Mwah ik houd ook niet bepaald van horror, maar zo'n toneelstukje is toch wel effe iets anders en daarbij komt dat het iemands laatste avond is en die verpest je niet.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:59 schreef Fikkert2 het volgende:
Toch vreemd, eerst is Gerard tegen horor films en wil ie niks met dit soort dingen te maken hebben, nu zetten ze zelf een scene in elkaar en maakt het niks meer uit
dit is toch niet normaal meer ? wat een kleuter opdrachtquote:
waar het hart van vol is loopt de mond van over...quote:Op woensdag 13 april 2011 23:04 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura denkt dat ze door de makers gezien wordt als het lieve meisje.
Wat zei ze? Had reclamequote:Op woensdag 13 april 2011 23:03 schreef Day het volgende:
Laura zet weer een ontzettend grote bek op.
ik weet het wel zeker..het is een groot vies serpentquote:Op woensdag 13 april 2011 23:04 schreef Day het volgende:
Laura suggereert dat zij die versier Karim-opdracht heeft gekregen omdat de stem haar als het lieve meisje ziet. Ik denk dat ze zich vergist.
Ze moeten het toch ook voor kleuters opvoeren. (behalve Karim)quote:Op woensdag 13 april 2011 23:04 schreef Stability het volgende:
[..]
dit is toch niet normaal meer ? wat een kleuter opdracht
Inderdaad, dit is gewoon niveautje 0quote:Op woensdag 13 april 2011 23:04 schreef Stability het volgende:
[..]
dit is toch niet normaal meer ? wat een kleuter opdracht
en karim die zegt dat ze hem toch niet hadden kunnen versierenquote:Op woensdag 13 april 2011 23:04 schreef Day het volgende:
Laura suggereert dat zij die versier Karim-opdracht heeft gekregen omdat de stem haar als het lieve meisje ziet. Ik denk dat ze zich vergist.
ik wil het niet eens zien,die voorbereidingquote:Op woensdag 13 april 2011 23:05 schreef Mita het volgende:
[..]
Ze moeten het toch ook voor kleuters opvoeren. (behalve Karim)
Als ze het te moeilijk maken snappen ze het niet moet karim het de hele tijd uitleggenquote:Op woensdag 13 april 2011 23:05 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Inderdaad, dit is gewoon niveautje 0
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:05 schreef Ransjih het volgende:
[..]
en karim die zegt dat ze hem toch niet hadden kunnen versieren
HAHAHAHAHAHA inddquote:Op woensdag 13 april 2011 23:05 schreef Niki.P het volgende:
Mo zegt dat ze karikaturen leuk vind.. Ben benieuwd wat ze van die dingen van jou vind Stability..
Ondankbaar kreng is hetquote:Op woensdag 13 april 2011 23:06 schreef willllll het volgende:
laura zegt van thuis weet je helemaal niks, zij is de enige die veel post heeft gehad
Meer voor het geldquote:Op woensdag 13 april 2011 23:06 schreef mevrouwdebok het volgende:
laura snapt nog niet dat ze gezien word als een hoer die zich vastklampt aan welke man dan ook handy is voor het spel![]()
![]()
Ze zei daarstrax dat ze "Geirriteerd aan haarzelf is"quote:Op woensdag 13 april 2011 23:06 schreef Day het volgende:
Wat is er met Jo eigenlijk? Ze hangt niet aan Flip, is ze nog steeds boos over het schoonmaken? Of heeft hij weer iets verkeerds gezegd.
Goed zo Karimquote:Op woensdag 13 april 2011 23:05 schreef Ransjih het volgende:
[..]
zie hij dat ? hij vond haar toch wel leuk..quote:Op woensdag 13 april 2011 23:05 schreef Ransjih het volgende:
[..]
en ondertussen hard bezig is om indruk op karim te maken....nummer 3 in de reeks...quote:Op woensdag 13 april 2011 23:06 schreef mevrouwdebok het volgende:
laura snapt nog niet dat ze gezien word als een hoer die zich vastklampt aan welke man dan ook handy is voor het spel![]()
![]()
nou sorry maar dan verschillen we van meningquote:Op woensdag 13 april 2011 23:06 schreef mevrouwdebok het volgende:
![]()
yepquote:Op woensdag 13 april 2011 23:08 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
zie hij dat ? hij vond haar toch wel leuk..
ja maar of ze hierna nog op fok komt?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:07 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Als ze er uit is moet ze wel aan de linkjes kommen, ze was toch FOK! fan
heeft ze dat dan? ze kon hem anders goed afblaffenquote:
Nee bedoel dat daarom Karim niet versiert kon worden door Lau ook al vond hij haar leukquote:Op woensdag 13 april 2011 23:09 schreef Stability het volgende:
[..]
heeft ze dat dan? ze kon hem anders goed afblaffen
ok...ja heel tof van karim...ik was echt gestopt met kijken als hij erin was getraptquote:Op woensdag 13 april 2011 23:10 schreef Sonera het volgende:
[..]
Nee bedoel dat daarom Karim niet versiert kon worden door Lau ook al vond hij haar leuk
Vond ja...Afgeknapt dusquote:Op woensdag 13 april 2011 23:08 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
zie hij dat ? hij vond haar toch wel leuk..
Mensen die altijd 'maakt niet uit' zeggen maak t het wel degelijk uit.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:10 schreef mevrouwdebok het volgende:
luira steeds met er maakt niet uit ,daarom zat ze te janken gister
Ging over Karim, die zou nooit ingaan op avances van Laura door Alex.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:09 schreef Stability het volgende:
[..]
heeft ze dat dan? ze kon hem anders goed afblaffen
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:10 schreef Stability het volgende:
[..]
ok...ja heel tof van karim...ik was echt gestopt met kijken als hij erin was getrapt
ja ik zag het...en dat siert karim ook !quote:Op woensdag 13 april 2011 23:11 schreef Urb het volgende:
[..]
Ging over Karim, die zou nooit ingaan op avances van Laura door Alex.
kortom een vieze slet.....quote:Op woensdag 13 april 2011 23:08 schreef Stability het volgende:
[..]
en ondertussen hard bezig is om indruk op karim te maken....nummer 3 in de reeks...
kan je nagaan hoe ze in het echt is
Dat doen ze eigenlijk allemaal, maar bij sommige valt het meer op. Kijk maar eens in je eigen omgeving hoe vaak mensen ik gebruiken.quote:
stel jezelf voor in deze situatie:quote:Op woensdag 13 april 2011 23:09 schreef Day het volgende:
Lau wil de rest gewoon de indruk geven dat ze het heel zwaar gehad heeft met die missie. Daarom heeft ze het ook binnen 2 minuten verraden.
vind ik ook erg jammer van Maik hij heeft zn eigen glazen ingegooitquote:Op woensdag 13 april 2011 23:11 schreef Day het volgende:
Ik vind het echt een wereld van verschil, Maik met en Maik zonder Mo.
Klopt. Dan is hij leuker en losser.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:11 schreef Day het volgende:
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:11 schreef Day het volgende:
Combi, maar de commentaren hier geven de doorslag.quote:
Kan iemand niet daar haar eens flink de waarheid vertellen?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:12 schreef Lady-night het volgende:
Lau over karim zijn verhaal: verhaal is een stuk langer dan vorige keer....
Die griet zit constant te sneren naar Karim en iedereen
dat dus...ik zie het aan hoe ze kan kijken naar hem...ze zei ook al een paar keer in het begin dat ze alles door haar ogen voormekaar kon krijgen....wtfquote:
DAT klopt hahaquote:Op woensdag 13 april 2011 23:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mensen die altijd 'maakt niet uit' zeggen maak t het wel degelijk uit.
En terwijl ik dit typ zegt ze het nog 3 keer.
er gaan een paar mensen dadelijk aardig op hun bek... denk dat ze echt een verkeerd beeld hebben van hoe wij hun bekijkenquote:Op woensdag 13 april 2011 23:13 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Kan iemand niet daar haar eens flink de waarheid vertellen?
bij mij in ieder geval niet hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 23:13 schreef Stability het volgende:
[..]
dat dus...ik zie het aan hoe ze kan kijken naar hem...ze zei ook al een paar keer in het begin dat ze alles door haar ogen voormekaar kon krijgen....wtf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |