quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het is 1 vicsim op de 3400 doden, mierengeneuk dat 10x onodig herhaald wordt zo zie ik het, ik ben toch niet verantwoordelijk dat mensen een slecht geheugen hebben of te lui zijn om een aantal delen terug te lezen, net wat jokkie zegt, het in herhaling blijven vallen.
Dus jij gaat er ook vanuit dat Ingeborg Lariby een 'vicsim' was, oftewel een "Simulated Victim" van 9/11?quote:het is 1 vicsim
Waar haal jij die "3400 doden" vandaan?quote:op de 3400 doden
Deze mensen zullen het heel anders zien:quote:mierengeneuk dat 10x onodig herhaald wordt zo zie ik het
Ik heb de bewerkte lijst gezien van Let'sRoll.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:26 schreef Culto het volgende:
Heel eenvoudig sinds kort om vast te kunnen stellen wat en hoeveel er eigenlijk verhuurd is in het WTC door de jaren heen: namelijk de FOIA-List.
FOIA is een soort Wet Openbaarheid Bestuur; Letsroll heeft d.m.v. deze wet de volledige WTC tenants-list gekregen van de meest officiele en relevante bron die je maar verzinnen kunt: namelijk de Port Authority zèlf, die het WTC-komplex beheerde vanaf de opening tot een paar maanden voor 9/11..
http://letsrollforums.com/press-release-world-trade-t24256.html
Dit is de lijst: http://www.editgrid.com/l(...)upancy_WTC_1972-2001
Rond het gemakshalve even af naar 2000 slachtoffers (excl.brandweer, wat politie en PA medewerkers) en trek daar diegene af die claimde de ruimte te hebben gehuurd. Dan kom je eerder richting de 1000 slachtoffersquote:Wiki wrote;
1,366 people died who were at or above the floors of impact in the North Tower (1 WTC); according to the Commission Report, hundreds were killed instantly by the impact while the rest were trapped and died after the tower collapsed (though a few people were pulled from the rubble, none of them were from above the impact zone).[32]
As many as 600 people were killed instantly or trapped at or above the floors of impact in the South Tower (2 WTC). Only about 18 managed to escape in time from above and in the impact zone and out of the South Tower before it collapsed.
1 meer of minder ligt niemand wakker van, 9/11 is daar te groot voor!quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:33 schreef Culto het volgende:
[..]
[..]
Dus jij gaat er ook vanuit dat Ingeborg Lariby een 'vicsim' was, oftewel een "Simulated Victim" van 9/11?
Als dat zo is, moet je eens de konsequenties nagaan die dit heeft voor de media die verantwoordelijk zijn voor deze hoax, zoals RTL-Boulevard en Elsevier.
En wat moet je dan nog denken van zo'n programma als "De Reunie" van de KRO, dat er vanuit gaat dat ze wèl een 9/11-slachtoffer was?
[..]
Waar haal jij die "3400 doden" vandaan?
[..]
Deze mensen zullen het heel anders zien:
http://www.brabantsdagbla(...)r-hij-wilde-zijn.ece
http://www.destentor.nl/algemeen/binnenland/article1639426.ece
Gelukkig heb jij je duidelijk goed ingelezen in de materiequote:Op zaterdag 23 april 2011 13:47 schreef damirovic het volgende:
[..]
Met jouw denkwijze zou je jezelf moeten afvragen hoe een stel arabieren die in grotten leven en nog nooit in hun leven een vliegtuig hebben gezien, de kennis, kunde, macht etc. hebben om een vliegtuig te kapen en tegen de wtc aan vliegen.
"Vind je dit nou zelf echt geloofwaardig en uitvoerbaar?"
Laat ook maar zitten. Achterlijk gedoe.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:33 schreef Culto het volgende:
[..]
[..]
Dus jij gaat er ook vanuit dat Ingeborg Lariby een 'vicsim' was, oftewel een "Simulated Victim" van 9/11?
Als dat zo is, moet je eens de konsequenties nagaan die dit heeft voor de media die verantwoordelijk zijn voor deze hoax, zoals RTL-Boulevard en Elsevier.
En wat moet je dan nog denken van zo'n programma als "De Reunie" van de KRO, dat er vanuit gaat dat ze wèl een 9/11-slachtoffer was?
[..]
Waar haal jij die "3400 doden" vandaan?
[..]
Deze mensen zullen het heel anders zien:
http://www.brabantsdagbla(...)r-hij-wilde-zijn.ece
http://www.destentor.nl/algemeen/binnenland/article1639426.ece
Ik kan je woede begrijpen, maar probeer je in te houden. Laat je niet verleiden tot schelden. Dat mensen anders denken en dat ook uiten is inherent aan dit topic waar allerlei dingen voorbij komen die je niet voor mogelijk houdt of hield. Het roept emoties op.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:41 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Waar haal je het gore, smerige lef vandaan om de pijn van deze mensen te koppelen aan jou achterlijke ideeen??
Vuile smeerpijp dat je bent! Dan maar een ban voor eeuwig op BNW, maar ik vind je echt een walgelijke ranzige vent, als je dit soort berichten er bijhaalt. Als legalisering voor je eigen achterlijkheid nota bene. Gadverdamme!!!!
Ik had het al weggehaald. Maar ben desalniettemin blij dat in jouw reply nog te zien is wat er stond. Sorry, maar ik vind dit soort posts -edit- echt alle grenzen van de fatsoen voorbij gaan.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kan je woede begrijpen, maar probeer je in te houden. Laat je niet verleiden tot schelden. Dat mensen anders denken en dat ook uiten is inherent aan dit topic waar allerlei dingen voorbij komen die je niet voor mogelijk houdt of hield. Het roept emoties op.
Waarom moet vermeld worden dat het om Arabieren gaat? Is hun afkomst een belemmerende factor?quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:47 schreef damirovic het volgende:
[..]
Met jouw denkwijze zou je jezelf moeten afvragen hoe een stel arabieren die in grotten leven en nog nooit in hun leven een vliegtuig hebben gezien, de kennis, kunde, macht etc. hebben om een vliegtuig te kapen en tegen de wtc aan vliegen.
"Vind je dit nou zelf echt geloofwaardig en uitvoerbaar?"
Arabieren kunnen niet leren hoe een vliegtuig werkt. Het schijnt ook dat je, als je in Afghanistan woont, per definitie een randdebiel bent die niet kan leren hoe een vliegtuig werkt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:45 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Waarom moet vermeld worden dat het om Arabieren gaat? Is hun afkomst een belemmerende factor?
hij gaat weer losquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik vraag me werkelijk af wat daar waar van is. Waarom zou dit geen onderdeel van de hoax kunnen zijn?
Jaren na dato is de steun voor de war on terror flink afgenomen. Gooi er extra drama tegenaan en de steun zal weer groeien.
En jij leest je vast wel in maar wordt dan nog voor de gek gehouden door onze overheid.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:35 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij je duidelijk goed ingelezen in de materie
Zeker niet als ze aan een technische universiteit gestudeerd hebben.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:12 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Arabieren kunnen niet leren hoe een vliegtuig werkt.
Waarschijnlijk heeft Bin Laden een afkeer van vliegtuigen omdat twee leden van zijn familie zijn omgekomen bij een vliegtuigongeluk.quote:Het schijnt ook dat je, als je in Afghanistan woont, per definitie een randdebiel bent die niet kan leren hoe een vliegtuig werkt.
Naar die blaaskaak kijk ik nietquote:
Goh.. sinds wanneer kick jij zo op onderbouwing? Ik zie de laatste dagen niets anders van je, maar zelf dingen onderbouwen... ho maar...quote:
best wel offtopic en teveel reclame voor het boek en boeken zijn zo 90's, zet het dan gewoon op inet,maar nee, ze moeten er weer vet aan verdienen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:21 schreef Schenkstroop het volgende:
Weet je wat wel leuk is om te zien. Jesse Ventura en zijn nieuw boek-promotie "63 documents the govt doesn't want you to read". Wat een held
Zal effe leuke interviews zoeken brb
onzin,maar je wijst vaak met het vingertje naar anderen over trollen of onzin,maar sinds jouw post over in herhaling vallen, kom je hier om onzin te trappen/grollen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Goh.. sinds wanneer kick jij zo op onderbouwing? Ik zie de laatste dagen niets anders van je, maar zelf dingen onderbouwen... ho maar...
Omdat ik zeg dat ik niet naar die blaaskaak van een Alex Jones kijk, ben ik aan het trollen... hmmmkay.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
onzin,maar je wijst vaak met het vingertje naar anderen over trollen of onzin,maar sinds jouw post over in herhaling vallen, kom je hier om onzin te trappen/grollen?
Helemaal niet off-toppic. Als je de tijd zou nemen hoor je Ventura ook praten over 9/11. En 9/11 is altijd al meer geweest dan de dag zelf. Het is de gebeurtenis dat mij en anderen nieuwsgierig maakten naar politiek beleid in binnen- en buitenland. Het spant meer dan alleen de aanslagen op de Twin-Towers in New York. Het is geschiedenis dat zich herhaalt en heeft niet alleen te maken met Olie in Irak. Als de mondiale burgerij (wat een kutwoord maar daarvoor moet je ome "Terecht" bedanken) nogsteeds de kop in t zand steekt over onze overheden en de politiek en hun doen en laten. Dan zal deze geschiedenis zich blijven herhalen. Het zal de burgers uitkleden, bestokken met corporatieve bullshit. En ziehier na 2001 is er zoveel gebeurd in die zin. Hoe kun je nog je ogen sluiten en 'blablabla aluhoedje!' roepen?. En alleen omdat wij er niet eensgezind overuit kunnen komen of 9/11 een inside job was of niet.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
best wel offtopic en teveel reclame voor het boek en boeken zijn zo 90's, zet het dan gewoon op inet,maar nee, ze moeten er weer vet aan verdienen.
dan gaat het dus over de NWO!quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:33 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Helemaal niet off-toppic. Als je de tijd zou nemen hoor je Ventura ook praten over 9/11. En 9/11 is altijd al meer geweest dan de dag zelf. Het is de gebeurtenis dat mij en anderen nieuwsgierig maakten naar politiek beleid in binnen- en buitenland. Het spant meer dan alleen de aanslagen op de Twin-Towers in New York. Het is geschiedenis dat zich herhaalt en heeft niet alleen te maken met Olie in Irak. Als de mondiale burgerij (wat een kutwoord maar daarvoor moet je ome "Terecht" bedanken) nogsteeds de kop in t zand steekt over onze overheden en de politiek en hun doen en laten. Dan zal deze geschiedenis zich blijven herhalen. Het zal de burgers uitkleden, bestokken met corporatieve bullshit. En ziehier na 2001 is er zoveel gebeurd in die zin. Hoe kun je nog je ogen sluiten en 'blablabla aluhoedje!' roepen?. En alleen omdat wij er niet eensgezind overuit kunnen komen of 9/11 een inside job was of niet.
het intresseert toch niemand wat jij NIET kijkt, net zoals dat voor iedereen geldtquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Omdat ik zeg dat ik niet naar die blaaskaak van een Alex Jones kijk, ben ik aan het trollen... hmmmkay.
Ja, dat mag iedereen voor zichzelf bepalen en hoeft niemand zich druk om te maken.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het intresseert toch niemand wat jij NIET kijkt, net zoals dat voor iedereen geldt
idd, dus waarom zou je posten over dingen die je niet doet?quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat mag iedereen voor zichzelf bepalen en hoeft niemand zich druk om te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |