die zeker niet, maar ben romanticus en vind flip en jo wel wat hebben samen. Komt veel echter over dan die andere vierquote:Op woensdag 13 april 2011 23:45 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ga maar slapen Kokkie wil je nou echt Mo en Maik nog een keer zien batsen?
Natuurlijk, delen ho maar!quote:Op woensdag 13 april 2011 23:46 schreef PoezeligDing het volgende:
Zit ze nou alleen een zak chips op te vreten?
Vindt ze inderdaad wel heel lief samen!!! (al vond ik Alex en Laura ook heel lief samen)quote:Op woensdag 13 april 2011 23:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
die zeker niet, maar ben romanticus en vind flip en jo wel wat hebben samen. Komt veel echter over dan die andere vier
Hahaha, geheel in (kerkelijke) stijl!quote:Op woensdag 13 april 2011 23:50 schreef danilel het volgende:
[..]
iedereen 1 chipie in de mond leggen
Amen
Die faalhaas heb ik iets tegen, Kon niet kijken naar die tweequote:Op woensdag 13 april 2011 23:49 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Vindt ze inderdaad wel heel lief samen!!! (al vond ik Alex en Laura ook heel lief samen)
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:50 schreef Noelle06 het volgende:
Veel stream plezier nog voor de nacht streamers![]()
Duimen voor Gerard en Sharon
hahahaha lichaam van christus...........amenquote:Op woensdag 13 april 2011 23:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hahaha, geheel in (kerkelijke) stijl!![]()
Veel te weinig.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:51 schreef Mita het volgende:
Hoeveel procent alchol is dit, zo'n glaasje?
Of ie al pillen heeft om die denkbeeldige vriendjes uit zijn hoofd te krijgen.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:51 schreef afca_oc het volgende:
zijn er nog mensen die wat willen weten van genialex?
misschien kan ik uit hem krijgen morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |