Ik snap het verband niet?quote:
Ik hoorde de stem zeggen Sharon en toen nog iets maar had ook het geluid van 3 aan dus hoorde het niet helemaal...quote:
Ging er volgens mij vooral over dat anderen zich ineens anders gaan gedragen maar Gerard gewoon zichzelf blijft en die SL komt vrees ik vooral door KvdW en omdat Joanna tegelijkertijd niet uit beeld weg mag.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:34 schreef Day het volgende:
SL op Gerard en Karim die het over het stemmen hebben en hoe je je als bewoner moet gedragen.
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:37 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Ja, niet echt geweldig om te zien he
Mo ziet die hele rotzooi niet. Ze slaapt toch bij Maik in bed.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:39 schreef Stability het volgende:
ik hoop dat ze allemaal naar de vrouwenslaapkamer moeten....haha dan word het bonje
rotzooi op mo's bed enzo....
Heeft Jo opgeruimdquote:Op woensdag 13 april 2011 22:39 schreef Stability het volgende:
ik hoop dat ze allemaal naar de vrouwenslaapkamer moeten....haha dan word het bonje
rotzooi op mo's bed enzo....
haha ze kijkt er dwars doorheen of gooit het hele zooitje gewoon weer op de grondquote:Op woensdag 13 april 2011 22:39 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Mo ziet die hele rotzooi niet. Ze slaapt toch bij Maik in bed.
gezelligquote:Op woensdag 13 april 2011 22:40 schreef berna1981 het volgende:
jullie gaan zo snel... maar zal het proberen
van mij mag maik gaan , en dan hoop ik dat monique er achteraan gaat ..quote:
Ja, had dat later pas door.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:39 schreef Urb het volgende:
[..]
Ging er volgens mij vooral over dat anderen zich ineens anders gaan gedragen maar Gerard gewoon zichzelf blijft en die SL komt vrees ik vooral door KvdW en omdat Joanna tegelijkertijd niet uit beeld weg mag.
Berna uit Eindhoven?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:40 schreef berna1981 het volgende:
jullie gaan zo snel... maar zal het proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |