die zeker niet, maar ben romanticus en vind flip en jo wel wat hebben samen. Komt veel echter over dan die andere vierquote:Op woensdag 13 april 2011 23:45 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ga maar slapen Kokkie wil je nou echt Mo en Maik nog een keer zien batsen?
Natuurlijk, delen ho maar!quote:Op woensdag 13 april 2011 23:46 schreef PoezeligDing het volgende:
Zit ze nou alleen een zak chips op te vreten?
Vindt ze inderdaad wel heel lief samen!!! (al vond ik Alex en Laura ook heel lief samen)quote:Op woensdag 13 april 2011 23:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
die zeker niet, maar ben romanticus en vind flip en jo wel wat hebben samen. Komt veel echter over dan die andere vier
Hahaha, geheel in (kerkelijke) stijl!quote:Op woensdag 13 april 2011 23:50 schreef danilel het volgende:
[..]
iedereen 1 chipie in de mond leggen
Amen
Die faalhaas heb ik iets tegen, Kon niet kijken naar die tweequote:Op woensdag 13 april 2011 23:49 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Vindt ze inderdaad wel heel lief samen!!! (al vond ik Alex en Laura ook heel lief samen)
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:50 schreef Noelle06 het volgende:
Veel stream plezier nog voor de nacht streamers![]()
Duimen voor Gerard en Sharon
hahahaha lichaam van christus...........amenquote:Op woensdag 13 april 2011 23:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hahaha, geheel in (kerkelijke) stijl!![]()
Veel te weinig.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:51 schreef Mita het volgende:
Hoeveel procent alchol is dit, zo'n glaasje?
Of ie al pillen heeft om die denkbeeldige vriendjes uit zijn hoofd te krijgen.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:51 schreef afca_oc het volgende:
zijn er nog mensen die wat willen weten van genialex?
misschien kan ik uit hem krijgen morgen
ze moeten van me afblijvenquote:Op woensdag 13 april 2011 23:51 schreef Stability het volgende:
[..]
hahahaha lichaam van christus...........amen
ja stuur hem naar fok toe als ie internet kan betalen tztquote:Op woensdag 13 april 2011 23:51 schreef afca_oc het volgende:
zijn er nog mensen die wat willen weten van genialex?
misschien kan ik uit hem krijgen morgen
Duidelijke zaak Gerard en Sharon blijven dus.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:49 schreef markvanrinsum het volgende:
Poll: wie gaat er donderdag naar huis
• maik
• sharon
• gerard
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
jij snapt utquote:Op woensdag 13 april 2011 23:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hahaha, geheel in (kerkelijke) stijl!![]()
nja, op twittah voert die maik buddy een campagne met anderen om op maik te stemmen om een concurrent van de anderen en een favo (sjer of geer) er uit te werken. hoe triest is datquote:Op woensdag 13 april 2011 23:52 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Duidelijke zaak Gerard en Sharon blijven dus.
dat zou leuk zijn jaquote:Op woensdag 13 april 2011 23:52 schreef Stability het volgende:
[..]
ja stuur hem naar fok toe als ie internet kan betalen tzt
eerst kijken of ie zijn roze bril nog op heeft, maar dat zal wel..quote:Op woensdag 13 april 2011 23:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Of ie al pillen heeft om die denkbeeldige vriendjes uit zijn hoofd te krijgen.
Ze zijn gewoon bang en da's op zich een goed teken, maar hopelijk gaat deze actie niet echt werken.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:53 schreef afca_oc het volgende:
[..]
nja, op twittah voert die maik buddy een campagne met anderen om op maik te stemmen om een concurrent van de anderen en een favo (sjer of geer) er uit te werken. hoe triest is dat
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:54 schreef henkvandetillaart het volgende:
Laura wil niet, zou echt een ideale vriendin zijn. Altijd een bob en nooit te dronken voor sex na het uitgaan
tja er bestaan gewoon ook maik fans he ...quote:Op woensdag 13 april 2011 23:53 schreef afca_oc het volgende:
[..]
nja, op twittah voert die maik buddy een campagne met anderen om op maik te stemmen om een concurrent van de anderen en een favo (sjer of geer) er uit te werken. hoe triest is dat
die geeft dus eigenlijk gewoon toe dat maik geen enkele reden geeft om op hem te stemmenquote:Op woensdag 13 april 2011 23:53 schreef afca_oc het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:50 schreef danilel het volgende:
[..]
iedereen 1 chipie in de mond leggen
Amen
Wie?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:55 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
tja er bestaan gewoon ook maik fans he ...
ook ja, maar ze zien in dat dit er te weinig te zijn en wendt zicht tot dit soort wanhoopspogingen (hopelijk)quote:Op woensdag 13 april 2011 23:55 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
tja er bestaan gewoon ook maik fans he ...
Sharon en Gerard krijgen heel veel stemmen hebben ze eerder ook laten zien Lijkt mij een duidelijke zaak dat Gerard en Sharon blijven, zo is het nu eenmaal denk ik.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:53 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Nee, die is voor haar doen wild vanavond. Ze heeft jus d'orangequote:
Ik had het niet over de fansquote:Op woensdag 13 april 2011 23:56 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
in iedergeval diegen van twitter he
Lekker hoor!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Dit zei Sharon...quote:Op woensdag 13 april 2011 23:57 schreef bull1966 het volgende:
laura :
die bloody mary is me te heftig .....te veel tomaten LOL
kom je dan op tv of op de site ? Vraag even of hij al de beelden heeft terug gekeken en wat hij nu van lau vindt nu ? En of hij alweer een baan heeft ?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:53 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Ik zou haar doen hoor, ze is wel de lekkerste in het huis by farquote:Op woensdag 13 april 2011 23:57 schreef knagsje het volgende:
wie sex wil met Lau moet toch wel necrofiel zijn hoor
ooooooohw ....ik zou er een teug wodka ingooien..proeft ze toch nietquote:Op woensdag 13 april 2011 23:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, die is voor haar doen wild vanavond. Ze heeft jus d'orange
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:58 schreef Stability het volgende:
[..]
ooooooohw ....ik zou er een teug wodka ingooien..proeft ze toch niet
ik wens je heel veel plezier!quote:Op woensdag 13 april 2011 23:52 schreef Stability het volgende:
[..]
ja stuur hem naar fok toe als ie internet kan betalen tzt
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lekker hoor!
Heeft in de horeca een standaard naam..als jij het zegt klinkt het toch ff viezerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar ik zeg het nooitquote:Op woensdag 13 april 2011 23:59 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
als jij het zegt klinkt het toch ff viezer
Doeiiiquote:Op woensdag 13 april 2011 23:59 schreef Urb het volgende:
Ben er ook weg van, voor ik neerstort op m'n keyboard en wakker word met QWERTY op m'n voorhoofd![]()
have fun met de streams nog en als iemand verder de FOK! Streamverslagen Secret Story!!! deel 2 bij wil houden als er verder nog iets boeiends gebeurd, go for it.![]()
Trusse
Ze gaat met de dag meer stralen.quote:
Ik zal het zien morgenquote:Op woensdag 13 april 2011 23:59 schreef waterkant het volgende:
[..]
ik wens je heel veel plezier!
ga lekker eten!
ik weet dat ook alex maar een gewoon mens is die met een spelletje heeft meegedaan!
het is achter je computer heel makkelijk om kritiek te leveren.. is veilig want je hoeft je niet naar die persoon te verantwoorden, je streamt en het houdt je van de straat!
zeg hem maar dat hij ondanks alle posters hier moet gaan voor laura!.. laat alles maar gebeuren.. als je niet gaat voor wat je wilt..gebeurt er niets!
wens hem maar succes
Je weet niet wat je mist Henkiequote:
dag mooie damequote:Op donderdag 14 april 2011 00:00 schreef sjampoeh het volgende:
trusten alvast aan iedereen scheelt weer zwaaien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
She's in love!!!quote:Op donderdag 14 april 2011 00:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze gaat met de dag meer stralen.
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:59 schreef Urb het volgende:
Ben er ook weg van, voor ik neerstort op m'n keyboard en wakker word met QWERTY op m'n voorhoofd![]()
have fun met de streams nog en als iemand verder de FOK! Streamverslagen Secret Story!!! deel 2 bij wil houden als er verder nog iets boeiends gebeurd, go for it.![]()
Trusse
ik ga niet hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 23:59 schreef waterkant het volgende:
[..]
ik wens je heel veel plezier!
ga lekker eten!
ik weet dat ook alex maar een gewoon mens is die met een spelletje heeft meegedaan!
het is achter je computer heel makkelijk om kritiek te leveren.. is veilig want je hoeft je niet naar die persoon te verantwoorden, je streamt en het houdt je van de straat!
zeg hem maar dat hij ondanks alle posters hier moet gaan voor laura!.. laat alles maar gebeuren.. als je niet gaat voor wat je wilt..gebeurt er niets!
wens hem maar succes
Ja, en als ze daar even niet opletten heeft ze alles opgevreten. Ze kauwt er gewoon tegen aanquote:Op donderdag 14 april 2011 00:00 schreef mevrouwdebok het volgende:
staat alles nou naast laura ,de hebberd !!
Stiekem baal ik nog wel een beetjequote:Op donderdag 14 april 2011 00:00 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Ik zal het zien morgen
[..]
Je weet niet wat je mist Henkie
ik ga toch maar voor jou, laura vind ik echt helemaal niks......quote:Op donderdag 14 april 2011 00:02 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik ga nog nie hoor![]()
En.. wat is mooi ? Laura is ook mooi
Op een plaatje van een koekjesblik in de bushbush van heeeeeeeeeeeeeel ver wegquote:Op donderdag 14 april 2011 00:02 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik ga nog nie hoor![]()
En.. wat is mooi ? Laura is ook mooi
De nieuwe Servioquote:Op donderdag 14 april 2011 00:01 schreef syllys het volgende:
[..]
Ja, en als ze daar even niet opletten heeft ze alles opgevreten. Ze kauwt er gewoon tegen aan
je had kaarten moet regelen voor een andere liveshow eigenlijkquote:Op donderdag 14 april 2011 00:02 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Stiekem baal ik nog wel een beetje
lets hope so!quote:Op donderdag 14 april 2011 00:02 schreef Niki.P het volgende:
Oee nog 22 uur en geen Maik meer en een huilende Mo....
Ik ga volgende weekquote:Op donderdag 14 april 2011 00:03 schreef afca_oc het volgende:
[..]
je had kaarten moet regelen voor een andere liveshow eigenlijk
dat maak jij als nederlandse ervan lieverd,als je worden jat,sprčk ze dan ook zo uit als het hoortquote:Op woensdag 13 april 2011 23:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Worcestersaus spreek je uit als WOESTERsaus en niet als WURSJESTERsaus, Karim
Het is gewoon een uitzending lang standup comedy.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:04 schreef Stability het volgende:
ik hoef niet naar die live shows hoor, het is op tv al kinderachtig genoeg
Kan je Maik en Genialex allebei ontmoetenquote:Op donderdag 14 april 2011 00:04 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ik ga volgende week
Maar ik had het diner wel leuk gevonden
en stel dat je Lau tegenkomt hahahahah hakkuhhhhhquote:Op donderdag 14 april 2011 00:04 schreef Stability het volgende:
ik hoef niet naar die live shows hoor, het is op tv al kinderachtig genoeg
die gaan vanacht waarschijnlijk afscheid nemen *van het bed*quote:Op donderdag 14 april 2011 00:02 schreef Niki.P het volgende:
Oee nog 22 uur en geen Maik meer en een huilende Mo....
Ja je moet ff vragen of Genialex volgende week een drankje met me wil doenquote:Op donderdag 14 april 2011 00:05 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Kan je Maik en Genialex allebei ontmoeten![]()
Tegenvaller dit voor me
Zou hij het vannacht eindelijk begeven (het bed) wacht er al weken op, hoe dat bed kraakt kan het echt niet lang meer duren...quote:Op donderdag 14 april 2011 00:06 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
die gaan vanacht waarschijnlijk afscheid nemen *van het bed*
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:02 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik ga toch maar voor jou, laura vind ik echt helemaal niks......
HAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 14 april 2011 00:05 schreef knagsje het volgende:
[..]
en stel dat je Lau tegenkomt hahahahah hakkuhhhhh
dan maar niet goed maar ik wil wel graag IN ogen kijken en niet er door heenquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:07 schreef syllys het volgende:
Nah, kijk nou. Ze vreet aan een stuk door. Als de dood dat een ander wat krijgt
moehaha röntgenquote:Op donderdag 14 april 2011 00:08 schreef knagsje het volgende:
[..]
dan maar niet goed maar ik wil wel graag IN ogen kijken en niet er door heen
Ik zal kijken wat er te regelen valt.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:06 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ja je moet ff vragen of Genialex volgende week een drankje met me wil doen
die draak wil alleen maar geprezen worden, echt zielig dat kindquote:Op donderdag 14 april 2011 00:07 schreef Day het volgende:
Jo wordt op de hak genomen met haar stopwoorden/zinnen en kan het echt niet waarderen.
Genialex moet lukken maar wie is maik ?quote:Op donderdag 14 april 2011 00:09 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat er te regelen valt.
Wil ik een foto van jou met Maik en Genialex
echt wel zoals altijd! bashen dus!quote:Op donderdag 14 april 2011 00:09 schreef henkvandetillaart het volgende:
Laura ziet er wel goed uit vanavond
Helukkig gaay het nu over iets andersquote:Op donderdag 14 april 2011 00:08 schreef bull1966 het volgende:
flip noemt JoJo kim holland.
daar gaat ie voor betalen
srry badjas is het natuurlijkquote:Op donderdag 14 april 2011 00:09 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Genialex moet lukken maar wie is maik ?
Hehehehequote:Op donderdag 14 april 2011 00:09 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Genialex moet lukken maar wie is maik ?
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:10 schreef danilel het volgende:
Mensen, ik ben er ook weg van, bis morgen!!!![]()
slaap zequote:Op donderdag 14 april 2011 00:10 schreef danilel het volgende:
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:12 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
Maik krijgt toch wel begeleiding morgen op zijn reis naar huis??
Zie die sukkel er toe in staat om op een ander wereldeel terecht te komen.
Ze kan er echt niet tegen, hč?quote:
Ze heeft het ook heel zwaar gehad.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:12 schreef Niki.P het volgende:
Aan het begin vond ik Mo echt heel knap,
Maar nu...
[ afbeelding ]
Wat voor bril em welke oordoppen had je toen in ...quote:Op donderdag 14 april 2011 00:12 schreef Niki.P het volgende:
Aan het begin vond ik Mo echt heel knap,
Maar nu...
[ afbeelding ]
Geen negatieve aandacht, nee.quote:
dat is een tattoo van Flip, moeten lippen voorstellen met een mes en een vork.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:14 schreef bull1966 het volgende:
wat heeft die JoJo op de binnenkant van d'r pols staan ??
ik zeg NU erinquote:ik zou het echt dom vinden, als ze die brief van jo dr ex erin gooien. wat willen ze daar mee bereiken ? Jo zou zich erg kloten voelen, veel geblér en boosheid. Laat ze dat lekker buiten het huis doen
Ik weet het niet, ik weet nog dat ik het dacht... maar nu snap ik mezelf niet meer helemaal...quote:Op donderdag 14 april 2011 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat voor bril em welke oordoppen had je toen in ...
"hier beginnen met krassen"quote:Op donderdag 14 april 2011 00:14 schreef bull1966 het volgende:
alles om de aandacht op Jo te vestigen hequote:Op donderdag 14 april 2011 00:14 schreef sjampoeh het volgende:
ik zou het echt dom vinden, als ze die brief van jo dr ex erin gooien. wat willen ze daar mee bereiken ? Jo zou zich erg kloten voelen, veel geblér en boosheid. Laat ze dat lekker buiten het huis doen
Te huurquote:Op donderdag 14 april 2011 00:14 schreef bull1966 het volgende:
THNXquote:dat is een tattoo van Flip, moeten lippen voorstellen met een mes en een vork.
NOUW!!! die is lief !quote:Op donderdag 14 april 2011 00:15 schreef Vultarian het volgende:
[ afbeelding ]
hier bol, ik heb het laura genoemd
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:15 schreef Vultarian het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wil je dat arme beestje niet zo'n trauma bezorgenquote:Op donderdag 14 april 2011 00:15 schreef Vultarian het volgende:
[ afbeelding ]
hier bol, ik heb het laura genoem
d
Gaat snel hč zo'n kratje?quote:
Ja, geloof het wel, Maar heb ik geen idee waarom hij juist dat getekend heeft. Ze vroeg hem om iets romantisch te tekenen/schrijven.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:17 schreef liqrich het volgende:
dat is toch die verwijzing naar die stamboom die ze toen met mes en vork gemaakt hebben (nepclue)?
bedenkt een straf voor flip omdat hij haar kim holland genoemd heeftquote:waarom is joanne zo stil ?
ik wou het net zeggen..kijk eens hoe ontspannen iedereen zit, en hoe onzeker en houterig laura er weer bijzit.armen in de knoop en benen in de knoopquote:
Ze brengt het ook weer op sexquote:Op donderdag 14 april 2011 00:19 schreef sjampoeh het volgende:
mo begint alweer te krijsen, de drank is kicking in
idd niet ontspannen. gesloten houding naar karim toequote:Op donderdag 14 april 2011 00:19 schreef Stability het volgende:
[..]
ik wou het net zeggen..kijk eens hoe ontspannen iedereen zit, en hoe onzeker en houterig laura er weer bijzit.armen in de knoop en benen in de knoop
[ afbeelding ]
Ik kon niet horen waar dat over ging.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:18 schreef Day het volgende:
Jo is boos op flip, dat wordt straks weer ruzie.
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:20 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
lievvvv
![]()
zon schattige oortjes
hallo een ieder kom nog even snel spieken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heeeeeeeeeeeeeee BOLLO waar was je nou????????quote:Op donderdag 14 april 2011 00:20 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
lievvvv
![]()
zon schattige oortjes
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op d'r pols misschien, op andere delen staat "Made in China".quote:
hey bollokus , we hebben je gemist vandaag ! had je geen internet?quote:Op donderdag 14 april 2011 00:20 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
lievvvv
![]()
zon schattige oortjes
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat zei hij ?quote:Op donderdag 14 april 2011 00:22 schreef knagsje het volgende:
zoooooooooooooooo dappere opmerking van geer![]()
![]()
[..]
![]()
lievvvv
![]()
zon schattige oortjes
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alphons is weer naar de Aldi geweest.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:21 schreef syllys het volgende:
Bewoners, er staat iets voor jullie klaar!
Ja, wat zei hij?quote:Op donderdag 14 april 2011 00:22 schreef knagsje het volgende:
zoooooooooooooooo dappere opmerking van geer![]()
![]()
[..]
![]()
lievvvv
![]()
zon schattige oortjes
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tegen Jo.....degene die denken de finale te halen moet maar naar buiten gaanquote:
Modelo?quote:Op donderdag 14 april 2011 00:23 schreef freaky40 het volgende:
Van welke supermarkt keten in Portugal komen die boodschappen?
Jo, en van; hebben wij iets gedaanquote:Op donderdag 14 april 2011 00:23 schreef willllll het volgende:
wat zei mo in de keuken tegen philip wie was er vervelend
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:20 schreef knagsje het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeee BOLLO waar was je nou????????
moet toch eens van de nummer 2 plaats afkomenquote:Op donderdag 14 april 2011 00:22 schreef Stability het volgende:
[..]
hey bollokus , we hebben je gemist vandaag ! had je geen internet?
Hehehe, die is leuk iddquote:Op donderdag 14 april 2011 00:23 schreef knagsje het volgende:
[..]
tegen Jo.....degene die denken de finale te halen moet maar naar buiten gaan
blijft de familie een week ??? OMGquote:Op donderdag 14 april 2011 00:24 schreef bollokus het volgende:
[..]
[..]
moet toch eens van de nummer 2 plaats afkomen
neuh, druk druk druk, family op bezoek even sst en fok aan de kantover een weekje ga ik weer spammen..
maar velen dank voor iedereen om de verslagen en updates goed bij te houden
ja ja ja ik blijf gewoon volgen
gezelliequote:Op donderdag 14 april 2011 00:24 schreef bollokus het volgende:
[..]
[..]
neuh, druk druk druk, family op bezoek even sst en fok aan de kantover een weekje ga ik weer spammen..
ze zijn haar wel zat nuquote:Op donderdag 14 april 2011 00:24 schreef bull1966 het volgende:
JoJo is sjaggie ze krijgt d'r zin niet
Sharon tegen JoJo: je moet niet altijd je zin doordrijven
is je niet gelukt Bol... je staat nog steeds ongekroond nummer 2quote:Op donderdag 14 april 2011 00:24 schreef bollokus het volgende:
[..]
[..]
nog niet zo zat als dat ik die plastic kop benquote:ze zijn haar wel zat nu
krijg je als je 900 km verder weg woontquote:Op donderdag 14 april 2011 00:25 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
blijft de familie een week ??? OMG
moet ze een lowkick??quote:Op donderdag 14 april 2011 00:26 schreef mevrouwdebok het volgende:
laura blijf van geer af !!grrrrrrrrrrr
juist, soms heb ik een levenquote:Op donderdag 14 april 2011 00:25 schreef Stability het volgende:
[..]
gezelliefamilie over de vloer is altijd leuk toch? en gaat voor alles
dat had ik 8 weken geleden alquote:Op donderdag 14 april 2011 00:26 schreef bull1966 het volgende:
[..]
nog niet zo zat als dat ik die plastic kop ben
wat doe je ook zover weg dan ??quote:Op donderdag 14 april 2011 00:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
juist, soms heb ik een leven
oei doe de cos weer vervuilen
hier ook hoor, moet mn familie elke week zienquote:Op donderdag 14 april 2011 00:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
Waar zit je dan ongeveer?quote:Op donderdag 14 april 2011 00:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
krijg je als je 900 km verder weg woont
pas op, hčquote:Op donderdag 14 april 2011 00:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
Vast dat zien we vrijdag denk ikquote:Op donderdag 14 april 2011 00:28 schreef markvanrinsum het volgende:
monique gaat huillen in de kvdw???
hij heeft gelijk ook. nederland is heul niet leuk meer om in te wonen toch? ik zou ook willen maar ja,,,kan dus niet zonder mn familietjequote:
jij toch niet... kan je niks aan doen als je zover weg woontquote:Op donderdag 14 april 2011 00:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
quote:
datquote:Op donderdag 14 april 2011 00:29 schreef Stability het volgende:
[..]
hij heeft gelijk ook. nederland is heul niet leuk meer om in te wonen toch? ik zou ook willen maar ja,,,kan dus niet zonder mn familietje
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:29 schreef Flow3r het volgende:
ik vind Laura ook een beetje contactgestoord hoor, ze kan óf alleen maar zwijgen en eventueel anderen aanvullen op hun verhaal en zelf nooit wat te melden hebben, óf ze krijst er tussendoor
Dát dus. Heel storend.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:29 schreef Flow3r het volgende:
ik vind Laura ook een beetje contactgestoord hoor, ze kan óf alleen maar zwijgen en eventueel anderen aanvullen op hun verhaal en zelf nooit wat te melden hebben, óf ze krijst er tussendoor
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:30 schreef syllys het volgende:
Ik heb het idee ook dat Gerard Laura door heeft. Als ze samen praten dan komt hij behoorlijk ongeinteresseerd over
een goed leven hebbenquote:
in het midden van frankrijkquote:
Maik 26 %quote:Op donderdag 14 april 2011 00:31 schreef bollokus het volgende:
[..]
een goed leven hebben
[..]
in het midden van frankrijk
klein vraagje stond niet in de update was er vandaag een tussen stand??
Was jij dat nou die een oplossing zocht om in FR SST te kunnen volgen via de streams?quote:Op donderdag 14 april 2011 00:31 schreef bollokus het volgende:
[..]
een goed leven hebben
[..]
in het midden van frankrijk
klein vraagje stond niet in de update was er vandaag een tussen stand??
overdreven gedoe indd waar heeeft ze het over? een vlieg !quote:Op donderdag 14 april 2011 00:32 schreef sjampoeh het volgende:
lau: flippppppp nu is ie dooooooood (vlieg)
shar: aaaw eerst zoveel pijn doen (of iets in die trant)
pfff hellooooooo tis een vlieg
Denk het wel...quote:Op donderdag 14 april 2011 00:33 schreef Vultarian het volgende:
mo en maik vanavond nog..?
[ afbeelding ]
dekentje moet je erbij denken
Hhahahahaquote:Op donderdag 14 april 2011 00:32 schreef Stability het volgende:
ik denk dat gerard ook niet blij is...en sharon naast zich...en laura....als die twee bekken opengaan mist ie zn oordoppen
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:33 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Was jij dat nou die een oplossing zocht om in FR SST te kunnen volgen via de streams?
quote:
Ik ben écht heel benieuwd of zij dat nog durft. Hij wel, die heeft maling aan de kijkers, maar zij.....ik weet het niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:33 schreef Vultarian het volgende:
[ afbeelding ]
misschien kom ik die lange lau wel een keer tegen in het hilvertshof...kannie missen toch>?quote:Op donderdag 14 april 2011 00:34 schreef willllll het volgende:
ze denken dat ze niet meer over straat kunnen als ze thuis zijn, zal wel meevallen denk ik
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:33 schreef Vultarian het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie je al lowkickend door het winkelcentrum gaanquote:Op donderdag 14 april 2011 00:34 schreef Stability het volgende:
[..]
misschien kom ik die lange lau wel een keer tegen in het hilvertshof...kannie missen toch>?
en dan doe je dit?quote:Op donderdag 14 april 2011 00:34 schreef Stability het volgende:
[..]
misschien kom ik die lange lau wel een keer tegen in het hilvertshof...kannie missen toch>?
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:33 schreef Niki.P het volgende:
Jo denkt dat ze 1 miljoen kijkers hebben zeker!
jajaja eg wel ...als ze bijdehand tegen me doet ligt ze eg zo van die roltrap afquote:Op donderdag 14 april 2011 00:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zie je al lowkickend door het winkelcentrum gaan
Dan mag je haar van mij dubbelvouwen, papiertje en touwtje erom en op de post naar de Zuidpool graagquote:Op donderdag 14 april 2011 00:34 schreef Stability het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:35 schreef knagsje het volgende:
[..]
en dan doe je dit?
[ link | afbeelding ]
Alleen heeft hij daar, wat SST betreft, geen moer aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |