Welke waarzegmiep? Net zo een als paul de octopus?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:29 schreef Stability het volgende:
<<<<<<<<<<----- neemt weer een aanloop ..... rent naar Wazigwijfke's man die voetbal moet kijken, jumpt er bovenop en geeft hem een lowkick onder zn kin ..............zucht....
ontopic weer...... gerard zou winnen volgens die waarzegmiep......en dat gaat ie ook doen !
hij heeft haar al een ticket beloofdquote:Op woensdag 13 april 2011 22:29 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
En aan de mensen die hij het gunt zals een Sharon om terug te kunnen naar het eiland
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:29 schreef Chanel5 het volgende:
Karim gunt dus Geer of Sharon zijn geheim
Ja, dat is niet zo gek. Zij en Laura (maar die wil niet delen) zijn de enige die er nog echt mee bezig zijn. De stelletjes zijn alleen met elkaar bezig.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:29 schreef Chanel5 het volgende:
alweer? een uur geleden ook alquote:Op woensdag 13 april 2011 22:30 schreef Mita het volgende:
In de slangenkuil zijn ze weer over scheten laten aan het praten
En terecht omdat hun het meeste ervoor doen.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:29 schreef Chanel5 het volgende:
hij zou een groot feest gevenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En volgens Fenneke aan zijn maatjes
+1 !quote:Op woensdag 13 april 2011 22:29 schreef Urb het volgende:
[..]
Die poen boeit mij weinig en Gerard vast ook niet. Volgens mij liet Fenneke al doorschemeren dat hij wellicht het geld zou delen met z'n maatjes en/of goeie doelen ( iets met dieren )
Ik vind het vooral geweldig dat deze 3 totaal niet bezig zijn met wat de kijker van ze vind en gewoon lekker hun eigen ding doen zonder gebekstek en nog lijken te genieten ook.![]()
Hoewel Sharon me de laatste tijd een beetje tegenvalt door slechte invloed van Joanna. Veel fluisteren samen en overdreven doen.
Idd vandaar mijn twijfels over Sharon maar in deze setting past ze dan weer goed. Tjaquote:Op woensdag 13 april 2011 22:29 schreef Urb het volgende:
[..]
Die poen boeit mij weinig en Gerard vast ook niet. Volgens mij liet Fenneke al doorschemeren dat hij wellicht het geld zou delen met z'n maatjes en/of goeie doelen ( iets met dieren )
Ik vind het vooral geweldig dat deze 3 totaal niet bezig zijn met wat de kijker van ze vind en gewoon lekker hun eigen ding doen zonder gebekstek en nog lijken te genieten ook.![]()
Hoewel Sharon me de laatste tijd een beetje tegenvalt door slechte invloed van Joanna. Veel fluisteren samen en overdreven doen.
Geer weet het inmiddels, gisteren noemde hij het en knipoogde Karim schijnt (niet zelf gezien) Sher heeft het ook al eens benoemdquote:Op woensdag 13 april 2011 22:29 schreef Chanel5 het volgende:
had je op moeten letten he, dat heeft ie namelijk vanavond nog gezegd...quote:Op woensdag 13 april 2011 22:30 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Ben je soms de tuinman van Gerard?
die waarzegmiep in de uitzending van vanavond..quote:Op woensdag 13 april 2011 22:30 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Welke waarzegmiep? Net zo een als paul de octopus?
Manlief ligt al te pitten, het gaat om grote zoon, en hij is best lief.......Soms
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |