alleen voor nieuwe kerkschoenenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:17 schreef Stability het volgende:
[..]
ik geloof er geen barst van...die gier geeft geen cent weg
Ja hij wil blijven, weggaan vind hij niet erg.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:13 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Wil Geer überhaupt wel blijven? Had vanmorgen het gevoel dat ie het wel gehad had
die haalt ze bij de kerkbazaar , zijn nergens te koop verderquote:
Maar zo is het toch ook.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:21 schreef Ransjih het volgende:
ja jongens, uitslag was al bekend en inderdaad, verzin een opdracht waarvan je weetdat ie geweigerd wordt, aldus karim, sharon en geer
Die zijn toch gratis? Aan de kerk geschonken door overleden mensen.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:21 schreef Stability het volgende:
[..]
die haalt ze bij de kerkbazaar , zijn nergens te koop verder
Karim heeft gelijkquote:Op woensdag 13 april 2011 22:21 schreef Urb het volgende:
HAHAHAHAHAHA Team Baas!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh men, dat was awesome.![]()
Inclusief Joanna, want die zit ook binnenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:21 schreef Urb het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
oh ja, vergeten , sorryquote:Op woensdag 13 april 2011 22:22 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Die zijn toch gratis? Aan de kerk geschonken door overleden mensen.
Wat is er gezegd? Kan niet kijkenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:21 schreef Urb het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
andere stream is interesanterquote:Op woensdag 13 april 2011 22:22 schreef Injetta het volgende:
bla bla bla ik ik ik ik.... gaap.... bla bla ik ik bla ik... gaaaaaaaaaaaaaap . ik en ik.... gaaaaaaaaaaaap.... ik bla Alex.. ik ik.. gaaaaaaap, gaaaaaaaap, ik ik gaap...
Ra ra ra... wie is hier aan het 'woord'?
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:22 schreef willllll het volgende:
weet het blauwe team al dat het roze team laura heeft gespaard??
Volgens mij nog niet. Ben ik eigenlijk ook op aan het wachten.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:22 schreef willllll het volgende:
Luie Laura of coursequote:Op woensdag 13 april 2011 22:22 schreef Injetta het volgende:
bla bla bla ik ik ik ik.... gaap.... bla bla ik ik bla ik... gaaaaaaaaaaaaaap . ik en ik.... gaaaaaaaaaaaap.... ik bla Alex.. ik ik.. gaaaaaaap, gaaaaaaaap, ik ik gaap...
Dat Alex kun je wel weg laten. Denk dat het over Laura gaat en die is Alex finaal vergetenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:22 schreef Injetta het volgende:
schop hem er uit !!! lange aanloop en dan je beste lowkick uitdelen....dan kan je weer kijken:)quote:Op woensdag 13 april 2011 22:23 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Wat is er gezegd? Kan niet kijkenMOET voetbal kijken
ik ben niet van plan omop mo te stemmen omdat zij geld nodg zou hebbenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:23 schreef akveor het volgende:
Leuke TT![]()
Waarom mensen eigenlijk stemmen voor iemand die al poen genoeg heeft blijf ik ook vreemd vinden. Klinkt als water naar de zee dragen.
Geer liet het net doorschemeren aan Karim en die leek het te snappen, hij zei " Nou dan weet ik zeker dat jullie blijven"quote:Op woensdag 13 april 2011 22:22 schreef willllll het volgende:
Heeft er dan toch ook 3 maanden gezeten, net als die zonder geldquote:Op woensdag 13 april 2011 22:23 schreef akveor het volgende:
Leuke TT![]()
Waarom mensen eigenlijk stemmen voor iemand die al poen genoeg heeft blijf ik ook vreemd vinden. Klinkt als water naar de zee dragen.
Karimquote:Op woensdag 13 april 2011 22:23 schreef chufi het volgende:
Karim zegt nog even hoe het is ... Er zijn mensen die leuk zijn praten en dingen doen... Anderen liggen de hele dag op hun NEST ....
@ Wazigewijfke, dit ongeveer maar de manier waarop ze de stelletjes belachelijk maken was echt meesterlijk.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:23 schreef chufi het volgende:
Karim zegt nog even hoe het is ... Er zijn mensen die leuk zijn praten en dingen doen... Anderen liggen de hele dag op hun NEST ....
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:24 schreef Stability het volgende:
[..]
schop hem er uit !!! lange aanloop en dan je beste lowkick uitdelen....dan kan je weer kijken:)
stabbie helpt je wel hoor
Ik kijk via UPC..... en daar is meestal Joanna op of de meest saaie club....quote:
Gaat niet alleen om geld maar ook om wie het verdient om te winnen mss geeft tie het geld wel weg?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:24 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ik ben niet van plan omop mo te stemmen omdat zij geld nodg zou hebben
lucht op hč?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:25 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]Kan niet, 2 meter langer dan mij en 20 kilo zwaarder. Kan ik nog zo hard schoppen, komt met de beste wil van de wereld geen beweging in
Kutmannen ook altijd met hun kutvoetbal
maakt niet uit hoe lang of sterk hij is !!! al je energie erop en een goeie techniek vloeren hem !quote:Op woensdag 13 april 2011 22:25 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]Kan niet, 2 meter langer dan mij en 20 kilo zwaarder. Kan ik nog zo hard schoppen, komt met de beste wil van de wereld geen beweging in
Kutmannen ook altijd met hun kutvoetbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |