Vraag me af in hoeverre dit te maken heeft met het feit dat hij niet wil blijven ten koste van Sharon..quote:Op woensdag 13 april 2011 22:33 schreef Noelle06 het volgende:
Gerard is wel onzeker over morgen volgens mij zo aan zijn blik te zien die hij soms trekt.
Ja die heeft gisteren een knak gekregen om dat die wildcard niet hadquote:Op woensdag 13 april 2011 22:33 schreef Noelle06 het volgende:
Gerard is wel onzeker over morgen volgens mij zo aan zijn blik te zien die hij soms trekt.
Ook dat speelt nu mee denk ik.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:34 schreef Urb het volgende:
[..]
Vraag me af in hoeverre dit te maken heeft met het feit dat hij niet wil blijven ten koste van Sharon..
beterschap en slaap ze he..quote:Op woensdag 13 april 2011 22:34 schreef Chanel5 het volgende:
Oke een SL, ik heb last van een opkomende verkoudheid, hele Hersft en Winter geen last van gehad...
Trussels allemaal!
Dat is niet zijn verhaal net. Hij zegt dat hij ziet dat andere genomineerden de neiging hebben om zich wat opvallender te gedragen, omdat ze zo hopen om extra stemmen, hij heeft eerder de neiging om zich terug te trekken.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:34 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ja die heeft gisteren een knak gekregen om dat die wildcard niet had
vast nietquote:Op woensdag 13 april 2011 22:35 schreef mevrouwdebok het volgende:
hoop dat ze wel wat chips voor geer en karim bewaren
beterschap en slaap zachtquote:Op woensdag 13 april 2011 22:34 schreef Chanel5 het volgende:
Oke een SL, ik heb last van een opkomende verkoudheid, hele Hersft en Winter geen last van gehad...
Trussels allemaal!
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:35 schreef willllll het volgende:
laura zegt weet ik veel ik heb het script niet gelezen
trustequote:Op woensdag 13 april 2011 22:34 schreef Chanel5 het volgende:
Trussels allemaal!
Gerard hoeft nergens bang voor te zijn.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:34 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ja die heeft gisteren een knak gekregen om dat die wildcard niet had
Zandbak voor ongezellige mensenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:35 schreef NenaLois het volgende:
Goeieavond allemaal,
Ik moet zeggen dat ik het niet leuk vind als ze op die ronde bank buiten allemaal onder een deken zitten. Niet leuk om naar te kijken!!
Doet me een beetje aan een pyjamaparty denken.
Vinden nog meer mensen dit?
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:29 schreef Urb het volgende:
[..]
Die poen boeit mij weinig en Gerard vast ook niet. Volgens mij liet Fenneke al doorschemeren dat hij wellicht het geld zou delen met z'n maatjes en/of goeie doelen ( iets met dieren )
Ik vind het vooral geweldig dat deze 3 totaal niet bezig zijn met wat de kijker van ze vind en gewoon lekker hun eigen ding doen zonder gebekstek en nog lijken te genieten ook.![]()
Hoewel Sharon me de laatste tijd een beetje tegenvalt door slechte invloed van Joanna. Veel fluisteren samen en overdreven doen.
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:34 schreef Day het volgende:
SL op Gerard en Karim die het over het stemmen hebben en hoe je je als bewoner moet gedragen.
Lekker friemelen onder de dekens in lovestory 2011.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:35 schreef NenaLois het volgende:
Goeieavond allemaal,
Ik moet zeggen dat ik het niet leuk vind als ze op die ronde bank buiten allemaal onder een deken zitten. Niet leuk om naar te kijken!!
Doet me een beetje aan een pyjamaparty denken.
Vinden nog meer mensen dit?
Serieus? ( Ik zat net wat te snacken)quote:Op woensdag 13 april 2011 22:35 schreef Niki.P het volgende:
Opdracht voor de genomineerde ben benieuwd...
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:36 schreef Niki.P het volgende:
Hoorde jullie ook de stem iets tegen Sharon zeggen??
Ze werden naar de kamer geroepen...quote:Op woensdag 13 april 2011 22:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Serieus? ( Ik zat net wat te snacken)
Neequote:Op woensdag 13 april 2011 22:36 schreef Niki.P het volgende:
Hoorde jullie ook de stem iets tegen Sharon zeggen??
Ja, niet echt geweldig om te zien hequote:Op woensdag 13 april 2011 22:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Het valt mij op dat Sharon zich de laatste week wel heel erg inlikt bij alle partijen..
zouden ze toch niet meer doenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:37 schreef Wazigwijfke het volgende:
Hebben Maik en Mo alweer liggen ketsen? Of gaat dat vannacht gebeuren? Moet weer iedereen de slaapkamer verlaten?
Je moet natuurlijk niet alles geloven wat ie zegt hč, hij is erg geslepen namelijkquote:Op woensdag 13 april 2011 22:35 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is niet zijn verhaal net. Hij zegt dat hij ziet dat andere genomineerden de neiging hebben om zich wat opvallender te gedragen, omdat ze zo hopen om extra stemmen, hij heeft eerder de neiging om zich terug te trekken.
Maar ik denk wel dat hij precies doorheeft wat er speelt, dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |