deze kennis er toch bij dat zij dat zelf aan hem verteld hebben...
4. Elaine Brophy-Garvey
[ afbeelding ]
Ze noemt haar telefoontje met Ingeborg in deze memorial:
http://www.9-11heroes.us/v/Ingeborg_Astrid_Desiree_Lariby.php
[ afbeelding ]
Ze geeft ook aan dat ze Christopher Scudder (monteur aanwezig bij Regus op 9/11) en Margaret Echtermann (kollega van Ingeborg) gekend heeft:
http://www.9-11heroes.us/v/Christopher_J_Scudder.php
http://www.9-11heroes.us/v/Margaret_Ruth_Echtermann.php
Echter, deze twee zijn beide "Vicsims" en Elaine Brophy-Garvey is hen dus aan het backstoppen in hun Memorials!
5. Loren-Paul Caplin
[ afbeelding ]
Hij claimt dat scenes van zijn film "The Lucky Ones" bij Ingeborg in het WTC zijn opgenomen;
deze claim blijkt dus vals te zijn: http://letsrollforums.com/showpost.php?p=194761&postcount=36
Deze email heb ik vorig jaar van hem gehad:
[ afbeelding ]
6. Maar heeft ze ook haar nieuwe vriend Gerald P. Mackenzie gebeld?! NEE!!
[ afbeelding ]
Quote van Leistra's biografie:
[..]
WAAROM heeft Ingeborg haar vriend Gerry Mackenzie niet gebeld??
Zodra ze om 8.50 in de gaten heeft dat ze in gevaar is, gaat ze allerlei klanten en mensen van Regus bellen en mailen (onder andere nog een vriendin), maar NIET haar nieuwe 'soulmate'...![]()
Wat vermeldt Gerlof Leistra over haar nieuwe relatie:
[..]
[..]
In "De Reunie" van de KRO wordt haar nieuwe relatie ook genoemd door haar vriendin Helen Treur:
[ afbeelding ]
Dit zegt ze ongeveer over Ingeborg's nieuwe vriendje:
[..]
...Maar ze belt hem NIET op 9/11....![]()
Tsja...
quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:35 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij je duidelijk goed ingelezen in de materie
Ok een kromme vergelijking van mijn kant. Ik heb me niet echt ingelezen in de materie, ik verwarde zijn residentie met zijn schuilplaatsquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:45 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Waarom moet vermeld worden dat het om Arabieren gaat? Is hun afkomst een belemmerende factor?
Misschien belde ze hem niet omdat ze wist dat hij aan het sporten was op dinsdagochtend? ik weet van mijn vriendin ook op bepaalde momenten dat bellen/smsen geen zin heeft omdat dr telefoon in een kluisje/tas zit.quote:Op zondag 24 april 2011 08:56 schreef Culto het volgende:
[..]
Juist vanwege dit soort reakties is het zo belangrijk om te weten te komen wat zich precies op 9/11 afgespeeld heeft.
De consequenties van deze terror-simulatie zijn gigantisch ingrijpend geweest: heel confronterend als je dan ineens dit type reakties leest.
De telefoongesprekken van Ingeborg Lariby op 11 september 2001.
1. Paul V. Carter
[ afbeelding ]
Paul V. Carter claimt dat hij tot aan 9/11 met Ingeborg werkte in het WTC, maar door een toeval was hij die morgen in het andere Regus-kantoor in Manhattan.
Zoals al aan de orde gekomen is, hij zou dus de perfekte persoon voor Gerlof Leistra geweest kunnen zijn om het verhaal van de 3 Regus "WTC-survivors" te kunnen checken.
http://www.legacy.com/gue(...)iew=2&entry=18186388
[..]
2. Mark Dixon, oprichter en CEO van Regus
[ afbeelding ]
Quote uit de biografie:
[..]
Toen Mark Dixon in 1989 de eerste Regus-vestiging opende in Brussel, was Ingeborg een van de eerste (misschien wel de allereerste) mensen die hij in dienst nam. Zij begon als zijn Personal Assistent, en in '93 was ze de Sales Manager in Brussel.
Ondanks de korte lijntjes tussen deze twee en haar telefoontje naar hem na de eerste "inslag" heeft Mark Dixon tot nu toe nog niet 1 keer gerefereerd aan haar in interviews, artikelen e.d.
Ook in Nederland heeft Dixon vrij veel interviews gegeven (vooral bij Business Class van Harry Mens), maar nooit heeft hij het over zijn Nederlandse Personal Assistent die hij op 9/11 nog aan de lijn heeft gehad...
3. Haar vader
[ afbeelding ]
Het korte telefoontje om 8.55 wordt in de beide interviews met de ouders in 2006 en 2011 genoemd. Haar moeder probeert haar na de tweede "inslag" te bellen, maar dat lukt niet meer: ze komt op haar voicemail.
Interessant is dat in een Telegraaf-artikel van 17 oktober 2001 vermeld wordt dat:
[..]
Dit is de Google-cache van dit artikel (originele link is sinds kort weg):
http://webcache.googleuse(...)source=www.google.nl
Dit klopt dus absoluut niet met zoals de ouders het zelf verteld hebben in hun tv-interviews.
Gek genoeg heb ik echter een bevestiging van deze versie van een goede kennis van de ouders zelf!
Die emailde mij dat hij 100% zeker is dat haar moeder hem verteld heeft dat zij Ingeborg aan de lijn had vlak voor 9.03. Ondanks dat het niet klopt met zoals ze het zelf in de interviews vermeld hebben, blijft deze kennis er toch bij dat zij dat zelf aan hem verteld hebben...
4. Elaine Brophy-Garvey
[ afbeelding ]
Ze noemt haar telefoontje met Ingeborg in deze memorial:
http://www.9-11heroes.us/v/Ingeborg_Astrid_Desiree_Lariby.php
[ afbeelding ]
Ze geeft ook aan dat ze Christopher Scudder (monteur aanwezig bij Regus op 9/11) en Margaret Echtermann (kollega van Ingeborg) gekend heeft:
http://www.9-11heroes.us/v/Christopher_J_Scudder.php
http://www.9-11heroes.us/v/Margaret_Ruth_Echtermann.php
Echter, deze twee zijn beide "Vicsims" en Elaine Brophy-Garvey is hen dus aan het backstoppen in hun Memorials!
5. Loren-Paul Caplin
[ afbeelding ]
Hij claimt dat scenes van zijn film "The Lucky Ones" bij Ingeborg in het WTC zijn opgenomen;
deze claim blijkt dus vals te zijn: http://letsrollforums.com/showpost.php?p=194761&postcount=36
Deze email heb ik vorig jaar van hem gehad:
[ afbeelding ]
6. Maar heeft ze ook haar nieuwe vriend Gerald P. Mackenzie gebeld?! NEE!!
[ afbeelding ]
Quote van Leistra's biografie:
[..]
WAAROM heeft Ingeborg haar vriend Gerry Mackenzie niet gebeld??
Zodra ze om 8.50 in de gaten heeft dat ze in gevaar is, gaat ze allerlei klanten en mensen van Regus bellen en mailen (onder andere nog een vriendin), maar NIET haar nieuwe 'soulmate'...![]()
Wat vermeldt Gerlof Leistra over haar nieuwe relatie:
[..]
[..]
In "De Reunie" van de KRO wordt haar nieuwe relatie ook genoemd door haar vriendin Helen Treur:
[ afbeelding ]
Dit zegt ze ongeveer over Ingeborg's nieuwe vriendje:
[..]
...Maar ze belt hem NIET op 9/11....![]()
Tsja...
Of het netwerk was te druk (begrijpelijk dat veel mensen tegelijkertijd aan het bellen was) en kon ze zijn gsm niet bereiken.quote:Op zondag 24 april 2011 13:46 schreef tinoburg het volgende:
[..]
Misschien belde ze hem niet omdat ze wist dat hij aan het sporten was op dinsdagochtend? ik weet van mijn vriendin ook op bepaalde momenten dat bellen/smsen geen zin heeft omdat dr telefoon in een kluisje/tas zit.
Hoezo hebben ze die dude uberhaupt verzonnen. Het was toch veel simpeler geweest om te zeggen dat ze single was?
Maar als je zo ergens wat achter moet zoeken telkens?
quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:25 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik geloof dat niemand het over een toevallige aanslag gehad heeft. Toevallig was die aanslag allerminst: die was namelijk een gevolg van het buitenlands beleid van de Verenigde Staten.
Defensie bracht ook op de dag zelf en eerder simulatie-trainingen ten uitvoer die gingen over oa. precies die dreiging.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:08 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
9/11 heeft ook met NWO te maken. Hun honger naar de wereldheerschappij wordt er bij het 9/11 onderwerp veelvuldig bijgehaald om te laten zien, dat 9/11 absoluut niet hoeft te zijn wat de Amerikaanse regering de burgerij wil doen geloven. Namelijk een toevallige aanslag waar men niet op voorbereidt was. Niet zag aankomen. En allemaal maar zou berusten op toeval. Gezien de verklaringen van Condo-liar-leeza en Bush "we couldnt have imagined terrorists flying airplanes into buildings" na 11 september moet dat toch wel duidelijk zijn.
quote:Op zondag 24 april 2011 13:46 schreef tinoburg het volgende:
[..]
Misschien belde ze hem niet omdat ze wist dat hij aan het sporten was op dinsdagochtend? ik weet van mijn vriendin ook op bepaalde momenten dat bellen/smsen geen zin heeft omdat dr telefoon in een kluisje/tas zit.
Hoezo hebben ze die dude uberhaupt verzonnen. Het was toch veel simpeler geweest om te zeggen dat ze single was?
Maar als je zo ergens wat achter moet zoeken telkens?
Regus was in 2001 al een grote multinational met als CEO Mark Dixon, de oprichter van het bedrijf.quote:Misschien belde ze hem niet omdat ze wist dat hij aan het sporten was op dinsdagochtend?
Dit vind ik een zeer interessante opmerking. Zou je even aan kunnen geven wat je hier precies mee bedoelt:quote:Hoezo hebben ze die dude uberhaupt verzonnen. Het was toch veel simpeler geweest om te zeggen dat ze single was?
Je gaat op een gegeven moment er inderdaad wat achter zoeken, namelijk dat het officiele verhaal: "Ingeborg op de 93e etage WTC op 9/11" een leugen is.quote:Maar als je zo ergens wat achter moet zoeken telkens?
Gerry Mackenzie was op dat moment thuis in zijn appartement, dus het zou kunnen dat hij ook gewoonquote:Op zondag 24 april 2011 13:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Of het netwerk was te druk (begrijpelijk dat veel mensen tegelijkertijd aan het bellen was) en kon ze zijn gsm niet bereiken.
Als je uitgaat van een ''vicsim'' dan wil je de boel toch zo simpel mogelijk houden? niet allemaal soulmates erbij verzinnen, die gebeld zouden moeten worden en een extra toneelstukje op moeten voeren? Het gaat mij persoonlijk allemaal iets te ver.quote:Op maandag 25 april 2011 12:06 schreef Culto het volgende:
[..]
[..]
Regus was in 2001 al een grote multinational met als CEO Mark Dixon, de oprichter van het bedrijf.
Ingeborg ziet vanaf 8.50 (plus/minus) op CNN dat er gemeld wordt dat er een vliegtuig in de North Tower zou zijn gevlogen. Dit nieuws is voor haar zodanig belangrijk, dat ze besluit om de CEO van haar bedrijf op te bellen.
Dan moet het voor haar toch minstens zo belangrijk zijn om in ieder geval ook haar nieuwe "soulmate" te bellen, ondanks dat ze zou weten dat hij midden in een yogales zit?
[..]
Dit vind ik een zeer interessante opmerking. Zou je even aan kunnen geven wat je hier precies mee bedoelt:
bedoel je dat de relatie Ingeborg-Gerry Mackenzie verzonnen is in de media?
[..]
Je gaat op een gegeven moment er inderdaad wat achter zoeken, namelijk dat het officiele verhaal: "Ingeborg op de 93e etage WTC op 9/11" een leugen is.
Als je uitgaat van de 3 meest officiele bronnen die er zijn: ( CNN, Regus-jaarverslag en de biografie van Elsevier) ,
kom je op 100 personen die tussen 8.46 en 9.03 aanwezig geweest zouden zijn in het Regus Business Center,
93e etage WTC2.
Echter, wat blijkt is dat 96 van deze "personen" door deze officiele bronnen verzonnen zijn.
De 4 die overblijven zijn Ingeborg, Carlos Delatorre, David Boyle en Michael Blackin.
De 3 laatstgenoemden zouden zogenaamd nog op tijd het WTC hebben kunnen verlaten vanaf de Regus-etage.
Echter, deze 3 "survivor-stories" blijken aantoonbaar fake te zijn. (Zie de posten hier in BNW.)
Waarom heeft Gerlof Leistra van Elsevier deze nep "survivor-stories" opgevoerd als "feit" in Ingeborg's biografie? Simpelweg omdat er geen echt bestaande overlevers vanaf de 93e etage zijn.
Dit soort verhalen is door de officiele media alleen maar erbij verzonnen om de indruk te wekken dat er uberhaupt
een Regus-vestiging was in het WTC...
Dus dan blijft alleen Ingeborg zelf nog over in het verhaal: "Regus / WTC / 9-11".
Dan kan het absoluut geen kwaad om na 10 jaar eens op een rationele manier naar de feiten en omstandigheden rondom "Ingeborg Lariby op 9-11" te gaan kijken.
Dan moet je even heel precies aangeven wat dan fake of echt in het verhaal Ingeborg-Gerry zou kunnen zijn.quote:Op maandag 25 april 2011 12:46 schreef tinoburg het volgende:
[..]
Als je uitgaat van een ''vicsim'' dan wil je de boel toch zo simpel mogelijk houden? niet allemaal soulmates erbij verzinnen, die gebeld zouden moeten worden en een extra toneelstukje op moeten voeren? Het gaat mij persoonlijk allemaal iets te ver.
Waarom halen ze hem erbij als het allemaal gefaket is? Dat weet ik ook niet, ik constateer slechts dat het op die manier gegaan is.quote:Haar ex-man Andrew, met wie ze sinds kort weer contact heeft, wil die dag [..9/11..] langskomen om de mogelijkheden voor een videoconferentie in het WTC te bekijken. Regus faciliteert die
Met de CNN-footage wordt de Hezarkhani-video bedoeld (is dus eigenlijk een "amateur"-video)quote:Als ''groot bewijs'' zie ik voorbij komen dat de footage van Fox/CNN nep is. Of iigeval beinvloed met hologrammen? Hoe kan het dan dat er talloze amateur opnames zijn van de crashes?
je veroordeeld dus jezelf?quote:Op maandag 25 april 2011 15:25 schreef Scrummie het volgende:
Soms is internet echt werelds prachtigste uitvinding, maar door figuren als Culto ga je daar toch sterk aan twijfelen.
Waarom die griet haar nieuwe soulmate niet heeft gebelt... jezus, wat gaat jou dat aan joh? Had ze een briefje moeten achterlaten "Culto, ik bel hem niet omdat ik [willekeurige verklaring]" voor dat je het geloofd? Wat is dit voor een onzin joh? Dat er meer aan de hand is als wat de media ons verteld, geloof ik gelijk, maar dat jij je bezig houd en zels mensen persoonlijk benaderd die deze meid hebben gekent, ik vind het ziekelijk en ik zou je toch eens na laten kijken door een doctor of iets dergelijks, want dit soort waanideeen hoor je normaal in een gekkenhuis, niet op een forum.
Je zegt eigenlijk in de eerste alinea,waar culto zich mee bemoeit, vervolgens komt er een betoog aan bemoeienissen en veroordelingen van jouw kant richting culto, die vet offtopic zijn, iets wat eigenlijk in een pm thuis hoort post jij in een topic, het gaat hier om 9/11 en daar draag je niks over bij, dus je hoort dus niet in dit topic thuis. Vandaar ook de titel van dit topic.quote:
Blablabla, het slaat echt nergens op wat je zegt. Ik mag toch vinden wat ik vind over Culto's manier van posten in dit topic? Daardoor is het gelijk gerelateerd. Bovendien, zou je je niet aan je eigen regels moeten houden? PM mij lekker je verhaal dan.quote:Op maandag 25 april 2011 15:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Je zegt eigenlijk in de eerste alinea,waar culto zich mee bemoeit, vervolgens komt er een betoog aan bemoeienissen en veroordelingen van jouw kant richting culto, die vet offtopic zijn, iets wat eigenlijk in een pm thuis hoort post jij in een topic, het gaat hier om 9/11 en daar draag je niks over bij, dus je hoort dus niet in dit topic thuis. Vandaar ook de titel van dit topic.
Ik vroeg je inhoudelijk in te gaan op deze post, maar het enige wat je iedere keer doet al maandenlang, is jouw nergens-op-gebaseerde hersenspinsels tentoonspreiden. Het liefst elke keer met zoveel foto's en namen van slachtoffers en familieleden om ze maar belachelijk te maken.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:13 schreef Culto het volgende:
[..]
Ten eerste, er werd mij gevraagd of ik in wilde gaan op een andere post over de morphing van de 9/11-slachtoffers.
Ten tweede, het is blijkbaar nodig om het Regus morphing-verhaal regelmatig terug te laten komen.
En wanneer ga je dat doen?quote:Op maandag 25 april 2011 12:06 schreef Culto het volgende:
Dan kan het absoluut geen kwaad om na 10 jaar eens op een rationele manier naar de feiten en omstandigheden rondom "Ingeborg op 9-11" te gaan kijken.
Die 'analyse' is van SimonShack, da's die paranoïde idioot van September Clues. Die vent moet zich eens laten nakijken met zijn pixel-obsessie. In elke 'foute' pixel ziet hij hét bewijs dat er geen vliegtuigen zijn gebruikt tijdens 9/11 en dat alle slachtoffers 'vicsims' zijn. En dan gaat hij al die beelden inzoomen, maar we zitten hier niet naar een of andere foute thriller te kijken waar er oneindig ingezoomd wordt op foto's en filmpjes van misdadigers zonder dat kwaliteitsverlies optreedt. Als een filmpje of foto een bepaald formaat heeft, dan kún je niet inzoomen om te ontdekken of er nog meer informatie op staat. Er zal eerder informatie wegvallen op die manier of anders getoond worden, omdat de informatie opnieuw berekend wordt. Erg intelligent is die SimonShack dus niet.quote:
En misschien had haar liefje niet eens een mobiele telefoon (in 2001 was het nog iets minder standaard dat iedereen een mobiele telefoon had dan nu), misschien heeft ze hem wel proberen te bellen, maar was hij onbereikbaar. Misschien hadden ze die ochtend ruzie gehad. Het kan van alles te zijn, maar ómdat er nergens in de media vermeld wordt of ze haar liefje heeft gebeld, wil dat nog niet zeggen dat het allemaal één groot complot is.quote:Op maandag 25 april 2011 15:25 schreef Scrummie het volgende:
Waarom die griet haar nieuwe soulmate niet heeft gebelt... jezus, wat gaat jou dat aan joh? Had ze een briefje moeten achterlaten "Culto, ik bel hem niet omdat ik [willekeurige verklaring]" voor dat je het geloofd?
Vind ik ook!quote:Op maandag 25 april 2011 15:25 schreef Scrummie het volgende:
en zels mensen persoonlijk benaderd die deze meid hebben gekent, ik vind het ziekelijk
Ik denk dat mensen als Culto, FXR, Schenkstroop en Jokkebrok door de Amerikaanse overheid worden ingehuurd om de meest belachelijke verhalen in de wereld te helpen, zodat iedereen die het officiële verhaal niet gelooft en daar mee naar buiten komt bij voorbaat al in het hoekje van zolderkameridioten wordt geplaatst.quote:Op maandag 25 april 2011 15:25 schreef Scrummie het volgende:
Soms is internet echt werelds prachtigste uitvinding, maar door figuren als Culto ga je daar toch sterk aan twijfelen.
Waarom die griet haar nieuwe soulmate niet heeft gebelt... jezus, wat gaat jou dat aan joh? Had ze een briefje moeten achterlaten "Culto, ik bel hem niet omdat ik [willekeurige verklaring]" voor dat je het geloofd? Wat is dit voor een onzin joh? Dat er meer aan de hand is als wat de media ons verteld, geloof ik gelijk, maar dat jij je bezig houd en zels mensen persoonlijk benaderd die deze meid hebben gekent, ik vind het ziekelijk en ik zou je toch eens na laten kijken door een doctor of iets dergelijks, want dit soort waanideeen hoor je normaal in een gekkenhuis, niet op een forum.
Hahahaha, ik zou het bewijzen met tig van prut foto's en vage rot filmpjes, anders gelooft niemand je!quote:Op maandag 25 april 2011 16:27 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen als Culto, FXR, Schenkstroop en Jokkebrok door de Amerikaanse overheid worden ingehuurd om de meest belachelijke verhalen in de wereld te helpen, zodat iedereen die het officiële verhaal niet gelooft en daar mee naar buiten komt bij voorbaat al in het hoekje van zolderkameridioten wordt geplaatst.
Allemaal tot doel om de echte conspiracy rondom 9/11 in nevelen te hullen.
Waarom ik dat denk? Omdat niemand ZO achterlijk kan zijn dat hij dit soort onzin ECHT gelooft.
quote:Op maandag 25 april 2011 16:27 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen als Culto, FXR, Schenkstroop en Jokkebrok door de Amerikaanse overheid worden ingehuurd om de meest belachelijke verhalen in de wereld te helpen, zodat iedereen die het officiële verhaal niet gelooft en daar mee naar buiten komt bij voorbaat al in het hoekje van zolderkameridioten wordt geplaatst.
Allemaal tot doel om de echte conspiracy rondom 9/11 in nevelen te hullen.
Waarom ik dat denk? Omdat niemand ZO achterlijk kan zijn dat hij dit soort onzin ECHT gelooft.
Ik vind dat ik hartstikke on-topic ben. Ik begin echt te geloven dat de sites waar dit soort types naar refereren en waar ze samenkomen echt bedoeld zijn om een mistgordijn op te werpen, zodat het conspiracydenken belachelijk wordt gemaakt. Het gaat er ook steeds dikker bovenop liggen.quote:Op maandag 25 april 2011 16:44 schreef Lavenderr het volgende:
Hallo mensen, doe eens lief tegen elkaar.
Laten we on topic blijven ipv persoonlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |