Nee, er is gisteren een soort van naar Laura over gehint, ze voelde een soort van een spanning toen de Screamers werden genomineerd en had het gevoel dat ze haar niet meer aardig vonden enzo, toen zei Jo je moest eens weten...quote:Op woensdag 13 april 2011 22:22 schreef willllll het volgende:
weet het blauwe team al dat het roze team laura heeft gespaard??
Zeker!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:27 schreef Candyfreak het volgende:
Gerard, Sharon en Karim hebben zo gelijk nu over de kleffende stelletjes![]()
![]()
Die missie is toch mislukt. Mag je er dan ook niet over praten?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:27 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nee, er is gisteren een soort van naar Laura over gehint, ze voelde een soort van een spanning toen de Screamers werden genomineerd en had het gevoel dat ze haar niet meer aardig vonden enzo, toen zei Jo je moest eens weten...
waarom gaan ze daar niet op door dan??quote:Op woensdag 13 april 2011 22:27 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nee, er is gisteren een soort van naar Laura over gehint, ze voelde een soort van een spanning toen de Screamers werden genomineerd en had het gevoel dat ze haar niet meer aardig vonden enzo, toen zei Jo je moest eens weten...
Zeker weten. Maar ja, helaas hebben ze liever een lovestory bij de redactie.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:27 schreef Candyfreak het volgende:
Gerard, Sharon en Karim hebben zo gelijk nu over de kleffende stelletjes![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:28 schreef Wazigwijfke het volgende:
Nog 5 minuten dan kan ik ook streams kijken
Terror Geerquote:Op woensdag 13 april 2011 22:28 schreef knagsje het volgende:
als geer wint geeft ie het geld an een goed doel en wil daar in sst niet over praten...
Nee ze mogen nooit over een missie praten ook niet als die is mislukt (wordt niet altijd even goed aan deze regel gehouden)quote:Op woensdag 13 april 2011 22:27 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Die missie is toch mislukt. Mag je er dan ook niet over praten?
Omdat ze weten dat ze er niet over mogen praten en toch geen antwoord gaan gevenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:27 schreef willllll het volgende:
[..]
waarom gaan ze daar niet op door dan??
zet m op 1 dan hèquote:Op woensdag 13 april 2011 22:28 schreef Wazigwijfke het volgende:
Nog 5 minuten dan kan ik ook streams kijken
En aan de mensen die hij het gunt zals een Sharon om terug te kunnen naar het eilandquote:Op woensdag 13 april 2011 22:28 schreef knagsje het volgende:
als geer wint geeft ie het geld an een goed doel en wil daar in sst niet over praten...
Die poen boeit mij weinig en Gerard vast ook niet. Volgens mij liet Fenneke al doorschemeren dat hij wellicht het geld zou delen met z'n maatjes en/of goeie doelen ( iets met dieren )quote:Op woensdag 13 april 2011 22:23 schreef akveor het volgende:
Leuke TT![]()
Waarom mensen eigenlijk stemmen voor iemand die al poen genoeg heeft blijf ik ook vreemd vinden. Klinkt als water naar de zee dragen.
En volgens Fenneke aan zijn maatjesquote:Op woensdag 13 april 2011 22:28 schreef knagsje het volgende:
Hoe weet jij dat? Ben je soms de tuinman van Gerard?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:28 schreef knagsje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |