bonte avondquote:Op woensdag 13 april 2011 22:43 schreef Stability het volgende:
omg weer zo'n dom toneelstukje...kunnen ze nou niets origineels verzinnen?
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Zet Maik neer als boom en dan doen Geer een Sher de rest wel .... 10 min en ze zijn terug
haha!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:44 schreef Candyfreak het volgende:
Bij Maik komt bij het toneelstuk alleen maar uuhhh uit.
hoe kinderachtig kun je iets maken/verzinnenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:44 schreef Stability het volgende:
neeeeeeeeeee.....sharon moet schrikken en schreeuwen...............
waar kijken we in godsnaam naar?!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:45 schreef Miss-L het volgende:
[..]
hoe kinderachtig kun je iets maken/verzinnen
Dus een boom een keukentafel of een boksbal voor mn part.. Kop houen en accepterenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:44 schreef Candyfreak het volgende:
Bij Maik komt bij het toneelstuk alleen maar uuhhh uit.
juistquote:Op woensdag 13 april 2011 22:45 schreef Stability het volgende:
[..]
waar kijken we in godsnaam naar?!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:46 schreef Ransjih het volgende:
denk dak het filmpje van flash maar afwacht
Ik kijk naar mensen die iets schrijven terwijl ze kijken naar mensen die heel de dag geen ruk doen....quote:Op woensdag 13 april 2011 22:45 schreef Stability het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ja ik ook...............stom he?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik kijk naar mensen die iets schrijven terwijl ze kijken naar mensen die heel de dag geen ruk doen....
Misschien was het een idee van juf Laura.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:45 schreef Stability het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |