maar ik doe vanalles achter de computer, photoshoppen, internettten. , cossen, streamen, en ja.....tussendoor continue het huishouden wat er gedaan meot worden, en eten koken en alles wat erbij hoort....multytasken...ik zit echt niet de hele dag op mn kont hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 22:54 schreef waterkant het volgende:
[..]
haha een erg goede opmerking...
toen ik hier mee ging lezen las ik alleen maar opmerkingen over Laura (slapen, gapen) flaporen, kerkschoenen enz.. en dat bepaalde bewoners niets toevoegen.... en ondertussen realiseerde ik me dat mensen die hier zitten, alleen maar achter de comp. zitten en ook eigenlijk verder niets doen...
was dubbel....
Ik ben dus ook zo! haha
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:55 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Ben ik niet van je gewend deze kwaliteit foto's Mark, kan ie er nog af? ;-)
Ja, heb het gehoordquote:Op woensdag 13 april 2011 22:55 schreef Sonera het volgende:
iemand nog Shar tegen Maik horen zeggen:heerlijk dat je Mo heb verlaten.. en Maik gelijk nee nee dat ga ik niet zeggen!
sta jij achter je pc danquote:Op woensdag 13 april 2011 22:55 schreef Stability het volgende:
[..]
maar ik doe vanalles achter de computer, photoshoppen, internettten. , cossen, streamen, en ja.....tussendoor continue het huishouden wat er gedaan meot worden, en eten koken en alles wat erbij hoort....multytasken...ik zit echt niet de hele dag op mn kont hoor
Heeft ze een ijsverslaving?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
Tja...ik kan me weer opmaken voor een BJ van mijn wederhelft....
net toen ze aan het 'repeteren'waren ze spelen een verliefd stelletje.. en shar vond dit een mooie tekst...ik ook trouwensquote:
yepquote:Op woensdag 13 april 2011 22:59 schreef Niki.P het volgende:
Jo wil volgens mij nu ook vertellen over de missie die de Screamers heeft gehad (Laura ontvoeren)
Ja ze heeft zwaar moeite om d'r muil te houden.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:59 schreef Niki.P het volgende:
Jo wil volgens mij nu ook vertellen over de missie die de Screamers heeft gehad (Laura ontvoeren)
Verbaast me echt hoe goed ze tot nu toe in heeft weten te houden alleen echt hele kleine hints...quote:Op woensdag 13 april 2011 22:59 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja ze heeft zwaar moeite om d'r muil te houden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |